Recenze

10 Majitel

Hummer H2 Hummer H2

9.72 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hummer H2, foto 1 Hummer H2, foto 2 Hummer H2, foto 3 Hummer H2, foto 4 Hummer H2, foto 5 Hummer H2, foto 6 Hummer H2, foto 7 Hummer H2, foto 8
Hummer H2, foto 9 Hummer H2, foto 10 Hummer H2, foto 11 Hummer H2, foto 12 Hummer H2, foto 13 Hummer H2, foto 14 Hummer H2, foto 15 Hummer H2, foto 16 Hummer H2, foto 17
 

Technické info

Přezdívka auta Hummí Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:30000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 6162 výkon [kW]: 293 kroutící moment [Nm]: 574 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 1132 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 17

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Roman H2".

O tomto autě jsem snil od roku 2003, kdy jsem ho viděl poprvé a jsem moc rád, že se mi konečně podařilo splnit si svůj sen :o)

Navíc modelový rok 2008 mi učaroval novým motorem, převodovkou, interiérem a bohatou výbavou. Modely HUMMER H2 a H2 SUT pro rok 2008 byly kompletně přepracovány, mají kompletně přepracován a zušlechtěn interiér, který kombinuje luxus s legendární drsností modelu HUMMER; vylepšené bezpečnostní prvky a silnější motor, který je propojen s novou, šestirychlostní automatickou převodovkou. Kombinace nového přenosu síly má ve srovnání s předchozími modely větší efektivitu.
Srdcem modelu H2 pro rok '08 je nový motor 6.2L V-8, který používá technologii variabilního časování ventilů k maximalizaci výkonů a účinnosti paliva. Jeho kvalifikovaný výkon 293 kW (393 k) znamená zvýšení okolo 20 procent oproti předchozímu motoru a je kombinováno s točivým momentem 574 Nm. Motor rovněž charakterizují lehké materiály, včetně hliníkového válcového bloku, který pomáhá snížit celkovou hmotnost vozidla.
Nová, šestirychlostní elektronicky řízená automatická převodovka Hydra-Matic 6L80 RWD doplňuje 6.2L motor. Šestirychlostní automatika má široký celkový poměr – včetně dvou nejvyšších rychlostních stupňů – které pomáhají dodat vynikající poměr výkonu a spotřeby paliva. Převodovka 6L80 má rovněž schopnost "manuálního řazení", která umožňuje řidiči ruční řazení nahoru a dolů pomocí tlačítka na sloupku páčky.

Nová kombinace přenosu síly pomáhá modelům H2 a H2 SUT pro rok 2008 zvýšit tažnou sílu o 771 kg – to znamená zvýšení z 2,948 kg na 3,727 kg. K zlepšenému výkonu a účinnosti modelu H2 rovněž pomáhá spousta úprav přenosu síly, včetně:
• Chladícího systému s větším výkonem, který doplňuje větší, silnější motor
• Elektrických chladících ventilátorů motoru, které snižují „tah“ na motor a umožňují více koňských sil
• Regulované kontroly napětí, která maximalizuje úspory paliva nabíjením elektrických součástí pouze tehdy, když je to nutné
• Nové skladby elektrického zařízení LAN, které je účinnější a používá méně elektrické energie
• Standardního poměru zadní nápravy 3.73
Schopnost jízdy v terénu je rovněž vylepšena novým systémem převodu síly. Nový prvek „horního a dolního klepání“ převodovky 6L80 umožňuje lepší kontrolu stupňů a nabízí automatické blokování rychlostního stupně. Rovněž vylepšuje poměr pomalé jízdy v terénu na přibližně 39:1 – zlepšení o zhruba 20 procent.
Model H2 pro rok '08 má vylepšenou převodovou skříň ; je silnější se zlepšeným výkonem. Standardem je rovněž nový systém řízení pohonu, který pomáhá zajistit lepší přilnavost.
Řídící výkon mimo silnici je vylepšen upravenou řídící hřídelí, která má rychlejší poměr a zlepšenou návratnost do středu. Řízení je rovněž tišší a vytříbenější, díky novým, vyladěným systémům sání a výfuku.

Zatímco řidiči pocítí zlepšený výkon modelu H2 pro rok '08 na silnici, stejně tak uvítají i zcela nový interiér. Charakterizuje jej kompletně přepracovaná přístrojová deska, nová sedadla – včetně úplné třetí řady sedadel pro dva cestující - nový vzhled dveřních panelů, nové ovladače, nový systém vyhřívání/klimatizace zadních sedadel, nový horní DVD systém a nová rodina luxusních rádií.
Sedadla modelu H2 mají nový, ostrý vzhled a nabízejí vylepšený komfort. Technici se vlastně u modelu HUMMER zaměřili na každý detail tak, aby zlepšili komfort interiéru. Například přední bezpečnostní pásy jsou nyní montovány na B – sloupky vozidla, spíše než na sedadla samotná. Tato změna umožnila technikům luxusně vyladit sedadla bez kompromisů. Jako standard jsou rovněž nové bezpečnostní předpínače pásů předních sedadel.
Nová sedadla doplňují nově uspořádané dveřní panely, zcela nová přístrojová deska a skupina šesti měřidel, která je charakteristická vylepšeným vzhledem a lepšími tolerancemi. Nový interiér je vlastně navržen s tolerancemi jednoho milimetru nebo méně. Materiály, příjemné na omak, jsou nové, více dotykových ovladačů zlepšuje pocit z řemeslného provedení.
Nová středová šachta ukrývá ovladače klimatizace a novou rodinu rádií koncernu GM – včetně standardního luxusního zvukového systému Bose a k dispozici je rovněž zvukový systém surround. Přístrojovou desku rovněž charakterizují nové průduchy, které zlepšují komfort vytápění nebo chlazení po celém vozidle – zvláště pro sedadla ve druhé a třetí řadě.
Pro model H2 pro rok 2008 je charakteristický četný dostupný komfort a vymoženosti, jako například nový horní systém DVD pro zadní sedadla, navigační systém, zadní kamerový systém a vyhřívaná ostřikovací kapalina předního skla. Model rovněž nabízí dálkový systém startování, který umožňuje před jízdou jeho vyhřátí nebo ochlazení.

Vylepšení bezpečnostního systém je doplněním výkonu modelu H2 a jeho komfortu. Tato vylepšení standardně obsahují:
• Střešní hlavové airbagy pro první, druhou a třetí řadu cestujících, se systémem detekce převrácení vozidla.
• Předpínače bezpečnostních pásů (pro sedadla v první řadě)
• Elektronický systém kontroly stability s technologií zmírnění převrácení vozidla
• Nový systém řízení pohonu
• Systém monitorování tlaku v pneumatikách
Rovněž nový je asistent při nouzovém brždění – první použití pro užitkové vozidlo nebo SUV v plné velikosti v rámci koncernu GM – který odhaluje nouzové situace při brždění a udržuje maximální brzdný tlak, aby pomohl zastavit vozidlo rychleji a s větší kontrolou. Je to standardní prvek pro všechny modely H2. Další volitelné prvky, které přispívají k bezpečnějšímu řízení obsahují systém HUMMER pro zadní vidění – zadní kamerový systém – a navigační systém.
Vnější vylepšení
Všechny modely H2 pro rok 2008 jsou od předchozích modelů odlišeny funkčními změnami, které udržují okamžitě rozpoznatelný design značky HUMMER. Charakteristická mřížka se sedmi otvory, má nyní tyto otvory zvětšené a rovněž je zvětšená i dolní mřížka, která uspokojuje chladící potřeby silnějších motorů 6.2L V-8. Dolní nárazníky modelů '08 mají stříbrnou barvu (dolní nárazníky předchozích modelů byly černé).

Duše modelu HUMMER
Zatímco je model H2 pro rok 2008 nabízen s novým přenosem síly a interiérem, jeho základ zůstává stejný: plně svařovaná konstrukce žebříkového typu, kterou charakterizuje modulární design ze tří kusů, zahrnující množství prvků, vytvořených hydraulickým tvářením. Toto provedení dodává vynikající sílu, tuhost a rozměrovou přesnost.
Model H2 má krátké převisy pro dobré nájezdové úhly, společně s výjimečnou světlou výškou od země pro minimální dopad při průjezdu terénem. Standardní 17 palcová kola, nezávislé přední zavěšení pro těžký provoz a pětičlánkové zadní zavěšení poskytují dokonalou schopnost manipulace, nosnosti a tahu.
Pevná zadní náprava zajišťuje trvale spolehlivé ovládání, zvláště v napjatých situacích v terénu. Standardem je rovněž ochrana podlahy vozidla a ochrana proti převrácení. Tyto prvky pomáhají modelu H2 dodat punc schopnosti značky HUMMER, včetně průjezdu přes brody hluboké 508 mm, stoupání po 406 mm krocích a průjezd hlubokým pískem nebo sněhem.
Nový, čtyřkanálový systém, který zabraňuje blokování brzd a řídí pohon (ABS/TCS) poskytuje optimální kontrolu na kluzných površích. Navíc může systém ABS detekovat a nastavit své schopnosti brždění v drsných terénních podmínkách jako štěrk a výmoly. Systém TCS rovněž má , je-li to nutné, schopnost ovládat řízení jednoho kola, zatímco ostatní kola jsou v jiném
systému řízení pro písek nebo pouštní závodní podmínky. Samonivelační systém zadního pružinového zavěšení je k dispozici pro extrémní terénní podmínky a pro požadavky tahu.

Pod přední kapotou H2 se nachází podélně uložený vidlicový osmiválcový motor GM Vortec 6200 o objemu 6,2 l. Disponuje výkonem 294 kW při 5700/min a točivým momentem 574 N.m při 4300/min.
Kromě čtyřventilového rozvodu s vačkovými hřídeli v hlavě je vybaven zařízením ETC - Electronic Throttle Control.




Po silnicích jezdím se sériově dodávanými pneumatikami, které jsou velmi dobré i ve středně těžkém terénu. když jedu vyloženě do terénu a nebo v hlubokém sněhu přehodím si kola na kterých mám nazuté gumy NITTO Mud Grappler 37 x 13,5 / R18 to je potom jiná jízda :o)

Moje první jízda v terénu byla v zimě a pro mě na poprv= dost adrenalinová záležitost. Pokoušel jsem se vyjet zasněžený kopec se sklonem černé sjezdovky ( náklonoměr jsem neměl, takže přesnější údaj stoupavosti zatím neznám ) Co jsem netušil, že pod sněhem je led! Takže můj první pokus byl neůspěšný a v půli kopce jsem se zastavil a začal klouzat dolů. Na druhý pokus jsem uzavřel mezinápravový a zadní diferenciál a vyřadil ESP a kopec zdolal :o) škoda že tu nejde nahrát krátké video.

Silné stránky

silný motor (293 kw což je 393 PS), dobrá průchodnost terénem, pohodlné cestování i po silnici

Slabé stránky

zatím mi nevadí nic... snad jen vyšší hmotnost auta :o)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatím bez závad...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

individuální dovoz z USA

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Hummer H2



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím bez závad

praktičnost
10

dokonce předčilo mé očekávání, přesto, že jsem s H2 už najel pár km před tím než jsem si ji pořídil

prostornost
10

s prostorem jsem taktéý spokojen

jízdní vlastnosti
10

překvapilo mě jak sedí na silnci v zatáčkách i při vyšších rychlostech

jízdní komfort
10

maximální spokojenost

provozní náklady
8
výkon motoru
10

pružný a dynamický

spotřeba
9

v terénu si to pápne, ale jinak jsem spokojený dlouhý štreky při rychlosti 100km/h se dají jet za 15 l/100km , město 17-18 l/100km

hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10

maprostá pohoda

brzdy
9
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…