Škoda Fabia (2003)
6.2.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "johanik". Automobil jsem zakoupil v srpnu 2003 jako nový. Byl jsem tenkrát naprosto dadšený z mého vůbec…
Škoda Fabia vRS (johanik)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 13.02.07 10:44
« Re: Re: Diesel?
Ty máš doma určite kvůli krouťáku felicii 1,9SDi, co? To ste vy mazuti, myslíte si, že nad naftu neni. Trošku vám teda sklaplo po tom, co je nafta dražší než benzín, ale co, pořád zůstává argument s vyšším krouťákem. S tim se jdi vycpat. Za takovej "závoďák" jako má tenhle maník bych sekal ruce. -
neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 13.02.07 10:30
« Re: Diesel?
Moje řeč ;-). Já osobně bych to zakázal! Tenhle buran si pořídil auto na naftu, aby ušetřil, ještě k tomu lže o spotřebě, aby byl zajímavej. O tom, že je to zadělaná Škodovka ani nemluvě. Jediná výhoda je ta, že si to auto všema těma "doplňkama" už ani víc nemoh zkazit. Příště si kup novou Dacii Logan Dci >:D, je levná a zbyde ti spousta peněz na další repráčky ty kolotočáři!!! -
"-- skrytý --" 13.02.07 10:27
« zadek
.. mám dotázek .. líbí se mi ten zadek co tam máš .. to je předělaný origo nebo co to tam máš .. víš, nemáš pořádně fotku jak to lícuje s prahama a předkem .. jde mi o to, že už dlouho chci dozadu duplex .. ale nechci překopat čumes .. ten předkus jí prostě sluší ;-) ;-) -
neregistrovaný: "Conner" [88.103.230.XXX] 12.02.07 20:29
« Re: hmm
Nějakej chytrej čoboláku ne?...kdybys aspoň nemlel blbosti o výměně klikovky a procentech :no: nevidím důvod,proč by ten motor nemohl mít 160 PS...o životnosti už se nebavím,ale chiptuning umí u vznět.motorů divy....druhá věc je pak spotřeba,opotřbení a kouřivost...ale to záleží na kvalitě softu,kterej se postaví.... tak už radši mlč jo bratře zo slovenska! >:D -
"anonym" [85.160.25.XXX] 11.02.07 20:15
« Re: hmm
Takze 165 koni je odmerenych na brzde, kdyztak oskenuju i papir z ni :-) Vetsi turbo na aute taky je, upravene sani lehce taky, lepsi privod vzduchu a sportovni vlozka JR. Podvozek neskace jako koza, jsou tam pruziny HR, a odzkousel sem to napriklad vloni na Mosteckem okruhu, kde se mi podarilo v jeden den najezdit cca 350 km a musim rict, ze podvozek bezvadnej, nestezuju si. Brzy, zatim seriovky, bohate postacujici, nikdy sem nemel problem. Hodne lidi melo problem pri razantnim brzdeni s kotouci, ze se zohybaly atd, u mne nastesti nic. I kdyz ted mne cekaji nove kotouce, takze aspon na predek prijdou Zimermany vrtany a k nim lepsi desticky. A neony, ty uz mam za sebou :-) -
"-- skrytý --" 10.02.07 18:19
« hmm
"cipovanim" nedostanes s motora (aj ked s turbom) viac ako 15% max 20%navrch. da sa ist do vyssich cisel ale: vymena filtra zvodov vyfuku vacky sviecok. a to neprinesie viac ako par %. ist na 20% a vyssie potrebuje ZASADNEJSIE upravy (vymena turba kklukovice vylestene zvody....) moj odhad max 150hp ale skor okolo 140. Priebeh krutiaceho momentu vo hviezdach. Znizeny podvozok je ok ale nemusi a v 99% neznamena lepsiu stab. Skor naopak.Nejde totiz o to "aby to bolo ku.va tvrde ale o schopnost filtrovat jamy(ano ono je to dolezite inak to skace ako koza) a udrzat kolesa na ceste. jedine tak sa prenasaju sily ktore auto vyvinie na cestu.Az neskor sa riesi samotne naklananie auta. Priklad mazda mx5 . Je poddajna a predsa famozne dobra. [odkaz] Ale to je na dlho a ver ze pruziny s katalogu ti moc nepomozu. brzdy si preskocil( radim zacat od nich). a prosim.. neony nieeeeeeeeeeee.. [odkaz]