Recenze

10 Majitel

Honda Accord Type-S

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8
Honda Accord, foto 9 Honda Accord, foto 10 Honda Accord, foto 11 Honda Accord, foto 12 Honda Accord, foto 13 Honda Accord, foto 14 Honda Accord, foto 15 Honda Accord, foto 16 Honda Accord, foto 17 Honda Accord, foto 18 Honda Accord, foto 19 Honda Accord, foto 20 Honda Accord, foto 21 Honda Accord, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta Honda Accord Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2354 výkon [kW]: 140 kroutící moment [Nm]: 223 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8 maximální rychlost [km/h]: 227 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 459 pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "typescz".

Po otření prelude o svodidla a třítýdenním ježdění favoritem jsem usoudil,že na motorku si musím nechat zajít chuť,je potřeba ještě jedno auto.Kritéria byla jasná:benzín a "H" na kapotě.Na dream car s býkem nebo koňem ve znaku nejsou drobný,tak proč měnit něco co funguje na výtečnou.První Hondu jsem osedlal ve dvanácti,50tku monkey,jen jsem dolíval benzín a jezdil.S poslední Hondou,prelude 5gen,jsem za 4 roky najezdil 200tkm(360tkm má celkem) a řešil jen jedno ložisko zadního kola,repasi startéru + výměnu spojkové lamely po koupi.
Zmlsanej rozměry prelude jsem civiky zavrhnul,i když designově by se mi 7g po faceliftu líbila a jal se obšlapovat accordy.Zlákal mě i diesel,ale po pochybnostech o stavu jednotlivých kousků (zapříčiněno péčí předchozích majitelů,kdy třeba jedna paní přijela do servisu bez oleje,že už jí to týden divně klepe..) jsem se zaměřil pouze na benzínové motory. 2.0?Dobrej motor,ale po zkušenosti s prelude,kdy jsem koupil slabší dvoulitrovou verzi,ne 2.2vti a pak mi to bylo občas líto,zaměřil jsem se na 2.4,které byly i o poznání líp vybavené.
Accord 7.generace s 2.4 pod kapotou není klasický rodinný sedan,tak proč jeho sportovního ducha ještě nezvýraznit?Verze Type-S byla jasná volba.Je to shodné auto s 2.4 Executive,liší se jen několika optickými detaily a prvky výbavy. Např:nástavce nárazníků,prahy,maska chladiče,obložení interiéru,čalounění sedadel,absence šíbru,zadní čtecí lampičky nebo vyhřívání sedaček.

Výbava:
-xenony
-mlhovky
-vyhřívaná zrcátka
-dešťový senzor
-dvouzónová digi klima
-cd
-tempomat
-čalounění kůže/textil
-8x airbag







Silné stránky

Motor-Asi nejsilnější stránka ze všech.Po nastartování se auto lehce otřepe,pak ovšem nastává ticho a klid.Táhne už od 2000 a plynule zrychluje až do bezvědomí,které je nastaveno na 7200ot/min.Cestou párkrát změní svou charakteristiku.Poprvé kolem 4500,kdy je k mání max.kroutící moment.Podruhé a nejraznatněji těsně pod hranicí 6000,zhrubne zvuk a accord vyrazí o poznání živěji kupředu.To je ten hondí zázračnej a všemi opěvovanej Vtec :D Už konečně vím,co na něm viděj a co vytváří ten potutelný úsměv ve tváři,přestože se jedná o atmosféru.Šklebim se při každém předjíždění nebo jen tak,mám-li chuť šlápnout na plyn a držet.

Převodovka-Šestistupňový manuál s přesným řazením,krátkými drahami a hladkým chodem.

Spotřeba-Té jsem se,díky objemu a kW,trochu obával,ale v mých jízdních režimech mě mile překvapila.Potvrdila to,co jedna bába povídala.Většinou jezdím delší trasy (15Okm+),na nichž pluju 50/110/140 se spotřebou pod 8l/100km.Pokud k tomu přihodím i nějaké popojíždění po městě,jsem někde kolem 8,5.Ovšem,když se chce,všechno jde.Nádrž,kterou jsem vyjel jen v obci,užíval si rozjezdy a mimo obec se ručička otáčkoměru držela nad číslem 4,byla za 13l/100km.

Interiér-Nemám co vytknout.V předchozí generaci accordu jsem měl problém vmáčknout ramena (ramena,ne zadek) do sedačky,ale židle v sedmé mě pohltily.Fyzicky i pocitově.Kůže kombinovaná s textilem,příkladné boční vedení i pohodlí na cestování.K tomu polohovací loketní opěrka,dvouzónová digitální klimatizace,dostatek odkládacích ploch.Můj druhý obývák.

Slabé stránky

Nejspíš kufr-Objem je dostatečný,ale jelikož se jedná o klasický sedan,je vstupní otvor pro někoho nedostačující a vysoká nakládací hrana taky není plusem.Mně zatím vyhovuje.Kolo,přítelyně zavadla na víkend (klasicky dvě sportovní tašky) nebo nákup do něj dám.

Audio-ke kvalitě zvuku nemám jako běžný posluchač nic moc co říct(nechrastí to,nedrnčí),ale nemožnost přehrání disků s MP3 v dnešní době zamrzí.Naštěstí jsem to poměrně hladce vyřešil připojením Xcarlinku se slotem na SD kartu,USB a Ipod.

Zpětná zrcátka-do dnešního dne se mi je nepodařilo naštelovat tak,abych v nich viděl něco víc než kliky zadních dveří.Je to dáno nejspíš tvarem karoserie,takže při couvání o zbytku auta za klikama nevím vůbec nic.

Přístup k žárovkám v předních lampách-prakla mi parkovačka a doufám,že už se to dlouho nebude opakovat.Jsou totiž úžasně umístěny až v klenbě blatníku,takže pokud nemáte poblíž mladšího příbuznýho,večerku nebo stánek s rákosníčkem,stane se z vás gynekolok amatér.Naslepo šátráte,kroutíte a trpíte.Jsem člověk klidný,proto jsem měl oteklé dlaně a orvané klouby na obou rukách než jsem tam tu jednu jedinou žárovčičku nacpal zpět.

Málem jsem zapomněl na lak.Červená se hondě nějak nepovedla.Teda je krásná,ale na čumáku je jí jen slabá vrstva.Takže větší ťukanec kamínku a odloupne se.Setkal jsem se s tím už u známeho,který má červené ctr8g a stejný trable,ne jen moje auto.Přitom na prelude po kamínkách ani památky,na tu museli vzít rovnou klíč,aby jí poznamenali.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem řešil jen pár drobností jako nefunkční klimu,což vyřešilo relátko za 500,- a mlžení přeních světlometů.Mlžením trpí první roky výroby,Honda o tom ví a byla na to vyhlášena svolávací akce s prodlouženou zárukou,následuje bezplatné odstranění závady.
Na těchto úkonech se vyřádilo ústecké zastoupení Hondy,kde vše proběhlo bez problému.Spíš mě až zaskočilo jednání s majitelem starého,u nich nezakoupeného,auta.Pozitivně.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Pro svýho novýho mazla jsem si zajel do pobočky Honda Fugel v německé Chemnitz.Původně ho měla paní r.n.1964,která ho u nich koupila,servisovala i prodala,když si šla pro nové.
Jednání příjemné,zařídili mi i převozní značky,abych se na úřadě nezdržoval s "no comprende německy" a nečekal na jejich výzvy typu "kommen Sie blíž" atp.Jako bonus jsem vyfasoval servisní knížku a igelitku účtenek.Později jsem je z nudy pročetl,sečetl cifry.Hodnota servisu a údržby přesáhla za těch šest let 4tis eur.Frau se starala,hodná holka.

 


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím mě nic nezaskočilo,od Hondy ani nic jiného nečekám,pokud se původní vlastník staral jak měl.Nebo líp.

praktičnost
8

Jen kvůli přístupu a využitelnosti kufru.

prostornost
10

Pro mě,případně spolujezdce víc než dostatečná.Víc nás v autě nejezdí..

jízdní vlastnosti
10

Jede jak potřebuju,zatím jsem ještě nepocítil nedostatek výkonu,brzdného účinku,nebo nějaké zaváhání v zatáčce.Nenaklání se,nekroutí,chová se předvídatelně a díky VSA odpustí i chybky.

jízdní komfort
10

Klid a mír.Stav,který panuje v kabině.

provozní náklady
10

Odpovídající,možná nížší než bylo očekávání.

náhradní díly
9

Obecně na japonské vozy dražší,ale díky shodnosti mnoha dílů s Acurou TSX,jsou díly z USA za hubičku.Navíc jich moc potřeba není.

výkon motoru
10

Točí a točí,navíc na něm jde vidět,že se mu to líbí

spotřeba
10

Vzhledem k objemu překvapivě nízká,jezdí-li se tak,jak si ti nahoře přejí.

hlučnost motoru
10

Neznám pojem hlučnost motoru,protože ho musim slyšet.Ale jinak se v kabině v sérii moc neprojevuje,já slyšim hlavně sání :o)

kvalita sedadel
10

Pohodlná křesla

brzdy
8

Zatím vždy ubrzdily to co měly,ale ostřejší nástup by potěšil..I když u rodinnýho auta..

zavazadlový prostor
7

Zas ten kufr..






Blesk.cz

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a čtyři dospělí skončili v peřejích!

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a…

Tohle mohlo skončit obrovskou tragédií! S šesti účastníky každoročního svatováclavského závodu Přes tři jezy se…

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

 

iSport.cz

Proč je Hradec na začátku sezony silný? Vycpaná brána i široký kádr

Proč je Hradec na začátku sezony silný? Vycpaná…

Vlétli do rozbouřené sezony ve velkém stylu. Po čtyřech zápasech Hradec Králové vévodí nekompletní a nesourodé…

Jansta pálí do Kejvala: Je nepřípustné, když je šéf ČOV lhář a manipulátor

Jansta pálí do Kejvala: Je nepřípustné, když je šéf…

V českém sportu patří do té nejvyšší váhové kategorie. A nyní se šéf České unie sportu i basketbalové federace…

 

Reflex.cz

Streamer Agraelus vybral během pár hodin milion na charitu. Pomohl mu herní vývojář Dan Vávra

Streamer Agraelus vybral během pár hodin milion na…

V neděli 27. září se stala na českém internetu nevídaná věc. Vojtěch Fišar, známý jako herní streamer Agraelus,…

Rodina na prvním místě? 12 let neviděl svou dceru, ta teď odhalila pravdu a poslanec SPD dostal veřejně čočku

Rodina na prvním místě? 12 let neviděl svou dceru,…

Poslanci SPD Pavlu Křížovi, který ostentativně nosí tričko Rodina na prvním místě, se ozvala dcera, kterou 12…