Škoda Fabia (2007)
31.10.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "svato60". Je to moje piate auto, predchádzajúce bola Fabia Junior s motorom 1,4 Mpi 44 kW, ročník 2002,…
Škoda Fabia Combi (svato60)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 12.11.10 22:09
« Re: Re: Re: Přední osa + Diesel
Milý Hoonzo , Htp mají vážné problémy, mimo jiné, s napínáky a s mazáním motoru. Nemá to nic společného s olejovou,japonskou ani s jakoukoliv jinou loby.,prostě to ve škodovce udělali špatně.
Než něco napíšeš zjisti si jak se věci mají. -
Mira328i 12.11.10 21:21
« Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek
ale určitě to je požitek-dokonce si ho můžeš vychutnávat oproti normálním autům neskutečně dlouhou dobu >:-[] , tady máš aspoň čas si to vychutnat :-) .
Možná bych se nebál tuhle nadupanou fobii označit slovem monstrum, to kvůli tomu upravenýmu motoru >:D -
mvdr 05.11.10 15:43
« No tak dobre...
Aj tak sú všetky zdôvodnenia k smiechu, takže sa ďalej nevyjadrujem.
Keď človek jazdí ročne 15.000km, väčšinou po meste a na chalupu, nepotrebuje pohon 4x4, ani diesel, ktorý by ani nestihol zahriať na pracovnú teplotu a už je v cieli. Nekúpi si ani 4-valec, hoci 1.4MPI oo ŠKODY, ale "haťapku", tak je magor?
Ja som potom rovnako ujetý, keď mám 40kW HaŤaPku a v druhom aute, ťažkom skoro 1,5 tony turbobenzín?
Mal som mať aspoň objem 2,8 litra a ideálne diesel?
Komunizmus padol, keď som mal 10,5 roka a predsa...
-
Jacoppo 03.11.10 21:57
« Re: Re: Re: Odpovede na otázky...
U Lotus Elise mi proplatili přední rameno utržený na jižní spojce včetně podběhu a blatníku a to v plný výši na základě rozhodnutí ve správním řízením na magistrátě a u Saabu mi proplatili, když sem po 4 za rok měnil silentbloky a stabilizatory - stačil znalecký posudek, že zmíněná silnice má nebezpečnej povrch.
Edit: písmenka utekly:D -
Mira328i 03.11.10 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
to je dost malý výkon :-(,mimo to mam radši 6ti hrnky...4vály mě neberou , já se rozhodoval při koupy mezi 328i touring a 325i gabrio e30 z r.95 v origo stavu...
Teď trošku lituju..ale zas potřebuju auto na běžný ježdění a nemám garáž.
K tomu tuningu-mě se líbí třeba bmw od alpiny-to je úplná špička..
Jinak jedině origo vylepšení-ne výfuku co řvou atd...
Mam averzi na takový ty sprasený bavoráky s radlicí vepředu a žehlícím prknem vzadu -
Jacoppo 03.11.10 21:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
Viděl sem kdysi od AC Schnitzera E30 tuším, že cabrio s 92 bhp - měl ho človíček v Brně, ale kde je mu teď konec nevím, občas sem ho vídal na srazu Land Roveru...
Myslim, že tyhle auta si zasloužej zustat co nejvíc originál, ja taky na svýho JAGa montuju jen Jaguar motosport věci na tuhle serii... ostastní je prasárna už. -
Mira328i 03.11.10 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
jo svařák je good :-) , v téhle podzimní a zimní době lepší než pivo ;-) .
K tomu programování řídící jednotky-samozřejmě chápu že je nutný jí upravit v závislosti na změnách na motoru, ale změny motoru jsou základ-pak se dělá jednotka-u atmosféry to ani jinak význam nemá.
Já úpravy neplanuju, spíš budu udržovat dobrý stav auta, ale vim o úpravách motoru který mam o 100koní-svody,saní,vačka...je to na stránkách krámský motorsport.
Vlastně mam motor který je naladěn spíše na krouticí moment než výkon, ale mě to takhle vyhovuje. -
Jacoppo 03.11.10 20:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
Svarak jo to je to, co sem potřeboval... No počítám, že bych se na tomhle JAGU moh dostat na 500 bhp... kdybych upravil svody, dal sportovní katy, dvojí saní s předchladičem, tak i 530 bhp... kdo ví ;-) Uvidí se na jaru...
Jako hrabání v jednotce je nutný - musí se upravit mapa na to, co se změní na železe... ale jen prodloužit vstřik, okecat vzduchováhu atd... to není tuning... a krasný je, jak na těch svejch stránkách spol. Cimbu nabízí kit, aby tvoje škodovka vypadala... nevim jako co, ale prý Subaru >:D -
Mira328i 03.11.10 20:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
no tomu se dá říkat tuning ;-) , a ne když ti v tabulce ukážou že budeš mít takovej výkon a jen přenastaví řídící jednotku. Při tom každý motor má od výroby trošku jiný výkon- tolerance je běžná do pár kilowatt , to je prostě běžný. Stejně jako to že s nárůstem najetých kilometrů roste výkon a točivý moment klesá, takže možná i proto se říká že motory před smrtí jdou nejlíp :-)
edit-ty jo,mě to zas brebentí :-) ,to dělá ten litr svařáku :-) ...no jo začíná zima, je třeba se připravit :-) -
Jacoppo 03.11.10 19:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
Tak já taky moc nejezdim, teď sem s JAGem nemoh - rozhozeny přední ramena, dělaj se úpravy motoru (tuning) - jiny řemenice, jiný řetězy, přečasuje se to, ostřejši vačka, pak asi necham vyleštit válce a ventily trochu rozšířit... sportovní válce, vlastní okruh pro kompresor... možná bych ho vyměnil za Garret TA45 kdo ví... čas a rada kamaráda ukáže... :-! -
Jacoppo 03.11.10 19:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
Škodovku bych jednu chtěl a moc... ale sehnat Rapida Cabrio s 2.5 litr ford V6 motorem se neda... kor kdyz byly vyrobeny snad jen 4 kousky >:D
Nemám tu celou, jaksi mne MA nepřesvědčilo abych sem dal všechny auta... Třeba ta 318 z 94 by tu taky mohla bejt, ale nějak se mi nechce :-)
Edit: ale děkuju :-) Stav se někdy na nějakej sraz a třeba se potkame >:D Nebo na sosnový příští rok na BMW Motosport vs Jaguar Motosport ;-)
A to zrychlování nad rychlostí 100km/h je opravdu fascinující >:-[] ,
možná by se dalo říci i děsivé :-) .
Na každý předjížděcí manévr se člověk připravuje jak na zdolání everestu, ten adrenalin..