Škoda Favorit (1990)
30.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Domes". Favorita jsme koupili před pěti lety kdy naše předchozí auto Škoda Garde jaksi…
Škoda Favorit (Domes)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- pěkný 31.07.2009 19:11
- Pěkný 31.07.2009 22:13 Ronault.
- Slušný stroj 31.07.2009 22:15 Petr408
- ako nové 01.08.2009 20:43 ras100a
- Spolehlivy vuz 01.08.2009 21:41 Andy
- Kamarád 25.08.2009 20:43 old.school.rska
- Foto 31.08.2009 15:24 Jack1989
- Vyhodil bych 22.09.2009 11:21 Stejsn
- Fáma 23.09.2009 12:54 Jack1989
- Vyhodil bych 23.09.2009 16:09
- ?? 29.11.2009 17:12 Jack1989
- Re:?? 30.11.2009 16:32
- Týýýýý 26.01.2010 21:19 Jack1989
- Pěkný dvě poslední fotky! 24.02.2010 18:02 FRPE
- american 01.03.2010 18:32 Brandon Walsh
-
Ronault. 31.07.2009 22:13
Pěkný
Auto na svůj věk vypadá jako ze škatulky :yes: Jen ještě trochu zamakat na recenzi a hlavně na fotkách.
Jinak píšeš, že jste do něj vrazili dost peněz, při ceně náhradních dílů to zase takový majland nebude, ne? ;-)
Jo a pochvala za ty bílé disky, vypadá to docela dost dobře ;-) -
Petr408 31.07.2009 22:15
Slušný stroj
Je vidět, že není rezatý. Můj děda má tu samou výrobní řadu. Akorát ho má světle zelenýho. Aby ti nerez je nejlepší jak radím vždy: Tak zespodu 3 až 4 vrstvy Resistinu a na to kýbl vazelíny a je na dlouho klid. Resistin je nátěrová hmota na podvozky automobilů, která se prodává hodně let.
....asi nejdůležitější: oleje (převodovka + motor), kola, chladící kapalina, svíčky, destičky................ :yes: :yes: :yes: -
Andy 01.08.2009 21:41
Spolehlivy vuz
S tim stejnym rv. 89 jsem projel Evropu krizem krazem. Nikde mne nenechal stat, jen jednou v Pyrenejich po ěčh intenzivnim desti, kdyz jsem se k nemu vratili, nesel nastartovat. Ale dehydratacni spray pod vicko rozdelovace to vyresil briskne. Oprav prosim aspon tu lYsku. -
old.school.rska 25.08.2009 20:43
Kamarád
Hej dost dobré,chválím,ale moc se mi nelíbí ty trčící dráty z pod rádia,to bych nějak "zaonačil"stav se s tím,něco pokutíme,nebo se stavím já.Zatím čusek -
Stejsn 22.09.2009 11:21
Vyhodil bych
třetí odstavec recenze, nebo aspoň jeho první půlku. Píšeš, že o autě se s despektem vyjadřují jenom ti, co o něm nic nevědí, ale ty zas nevíš nic o historii jeho vývoje, protože kecy o zákazu a žigulících nejsou nic jiného než rozšířená fáma. Doporučuju Ti přečíst si třeba knížku "Let okřídleného šípu". Jinak auto nehodnotím, od jisté doby už body nedávám. Nechť slouží. -
Jack1989 23.09.2009 12:54
Fáma
Na kždé fámě je vždy něco pravdy. Bertone např navrhoval uplně jiná přední světla, jenomže se muselo asi hodně šetřit na formách a tak se použily světla která byla původně dělaná jen pro Ladu? Proč zrovna jejich světla? Noo asi mohli být na stejné urovni ale běda by aby byli lepší v italském hávu. Na druhou stranu Fávo už komunisti až tak neovlivnily. Spíše prototypy před 120-kou je zastrašily a z auta co mělo uspořádání jak BMW, Žigulik byla v seriovce rázem čtyřdvéřová 911(motor za zadní napravou a pohon zadních kol)-
-
Stejsn 23.09.2009 13:24
« Re: Re: Fáma
Ano, to je pravda. Ale není pravda, že jsou to světla pro Ladu, proboha! Byl to český výrobek od Autopalu, ale protože za socíku bylo všecko tak příšerně zkostnatělé a světla už byla hotová, výrobce odmítl vyvíjet nová a nešťastný Bertone je musel použít chca nechca. Proto má taky fáčko ten podivně vysoký předek, protože od předních světel se krom přední masky vyvíjí také kompletně linie boků a částečně i záď. No a co se embéček, stovek a 105/120 týká, koncepce "všechno vzadu" měla také svoje opodstatnění v politickém rozhodnutí politbyra KSČ, ovšem nebylo to o žádném zastrašení, ale prostě o politické vůli mít "všechno jinak" - prostě vyvinout úplně nové auto, které bude mít všecko úplně opačně než oktávka, když už na to vláda uvolní prachy. Uvědom si, že se kvůli tomu musela postavit úplně nová továrna a strana nechtěla jen modernizaci stávající koncepce, ale nové vozidlo. Ale jak říkám - literatury je o tom dost, doporučuji zmiňovaný Let okřídleného šípu.
-
-
-
"-- skrytý --" 23.09.2009 16:09
Vyhodil bych
V recenzi jsem chtěl zmínit to že favorit není zas tak špatné auto jak někteří říkají.Favorit si neoprávněné kecy ani nezaslouží,vím má taky nějaké ty mouchy jako ostatně každé auto ale chtěl jsem to napsat objektivně bez ohledu na to že vlastním právě tento vůz.A v té době kdyby škodovka nebyla ovlivnována komunisty tak by tehdy vyráděla úplně jiná auta než vyráběla.Dyt vem v potaz jenom ty prototypy které škodovka navrhla.Ale tyto vozy nebyly schváleny pro sériovou výrobu.Např:Škoda 742 MAXI,rv.1978,Škoda 782 Favorit sedan,rv.1986 nebo Škoda 783 Favorit kupé rv.1987 -
-
Brandon Walsh 01.03.2010 18:32
american
mal si mu favorita predat a za tie prachy si kupit dom a mustang :-! >:D