Diskuse

Hyundai Tucson (2006)

11.4.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ToKra". Hyundai Tucson je model uvedený na trh v roce 2004. Byl vytvořen jako bratr o něco většího SUV…

 

Hyundai Tucson (ToKra)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.2007  13:44

    Fotky budou!

    ještě dnes nahraju fotky ale musim je zmenšit a upravit tak zatim sorry
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 11.04.2007  16:14

      « Re: Fotky budou!

      Že by fanoušek StarGate?? >:D Jinak moc chválim auto, pěkná barva :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.2007  14:13

    hodnocení

    auto: 8-9b; popis a zkušenosti: 7b; fotky: 9b --- celkem: 8b
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 11.04.2007  20:02

    4x4?

    Zdravím, musím auto pochválit. Korejce sice moc nemusím, ale Suvéčka dělají pěkný. Líbí se mi barva a máš i pěkný fotky. Recenze taky ujde, takže u mě máš 10. Jen bych měl dotaz, čtyřkolka je to permanentní nebo se ti automaticky připojuje zadek?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.04.2007  07:39

      « Re: 4x4?

      Je to čtyřkolka automat, zadek se připojí automaticky. Je tu ale možnost tlačítkem na palubní desce připojit zadek natvrdo, to ale funguje jen do rychlosti 30km/h. Nad tuto rychlost se přepne do automatického režimu.
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 12.04.2007  20:10

        « Re: Re: 4x4?

        hmm tak to by mě asi štvalo, ty nový suv jsou už moc přetechnizovaný... nicméně dík za info a ať ti to šlape chlape :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.2007  20:21

    Tucson

    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.04.2007  21:12

      « Re: Tucson

      nějak se to divně uložilo, psal sem že je to moc hezký SUVéčko. Oceňuju hlavně uzamčení 4x4 na tvrdo, což mi u CR-V chybí.. Jinak dávám za 10..
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "m" [83.217.137.XXX] 13.04.2007  00:23

    no 5 ludi?

    auto je to celkom pekne. ale s tou priestrannostou to vidim trochu bledsie. mam santa fe - to je tak pre 4 dospelych a tri deti do 10 rokov. tucson je podla mna pre 4 dospelych a max jedno dieta do stredu lavice, ale len na kratsiu cestu. +kufor je dost maly a plytky... skoda, ze si nevzal naftu so 6 stup prevodovkou. myslim, ze sa k tomuto typu auta hodi viac. co chvalim je vyber tmaveho interieru. mam bledy - to je peklo...
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 13.04.2007  14:33

    kapesní bitevní loď

    Gratuluju k výběru auta, vím že je dobré. Nejhezčí ze superstar Míša Nosková jezdí zlato oranžovým, a strašně si ho chválí. Trochu je úsměvné, jak píšeš o parkování. Co mám říkat já? ;-) U RR jsou cenzory vzadu i vpředu, což parkování usnadňuje. Přemýšlej o cenzorech, neskutečně dobrá věc. Jo, a dávám za 10...
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 13.04.2007  14:43

      « Re: kapesní bitevní loď

      Hezké,ale s tou spotřebou si musel počítat.Hodil by se tam radší diesel.Jinak 9b
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Standa" [83.240.8.XXX] 21.04.2007  23:54

      « Re: kapesní bitevní loď

      O cenzorech se toho v minulosti napsalo dost. Já bych tady přemýšlel spíš o senzorech. :-) Každopádně jsem koupil Tucsona loni v listopadu, byť základ, ale až na tu šeď plastů si nestěžuji. Co se motoru týče, mám taktéž benzín 2.0 a jezdím s ním v průměru za 10 l. Není s ním problém jezdit za 12, není problém jezdit za 9, je problém jezdit za 8. Diesel by byl každopádně lepší, protože by auto dokázal lépe rozhýbat už v nižších otáčkách. Benzín CVVT se musí řádně vytočit, aby z něj člověk dostal slušný zátah. Ožívat začíná u 3500 ot., táhnout od 4500 ot. Budiž mu přičteno k dobru, že od této hranice plynule zrychluje až po zásah omezovače. Kolem 6000 otáček pak člověk má pocit, že sedí ve sporťáku: motor má na čtyřválec pěkný zvuk a chce se vytáčet pořád víc. Po nějakém vadnutí ani stopa. Je to moje první SUV a po zkušenostech ze sněhu už nic jiného nechci... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [84.155.90.XXX] 23.04.2007  21:25

    Spotřeba

    Co se spotřeby týče, píší o něm i na anglických fórech, dokonce uvažovali o hromadné žalobě. Zvláštní je, že já mám Sportage, což je v podstatě to samé, ale nad 9 litrů (kombinovaně) se nedostanu. Samozřejmě dálnice ve 160 tacho je za 9,5 - 10,5 (podle protivětru, což je vzhledem k výšce vozu jasné), ale dá se jet i klidnou jízdou (se slušným průměrem) kolem 7 litrů.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.155.90.XXX] 23.04.2007  21:27

      « Re: Spotřeba

      ja to mám ještě 5kvalt, bez VGT. Ale zase tam mám lehký chip (opravdu žádná kouřivost, žádný extrém).
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "anonym" [88.100.52.XXX] 21.07.2007  11:56

        « Re: Re: Spotřeba

        Jenze on ma benzin a ty diesel :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "bob" [80.188.58.XXX] 27.04.2007  01:19

    Taky ho mám

    Máme též Tucsona s benzínem, koupili jsme ho manželce už v prosinci 2004. Trochu jsem měl srach z korejce, ale teď se tomu směju... Kvalita je super, problémy nejsou, dílenské zpracování dobré (Hyundai v USA je na špici ve spolehlivosti). Jo, průměr máme taky 10. Po dálnici kolem 160km/h se ale jede za 14l.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.2007  17:27

    hodnocení

    Dávám desítku! Ať slouží!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.07.2007  20:13

    Tucson

    Ahoj...recenze fajn, diky za ni. Ted se zrovna o Tucsonovi rozhodujeme a po nekterych informacich trochu vaham. S Hyundaiem mame skvely zkusenosti - to musim zaklepat. Par lidi sice s lehkym usklebkem reklo, ze do Korejce nikdy, ale mame hyundaie tretim rokem, rocne s nim nalitam cca 30.000 a vzhledem k tomu, ze zadna zasadni oprava jeste nebyla (klepu na drevo), tak jsme fakt spokojeny. A to jsem s nim jela treba Pariz a zpet na jeden zatah a auti fakt vydrzelo bez problemu. Auto je pro mne v soucasnou chvili pracant, takze potrebuju drzaka. Spotrebu chapu, ale celkem se ji desim. Denne mam minimalne 200 km najeto a tak mi blazi 5 l spotreba (kombinovana). Kamarad ma Santa Fecko a prave tam se mi nelibily ty interiery. Plast vypadal, jakoze za rok bude klepat (to v nasem Getzovi je interier oproti tomu Santafecku o dost kvalitnejsi). Ja beru, ze auto odpovida cene - prece jen by si clovek nemel narikat. Skoda, ze jsem tu nenasla srovnani s naftakem (toho uz mame vyhlidnutyho).
    Takze diky za fajn info a kdyby byly jeste nejake nove - jestli je nejaky vyvoj, nespokojenost/spokojenost, tak budu rada.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.07.2007  17:51

      « Re: Tucson

      Jestli jste si vybrali nafťáka tak to je super volba. To bych s koupí ani na minutu nezaváhal my jsme brali benzin protože by se nám nafťák nevyplatil. Meli jsme předtím fábii combi a najezdíme tak 35000 km za čtyři roky. jinak Tucsonekpořád spolehlivě pracuje bez jediné chybičky. Je to komfortní auto, s velice měkce naladěným podvozkem, takže žehlí každou nerovnost na vozovce. A že jich na českých silnicích je.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.08.2007  23:10

        « Re: Re: Tucson

        Jj, jedine naftaka. Nejak se mi uz nechce zvykat na benzin :-!. A i vyhoda lepsi ceny za litr je dost podstatna. Nicmene to porad zvazujeme, i po konzultacich s clovekem od Hyundaie jsme porad na vazkach. Ta spotreba je opravdu moc. Obzvlast kdyz Santa jezdi za 7 v prumeru.
        Jj, hjundici to maji celkem poladene. Na ceske silnice celkem idealni. No, rozhodnuti jsme jeste odlozili, takze zatim si Tucsonka nechame na rozmyslenou.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 02.08.2007  17:22

          « Re: Re: Re: Tucson

          Předpokládám že Santa bude Santa-Fe tak to nevim odkud máš že jezdí za 7 v průměru. Pokud vím tak jezdí v naftě za s průměrem za 7,1 s manuálem a za 8,3 a automatem. Tucson se dělá v naftě jenom s manuálem a průměrná spotřeba je 7,1.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 03.08.2007  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Tucson

            Ja myslim Santa Fe myho kolegy v praci. :) Ma naftu, manual a jezdi v prumeru za 7 litru. Tucson ma v nafte spotrebu okolo 7?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.08.2007  23:14

        « Re: Re: Tucson

        Pořád by mně zajímalo, za kolik jezdí nafta v manuálu. Nenajde se někdo, kdo by poreferoval? ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 24.09.2007  17:20

    Procetl jsem diskuzi

    a koukam, ze ti Korejci se dotahuji na Japonce, vzhledove se mi to pravda nelibi, ale kdyz jste si ho poridili, tak s tim zadny problem mit nebudete. A rekl bych, ze se ani nekradou. Tak spoustu prima kilometru bez poruchy! Zlatavou barvu si jen tak nekdo neporidi, je videt, ze jste se chteli odlisit a to se ceni!! Zdar! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto HDR

    HDR 14.02.2008  18:00

    Narazniky?

    No rozmyslal som nad Tusconom alebo podobnym praktickym autom, ale teda neviem preco neznasam auta ktore maju inak nafarbene narazniky. Nebola moznost to kupit v rovnakej farbe preboha? Inak sa mi velmi paci kufor a vyklopne zadne okno.
    Motor je rovnaky ako v Coupe, teda treba poriadne podradit aby to nieco urobilo pri takej velkej skatule. No asi by som dal vzhladom prednost Kii Sportage v nafte namiesto kozennych sedaciek. ;-\
    Ale teda nech dobre sluzi, urcite to bude spolahlive auticko. Motor zvladne v poho 200 000km....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.02.2008  22:19

    Tak už ho máme :)))

    Zdravím Tucsoňáky. Už jsme od konce loňského roku mezi vámi - šli jsme do něj. Máme diesla 2,0 CRDi a je naprostá spokojenost. 8,1L kombinovaná spotřeba po 9.000 nalítaných kilometrech (za cca 2 měsíce). Nárazníky teda máme v laku, takže určo existují.
    Tucsona můžeme jen doporučit - ale jen v dieslu, pokud jezdíte tak hodně jako my a nechcete kvůli tomu obětovat všechny peníze. Prakticky ani nepotřebovat zajet - lítá sám a velmi pěkně. Když je potřeba, tak 170 v klidu i ve stoupání. Šestistupňová převodovka super výhoda.
    Takže ještě jednou zdravím.
    Eliška
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.2008  14:34

    Zkusenosti po dvou letech provozu

    Budu trochu aktualizovat svuj prispevek z 21. 4. 07. Tucsona (2.0 CVVT) mam nyni dva roky a najeto 45 000 km. Predem upozornuji, ze jezdim na beznych silnicich: ctyrkolku jsem kupoval kvuli snehu, ne kvuli terennim choutkam.
    Za dva roky a 45 000 km mi uz presto dvakrat delali geomerii a podarilo se mi pneu na leve strane (tedy vpredu i vzadu) sjet na kord. Jezdil jsem se stodvacou, s favoritem, s oktavkou, s nexii, s atosem, s felicii, ale takove potize s podvozkem jsem nikdy nemel.
    Od prvnich kilometru mi vibroval volant: kola jsem nechal vyvazovat ve 3 ruznych servisech, prehazoval jsem je zepredu dozadu, do krize a delal s nimi vselijake kejkle. Vibrace nezmizely, pouze se posunuje rozsah rychosti, ve kterych se vibrace projevuji.
    V servisu Hyundai Autostyl Brno me jen poucili o mych povinnostech jakozto ridice (ridic je pred jizdou povinnen kontrolovat stav vozidla vcetne stavu a nahusteni pneumatik - dekuji pekne, do autoskoly jsem chodil), namisto toho, aby se k cele situaci postavili celem. Krucinal! Jestli mi 45 000 km vibruje volant u letnich i zimnich kol (pouzivam 2 sady disku!), tak asi problem nebude spocivat v kolech, ale nekde na podvozku!
    A ze bych byl tak mizerny ridic, abych vymetl kazdou diru na silnici a v prubehu 45 000 km si dvakrat totalne rozhodil geometrii, to se mi taky nezda.

    Takze prozatim bida, des a utrpeni! :-(

    Ze kluci v Koreji, nebo kde se to auto montuje, vyrobi vadny kus, to se muze stat. Deje se to dnes a denne a deje se to u vsech automobilek. Pak ale vzdy zalezi na znackovem servisu, jak se k celemu problemu postavi. Autostyl Brno se k tomu zatim stavi spis jak prazdny pytel.

    Mno, proste kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji, jinymi slovy, kdyz auto prodavaji, vlezli by cloveku do zadnice a hledaji tisic zpusobu jak mu roztahnout pulky. Ale jakmile se na aute vyskytne prvni problem, honem ruce pryc.

    Resume: ohle je prvni a posledni Hyundai, ktereho jsem si kdy koupil. Bohuzel me tato zkusenost stala 700 000.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.01.2011  21:30

      « Re: Zkusenosti po dvou letech provozu

      Přidám zkušenost po třech letech ježdění a 170.000 km. Až na to, že jsme jednou měnili spojku (a brzy nás to čeká podruhé) jsme kromě drobností nezaznamenali problém. Info, co je to za Tucsona najdete v příspěvku níže. Popravdě to auto mám dost ráda a i když už je na něm tolik kilometrů znát, tak je pořád v bezva stavu. Ale co by člověk po 170.000 chtěl :). Drobné věci se dají očekávat. Pár doporučení - nedávat neoriginál brzdné kotouče a destičky. Okamžitě po namontování pískaly a velmi brzy se sjely. Takže i když je to řacha, tak jedině originál. Na zimu se nám letos celkem zatím osvědčují Vredesteiny. Výborná zkušenost se servisem je v Auto Palace Butovice. Servisujeme tam už přes 5 let a jsme max. spokojený. Nevím, co budu dělat, až Tucsona mít nebudeme, to budu skřípat zubama v jiném sevisu. Chtěli jsme jít do iX35, ale poté, co tak vypadá KIA Sportage, je tomu podobný Ford a mraky dalších SUV, tak jsme se rozhodli jinak. Je to škoda, je celkem povedený, ale ta "čistě náhodná" podobnost mne vytáčí.
      Tak přeji všem Tucsoňákům mnoho šťastně najetých kilometrů.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 10.11.2011  13:30

        « Re: Re: Zkusenosti po dvou letech provozu

        Mno, tak já jsem po 115 000 km Tucsona raději prodal. Soupis závad vypadal po ujetí tohoto počtu kilometrů a po pravidelném servisování v autorizovaném servisu takto:
        - výměna obou předních poloos (16 000 Kč bez DPH a práce za kus)
        - výměna spojky
        - výměna pohonu servořízení
        - zadní náprava při najetí na nerovnost bouchala jak pominutá; nikdo nepřišel na to, čím to je
        Celkové náklady na opravy mi autorizovaný i neautorizovaný servis odhadl cca. na 90 000 Kč.
        Takže Tucson v pořizovací ceně 630 000 šel po čtyřech letech do světa za 200 000. A to jsem byl ještě rád.
        Závady tohoto charakteru by při nájezdu uvedených kilometrů člověk omluvil u Dáčky za 170 000, ale ne u auta, které je bezmála čtyřikrát dražší.
        K zlosti je, že tohle všechno se začalo projevovat rovné dva měsíce po vypršení záruky. Murphyho zákon, jak jinak...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Zvrat v případu krádeže auta i s miminkem (6 měs.)!  Vrácení dítěte nebyla náhoda

Zvrat v případu krádeže auta i s miminkem (6 měs.)!…

Maminka nechala nastartované auto s šestiměsíční holčičkou před školou na Chodově a odešla, mezitím jí ho ukradl…

Přehled nájmů v Česku: Kolik dáte za byt ve 400 městech a jaké rozdíly jsou v Praze?

Přehled nájmů v Česku: Kolik dáte za byt ve 400…

Krize bydlení je pro řadu Čechů nejpalčivějším problémem současnosti, a to nejen v hlavním městě. Blesk přináší…

 

iSport.cz

Reakce na kritiku VAR v Anglii. Musí se zrychlit, stojí v prohlášení ligy

Reakce na kritiku VAR v Anglii. Musí se zrychlit,…

Vedení anglické fotbalové ligy slíbilo vylepšit a zrychlit rozhodování videa při zápasech. Společně s komisí…

Vše o losu EURO 2020: kdy se koná a které týmy už mají jistý postup?

Vše o losu EURO 2020: kdy se koná a které týmy už…

Čeští fotbalisté výhrou nad Kosovem 2:1 postoupili na EURO 2020, které proběhne od 12. června ve dvanácti zemích…

 

Reflex.cz

Nezbytná sada demonstranta: Vyjádřete nesouhlas s Babišem plakáty od Reflexu zdarma

Nezbytná sada demonstranta: Vyjádřete nesouhlas s…

Šest originálních plakátů, které vycházejí z ikonických obálek časopisu Reflex, má na svědomí náš grafik Jan…

Kněz Heryán: Otec se kvůli mé emigraci utrápil, systém v Česku je proti dobru, je třeba se mu postavit

Kněz Heryán: Otec se kvůli mé emigraci utrápil,…

Tajné teologické studium, skrývání před komunisty i rodinou a emigrace. Římskokatolický kněz a salesián Ladislav…