Hyundai Tucson (2006)
11.4.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ToKra". Hyundai Tucson je model uvedený na trh v roce 2004. Byl vytvořen jako bratr o něco většího SUV…
Hyundai Tucson (ToKra)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Fotky budou! 11.04.2007 13:44
- hodnocení 11.04.2007 14:13
- 4x4? 11.04.2007 20:02 Hitachi
- Tucson 12.04.2007 20:21
- no 5 ludi? 13.04.2007 00:23
- kapesní bitevní loď 13.04.2007 14:33 Dylan McKay
- Spotřeba 23.04.2007 21:25
- Taky ho mám 27.04.2007 01:19
- hodnocení 12.05.2007 17:27
- Tucson 17.07.2007 20:13
- Procetl jsem diskuzi 24.09.2007 17:20 Poustnik
- Narazniky? 14.02.2008 18:00 HDR
- Tak už ho máme :))) 18.02.2008 22:19
- Zkusenosti po dvou letech provozu 09.09.2008 14:34
-
"-- skrytý --" 11.04.2007 13:44
Fotky budou!
ještě dnes nahraju fotky ale musim je zmenšit a upravit tak zatim sorry -
Hitachi 11.04.2007 20:02
4x4?
Zdravím, musím auto pochválit. Korejce sice moc nemusím, ale Suvéčka dělají pěkný. Líbí se mi barva a máš i pěkný fotky. Recenze taky ujde, takže u mě máš 10. Jen bych měl dotaz, čtyřkolka je to permanentní nebo se ti automaticky připojuje zadek? -
-
neregistrovaný: "m" [83.217.137.XXX] 13.04.2007 00:23
no 5 ludi?
auto je to celkom pekne. ale s tou priestrannostou to vidim trochu bledsie. mam santa fe - to je tak pre 4 dospelych a tri deti do 10 rokov. tucson je podla mna pre 4 dospelych a max jedno dieta do stredu lavice, ale len na kratsiu cestu. +kufor je dost maly a plytky... skoda, ze si nevzal naftu so 6 stup prevodovkou. myslim, ze sa k tomuto typu auta hodi viac. co chvalim je vyber tmaveho interieru. mam bledy - to je peklo... -
Dylan McKay 13.04.2007 14:33
kapesní bitevní loď
Gratuluju k výběru auta, vím že je dobré. Nejhezčí ze superstar Míša Nosková jezdí zlato oranžovým, a strašně si ho chválí. Trochu je úsměvné, jak píšeš o parkování. Co mám říkat já? ;-) U RR jsou cenzory vzadu i vpředu, což parkování usnadňuje. Přemýšlej o cenzorech, neskutečně dobrá věc. Jo, a dávám za 10...-
neregistrovaný: "Standa" [83.240.8.XXX] 21.04.2007 23:54
« Re: kapesní bitevní loď
O cenzorech se toho v minulosti napsalo dost. Já bych tady přemýšlel spíš o senzorech. :-) Každopádně jsem koupil Tucsona loni v listopadu, byť základ, ale až na tu šeď plastů si nestěžuji. Co se motoru týče, mám taktéž benzín 2.0 a jezdím s ním v průměru za 10 l. Není s ním problém jezdit za 12, není problém jezdit za 9, je problém jezdit za 8. Diesel by byl každopádně lepší, protože by auto dokázal lépe rozhýbat už v nižších otáčkách. Benzín CVVT se musí řádně vytočit, aby z něj člověk dostal slušný zátah. Ožívat začíná u 3500 ot., táhnout od 4500 ot. Budiž mu přičteno k dobru, že od této hranice plynule zrychluje až po zásah omezovače. Kolem 6000 otáček pak člověk má pocit, že sedí ve sporťáku: motor má na čtyřválec pěkný zvuk a chce se vytáčet pořád víc. Po nějakém vadnutí ani stopa. Je to moje první SUV a po zkušenostech ze sněhu už nic jiného nechci... :yes:
-
"anonym" [84.155.90.XXX] 23.04.2007 21:25
Spotřeba
Co se spotřeby týče, píší o něm i na anglických fórech, dokonce uvažovali o hromadné žalobě. Zvláštní je, že já mám Sportage, což je v podstatě to samé, ale nad 9 litrů (kombinovaně) se nedostanu. Samozřejmě dálnice ve 160 tacho je za 9,5 - 10,5 (podle protivětru, což je vzhledem k výšce vozu jasné), ale dá se jet i klidnou jízdou (se slušným průměrem) kolem 7 litrů. -
neregistrovaný: "bob" [80.188.58.XXX] 27.04.2007 01:19
Taky ho mám
Máme též Tucsona s benzínem, koupili jsme ho manželce už v prosinci 2004. Trochu jsem měl srach z korejce, ale teď se tomu směju... Kvalita je super, problémy nejsou, dílenské zpracování dobré (Hyundai v USA je na špici ve spolehlivosti). Jo, průměr máme taky 10. Po dálnici kolem 160km/h se ale jede za 14l. -
"-- skrytý --" 17.07.2007 20:13
Tucson
Ahoj...recenze fajn, diky za ni. Ted se zrovna o Tucsonovi rozhodujeme a po nekterych informacich trochu vaham. S Hyundaiem mame skvely zkusenosti - to musim zaklepat. Par lidi sice s lehkym usklebkem reklo, ze do Korejce nikdy, ale mame hyundaie tretim rokem, rocne s nim nalitam cca 30.000 a vzhledem k tomu, ze zadna zasadni oprava jeste nebyla (klepu na drevo), tak jsme fakt spokojeny. A to jsem s nim jela treba Pariz a zpet na jeden zatah a auti fakt vydrzelo bez problemu. Auto je pro mne v soucasnou chvili pracant, takze potrebuju drzaka. Spotrebu chapu, ale celkem se ji desim. Denne mam minimalne 200 km najeto a tak mi blazi 5 l spotreba (kombinovana). Kamarad ma Santa Fecko a prave tam se mi nelibily ty interiery. Plast vypadal, jakoze za rok bude klepat (to v nasem Getzovi je interier oproti tomu Santafecku o dost kvalitnejsi). Ja beru, ze auto odpovida cene - prece jen by si clovek nemel narikat. Skoda, ze jsem tu nenasla srovnani s naftakem (toho uz mame vyhlidnutyho).
Takze diky za fajn info a kdyby byly jeste nejake nove - jestli je nejaky vyvoj, nespokojenost/spokojenost, tak budu rada.-
"-- skrytý --" 27.07.2007 17:51
« Re: Tucson
Jestli jste si vybrali nafťáka tak to je super volba. To bych s koupí ani na minutu nezaváhal my jsme brali benzin protože by se nám nafťák nevyplatil. Meli jsme předtím fábii combi a najezdíme tak 35000 km za čtyři roky. jinak Tucsonekpořád spolehlivě pracuje bez jediné chybičky. Je to komfortní auto, s velice měkce naladěným podvozkem, takže žehlí každou nerovnost na vozovce. A že jich na českých silnicích je.-
"-- skrytý --" 01.08.2007 23:10
« Re: Re: Tucson
Jj, jedine naftaka. Nejak se mi uz nechce zvykat na benzin :-!. A i vyhoda lepsi ceny za litr je dost podstatna. Nicmene to porad zvazujeme, i po konzultacich s clovekem od Hyundaie jsme porad na vazkach. Ta spotreba je opravdu moc. Obzvlast kdyz Santa jezdi za 7 v prumeru.
Jj, hjundici to maji celkem poladene. Na ceske silnice celkem idealni. No, rozhodnuti jsme jeste odlozili, takze zatim si Tucsonka nechame na rozmyslenou.-
"-- skrytý --" 02.08.2007 17:22
« Re: Re: Re: Tucson
Předpokládám že Santa bude Santa-Fe tak to nevim odkud máš že jezdí za 7 v průměru. Pokud vím tak jezdí v naftě za s průměrem za 7,1 s manuálem a za 8,3 a automatem. Tucson se dělá v naftě jenom s manuálem a průměrná spotřeba je 7,1.
-
-
-
-
Poustnik 24.09.2007 17:20
Procetl jsem diskuzi
a koukam, ze ti Korejci se dotahuji na Japonce, vzhledove se mi to pravda nelibi, ale kdyz jste si ho poridili, tak s tim zadny problem mit nebudete. A rekl bych, ze se ani nekradou. Tak spoustu prima kilometru bez poruchy! Zlatavou barvu si jen tak nekdo neporidi, je videt, ze jste se chteli odlisit a to se ceni!! Zdar! :-) -
HDR 14.02.2008 18:00
Narazniky?
No rozmyslal som nad Tusconom alebo podobnym praktickym autom, ale teda neviem preco neznasam auta ktore maju inak nafarbene narazniky. Nebola moznost to kupit v rovnakej farbe preboha? Inak sa mi velmi paci kufor a vyklopne zadne okno.
Motor je rovnaky ako v Coupe, teda treba poriadne podradit aby to nieco urobilo pri takej velkej skatule. No asi by som dal vzhladom prednost Kii Sportage v nafte namiesto kozennych sedaciek. ;-\
Ale teda nech dobre sluzi, urcite to bude spolahlive auticko. Motor zvladne v poho 200 000km.... -
"-- skrytý --" 18.02.2008 22:19
Tak už ho máme :)))
Zdravím Tucsoňáky. Už jsme od konce loňského roku mezi vámi - šli jsme do něj. Máme diesla 2,0 CRDi a je naprostá spokojenost. 8,1L kombinovaná spotřeba po 9.000 nalítaných kilometrech (za cca 2 měsíce). Nárazníky teda máme v laku, takže určo existují.
Tucsona můžeme jen doporučit - ale jen v dieslu, pokud jezdíte tak hodně jako my a nechcete kvůli tomu obětovat všechny peníze. Prakticky ani nepotřebovat zajet - lítá sám a velmi pěkně. Když je potřeba, tak 170 v klidu i ve stoupání. Šestistupňová převodovka super výhoda.
Takže ještě jednou zdravím.
Eliška -
"-- skrytý --" 09.09.2008 14:34
Zkusenosti po dvou letech provozu
Budu trochu aktualizovat svuj prispevek z 21. 4. 07. Tucsona (2.0 CVVT) mam nyni dva roky a najeto 45 000 km. Predem upozornuji, ze jezdim na beznych silnicich: ctyrkolku jsem kupoval kvuli snehu, ne kvuli terennim choutkam.
Za dva roky a 45 000 km mi uz presto dvakrat delali geomerii a podarilo se mi pneu na leve strane (tedy vpredu i vzadu) sjet na kord. Jezdil jsem se stodvacou, s favoritem, s oktavkou, s nexii, s atosem, s felicii, ale takove potize s podvozkem jsem nikdy nemel.
Od prvnich kilometru mi vibroval volant: kola jsem nechal vyvazovat ve 3 ruznych servisech, prehazoval jsem je zepredu dozadu, do krize a delal s nimi vselijake kejkle. Vibrace nezmizely, pouze se posunuje rozsah rychosti, ve kterych se vibrace projevuji.
V servisu Hyundai Autostyl Brno me jen poucili o mych povinnostech jakozto ridice (ridic je pred jizdou povinnen kontrolovat stav vozidla vcetne stavu a nahusteni pneumatik - dekuji pekne, do autoskoly jsem chodil), namisto toho, aby se k cele situaci postavili celem. Krucinal! Jestli mi 45 000 km vibruje volant u letnich i zimnich kol (pouzivam 2 sady disku!), tak asi problem nebude spocivat v kolech, ale nekde na podvozku!
A ze bych byl tak mizerny ridic, abych vymetl kazdou diru na silnici a v prubehu 45 000 km si dvakrat totalne rozhodil geometrii, to se mi taky nezda.
Takze prozatim bida, des a utrpeni! :-(
Ze kluci v Koreji, nebo kde se to auto montuje, vyrobi vadny kus, to se muze stat. Deje se to dnes a denne a deje se to u vsech automobilek. Pak ale vzdy zalezi na znackovem servisu, jak se k celemu problemu postavi. Autostyl Brno se k tomu zatim stavi spis jak prazdny pytel.
Mno, proste kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji, jinymi slovy, kdyz auto prodavaji, vlezli by cloveku do zadnice a hledaji tisic zpusobu jak mu roztahnout pulky. Ale jakmile se na aute vyskytne prvni problem, honem ruce pryc.
Resume: ohle je prvni a posledni Hyundai, ktereho jsem si kdy koupil. Bohuzel me tato zkusenost stala 700 000.-
"-- skrytý --" 06.01.2011 21:30
« Re: Zkusenosti po dvou letech provozu
Přidám zkušenost po třech letech ježdění a 170.000 km. Až na to, že jsme jednou měnili spojku (a brzy nás to čeká podruhé) jsme kromě drobností nezaznamenali problém. Info, co je to za Tucsona najdete v příspěvku níže. Popravdě to auto mám dost ráda a i když už je na něm tolik kilometrů znát, tak je pořád v bezva stavu. Ale co by člověk po 170.000 chtěl :). Drobné věci se dají očekávat. Pár doporučení - nedávat neoriginál brzdné kotouče a destičky. Okamžitě po namontování pískaly a velmi brzy se sjely. Takže i když je to řacha, tak jedině originál. Na zimu se nám letos celkem zatím osvědčují Vredesteiny. Výborná zkušenost se servisem je v Auto Palace Butovice. Servisujeme tam už přes 5 let a jsme max. spokojený. Nevím, co budu dělat, až Tucsona mít nebudeme, to budu skřípat zubama v jiném sevisu. Chtěli jsme jít do iX35, ale poté, co tak vypadá KIA Sportage, je tomu podobný Ford a mraky dalších SUV, tak jsme se rozhodli jinak. Je to škoda, je celkem povedený, ale ta "čistě náhodná" podobnost mne vytáčí.
Tak přeji všem Tucsoňákům mnoho šťastně najetých kilometrů.-
"-- skrytý --" 10.11.2011 13:30
« Re: Re: Zkusenosti po dvou letech provozu
Mno, tak já jsem po 115 000 km Tucsona raději prodal. Soupis závad vypadal po ujetí tohoto počtu kilometrů a po pravidelném servisování v autorizovaném servisu takto:
- výměna obou předních poloos (16 000 Kč bez DPH a práce za kus)
- výměna spojky
- výměna pohonu servořízení
- zadní náprava při najetí na nerovnost bouchala jak pominutá; nikdo nepřišel na to, čím to je
Celkové náklady na opravy mi autorizovaný i neautorizovaný servis odhadl cca. na 90 000 Kč.
Takže Tucson v pořizovací ceně 630 000 šel po čtyřech letech do světa za 200 000. A to jsem byl ještě rád.
Závady tohoto charakteru by při nájezdu uvedených kilometrů člověk omluvil u Dáčky za 170 000, ale ne u auta, které je bezmála čtyřikrát dražší.
K zlosti je, že tohle všechno se začalo projevovat rovné dva měsíce po vypršení záruky. Murphyho zákon, jak jinak...
-
-