Škoda Fabia (2007)
31.10.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "svato60". Je to moje piate auto, predchádzajúce bola Fabia Junior s motorom 1,4 Mpi 44 kW, ročník 2002,…
Škoda Fabia Combi (svato60)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Aspire 12.11.10 22:57
« Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek
Tak to je teda macek, ale stejně to jde rychle, 911 zrychluje rychle, já jsem zvyklej na motory u kterejch se pohybuju od 50KW do 77KW >:D pak mě švihák svezl v 911 které má 239KW a ani nevím jestli jsem v tu dobu dýchal ale říkal že nezrychluje naplno >:D -
Mira328i 12.11.10 22:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek
ano tolik mam, ale taky mam auto co má 1,5tuny...jinak ten krouťák není až tak moc velkej, spíš nastupuje pozvolna do maxima-takže to není takový to škubnutí..
Zažil sem auto co mi při tom zrychlení skoro vyráželo dech-911 ...ta uměla zarazit do sedačky od začátku do konce zrychlování -
Mira328i 12.11.10 22:19
« Re: Re: Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek
ale vim, s 51kw htp už sem se vezl...úžasný, ta dravost >:-[] ..
A to zrychlování nad rychlostí 100km/h je opravdu fascinující >:-[] ,
možná by se dalo říci i děsivé :-) .
Na každý předjížděcí manévr se člověk připravuje jak na zdolání everestu, ten adrenalin.. -
"-- skrytý --" 12.11.10 22:09
« Re: Re: Re: Přední osa + Diesel
Milý Hoonzo , Htp mají vážné problémy, mimo jiné, s napínáky a s mazáním motoru. Nemá to nic společného s olejovou,japonskou ani s jakoukoliv jinou loby.,prostě to ve škodovce udělali špatně.
Než něco napíšeš zjisti si jak se věci mají. -
Mira328i 12.11.10 21:21
« Re: Zrychlení z 120 na 150 je přímo požitek
ale určitě to je požitek-dokonce si ho můžeš vychutnávat oproti normálním autům neskutečně dlouhou dobu >:-[] , tady máš aspoň čas si to vychutnat :-) .
Možná bych se nebál tuhle nadupanou fobii označit slovem monstrum, to kvůli tomu upravenýmu motoru >:D -
mvdr 05.11.10 15:43
« No tak dobre...
Aj tak sú všetky zdôvodnenia k smiechu, takže sa ďalej nevyjadrujem.
Keď človek jazdí ročne 15.000km, väčšinou po meste a na chalupu, nepotrebuje pohon 4x4, ani diesel, ktorý by ani nestihol zahriať na pracovnú teplotu a už je v cieli. Nekúpi si ani 4-valec, hoci 1.4MPI oo ŠKODY, ale "haťapku", tak je magor?
Ja som potom rovnako ujetý, keď mám 40kW HaŤaPku a v druhom aute, ťažkom skoro 1,5 tony turbobenzín?
Mal som mať aspoň objem 2,8 litra a ideálne diesel?
Komunizmus padol, keď som mal 10,5 roka a predsa...
-
Jacoppo 03.11.10 21:57
« Re: Re: Re: Odpovede na otázky...
U Lotus Elise mi proplatili přední rameno utržený na jižní spojce včetně podběhu a blatníku a to v plný výši na základě rozhodnutí ve správním řízením na magistrátě a u Saabu mi proplatili, když sem po 4 za rok měnil silentbloky a stabilizatory - stačil znalecký posudek, že zmíněná silnice má nebezpečnej povrch.
Edit: písmenka utekly:D -
Mira328i 03.11.10 21:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
to je dost malý výkon :-(,mimo to mam radši 6ti hrnky...4vály mě neberou , já se rozhodoval při koupy mezi 328i touring a 325i gabrio e30 z r.95 v origo stavu...
Teď trošku lituju..ale zas potřebuju auto na běžný ježdění a nemám garáž.
K tomu tuningu-mě se líbí třeba bmw od alpiny-to je úplná špička..
Jinak jedině origo vylepšení-ne výfuku co řvou atd...
Mam averzi na takový ty sprasený bavoráky s radlicí vepředu a žehlícím prknem vzadu -
Jacoppo 03.11.10 21:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
Viděl sem kdysi od AC Schnitzera E30 tuším, že cabrio s 92 bhp - měl ho človíček v Brně, ale kde je mu teď konec nevím, občas sem ho vídal na srazu Land Roveru...
Myslim, že tyhle auta si zasloužej zustat co nejvíc originál, ja taky na svýho JAGa montuju jen Jaguar motosport věci na tuhle serii... ostastní je prasárna už. -
Mira328i 03.11.10 20:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: + 5 kW?
jo svařák je good :-) , v téhle podzimní a zimní době lepší než pivo ;-) .
K tomu programování řídící jednotky-samozřejmě chápu že je nutný jí upravit v závislosti na změnách na motoru, ale změny motoru jsou základ-pak se dělá jednotka-u atmosféry to ani jinak význam nemá.
Já úpravy neplanuju, spíš budu udržovat dobrý stav auta, ale vim o úpravách motoru který mam o 100koní-svody,saní,vačka...je to na stránkách krámský motorsport.
Vlastně mam motor který je naladěn spíše na krouticí moment než výkon, ale mě to takhle vyhovuje.