Diskuse

Škoda Fabia (2003)

6.2.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "johanik". Automobil jsem zakoupil v srpnu 2003 jako nový. Byl jsem tenkrát naprosto dadšený z mého vůbec…

 

Škoda Fabia vRS (johanik)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.02.2007  09:21

    Spotřeba

    Spotřeba 7,5 l? To je i ta muzika na naftu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.02.2007  11:13

      « Re: Spotřeba

      Njn, 7,5 sem mozna prehnal, ale dlouhodobej prumer mam 7,2, takze zas tak moc od pravdy nejsem. Jezdim hodne mesto a mimo mesto se zas neloudam, takze je to pravdivy
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.02.2007  10:20

        « Re: Re: Spotřeba

        .. to je zřejmě hodně nadnesené .... mně se pohybuje dlouhodobý průměr ... na druhém počitadle co nemažu tak 5.6 .. a to jezdím převážně město a mimo město dostává často kopr .. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Loox" [85.160.17.XXX] 13.02.2007  11:11

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          Aha uz to chapu spotreba je mala protoze mimo mesto to zere kopr >:D kolik taho kopru sezere na 100km?
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Michal" [85.70.133.XXX] 06.03.2007  23:59

        « Re: Re: Spotřeba

        co ktomu dodat já jsem naposledy v neděli měl na dálnici průměr 12,5 a mimo dálnici tak kolem 8, pravda když nemám náladu a jedu pomalu tak se dá jet i za 6,5l.Jinak je to super kára :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "alkoholik" [82.113.51.XXX] 09.02.2007  20:53

    RE: spotřeba

    No to se ti zvedla v dusledku na cipovani! ja mam obyč rs 130k a nad 6litru se dostat je spis umění! spiš s přehledem klem 5 +/- 0,2. A jak 17? je potreba nejake dalsi dotacena uprava? a jak jizdni vlastnosti!?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.02.2007  10:02

      « Re: RE: spotřeba

      NEni to chipem, je to tim, ze jezdim hone mesto. Pokud jedu mimo, tak se v klidu kolem tech 5 pohybuju. Jinak 17" v pohoda, zadny upravy, mel sem chvili i 18" a taky v pohode :-) Jizdni vlastnosti jsou v pohode
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.02.2007  08:19

        « Re: Re: RE: spotřeba

        Bratranec má na Vw Golf IV 18 broky a nad 130 mu to lítá jak na ledu. Kolik s tím jezdíš ty?
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.02.2007  11:40

          « Re: Re: Re: RE: spotřeba

          Jezdim rozumne, nic prehnanyho, dalnice cca 130-160, preci jen body sou body :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [213.192.26.XXX] 03.03.2007  20:27

          « Re: Re: Re: RE: spotřeba

          Ať vymění tlumiče,někdy to chce holt servis :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.02.2007  18:19

    hmm

    "cipovanim" nedostanes s motora (aj ked s turbom) viac ako 15% max 20%navrch. da sa ist do vyssich cisel ale: vymena filtra zvodov vyfuku vacky sviecok. a to neprinesie viac ako par %. ist na 20% a vyssie potrebuje ZASADNEJSIE upravy (vymena turba kklukovice vylestene zvody....) moj odhad max 150hp ale skor okolo 140. Priebeh krutiaceho momentu vo hviezdach. Znizeny podvozok je ok ale nemusi a v 99% neznamena lepsiu stab. Skor naopak.Nejde totiz o to "aby to bolo ku.va tvrde ale o schopnost filtrovat jamy(ano ono je to dolezite inak to skace ako koza) a udrzat kolesa na ceste. jedine tak sa prenasaju sily ktore auto vyvinie na cestu.Az neskor sa riesi samotne naklananie auta. Priklad mazda mx5 . Je poddajna a predsa famozne dobra. [odkaz] Ale to je na dlho a ver ze pruziny s katalogu ti moc nepomozu. brzdy si preskocil( radim zacat od nich). a prosim.. neony nieeeeeeeeeeee.. [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.160.25.XXX] 11.02.2007  20:15

      « Re: hmm

      Takze 165 koni je odmerenych na brzde, kdyztak oskenuju i papir z ni :-) Vetsi turbo na aute taky je, upravene sani lehce taky, lepsi privod vzduchu a sportovni vlozka JR. Podvozek neskace jako koza, jsou tam pruziny HR, a odzkousel sem to napriklad vloni na Mosteckem okruhu, kde se mi podarilo v jeden den najezdit cca 350 km a musim rict, ze podvozek bezvadnej, nestezuju si. Brzy, zatim seriovky, bohate postacujici, nikdy sem nemel problem. Hodne lidi melo problem pri razantnim brzdeni s kotouci, ze se zohybaly atd, u mne nastesti nic. I kdyz ted mne cekaji nove kotouce, takze aspon na predek prijdou Zimermany vrtany a k nim lepsi desticky. A neony, ty uz mam za sebou :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.02.2007  10:23

        « Re: Re: hmm

        .. to jsi měl štěstí .. že se tě nehrnuly kotouče .. mně také ne dokud jsem ji nepůjčila EX polovičce a zašlajfoval ji na dálnici ... hodila jsem tam pak ty Zimmermany a spokojenost .. tak jsou vepředu i vzadu ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.02.2007  12:27

          « Re: Re: Re: hmm

          jj o tom stesti vim, ale uz dosluhuji, takze ted prijdou Zimmermany, jen jeste nevim jaky desticky k tomu
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "zbynek" [85.71.31.XXX] 13.02.2007  19:43

            « Re: Re: Re: Re: hmm

            Zdarec, mam ereso 2005, v osmi tkm jsem uvaril brzdy, ted jsou tam zimmermany a desky lucas. Brzdi to jako prase, nic se nekrouti. Vyzkousel jsem i ate a ferodo-nic moc. jednoznacne lucas! 604 101 972
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 14.02.2007  11:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: hmm

              Diky za radu. Nahodou bys nemel presny typ jak kotoucu tak desek ??
              • 00 Reagovat !

                foto

                neregistrovaný: "zbynek" [85.71.31.XXX] 17.04.2007  09:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm

                Ahoj, tady mas cislo na prodejnu v Brne, kde jsem kupoval kotouce(1800,-) a desky(1100,-). 545 215 534. Mej se a at to brzdi
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Conner" [88.103.230.XXX] 12.02.2007  20:29

      « Re: hmm

      Nějakej chytrej čoboláku ne?...kdybys aspoň nemlel blbosti o výměně klikovky a procentech :no: nevidím důvod,proč by ten motor nemohl mít 160 PS...o životnosti už se nebavím,ale chiptuning umí u vznět.motorů divy....druhá věc je pak spotřeba,opotřbení a kouřivost...ale to záleží na kvalitě softu,kterej se postaví.... tak už radši mlč jo bratře zo slovenska! >:D
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "bzony" [82.38.42.XXX] 13.02.2007  12:40

        « Re: Re: hmm

        I kdyz s Jazdcem, tak uplne nesouhlasim, radeji si prectu jeho prispevek nez tvuj ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Conner" [88.103.230.XXX] 13.02.2007  22:01

          « Re: Re: Re: hmm

          Přiznám se,že jsem se nechal unést emocemi,ale štve mě,když vidím,jak sem někdo namatlá do pár vět co všechno se musí na motoru upravit a změnit,aby byl schopný dát větší výkon a pritom v tomto případě je nějaká "vymena kklukovice" úplně zcestná ;-\ proč si hraje na odborníka a jmenuje nám tady všemožné úpravy,které zná a přitom nezná jejich důsledky na motor?!....já prostě tvrdím,že chiptuning takovou změnu docela hravě dokáže a klidně dokáže i víc za cenu opotřebení..spojky...převodů... ale nic proti..prostě tvrdím,že by šlo z toho motoru dostat chipem i 170 PS a i bez "vymeny kklukovice" ...i sériové turbo by to "ufoukalo"..otázkou je jak dlouho >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Eddy..." [213.235.98.XXX] 10.02.2007  19:03

    A co na to manželka???

    Zajímalo by mě čím jezdíš se ženou na nákup... (v případě, že jsi ženatej) Resp. jestli jezdíš tímhle tak bůh žehnej zadním sedačkám, díky kterým si nákup můžeš odvíst domů >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.02.2007  20:17

      « Re: A co na to manželka???

      Manželka neni, pritelkyne ano :-) Nakup se v pohode vejde na zadni sedacky, jinam to bohuzel nejde, ale da se to. I kdyz, vloni kdyz jsem predelaval kufr a mel sem ho nejakou dobu bez hudby, nakupovalo se lip :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.02.2007  13:22

    chip

    U koho jsi chipoval a co to tak přijde na tu RSsku? Jinak hudba vypadá famózně, snad taky tak hraje ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.02.2007  15:36

      « Re: chip

      Chipoval sem v UL u pana Barty, firma ASS. CEna byla suprova ze znamosti :-) Sem rad ze se hudba libi, samozrejme i hraje a dukazem toho je X oceneni ;-) :-)
  • 10 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Loox" [85.160.4.XXX] 13.02.2007  09:14

    Diesel?

    Nechapu co dela nafta v tuning aute! Akorat to vic kouří než jede :-(
    • 01 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.02.2007  10:25

      « Re: Diesel?

      .. no jasně a plyn do zapalovače ... hele víc neumíš? ... krouťák Ti asi nic neřiká co kámo .. jasně nafta do kamen ! PÁČ JE TŘEBA POŘÁDNĚ ZATOPIT :-! :-! :-! tak vyhul nebo se zklidni frajere ..
      • 10 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 13.02.2007  10:44

        « Re: Re: Diesel?

        Ty máš doma určite kvůli krouťáku felicii 1,9SDi, co? To ste vy mazuti, myslíte si, že nad naftu neni. Trošku vám teda sklaplo po tom, co je nafta dražší než benzín, ale co, pořád zůstává argument s vyšším krouťákem. S tim se jdi vycpat. Za takovej "závoďák" jako má tenhle maník bych sekal ruce.
        • 01 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "boban" [89.24.4.XXX] 31.03.2007  12:44

          « Re: Re: Re: Diesel?

          odkdy se do feliny montoval SDI asi moc koukáš na Kutila Tima co >:D
      • 10 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.160.4.XXX] 13.02.2007  10:59

        « Re: Re: Diesel?

        Jo kroutak to ma dobrej ale motor kterej tahne jen 2tis. otacek urcite neni na zavody ale spis na praci.
        • 01 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:16

          « Re: Re: Re: Diesel?

          pokud vim, tak u zavodniho auta vetsi rozsah pouzitelnejch otacek nemas ;) experte. bohuzel nafta dneska ostre konkuruje benzinu a trocha koure je to jediny co vam zbylo ke kritice ( s filtrem uz ani to ;) )
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "zvukar" [89.176.61.XXX] 16.05.2007  13:15

            « Re: Re: Re: Diesel?

            mno jeste jedna vec (i kdyz ja jsem spis naftak - pohodlnejc se v tom jezdi), tak chraplavej zvuk sestivalce nikdy diesel mit nebude...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.02.2007  11:22

        « Re: Re: Diesel?

        .. unavují mi už do nekonečna tyhle nesmyslné kecy .. o tom zda je lepší to či ono .. a neustálé urážení .. jsem už na to vyloženě vysazená .. nechápu co vede lidi k tomu se okamžitě pouštět do naprosto cizích lidí a urážet jejich volbu motorizace atd .. .. jednoduché .. nechci naftu .. nekupuju si ji .. .. tolerance tady zřejmě nikomu nic neříká ... .. já třeba nepochopím, když si člověk obalí litrovýho benzína tunama kitu .. ale nebudu se přihlašovat na fora a urážet takové lidi ;-\ .. já své autí miluju a je mi jedno v čem si vozí zadek jiný .. autí nikomu nevnucuju, ale odpovím, že jsem spokojená .. A MOC!! ..
        • 00 Reagovat !

          foto misoo

          misoo 13.02.2007  13:02

          « Re: Re: Re: Diesel?

          :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "GP" [89.102.183.XXX] 13.02.2007  13:17

          « Re: Re: Re: Diesel?

          :yes: :yes: :yes: tak pod tohle se taky podepisuji
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "maton" [85.207.121.XXX] 13.02.2007  19:15

          « Re: Re: Re: Diesel?

          Do sportovniho auta (resp. i do toho, ktere si na nej jen hraje..) podle me patri benzin.Kvuli charakteru. Nemam rad upraveny auta, ktery klapou... To proste nejde k sobe!! btw:Mame doma O2 2.0 tdi
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Michal" [85.70.133.XXX] 07.03.2007  00:11

            « Re: Re: Re: Diesel?

            A co Le Mans?
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "misogsk" [144.36.194.XXX] 15.03.2007  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Diesel?

              To takemu zabednencovi nic nehovori co je Le Mans. >:D :-!
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.03.2007  07:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

                jenže kdyby le mans nemelo turbo tak to nevyhraje.....benzini nemeli turbo....ha ha ha :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  neregistrovaný: "Lord Mystic" [80.188.190.XXX] 16.04.2007  17:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

                  Jenže tohle RSo turba má - hahahahahaha - fakt tady debata o ničem.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "mišo" [84.47.102.XXX] 13.03.2007  11:26

          « Re: Re: Re: Diesel?

          yo, Crysler LHS 3,5 V6 rulez >:-[] ked tak rozmyslam, mohol by som to sem aj pridat...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.03.2007  23:21

        « Re: Re: Diesel?

        presne tak ... nejde len o krutiaci moment ale ten zvuk toho dieslu ... sice skodovky a ich motory s vw a ostytnymi su uz dost slabe ... my sme mali opel 1,9CDTi a mal 110kW tak by mohli dat silnejsie aj tyto ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "lucky" [89.176.61.XXX] 16.05.2007  13:05

        « Re: Re: Diesel?

        heh, no kroutak neni vsechno :-) ja jezdil jeden cas ve Ford Mondeo 2,2 TDCi (114kw,360 Nm) a dobre se s tim jezdi ale ten zvuk :-( jako kdybych jezdil traktorem...
    • 10 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 13.02.2007  10:30

      « Re: Diesel?

      Moje řeč ;-). Já osobně bych to zakázal! Tenhle buran si pořídil auto na naftu, aby ušetřil, ještě k tomu lže o spotřebě, aby byl zajímavej. O tom, že je to zadělaná Škodovka ani nemluvě. Jediná výhoda je ta, že si to auto všema těma "doplňkama" už ani víc nemoh zkazit. Příště si kup novou Dacii Logan Dci >:D, je levná a zbyde ti spousta peněz na další repráčky ty kolotočáři!!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.02.2007  12:35

        « Re: Re: Diesel?

        Zname se osobne, ze sem pro tebe buran ? Rozhodne ne. Auto sem nekupoval kvui tomu, abych usetril, kupoval sem novy auto kolem 500 tisic a nejlip mi ze vsech aut vysla prave FAbka RS, bavim se ted o novych autech, ne o jetych, tam bych vybiral nejspis jinak. Lhat o spotrebe ? Proc. Kazdej pise jak s ropakem jezdi za 4 litry, tam ja se rozhodne nedostanu a nekecam, kolem 7 litru v prumeru to je v klidu. O tom, jestli je auto zkazeny e hadat nebudu, kazdej ma jinej nazor a ja ti ho brat nebudu, auto si delam pro sebe, aby se libilo a ne pro tebe. Dacii Logan ti klidne prenecham, jeste chvili rad zustanu u Fabie, protoze sem spokojenej. A dalsi repracky uz nepotrebuju, jsem spokojenej s tim, co mam :-)
        • 10 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 13.02.2007  22:35

          « Re: Re: Re: Diesel?

          Proboha, ještě abychom se znali osobně!!! Zjištěním, že jsi to auto nestavěl pro mně mi spad taky kámen ze srdce. Prostě jsem ti chtěl dotčená slečinko říct, že tvoje snaha o to, mít rádoby sportovní auto se silně minula účinkem. Ono to totiž ani nejde! Koupil sis diesela a diesela budeš mít i kdyby měl 200koní a krouťák 400Nm. Charakteristika a projev motoru, obzvlášť 1.9TDi od VW, je tragická a se sportem nemá nic společnýho. Máš auto, který bezva kouří, po ránu se super třese a klepe a když k němu stojíš zády, tak nevíš jestli jde o Ford Transit nebo Zetor 16234. Co se týče hudby, tak ta asi bude stát za to, ale vzhledem k tomu, že takovouhle aparaturu si většinou pořizujou diskofilové, aby mohli na náměstích machrovat na holky, tak jsem skutečně moooooc rád, že se neznáme. P.S. Jméno firmy, která ti dělala chip tuning nemá chybu: ASS - to sedí jak pr..l na hrnec, lepší firmu sis vybrat nemoh.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 14.02.2007  11:48

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            Snaha o sportovni auto tu ani nebyla. Kupoval sem auto na denni pouzivani, tak aby rozumne jelo, nikdy sem o sportovnim aute nic netvrdil. To ze se s nim da i svizne svezt, to je pravda. To ze nafta kouri, v tom nevidim problem, navic jen pri prudky akceleraci, pri normalnim provozu nekouri. A co se tyce hudby, diskofil nejsem a machrovat na namesti opravdu nemusim. To k cemu je hudba stavena jsem tu uz popisoval nize, takze si muzes persit, pripadne mrknout na stranky www.emmanet.cz, kde je o tom soutezeni a i mych vysledcich psano vic nez dost.
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [88.103.137.XXX] 14.02.2007  23:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              Nechápu, proč s autem na denní používání jezdíš na sprinty...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "anonym" [85.160.17.XXX] 15.02.2007  08:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

                A kdo říká, že jezdím sprinty ? Občas si na místním letišti s kamarády dáme sprintů, ale tot vse :-) A navic v tom nevidim nic spatnyho, hodne lidi co jezdi napr na sprinty do Mimone ma i auto na denni pouzivani, takze proc ne :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "x-t-r-a-c-k" [85.70.221.XXX] 27.02.2007  11:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              nenech se vytočit ;-)je to pěkná kára,fakt že jo :-)beztak kolega jezdí ve škodě 120 a poučuje tady>:D mám Fab.1,4-74KW a taky max spokojenost.Všichni co autům rádoby rozumí nadávají na fabky a sami chodí pěšky..a TDI? nemám na něj peníze a málo jezdím takže hned bych to bral ;-) měj se a at to slouží :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.03.2007  08:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              na denni pouzvani?....to je dobre auto na deni pouzivani >:D >:D >:D ......hlavne ze ma kufr.....maximalne to je auto na denne topeni
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 16.03.2007  14:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

                Ano, auto je opravdu na denni pouzivani, kufr nepotrebuju, staci si na to zvyknout, takze no problem ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Kuban

              Kuban 22.05.2011  08:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              a to já měl vždy za to, že sportovní vozy mají hlavně jezdit a táhnout.

              přepisuješ dějiny - napiš to Briatoremu, ať to zapíše do FIA standardu. Sportovní motory se nesmí třepat, kouřit, a dělat rámus........

              Pink ponk na hlavičku....
              (jsem fanda benzínových agregátů, ale to co tady píšeš je do nebe volající)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 18.02.2007  11:42

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            LIDI JAKO TEBE NECHÁPU...PROSTĚ TY ARGUMENTY....AKORÁT SI K SMÍCHU
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Kanis" [153.2.247.XXX] 13.04.2007  16:18

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            By mne zajimalo co mas doma Ty za plecku?? Ja mam M - 97 a FRS 05 a s obema jsem velice spokojen. Fabka je hezka i kdyz to taky nejni muj styl...byt Johanikem, tak bych si s Tebou chtel popovidat nekde za budovou a vysvetlit Ti jak se chovat - HNUPE!!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [62.177.96.XXX] 27.02.2007  09:50

        « Re: Re: Diesel?

        Docela by mě zajímalo co máš za auto ty, mě se to sice taky moc nelíbí jak to má Johanik udělaný , ale je to každýho věc. A navíc s tou spotřebou to docela nadsadil aby tady neposlouchal takový ty keci jako, že se s tim nedá jezdit za 6 nafty a takový já mám taky FRS a jsem s ní naprosto spokojen a vůbec jsem si jí nekupoval kvůli spotřebě, ale kvůli tomu jak to jede a že je možnost motor ještě dál upravovat. Benzín když takhle poladíš tak už je z toho závodák a je to akorát tak na ty sprinty. Rozhodně nic nemám proti benzínu, ale diesel mě mile překvapila proto už jsem u něj zůstal.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [62.177.96.XXX] 27.02.2007  09:53

          « Re: Re: Re: Diesel?

          to RastaBlasta: Docela by mě zajímalo co máš za auto ty, mě se to sice taky moc nelíbí jak to má Johanik udělaný , ale je to každýho věc. A navíc s tou spotřebou to docela nadsadil aby tady neposlouchal takový ty keci jako, že se s tim nedá jezdit za 6 nafty a takový já mám taky FRS a jsem s ní naprosto spokojen a vůbec jsem si jí nekupoval kvůli spotřebě, ale kvůli tomu jak to jede a že je možnost motor ještě dál upravovat. Benzín když takhle poladíš tak už je z toho závodák a je to akorát tak na ty sprinty. Rozhodně nic nemám proti benzínu, ale diesel mě mile překvapila proto už jsem u něj zůstal.
      • 00 Reagovat !

        foto Johnny-P

        Johnny_P 08.03.2007  15:36

        « Re: Re: Diesel?

        Jakej buran ty vole?! Moje heslo:nafta patří do kamen! ale nikomu to necpu. Odhaduji že na slušné TDI se nezmůžeš a tak kritizuješ a urážíš ty co ho mají. Pokud majitel nepoužívá kufr tak proč tam nedat repro?? Co máš ty za auto? Logan asi ne, typuju tě na škodu 1000MB. A rada na závěr: jestli se ti nelíběj takový auta, neprohlížej si jejich diskusi.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [88.102.84.XXX] 13.03.2007  21:16

          « Re: Re: Re: Diesel?

          taky sem koketoval s názorem, že nafta patří do, ale 500 Nm v BMW 530XD mě za to náležitě proliskalo :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 16.03.2007  08:06

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            to jo...ale to je o trochu jini motor >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jak" [88.102.84.XXX] 13.03.2007  21:26

          « Re: Re: Re: Diesel?

          taky sem koketoval s názorem, že nafta patří do, ale 500 Nm v BMW 530XD mě za to náležitě proliskalo :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:24

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            diky za ten nazor, treba o tom podobny kriklounove zacnou premyslet... uz jsem jich potkal spoustu, po svezeni s 330cd meli vsichni jenom otevrenou pusu >:D
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 04.07.2007  22:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              jasne, ale mas diesel a diesel, ja taky cumel jako Mondeo MKIV s 2.2 TDCi jede, ale to co ma fabka je bohuzel fakt jen ujecenej motor (znam z ford galaxy 1.9 TDI) a to auto si hraje na neco co nikdy nebude - RS...
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.03.2007  07:57

        « Re: Re: Diesel?

        :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.03.2007  13:39

        « Re: Re: Diesel?

        co tu donho hustite sak je to jeho auto a jeho vec aky tam ma motor ... ja osobne by som benzinak nebral ... naftaky maju co to do seba a proste maju pekny zvuk aj setko ... tak mu dajte pokoj ze je neviem co ked ma diesel
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 22.03.2007  07:48

          « Re: Re: Re: Diesel?

          coze to maji?....pekny zvuk?....to si asi pak hluchej kdyz to dela jak kdyz se prase zabiji :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.03.2007  18:39

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            tak ale ja nemyslim zvuk tranzitu stareho ale napriklad audi A4 avant 3,0TDi quatro a opel zafira 1,9CDTi
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 26.03.2007  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

              3.0 TDi je trochu jini motor nez 1.9 TDi....jo uznavam ze 3.0 je super motor ktery jede a moc to nezere...ale porad je to jeste trochu pochybni zvuk :-) hlavne kdyz se vypina tak to porad dela zvlastni zvuk.....a co se tyka myho auto...to vym ze by me dal a je mi celkem jasni....ale zas kolik je v CR fabie RS a kolik je fiest S....chtel jsem se trochu lisit....a ten motor stim autem celkem dobre cvici...i kdyz bych asi vice chtel ten 2 litr ale i tak mi ta 1.6 staci :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 27.03.2007  16:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diesel?

                no tak to hej ... mne sa celkom fordy zacinaju pacit ;-) ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.03.2007  18:52

            « Re: Re: Re: Re: Diesel?

            ved ten tvoj motor no by som tu moc nevyskakoval ... by ta dal len taky fukot ale inak mas tu fiestu peknu ;-) a asi aj sviznu
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 28.03.2007  20:39

        « Re: Re: Diesel?

        to asi ty mas tu daciu sak dpc si staci vsimat palubny pocitac
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [89.24.4.XXX] 31.03.2007  12:42

        « Re: Re: Diesel?

        Jsi pako rumunský závistivý nic víc
      • 00 Reagovat !

        foto BIGPAPA

        BIGPAPA 10.07.2007  22:06

        « Re: Re: Diesel?

        A slyšeli jste někdy Hondu Accord 2,2 i-CTDi, to je snad nejtišší turboropák co jsem viděl a slyšel. A vy co haníte naftu a sami jezdítě čmoudící a navíc pekelně smrdící 105 - 130 se děte vycpat, to raději pojedu 100 za trošku čmoudícím nafťáku než za zapráskanou 20 let starou karburátorovou fenou 8-s 8-s 8-s 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.2007  10:27

    zadek

    .. mám dotázek .. líbí se mi ten zadek co tam máš .. to je předělaný origo nebo co to tam máš .. víš, nemáš pořádně fotku jak to lícuje s prahama a předkem .. jde mi o to, že už dlouho chci dozadu duplex .. ale nechci překopat čumes .. ten předkus jí prostě sluší ;-) ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.02.2007  12:31

      « Re: zadek

      Ahoj, zadek je original fabia, ne RS, na tom je pridelanej spodek z Golfa III, slicovano a zahlazena lista na narazniku. Mne jeste bohuzel chybi prahy, porad nemuzu nic kloudnyho vybrat.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.02.2007  20:56

        « Re: Re: zadek

        aháá .. povedené :yes: .. jsem tedy zvědavá, co zvolíš pro zbytek ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.02.2007  11:49

          « Re: Re: Re: zadek

          Jo, tak to jsme taky zvedav, nemuzu najit decentni prahy a aby se mi libily, asi to vidm na nejakej original :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.02.2007  12:26

    jen dotázek

    auto vzhledově pěkný, ale k čemu je to dobrý mít kufr plnej repráků :-|
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.02.2007  12:30

      « Re: jen dotázek

      Treba k tomu ze kazdej ma nejakou zabavu a prave moji zabavou je autohifi :-) A taky jde o soutezeni, uz 3 rokem soutezim s autohifi a proto to stale predelavani a hlavne plnej kufr :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "misoo" [62.168.72.XXX] 13.02.2007  13:01

      « Re: jen dotázek

      ono to aj vylepsuje rozlozenie hmotnosti, ne kazdy ma bmw kde to je pravidlom ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "maton" [85.207.121.XXX] 13.02.2007  19:17

        « Re: Re: jen dotázek

        >:D Na tom neco bude... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.2007  08:32

    Proč Fabku?

    Věděl bych o jiných vozítkách okolo půl míče... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.02.2007  11:42

      « Re: Proč Fabku?

      Cece zajimalo by mne ktery, ver ze sem vybiral hodne dlouho a nevybral sem. Mluvim o novych autech.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Alf" [195.113.227.XXX] 22.02.2007  11:28

        « Re: Re: Proč Fabku?

        Hyundai Coupé 2.0
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.160.9.XXX] 22.02.2007  12:30

          « Re: Re: Re: Proč Fabku?

          OK, o tom by se dalo uvazovat, ale zakladni cena 550 tisic a pokud budu chtit dalsi priplatky, tak se dostanu na zhruba 600 tisic, navic lepsi dostupnost dilu na fabii za lepsi peniz :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "Lavet" [80.188.195.XXX] 05.03.2007  14:12

            « Re: Re: Re: Re: Proč Fabku?

            O tom jsem taky uvazoval, za ty penize to neni spatny, ale ten 2.0 mi prisel trochu za zenitem a ten V6 o tom ani nemluvim. Kdyby byl lepsi motor.... Jinak nafte v aute taky moc neholduju, najedu tak 15 rocne, tak me k tomu nic ani nenuti, ale neni to duvod nekoho urazet. Nic proti nafte nemam, je to pochopitelny, v dnesni dobe jsou diesely i celkem kultivovany, ne teda VW, dodavaj vybornou dynamiku a lepe se upravuji, jsou proste ekonomicky, rozumim, ale me tam chybi ten zvuk a tah od 4-7 tis. Jinak porad nechapu, proc se tady lidi obouvaj tolik do tech tunenejch skodovek, dyt sme Cesi, ve Spanelsku tenej Ibizy, v Italii se jako mam smat kdyz vidim tuneny Punto? Psal si spravne delas si to pro sebe, tobe se to mam libit...nemusim s tebou souhlasit, ale respektuju to, libi se mi, ze ses nenechal vytocit tim urazenim, nenech se odradit a jen tak dal
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Driver" [147.229.212.XXX] 15.02.2007  10:16

    presne tak

    jsem jist ze to auto ma svou kvalitu a dynamiku, ale je to porad jen obycejna fabie, kterych jezdi po cr milion..... stejne jako u toho Leona - nuda
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.02.2007  11:42

      « Re: presne tak

      Obycejnou Fabii jsem prave nechtel a proto sem si ji predelal k obrazu svemu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.2007  11:50

    asi tak

    Fóbie je nuda. * diesel. Doteď nechápu jak mohli ti impotenti z VW označit tento model za RS, trapárna.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "mira" [83.208.23.XXX] 15.02.2007  13:07

      « Re: asi tak

      No ty aby sis nepřisadil.Ikdyž fóbii nemusím, určitě bych jí dal přednost před tvým hadraplánem :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "boban" [89.24.4.XXX] 31.03.2007  12:33

      « Re: asi tak

      To jsou akorát řeči,těch conepřenesou přes srdce, že jim RS pokaždé ujede a ukáže záda
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.2007  13:19

    hh

    mira: tys byl dycky divnej :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.02.2007  13:28

    jako hraje mu to :)

    Nazdar Johaniku! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto lorenzlubos

    lorenzlubos 16.02.2007  08:59

    Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

    Takto zhyzdit pekne auto, to chce "talent".
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 10.03.2007  21:40

      « Re: Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

      zas chytrej slovak vy asi vsemu rozumite na tom vasem slovensku
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.03.2007  08:12

        « Re: Re: Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

        neurazej slovaky....oni taky neurazej čechy...oni maximalne uražej tvuj hnusni styl
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 26.03.2007  21:11

          « Re: Re: Re: Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

          jo ja jezdim do NITRY kazdej druhej den a musim rict ze autum opravdu rozumite a mate vkus jak je upravit obcas kdyz vidim nakyho exota tak by stacilo dat mu na strechu viko od kontaku a popelari by ho kazdy utery vyprazdnily
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 27.03.2007  12:07

            « Re: Re: Re: Re: Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

            nevim kde zijes ale v cechach jeto to sami....staci se podivat nekam na vesnici a uvidis skvosti...blikajici ziguliky a drevenima kridlama a podobne....a taky vym ze to sami je i na slovensku....tak nejdriv zhodnot co se vyskytuje za super skvosti v čechach a az pak hodnot co je na slovensku
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 29.03.2007  22:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ked ma clovek viac penazi, ako vkusu....

              Dreveny kridla jsou fajn ale jeste lepsi jsou ty obrovsky hlinikovy (kridla spis sekery) co ve 130 vylamujou viko kufru . je jasny ze kdekoli jsou auta pekny a i osklivy to je jasny :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ondra" [194.213.208.XXX] 16.02.2007  09:26

    Nechápu

    Na úvod musim říct, že nejsem příznivec tuningu a hlavně muziky v autě, která zničí sluch...ale na druhý straně už vůbec nechápů komentáře od zamindrákovaných chudáků typu RastaBlasta... Když se Johanikovi Fabie RS líbí a je ochoten za malý auto dát takový prachy, tak je to jen a jen jeho volba. A tvoje kecy o TDI motorech jen značí, že vůbec nevíš o čem mluvíš... Tipuji tě na BMW 5.0 z roku 1980, se kterým se proháníš 150km/h po sídlišti, aby všichni viděli, jak tvůj benzín umí jezdit rychle :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.02.2007  11:18

      « Re: Nechápu

      Hezky jsi to napsal a souhlasim s tebou :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "boban" [89.24.4.XXX] 31.03.2007  12:55

      « Re: Nechápu

      ja bych ho viděl tak na kolo, takový lidi aninemaj řidičský průkaz, ale používají legitku apapíry na hlavu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Richie-HK

    "-- skrytý --" 16.02.2007  15:33

    Kazdeho volba

    Je pravda ze nemam koncenr zrovna v oblibe,ale nekritizuju zadne auto v kterem jsem nesedel a nezkusil. Kamarad ma fabii 1.6 72kw a musim rict ze to jede slusne.Pro me je vsak fabia..at uz jakakoliv auto pro zenskou do mesta na nakupy.Kdyz si do fabie sednu tak mi to pripada ze jsem si sedl do auta pro deti z Matejske pouti. I kdyz vybavenim mnohdy prekonevaji vetsinou aut.Motor TDI se mi nelibi zvukovym projevem,ale ten tvuj motor musi asi pekne tahat.Jen je skoda ze touto upravou jsi prisel o hlavni vyhodu motoru tedeí=spotreba. Kvalitni muzika v aute se mi libi,ale to tvoje uz mi prijde (promin ten vyraz) jako frajerina k nicemu...verim ze kvalitni prednes je dobra vec ale mit k tomu zabranej celej kufr,kterej uz takle je zanedbatelny. To bych asi ozelel par kW :) Co se tyce oplastovani auta,tak to neuznavam vubec.Nejlepsi tuning je pro me original...maximalni tuning jsou pro mne hezka kola.Tak to je tak asi vsechno :) Doufam ze to nevyznelo jako cista kritika.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.02.2007  11:31

      « Re: Kazdeho volba

      fabia 1,6???? má nákou upravu?:-))))))))))
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Michal" [85.70.133.XXX] 07.03.2007  00:15

        « Re: Re: Kazdeho volba

        to jste hodně brousily doma v garáži abyste z toho udělaly 1,6
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.132.239.XXX] 29.03.2007  02:40

      « 1.6.......OMG

      NO MYSLIM ZE TADY MA NEKDO ULET............SNAD FABII 1.4 74kw TO MOZNA ALE 1.6 .........to asi neeeeeeeeee 8-s 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "PetMik" [85.13.78.XXX] 16.02.2007  17:08

    Motory TDI

    Dovolte abych trošku polemizoval o motorech TDI v praxi soutěžních monopostů.Je mi celkem jedno jaký motor kdo preferuje ale v naftě je ještě mnoho možností,vývoj motorů na naftu ještě není zdaleka u konce a jistě se ještě dočkáme mnoha "vylepšení".Například Opel vyvinul před dvěma lety 2x přeplňovaný turbodiesel 1,9 l o výkonu 150 kw a točivým momentem 450nm,namontovali jej do modelu Vectra a při testech odvařili převodovku,která byla sériová,po montáži upravené 6-ti stupňové převodovky vůz zrychloval za 6,4 sekundy a max.rychlost byla 273 km/h,spotřeba 6,5 l nafty.Toto napsal časopis Autobild(Rakousko)před dvěma lety.Bohužel se agregát zatím nedostal do fáze zavedení do sériových vozů ale je to jen otázka času...Takže zarytí benzináři se mají naco těšit.Dále článek ze stránek o závodu 24 hours Le Mans : Historické vítězství obou vozů Audi R10 TDI ve slavné čtyřiadvacetihodinovce o tomto víkendu před rekordní návštěvou diváků Obě posádky s dieselovými speciály Audi R10 TDI ve slavném závodě 24 hodin v Le Mans stanuly na stupních vítězů, přičemž posádka ve složení Frank Biela (Německo), Emanuele Pirro (Itálie) a Marco Werner (Německo) zvítězila rekordním způsobem, když za 24 hodin dokázala okruh projet 380krát a připsat tak značce Audi již šesté vítězství v tomto nejtěžším závodě světa. Na třetím místě se umístila další posádka Audi R10 TDI - Dindo Capello (Itálie), Tom Kristensen (Dánsko) a Allan McNish (Skotsko), která navíc dokázala zajet vůbec nejrychlejší kolo závodu v čase 3 minuty a 31 sekund. Někteří jezdci Audi přitom už v Le Mans vyhráli i v minulých letech, a to s vozy Audi R8 se zážehovým motorem. Frank Biela a Emanuele Pirro zde zvítězili v letech 2000, 2001 a 2002. Technologie Audi nebyla v Le Mans poražena už sedm let. Buď vítězily přímo vozy Audi, nebo, jako v roce 2003, speciál Bentley, který byl rovněž vybaven motorem FSI od Audi. Audi R10 TDI pohání vidlicový vznětový dvanáctiválec o objemu 5,5 litru, který díky přeplňování dvěma turbodmychadly dává úctyhodný výkon 650 k a točivý moment přes 1100 Nm. Jeho hlavní předností je nízká spotřeba, díky které mohly vozy Audi zajíždět na tankování nafty do boxů v průměru každých 14 kol, zatímco jejich soupeři museli tankovat benzin mnohem častěji. Fanoušci v této souvislosti obdivovali i tichý chod motoru TDI a jeho ohleduplnost k životnímu prostředí, agregát je vybaven dvojicí filtrů pevných částic DPF. Díky dokonalému vyvážení dvanáctiválce a účinnému tlumení by laik ani nepostřehl, že nejde o zážehový motor. Motor V12 TDI pracuje se vstřikovacími tlaky přes 1600 barů, spektrum využitelných otáček sahá od 3000 min-1 až po 5000 min-1, což jsou na závodní agregát nezvykle nízké otáčky. Pro řidiče speciálu Audi R10 je výhodou velmi plochá křivka točivého momentu motoru V12 TDI, protože jej nenutí k tak častému řazení. Extrémním výkonovým parametrům motoru V12 TDI musel být patřičně přizpůsoben i podvozek, který má delší rozvor než předchozí model R8. Nové technologie se uplatnily i při vývoji karoserie závodního speciálu, která je vyrobena z laminátu zpevňovaného uhlíkovými vlákny. Šasi, motor a převodovka tvoří extrémně pevný celek. Ačkoliv vznětové Audi R10 vyrazilo na závodní tratě pouhých 200 dnů před Le Mans, v závodě oba vozy prokázaly mimořádnou spolehlivost, plně srovnatelnou s osvědčenými „benzinovými“ Audi R8, které zde 5x zvítězily. Jediná neplánovaná zastávka v boxech přišla před čtvrtou hodinou ranní, kdy se inženýři po potížích s pátým rychlostním stupněm rozhodli u jednoho vozu vyměnit ozubená kola převodovky. Díky její vyspělé konstrukci to mechanici zvládli za pouhých deset minut. Pak už je čekala jen výměna rozbitého světlometu na voze Franka Biely a jinak oba vozy Audi běžely jak hodinky.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [62.24.79.XXX] 18.02.2007  00:34

      « Re: Motory TDI

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.02.2007  13:57

      « Re: Motory TDI

      :yes: :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Richie-HK

      "-- skrytý --" 19.02.2007  08:48

      « Re: Motory TDI

      ja jsem ale nekritizoval dieselove motory :) ja mam 2.4 JTD ciplou na 166 koni a jsem spokojenej....jen se mi nelibi zvuk TeDeIcek :)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "RastaBlasta" [85.195.123.XXX] 22.02.2007  10:40

      « Re: Motory TDI

      S tím Opelem to musím potvrdit!!! Když jsem se dostal na FAVku do Prahy, tak jsem vybíral, čím budu jezdit do práce. Po dlouhém vybírání jsem zvolil Opel Kadett 1,6D r.v. 1986 v třídvéřovém provedení >:-[] a 320 najetými tisíci. Když jsem v něm seděl poprvé, hned jsem se zamiloval. Samé kvalitní tvrdé plasty, semiš, a ta palubovka.....! Po kapotou nádherný čtyřválec, celý černý (jako celý zadek auta od výfuku) a ten zvuk! Na dálnici do Prahy jsem byl králem, kdykoliv jsem přidal, rvalo mi 40koní volant z ruky. Kamiony neměly šanci (pokud nepřišel kopec)!!! Auto jedná báseň. Probuď se ty burane!!! Opel je stejně jako VW s jeho bandou * a to že se někomu podařilo dostat slušný kw z malýho motoru nic neznamená, jak si sám napsal, ještě se nevyrábí a ani nebude. Já vim o 1,6 benzínu, která má 600koní. Jestli ta Vectra utrhla převodovku, tak jedině proto, že stojí za hov.o, stejně jako zbytek celýho auta.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Paavo" [88.100.34.XXX] 22.02.2007  12:08

      « Re: Motory TDI

      Vite co je smesny , ze se nerozeznava mezi turbodieslem a dieslem.Kazdej rekne ze diesely jsou vikonnejsi nez benziny pri stejnym objemu.Neni to pravda.Turbodiesely mozna.Tak proc srovanavate turbodieselove motory s atmosferickyma benzinama.Srovnavejte turbo a turbo , nebo atmosf a atmosf.Vzdycky diesely budou slabsi nez benziny.Ukazte mi vy nadutci TDi jakej serijovej atmosferickej diesel ma 240 koni pri objemu 2.0 l jako tomu je v Honda S 2000.A to nemluvim o Wankellove motoru.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Lubumba007" [85.160.12.XXX] 22.02.2007  19:35

        « Re: Re: Motory TDI

        Moje řeč!!! Úplně si mi to vzal z huby >:D Když ještě jezdily spíš diesely bez turba, tak to byly líný mrchy, co nejely, kouřily a klepaly se jak traktor (mimochodem VW GOLF 1,6 TD z přelomu 80-90. let na tom nebyl o moc líp). Teď má každej majitel TDička plnou hubu keců, jak jeho diesel málo žere a jede líp než benzín o stejnym objemu. S tou S2000 je to parádní případ a to se jedná o motor téměř 10 let starej!!! Ten machr, co má oči navrch hlavy z toho, že Opel dokázal vyždímat 150kw z 1,9 asi nezná Civic TypeR, zmiňovanou S2000 nebo starou CRX, která dávala bez turba 160koní z 1,6 objemu! Hondu zmiňuju záměrně, protože podle mýho názoru neumí nikdo jinej udělat takhle výkonej motor, aniž by do něj nacpal jedno nebo dvě turba. Takže si PetMiku klekni a vyliž Opelu prd.l a pro příště prosimtě nesrovnávej jabka s hruškama.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.13.78.XXX] 24.02.2007  17:27

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          A kolik ta honda brala na 100 km?Také 6,5 litru? >:D
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.160.14.XXX] 25.02.2007  00:39

            « Re: Re: Re: Re: Motory TDI

            Ja myslim ze spotreba u techto vozu vubec nehraje roli! Kdo nema penize at si spori v TDI, kdo si chce uzivat adrenalin ma Hondu S2000!
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Petmik" [85.13.78.XXX] 24.02.2007  17:50

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          Už podle Tvé přezdívky jsi evidentně úchyl,takže s tím lízáním si to užij - třeba s Hondou.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Paavo" [88.100.34.XXX] 02.03.2007  17:16

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          Je videt , ze se tady najde konecne nejakej clovek nezkazenej koncernem VW a jeho neustaleho vyzdvihovani TDi.Kdyz si pustim Autosalon na Prime tak slysim diesel , Tdi , Tdi..........Tdi me to snad pripada jako nejaka propaganda.........
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:43

          « Re: Re: Motory TDI

          dalsi expert... komu jde o to z jakyho objemu dostanes jakej vykon?? porovnavas dostupny motory, jejich ceny, vykony a spotreby. 2.0 tfsi jezsi v mem podani za prumernejch 13 litru, vykon je 200koni. moje naftovy auto ma taky 200 koni, stejny zrychleni s 2x tezsim autem, podstatne lepsi pruzny zrychleni a prumerna spotreba s 2x tezsim autem a vetsi dynamikou jizdy je 7.4... vzhledem k tomu, ze auto nehlasim do zavodu ;-), je mi jedno jakej ma motor objem, nehlede na to ze muj sestivalec zni trikrat lip nez to tfsi. takze, bych radil hodnotit prednosti kazdeho motoru a zdrzet se pausalnich kecu o nafte a benzinu vyctenejch z casopisu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.13.78.XXX] 24.02.2007  17:31

        « Re: Re: Motory TDI

        Tak si toho Wankela pořiď a zkus najet 320 tisíc km!!! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [88.100.34.XXX] 02.03.2007  17:11

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          Nejde o spolehlivost ale o zminovany vykon--to je to cim se to vytahujete TDi TDi mimochodem ten prispevek , ze to akorat kouri ,klepese a rve je namiste.Chci videt jakejkoliv turbodisel(seriovej), kterej bude dávat pri obj 1.3 litru 231k a nechci slyset , ze je to vyhnany otackama.Renesis je Renesis panove.A ten zvuk..........
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "martin" [213.226.209.XXX] 04.03.2007  19:25

            « Re: Re: Re: Re: Motory TDI

            tak s tim zvukem u wankla si delas jen pr.del,ne? :-O
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "Paavo" [160.217.161.XXX] 06.03.2007  13:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motory TDI

              No , jde asi o osobní názor.Mě se moc líbí .Třeba RX-8 to nemá chybku.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:45

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          stacilo by 100 000 ;) a pricti prosim spotrebu oleje a cenu nasledne opravy
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "PetMik" [85.13.78.XXX] 24.02.2007  18:01

        « Re: Re: Motory TDI

        Bohužel ta Honda má navrch 4000 otáček a dobře jede až když se točí nad 5500 ot.Určitě má velmi nízkou spotřebu,tak 10-12 litrů naturalu 98.Měl jsem 3 roky Mitsubishi Eclipse 2.0i 110 kw a běžně jsem jezdil za 9-10 litrů.Teď mám nové TDI a jezdím za 5,2 při zhruba 45 tis.km za rok šetřím oproti benzinu cca 58 tisíc kč.Takže tady je podstata dieselů - alespoň pro mě.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [85.160.14.XXX] 25.02.2007  00:31

          « Re: Re: Motory TDI

          Pokud vim Honda dela i diesel ktery v mnoha testech porazil konkurencni diesely >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Paavo" [88.100.34.XXX] 02.03.2007  17:07

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          Tady nejde o to jetli toci o 4000 rpm vice nebo ne , tady de o to , jak vy dehtaci hrotite , ze diesely , konkretne TDI maji vetsi vykon nez benziny--TO MAJI ALE PROTOZE MAJI TURBU VY TUPCI.A tim kroutakem se tu nevytahujte , kroutak je dan turbem a hlavně zdvihem válce--proto diesely maji velkej kroutak a proto malo toci(opet duvod velikosti zdvihu)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 22.02.2007  21:34

      « Re: Motory TDI

      Toto mne opravdu pobavilo: "Fanoušci v této souvislosti obdivovali i tichý chod motoru TDI a jeho ohleduplnost k životnímu prostředí, agregát je vybaven dvojicí filtrů pevných částic DPF." Co jsem cetl ja clanku o poslednim Le Mans tak byli fanousci zklamani z toho ze ty R8 nebyli slyset jak zavodni auta. A opravdu tezko si dokazu predstavit fanouska stojici okolo trate obdivujici ohleduplnost zavodnich aut k zivotnimu prostredi... Ja si myslim ze TDI motory kvuli vysokemu kroutaku a nizke spotrebe mohou vyhravat zavody a budou se v kratkem budoucnu proto prosazovat vice, nez je elektro a hybridy smetou spolu s benzinovymi protoze to budou predpisy podporovat. Nemyslim si ale ze se dieslove motory budou prosazovat v civilnich sportovnich autech, protoze v tech se prece vyhledava vzruseni a uspokojeni ktere diesly nedokazou poskytovat. Stejna rychlost nestaci, chce to otacky, vybusnost, odpovidajici zvuk (to jedine by se jim mohlo povest dohnat) a par litru rozdilu ve spotrebe je mi ukradeny, kdyz mohu tocit 8 000. Co se tyce teto konkretni Fabie, davam za osm. Jeden bod ztraci kvuli dieselu (chapu argumentaci majitele a kdybych hodnotil jeho osobu, tak mu dam za fakt za 10 ale ted hodnotim to auto, a tomu by sluselo 1.8T nebo 2.0 TFSI vice, skoda ze to v Boleslavi nedokazali dat dohromady), dalsi bod kvuli tem reprakum (tady take chapu motivaci, ale z hlediska auta ktere hodnotim to povazuji za degradaci vlastnosti).
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "PetMik" [85.13.78.XXX] 24.02.2007  17:40

        « Re: Re: Motory TDI

        Bohužel do fabie RS koncern VW nedovolil dát motor 1,8 turbo,bylo to z důvodu,že potom by byla Fabie rychlejší než o třídu vyšší Golf GTI - strašné to zjištění pro VW a tak tam máme TDI.Alespoň jezdí za 5,3 litrů nafty.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "jan" [89.235.30.XXX] 28.02.2007  21:04

          « Re: Re: Re: Motory TDI

          v praci mame 8 hond a kdyz maj 200000km tak se museji prodat protoze zerou olej ohromna spotreba a vubec to je auto na pí-u ted mame tretiho passata TDI ten prvni ma 320000km a veme jenom litr oleje na 15000km coz je v norme
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "PetMik" [85.13.78.XXX] 03.03.2007  00:17

            « Re: Re: Re: Re: Motory TDI

            No a votom to je... o trvanlivosti a hospodárnosti dieselů,navíc nová generace commonrailu od Bosche a filtr pevných částic DPF z dieselů dělají "nekuřáky"a hluk tohoto nového motoru je o 40% slabší než u predchozích TDI.Spotřeba šla o dalších skvělých 8 % dolů.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 04.07.2007  23:01

            « Re: Re: Re: Motory TDI

            hmmm, akorat takova "Technicka" u toho turba co je tam se nepocita s trvanlivosti na 320 000 km, jinak pod trvanlivosti si predstavuju neco jinyho - viz. znama a pravdiva hlaska o motorech saab (znamy co maj saaby muzou potvrdit a ja se uz taky v nekolika vezl), ktery kdyz maj 300 000 km najeto tak jsou teprv poradne zajety...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "pepe" [147.32.97.XXX] 03.04.2007  01:32

      « Re: Motory TDI

      no já bych zrovna nejásal, nad tím že vítětví v le mans je zasluhou mutorů tdi a že je to ideální motor na sport(uznávám že pro tenhle závod má tdi výhodu v nižší spotřebě)...aby bylo auto rychlé na okruhu, tak jde spíš o nastavení podvozku a celkové vyvážení...a dál to byl 5,5 biturbo...benzíny jsou omezeny na 6litru bez přeplňování nebo 3,4 s přeplňováním...takže bych s oslavou tdi brzdil...audi by vyhrálo i kdyby jezdili na tužkový baterie! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "matej" [84.47.33.XXX] 17.02.2007  10:44

    Re: Re: Re: Diesel?

    dakujem, uz som chcel napisat nieco podobne :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Salab" [82.100.11.XXX] 17.02.2007  11:36

    výrobce před. nárazníku

    prosím, od jakého výrobce je přední nátazník?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.02.2007  13:58

      « Re: výrobce před. nárazníku

      přední je origo RS .. malonko poupravený ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.02.2007  12:10

      « Re: výrobce před. nárazníku

      Predek je original RS, snizeny cca o 5 cm navarenim plastu z jineho narazniku a zadelana SPZ, vse plastem
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "RomeoGTV" [88.100.44.XXX] 19.02.2007  00:26

    Johanik

    pro Johanika: Musim rict jedno videl jsem tvou prezentaci na nejakem dvd (nevim co to bylo za casopis) a pamatuju se ze si mi svym vystupovanim byl strasne nesympatickej,ale to jak vystupujes tady a dokazes se povznest nad urazky ubohych useru je obdivuhodne,no ze mam blbej odhad na cloveka uz vim dlouho a timle jsem se opet presvedcil:)obcas te potkam ve meste a je pravda ze auto je moc hezky upraveny,neni to prehnane ale hezky decentni.Ja sam mam benzin ale nafta mi vubec nevadi a naprosto ji uznavam a hlavne at si kazdej jezdi tim cim on chce:)preju mnoho uspechu jak na poli audiohifi tak hlavne v osobnim zivote:)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.02.2007  12:13

      « Re: Johanik

      Díky :-) Sem rad ze je tu taky nekdo rozumnej ;-) S tim DVD si mne dostal, nejak si neuvedomuju, ze sem mel nekde takovouto prezentaci. A s tou nesympaticnosti, vec nazoru, budu muset sehnat to DVD a mrknout se na sebe a udelat vlastni kritiku :-) Sem rad ze se auto libi a nazor na nej mam stejnej jako ty, nechtel sem nic prehnaneho, ale decentku a myslim ze to tak vyslo. Jeste jednou diky za prani, snad se vse podari :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "RomeoGTV" [62.77.64.XXX] 19.02.2007  13:27

        « Re: Johanik

        kdyz budes mit naladu a chut rad se na to nekdy podivam zblizka a dvko ti klidne dam:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 19.02.2007  15:24

          « Re: Re: Johanik

          S tim nemam problem, kazdy den sem v praci do 5, pak sem k dispozici, rad pokecam a na auto muzes mrknout, akorat je ted v zimni vybave, tedy na zimakach, seriove narazniky a spinavy :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.2007  00:14

    CHIP

    Nazdárek! No teda představa TDI (96kW) ve Fábince...to bych někdy rád zažil! Mám tenhle motor v Passatu a už tady jede móc pěkně. No a chtěl bych se tě zeptat, jestli jsi po chipu motoru zaznamenal hodně velký rozdíl. A co třeba spotřeba? Maximálka, krouťák a zrychlení??? Díky moc BOBeš ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.02.2007  11:54

      « Re: CHIP

      Problem byl, ze sem chipoval v zime a nejak moc sem to nemohl testnout, ale rozhodne tam zmena je, ten kroutak je znat pekne. Maximalku jsem netestoval, nejak na to na tech nasich silnicich a dalnicich nemam zaludek :-) SPotreba bych rekl ze je na stejno +-, ale zas vozim v kufru stale nejakych 150 kg, mozna i vic
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "Michal" [85.70.133.XXX] 07.03.2007  00:25

        « Re: Re: CHIP

        Tak to já jsem testoval, z hoodně dlouhýho kopce to dá až nakonec tachometru a jinak kolem 220 ale musíš počítat odchylku tach.
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "PetMik" [85.13.78.XXX] 15.04.2007  11:36

          « Re: Re: Re: CHIP

          220 km/h jede moje RSka ve 4 lidech na palubě ve dvou jede cca 227 km/h(samozřejmě tachometrových),chvilku trvá než se to rozjede(točí cca 3700 ot/min.) a to nemám chipnutý motor!!! :yes: :yes: :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 28.08.2009  14:08

        « Re: Re: CHIP

        Co to prosimtě je ten "chip"? Nerozumim dík, snad mi to vysvětlíš. S wiki neumim...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 28.02.2007  20:59

    svetla

    fakt pekna fabina super muzika a jeste lepsi motor akorat to kazej ty zadni svetla vypadaj jak od vietnamcu ze stanku
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.03.2007  12:36

      « Re: svetla

      Jsem rad, ze se libi. O tech svetlech vim, ale seriovy se mi tam davat nechce a porad cekam, ze nekdo udela neco hezciho ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:51

        « Re: Re: svetla

        seriovy jsou proti tomuhle nadherny
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Feri" [85.207.29.XXX] 05.03.2007  19:57

    Diesly

    Nechápu proč tady všichni řešite proč jezdí s dieslem??? Myslím si že spousta lidí by si koupila RS s 1,8 s turbem ale jak už tady někdo napsal byla by fabka lepší než golf... Jinak Johaniku moc hezka Fabka
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.03.2007  15:20

      « Diesly

      Plně s tebou souhlasím a díky za pochvalu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.71.15.XXX] 05.03.2007  21:25

    Proč diesel?

    Diesel=náklaďák,užitkové auto,1,2,3,4,5 a po pár sekundách nepřetržitého řazení je po všem, když RS tak JEDINĚ benzín!!!Už jenom kvůli zvuku a zážitku z vytočenýho motoru!Jasně může někdo namítat třeba spotřebou ale to si moh koupit Juniora... Když má někdo srdce pro RS tak NEMŮŽE volit rachtačku(Diesel)!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.03.2007  15:18

      « Re: Proč diesel?

      Na diesely uz toho tu bylo napsáno dost, takže jen zběžně. Koukám, že jsi stále asi ještě 100 let za opicema, když přirovnáváš diesela k náklaďáku :-) Juniora bych si nikdy nekoupil, nejede to, 3 válec, proste nic. Za RSo sem vdecnej, spotrebu neresim, neni nijak super, ale když se chci svezt svižněji, je stale unosna a v pohode. Ještě jednou dodám, že sem nekupoval podle označení RS, kdybych chtěl nějaký pravý RS, kouknu rozhodně jinam a ne ke škodovce
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [213.192.26.XXX] 08.03.2007  10:36

      « Re: Proč diesel?

      :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Holdik22

      Holdik22 08.03.2007  15:20

      « Re: Proč diesel?

      Drahý anonyme! To je taková hloupost, tenhle příspěvek, že mne to donutilo reagovat. Opravdu bys měl nejdříve něco vědět o daném tématu, než se k němu vyjádříš. Tohle svědčí pouze o tom, že neviš nic!!!!!!!! Až se svezeš někdy v RSu s dieslovým motorem dej vědět!
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "klo" [88.102.84.XXX] 16.03.2007  11:18

      « Re: Proč diesel?

      zkus bmw 530xd a řekni že to nejede :-!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.71.15.XXX] 23.03.2007  10:55

        « Re: Re: Proč diesel?

        ale to rachtání okolo...
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  15:54

          « Re: Re: Re: Proč diesel?

          je videt, ze jsi nezkusil... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 26.03.2007  21:39

      « Re: Proč diesel?

      ty moulo mluvis tady o spotrebe vzdyt i ta FABIA JUNIOR ma vetsi spotrebu ne to VYBORNY RS TDI a myslim ze o jizdnich vlastnostech tady ani nebudu psat
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [85.13.78.XXX] 15.04.2007  11:38

      « Re: Proč diesel?

      Zapoměls tam dát 6-tku,když chci řadím ji mezi 180 až 190 km/h!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Kuban

      Kuban 21.05.2011  17:01

      « Re: Proč diesel?

      každé auto je užitkové alá 1,2,3,4,5 a pak nic. Na víc ani není kde takové točky využívat. Někteří lidi by neměli vlastnit papíry.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "stone" [77.104.247.XXX] 06.03.2007  10:25

    toto je praktický návod

    jak udělat z normálního auta "teplou disco tuc tuc káru" motto: Když seženu dost laminátu budu v sobotu u kulturáku nejlepší :)) doporučuji www.tuzing.com a myslím že se v tom poznáš.Na ty stránky fakt mrkni.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.03.2007  15:25

      « Re: toto je praktický návod

      Dobře vím, co je server www.tuzing.com a stále si myslím, že k tuzingu mám ještě hodně daleko :-) A k té první větě snad ani nemá smysl se vyjadřovat... Motto je sice hezký, ale stále koukám, že si většina lidí, že je to něco na machrování. Není. Přikládám link a podívej se schválně na výsledky kategorie ESPL Amateur 4 woofer. Jsou to výsledky z loňskémho mistrovství Evropy v Automobilovém ozvučení. [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 06.03.2007  15:27

      « toto je praktický návod

      Dobře vím, co je server www.tuzing.com a stále si myslím, že k tuzingu mám ještě hodně daleko :-) A k té první větě snad ani nemá smysl se vyjadřovat... Motto je sice hezký, ale stále koukám, že si většina lidí, že je to něco na machrování. Není. Přikládám link a podívej se schválně na výsledky kategorie ESPL Amateur 4 woofer. Jsou to výsledky z loňskémho mistrovství Evropy v Automobilovém ozvučení. [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Brnak" [85.160.85.XXX] 16.03.2007  03:20

    ....Narez......

    To jak ses vyporadal s kritikou sveho auta a sebe samotneho me posadilo na *.Ja osobne bych na ty * byl tak sprostej, jak to jen nejlip dokazu!:o) Btw.Fabie se mi vubec nelibi, vcetne tveho auta, ale dle meho nazoru vychazi tuning auta z individuality cloveka, ktery si ty upravy dela.Proto absolutne nechapu ty zavistivy drzky, co si tu leci svoje mindraky, mely by se stydet, za svoje komentare, teda pokud nejake svedomi vubec maji.Taky je ubohy hanit auto, ktery ma 96Kw, osobne si myslim, ze to na sportovni jizdu staci vic nez dost.Pravda, nenadupanejsi motor, ktery jsem kociroval bylo jen 2,0 HGT se 108Kw, ale pro me osobne to byla strela (njn.Venkovan:)) Gl&HF chlape :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.03.2007  14:26

      « Re: ....Narez......

      Nemam byt proc sprostej, at si kazdej rika svuj nazor, ale kdyby to bylo jinym stylem a bez urazek, tak by to bylo mnohem lepsi :-) Je to jak rikas, tuning je o individualite a moznosti odliseni se, zmenil jsem auto tak jak se mi libi, navic vse je original, kapota i narazniky. Nemam rad dily, ktery se objevi na X autech okolo. Jinak diky po dlouhy dobe zase za rozumnou reakci :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2007  19:01

      « Re: ....Narez......

      diesel nieje sportove auto
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.71.15.XXX] 29.03.2007  14:59

    Motor

    Vyfoť prosim motor ať to všichni vidíme co je to za....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "majkl" [85.71.15.XXX] 29.03.2007  15:00

    Motor

    Vyfoť prosim motor ať to všichni vidíme co je to za....
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.03.2007  17:00

      « Re: Motor

      Motor nemam vyfocenej, nic na nem k videni neni :-) Ale jestli je zajem, udelam foto
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "jlm" [85.70.95.XXX] 04.04.2007  11:39

    Nárazníky

    Zaujalo mě, jak píšeš, že zadní nárazník je z normální Fabie. Před časem jsem o RS uvažoval, ale nelíbí se mi její nárazníky a chtěl jsem ji s normálními s gumovými lištami.Ptal jsem se přímo v Boleslavi, ale sdělili mi, že že tahle změna není možná. Jak jsi to vyřešil, prosím?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.04.2007  17:25

      « Re: Nárazníky

      Předek je originál RS, ale snížený o cca o 5 cm a to tím, že se nárazník rozřízl a plastem z jiného nárazníku navaril, navíc se místo pro SPZ také zavařilo plastem, pak už jen trocha kitovani a vysledek je na svete. Zadek jsem koupil uz udelany, ale musel jsem ho jeste poupravit, lišta byla taky zavařena plastem a spodek trošku zvednut, bylo to extrémně při zemi. Jinak žádný prodejce ti RSo asi nijak neupravi, musis si pozdeji pomoci sam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Erik" [88.81.77.XXX] 06.04.2007  20:08

    RS TDI!!

    Uvazoval jsem o tom ze bych si dal tady taky svuj vuz, mam octavii 2.0 TDI RS 170K a jsem naprosto spokojeny a muj byvalej vuz byl Fabia RS a muzu rict, ze zvuk, rychlost, spotreba naprosta DOKONALOST....ale nechapu ty lidi co tady pisou jake jsou ty TDI spatne a tak, pritom v zivote v nem nejeli a jezdi v autech od rodicu nebo v aute do 50 000...a tiše zavidi, myslim si, ze to co tady pisete je pouhaa lidska zavist, je to muuj nazor..proste TDI nema chybu. Jinak tu fabku mas fakt peknou. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.04.2007  17:26

      « Re: RS TDI!!

      Díky za pochvalu a za další rozumný příspěvek do diskuze :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 05.07.2007  00:35

      « Re: RS TDI!!

      mno nevim teda, kdyz srovnam Ford Galaxy 1.9 TDI (neskutecnej bordel) a novej Ford Galaxy 2.0 TDCi (neskutecny ticho)... kdyz uz diesel tak aspon tichej, ale treba ty novy TDI (common-rail) jsou uz docela tichy, i kdyz to uz moc s puvodnima TDI spolecnyho nema... me osobne diesel vubec nevadi, jezdi se s tim o dost prijemnejc nez s nejakym maloobjemovym benzinem, jen trochu postradam zvuk, ale zas nic neni dokonale, misto lepsiho zvuku ma diesel o dost prijemnejsi spotrebu...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.2007  18:21

    Miluju rs!!!!!!

    To je dost hustá fábka. Já miluju všechny natuněný škodovky RS, nejvíc fábku a octávku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Pardubák" [212.24.142.XXX] 14.04.2007  13:43

    Fabia Rs

    Fabia Rs je docela podařený auto. Škoda že jsi ji tak zmastil tuningem. Jak jsi na tom s kouřivostí motoru po přečipování??
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2007  02:27

      « Re: Fabia Rs

      Reagujem na prispevok ze hyundai coupe 2.0 je za zenitom :) Fsi ma 149 koni a hyundai ma 143 koni Odporucam pozret stranku seoulfulracing.com a zmenite nazor na hyundai :) 400 konikov z 2.0 auto pouzivane na bezne jazdenie
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.04.2007  20:26

        « Re: Re: Fabia Rs

        No, na Hyundaie uz asi moc nazor nezmenim, mame jednoho v rodine a bohuzel musim rici, ze zadna kvalita. Po 2 letech auto nehorazne vrze uvnitr, venkovni "chromovany" veci jsou uz nekolikrat meneny a taky trebas upadl kabel od altiku, zpracovani proste veskery takovy nijaky.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 05.07.2007  00:37

          « Re: Re: Re: Fabia Rs

          Souhlas, jel jsem v Accentu 1.3 a jako nic moc...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2007  20:23

      « Re: Fabia Rs

      ZE bych ji zmastil tuningem si nemyslim, ale je to tvuj nazor, uz tu tyhle reakce by x-krat :-) S kourivosti po chiou jsem na tom stejne jak pred chipem, nepozotuju nijak velkou zmenu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.04.2007  02:29

    a este nieco

    RS by mala byt sportova skodovka, co tam robi diesel :) le mans sem netahajte to je uplne ina kategoria. Diesel vie byt vykonny a vie aj tahat ale nikdy nebude sportovy :)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2007  20:28

      « a este nieco

      I ja bych privital trebas 1.8 T benzin v RSu Fabii, ale co, holt skodovka dala diesel tak proc ne :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  16:00

      « Re: a este nieco

      expert >:-[] :no: at ti ty tvy? bezinovi korejci slouzi ;)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.04.2007  16:04

      « Re: a este nieco

      jeee, ted jsem si vsiml, jak mas zazracny auto, 2.7 V6 a jezdi to s dlouhodobym prumerem 8.5l/100km!!! rekl ti nekdo, ze otacky motoru se daji zvysit pedalem plynu?? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.04.2007  14:08

    hodnocení 2

    auto: 9b; popis a zkušenosti: 8b; fotky: 6b --- celkem: 8b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 25.04.2007  19:20

    tak dobabrať auto ....ehm

    :no:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "sayza" [85.160.23.XXX] 29.04.2007  02:20

    blee

    xjo, klasicky tuzing :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.04.2007  09:56

      « Re: blee

      Podle ceho soudis, ze jde o tuzing by mne docela zajimalo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "balage" [212.111.21.XXX] 30.04.2007  12:14

    Pochvala

    Právě jsem si dočetl celou diskuzi k Tvému autu a musel jsem se smát nad zarytostí příznivců benzínu, příznivců nafty, příznivců tuningu, odpůrců tuningu. Je to správné, když si někdo stojí za svým. Jen kdyby k tomu používali jiný slovník. Vždyť je docela jedno, co máš pod kapotou, či co máš přilepeno na karoserii. Hlavně, když to máš v hlavě v pořádku a nejezdíš po silnici, jak splašený. A teď konkrétně k tvému vozidlu. Je to pěkně udělaná fabka, nic přehnanýho, docela se mi líbí. To, že máš kufr plný repráků je čistě Tvoje věc a Tvoje hobby. Asi zatím nemáš potomka, to bys tam pak musel vozit kočárek. Ale, jak se nám to TV snaží namluvit, né každý Čech či Slovák je chalupář a musí pořád něco převážet v kufru. Proč ho tedy nevyužít jinak, třeba muzikou? A ten týdenní nákup ze supermarketu se klidně vleze za přední sedadla na podlahu(odtud už níže nespadne). Pěkná fabka, díky Ti, Johaniku? za ni. :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.05.2007  19:00

      « Re: Pochvala

      Díky za rozumný názor do diskuze, je to presne jak pises. Potomek zatim neni, az bude, urcite pujde muzika stranou a nejspis i jine vetsi auto, ale to doufam nebude hned, ale az za nejakej ten patek ;-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.2007  19:36

    hodnocní

    Pěkně nabroušené fábka. Dávám desítku!!! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  11:39

    Spojka??

    Mám otázku ohledně spojky, jezdil jsem Superba se stejným motorem (teda bez 6st. :-( ) kamarád má stejnou RS fabku, oba jsme to nechali načipovat a u mne spojka ok ( 190tis. km) on na fabce 25tis a odešla.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.05.2007  16:28

      « Re: Spojka

      Spojka v pohode, chip sem daval v 10 tisicich, ted mam najeto 105 a naprosto v pohode.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.05.2007  09:42

        « Re: Re: Spojka

        Nevím, ale každý píše, že mu po čipu odešla spojka a že má problémy s převodovkou. Já stejně jako johanik při 105tis. najetých km bez jediného problému. Chlapi asi pak cucají z auta co to jen jde... Trochu by to chtělo možná šetřit autíčko ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2007  17:37

    hodnocení

    Pěknej tuning. Za 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 05.05.2007  17:36

    Hodnocení

    Za hudbu a motor 10 :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 08.05.2007  23:13

    7b

    Tenhle typ tuningu uz neni moje kava. Velice se mi libi treba ten stribrny Golf V, proste jen kola, elegantni svetla, nejaky slabsi folie, ale toto uz je moc. Fabka RS je jinak moc hezka, byt ma malo mista vzadu a v kufru.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.05.2007  11:48

      « Re: 7b

      Uprimne uz bych ted do toho taky nesel, ale spnil sem si tim svuj sen, mit proste auto poladeny podle sebe, nejak se odlisit.
      • 00 Reagovat !

        foto Leilla

        Leilla 10.05.2007  23:30

        « Re: Re: 7b

        Rek bych, ze k tematu TDI vs benzin mam co rict. Mel sem RSko, najel sem v nem za 3 roky pres 90k km, uplne bez problemu a nedam na to auticko nikdy dopustit. Kdyby mi ji neukradli, porad bych v ni jezdil. Realna spotreba je opravdu kolem 7 litru, jezdil sem s ni opravdu svizne a pod 7,5 sem byl porad. Ted sem poridil benzin, rovnou v turbu, abych mel porovnani:-) Zaver je prekvpivej: fabka je v realnym zivote rychlejsi auto :-). Pokud jezdim Focusem stejne rychle jako fabkou, je to za 14!Je pravda, ze nejvetsi rozdil je ve zvuku, to se proste srovnat neda. Johanika znam, potkali sme se este s moji Fabkou nekde na letisti pred lety:-)Nejsem priznivcem tohodle typu tuningu, ale hralo mu to fakt pekne. Takze ji opatruj a jako dalsi si porid benzin, usetris na muzice, protoze pak budes poslouchat motor :-))))))
        d.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.05.2007  08:02

          « Re: Re: Re: 7b

          Muziky se asi jen tak nevzdam, ale turbo benzin mne taky laka, to je fakt :-) Ale jeste si nejakou dobu pockam, protoze sem s Fabkou fakt spokojenej ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 09.05.2007  10:22

    4x4 turbo sport

    máš u mě jedna že máš škodu potom ale na mě vůz působí přehnaně vyzývavě vedle bavoráku by tvůj vůz vypadal možná vzhledově hezky ale co až by si ho měl trumfnout v jízdě nechci tvé RS podcenovat je vskutku pěkné ale mě víc zajímaj technické data vozu a když máš strach přiznat kolik jede přijde mi to vskutku trapný policajtům je to šumafuk a specialně upravená fabie WRC ale s motorem vhodným na běžné silnice vyrážela dech i německým kolegům Wolksqagenu svojí dravosti pokud můžeš dej to dopořádku vlastním 150k octavii 4x4 1,8T max 240km/h 14 dní starý údaj
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.05.2007  11:51

      « Re: 4x4 turbo sport

      Auto jsem si upravil podle sebe, proste se mi tak libi a prirovnavat jej k nejakymu jinymu jde jen stezi.
      Nejak sem nepochopil to tvoje mluveni o strachu priznat kolik jede. Ja to fakt nevim, po chipu jsem to proste nezkousel, nemusim si dokazovat kolik to jede, navic na nasich silnicich :-)
  • 00 Reagovat !

    foto mustafa

    mustafa 27.05.2007  22:26

    Kapota

    Ahoj, rád bych se zeptal, co policajti na tu přimračenou kapotu. Mračítka má každej, přimračená kapota má asi stejnej efekt, ale přecijenom je víc na ráně, než ty ošklivý mračítka. Už si s tim měl někdy nějaký problémy? Uvažuju totiž o přimračený karbonový kapotě, taky na fabku...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.05.2007  08:11

      « Re: Kapota

      Zamracenou kapotu uz mam necele 2 roky, za tu dobu uz mne nekolikrat staveli a na kapotu nikdo nic nerekl. Je udelana tak, ze jde tesne nad cockou potkavacek, takze do klasickeho svetla nezasahuje, zakryva jen cast dalkovych, ale i pres to je videt naprosto v pohode.
      • 00 Reagovat !

        foto mustafa

        mustafa 28.05.2007  13:21

        « Kapota

        Tak jestli na ní nic neříkali, tak se miska vah naklonila zase trošku víc k tý kapotě :) Jinak sem tě tak před měsícem viděl projíždět Bílinou, sem akorát se svou fabkou zabočoval na křižovatce u plusu a máš to moc hezky. Hlavně ten předek je drsnej. ;-)
        [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.05.2007  16:07

          « Re: Kapota

          Ta kapota udela hrozne moc, zmeni to kompletne celej predek.

          Sem rad ze se libi, od toho jsem to auto delal, tak aby se libilo mne azaujalo i okoli :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.2007  19:11

    10 b.

    Tak tomuříkám luxus, hodně dobrá. 10 b. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Johanik" [85.160.87.XXX] 08.06.2007  10:08

      « Re: 10 b.

      Diky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "eso" [193.179.220.XXX] 11.06.2007  14:05

    diesel můsí přece každý mít rád :)

    Hele chlapy, co se tady hádáte jak malý decka na pískovišti o kyblíček a lopatičku, přece musíte uznat, že už Vás nejeden passaták v kouřícím kombíku pěkne vytočil. V nejbližší zatáčce jste ho ale dojeli a na rovince to zas smažil na plnej plyn, tak chápu vaše rozhořčení, ale Ti co nadávaj na zvuk a kouř..? Mě to teda taky pěkně khálí, když musim mejt zadek, protože Fabka RS to má fakt vymyšlený a saze mi ze žlutého auta dělají více tmavé, až černé. O dým se postará filtr pevných částic a když dáte obyč vejfuk na TDI, ten pěkně s koncovkou zahuntej k zemi, tak je zvouček libovej. Ale co když potkáte RS na silnici? Z toho auta jde respect, a takový jako Huynday Coupe a podobný jebky se tomu nemůžou vyrovnat, než si všimne, že ho předjíždim, už jsem předním. Na auto se musí zvyknout, pokud jste si jako já oblíbili 1.8 20V T, ale ted, když jsem poznal 1.9TDI 96KW bych to zato nevyměnil. Výhoda toho je, že i když to kosim, tak sem na sedmi litrech. Je fakt že jsem benzínem 110KW překvapil jednou Alfu 2.4 JTD, když jemu to jelo 230 a mě 235. V Octavii RS jsem se taky svezl, 26Kw je znát a byl jsem z toho vyplesklej, ale ta tragická spotřeba! Tam jsem byl za 14litrů, ani jsem nevěděl jak. Kultivovanou jízdou jsem to sice srazil na 7.5, ale to bylo jen jednou v životě, koho baví jed 90 :) Jinak moje průměrná spotřeba Fabiovského RSa je 6.8 litrů a začínám si myslet, že 5litrů jsou fakt fámy. Jinak se mi Tvoje fabka líbí, černá je černá. Světla v zádu nic moc,nový fábiovský "céčka" jsou hezčí. BTW, neměl jsi nějaké problémy s měřením tlaku nebo hladiny oleje?
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Johanik" [85.160.86.XXX] 12.06.2007  14:56

      « Re: diesel můsí přece každý mít rád :)

      Zadni svetla dam jiny, az budou nejaky lepsi, ale seriovy tam nechci.
      Problem s nicim takovym sem nemel, jediny vetsi problem bylo turbu, bohuzel v 90000km umrelo, ted uz je novy, tak jen doufam, ze vydrzi vicero
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "eso" [193.179.220.XXX] 13.06.2007  07:10

    turbo

    V tom Ti poradim, jestli to honis, tak nikdy nevypinej hned motor, nech vystydnout turbo, pěkně na volnoběh. Jinak se na něm připaluje olej. Ale řekl bych, že jsi to věděl. 97tis a turbo zatim žije, jenže já nemám chip.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Johanik" [85.160.71.XXX] 13.06.2007  15:07

      « Re: turbo

      V tomhle radu opravdu nepotrebuju :-) Chladim vzdycky, kdyz to hodim ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "eso" [193.179.220.XXX] 14.06.2007  08:00

        « Re: Re: turbo

        Jasný, pohoda. Nikdy nevíš kdy narazíš na lamu :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.2007  00:43

    hodnoceni...

    napred jsem ti sice dal min bodu, ale davam 8, auto se mi sice moc nelibi (ale me se fabie nikdy nelibily, ja radsi Suzuki Swift), ale ocenuju praci jakou sis na tom dal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.2007  13:15

    da killa

    btw, náhodou někdo nevíte kde sosnout to video týpka co dal praha - budějky za 50 minut?
    • 00 Reagovat !

      foto STi-Modo-Team-

      STi (Modo Team) 24.07.2007  13:27

      « Re: da killa

      Sosnout by mělo jít přímo z youtube,tady je to na konkurenci...
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 25.07.2007  13:42

        « Re: Re: da killa

        děkuju :*)
    • 00 Reagovat !

      foto Frantizsekk

      Frantizsekk 21.05.2011  16:45

      « Re: da killa

      Koukal jsem na to, ten clovek uz asi mezi zivejma nebude.. neskutecny prase.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Martin" [195.39.26.XXX] 16.08.2007  13:29

    ach jo

    Muzu se zeptat co vede lidi "TUNERY" k tomu , ze z relativne hezkeho auta udelai takovou zrudnost . Ne to neni subjektivni nazor , to je proste fakt , kazdy se spetkou vkusus musi videt , ze todle je des . Mracitka spojlery , uf no je to sila . Zabiti zavazadloveho prostoru ani nekomentuji . Ted mi namitnes ze zavidim , ale ne , nezavidim . Neni co >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 21.08.2007  15:55

      « Re: ach jo

      Zrudnost ? Tvuj nazor, ja ti ho neberu, ale rozhodne se s tim nazorem neztotoznuji.
      Mracitka ? Mracitka na aute nejsou, je udelano cele mraceni kapoty, kdyz uz teda :-) A co ti tak moc prijde hruza ? Ja si auto delal pro sebe, libi se mi tak a vypada aspon jinak nez seriovka a o to tady slo. O zavazadovem prostoru uz toho tu bylo psano dost, jen pro zopakovani, je to showcar, ktery jezdi s hudbou po soutezich a vystavach, proto zabity cely kufr.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 20.11.2007  20:57

        « Re: Re: ach jo

        Mas to Honzo pekny,z tech reci si nic nedelej,nekdo ma rad holky,nekdo vdolky.Jedna z mala hezky upravenych,ma to smrnc ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 20.11.2007  21:23

          « Re: Re: Re: ach jo

          Diky :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 21.11.2007  21:25

            « Re: Re: Re: Re: ach jo

            Ahoj!Mne sa celkom paci ten tunning prednej casti aj kufor je super(myslim ta hudba:D)Ale nemozem si pomoct tie zedne svetla a zadni naraznik sa mi priam hnusia (pardon za vyraz) neuvayujes o zmene?
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 22.11.2007  12:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: ach jo

              O zadnich svetlech jsem už toho napsal taky dost, je fakt že nejsou nic extra, ale nechce se mi dávat zpět seriove lampy. Přemýšlím o tmavých, uvidíme jestli budou lepší, jinak bohužel zatín není výrobce, který by udělal něco zajímavějšího. A k nárazníku - ten měnit nebudu, mně samotnemu se libi, navic je to oiginal, ktery zatim nikdo jiny nema, takze proc ho menit ? Nkomu se libi, nekomu ne a v tuhle chvil je dulzetejci ze se libi mne :-) Ale diky za kritiku
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 22.11.2007  14:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ach jo

                ALE NENI ZACO DAKOVAT TEN NARAZNIK V POHO VED JE TO TVOJE AUTO ALE TIE SVETLA MA SKORO KAZDY! ALE FABKA JE SUPER A AKY MAS CHIP?
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 22.11.2007  15:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ach jo

                  jj, jak rikam s tema svetlama mas pravdu, jakmile se objevi aspon nejaky rozumejsi, rad vymenim, ale prozatim jsem jiny neobjevil.
                  Chip mam tady od nas od firmy ASS, vykon odmereny na brzde a jsem spokojeny, i kdyz v 90000km mi odeslo turbo, coz nevim ceho byl nasledek, chipovano bylo pri ujeti 10000km
  • 00 Reagovat !

    foto dasedas

    dasedas 16.12.2007  13:53

    Čus Honzo:-)

    Koho tady nenajdu :-) :-) :-) je to pěkný, máš u mě 3x10, ale za ty zadní světla, no nevim jestli to nestáhnu >:D >:D >:D Jo a líbí se mi víc ten zimní nárazník, co máš teď :-) , ale hlavně, že se to autolíbí tobě, né? :-) :-)
    Jinak některý lidi tady blejou ale věci, to je hrůza. Já taky nemusím dýzly a to jedním jezdím. Mám rád béňo, ale ten dýzl má taky něco do sebe no, co se dá dělat, jen do kamen nepatří!!
    To bávo třílitrový by mě ale fakt zajímalo, to je asi hukot!!! Ale stejně si myslím, že mít na takový Bávo, tak si vezmu benzín i s tou spotřebou, já jo!!!
    :-) :-) :-)

    Jinak ten squash v pondělí platí, čus!!!
  • 00 Reagovat !

    foto dasedas

    dasedas 16.12.2007  13:59

    Jo aby jsi...

    ...nezpychl, tak za foto dám jen devět, chtělo by to doladit, půjčím ti foťák, nechceš >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    Jo a když budeš popř. hodnotit u mě, tak objektivně, oki? Dá se říct, že se nemám s čím chlubit(momentálně) a tak to tu mám jen abych mohl bodovat ostatní :-)
    No ale 3x10 by bodlo :-! :-! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "NissanAlmeraGTi" [85.216.151.XXX] 18.01.2008  23:13

    Diesel vs. Benzin

    Nechapem ako sa mozete tak vytrvalo hadat co je lepsie. Benzin ci nafta. Ja osobne si myslim, ze je to jedno. Ide len o to co od auta chceme. Nebudem si kupovat diesla ak chcem tocit 7000 otacek. Na druhu stranu ak chcem mat na kazdom prevodovom stupni k dispozicii dostatok krutiaceho momentu pojdem do diesla. Ano da sa oponovat, ze to zvlada aj turbo benzin, ale pri akej spotrebe. Nezastavam sa dieslov, sam mam radsej benzin, ale to len preto, ze mi pri mojom momentalnom style jazdy viac vyhovuje. A hadat sa o tom ci je aj diesel vhodny pre sportove auto vhodny je tiez zbytocne. Staci sa pozriet na uz spominane motory z Audi R10. Je pravda, ze motory TDI su trosku hlucnejsie, no osobne si myslim ze je to sposobene systemom cerpadlo/tryska, od ktoreho nastastie uz koncern VW zacina upustat. Takze si myslim, ze aj benzin aj nafta ma svoje vyhody a je len na nas co si vybereme. Inac tvoja Fabia je fajn, aj ked mne osobne sa paci viac seriova, ale to je len vec vkusu. Gratulujem k uspechu v autohifi, len tak dalej. Chapem, ze ta chytilo a aj ked sa to niekomu nepaci, si myslim, ze je to tvoja vec. Kazdy mame nejake hoby. ;-) . Prajem veal stastnych kilometrov.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 19.01.2008  20:40

      « Re: Diesel vs. Benzin

      Diky moc pane za peknej a hlavne rozumnej prispevek a diky za gratulaci ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto STi-Modo-Team-

    STi (Modo Team) 25.02.2008  10:28

    Dotaz

    Zdravim a mám dotaz... nestalo se Ti už,že by Ti praskla xenonová výbojka? V origo servise chtějí za výměnu zdroje cca 4000Kč a přitom od Osramu se ten zdroj dá sehnat za cca 1400Kč,tak mě jen zajímá,jestli nemáš s výměnou zkušenost (případně za výměnu svítivějšího zdroje). Dík
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.02.2008  23:23

      « Re: Dotaz

      Stalo se mi jednou že praskla, nevím proč, ale totálně se vysypala, takže sem musel dat lampu ven a poradne vycistit. Vybojky se daji sehnat okolo 1000,- Kč a to i s jinou teplotou, mam ted v aute 6000K a sem naprosto spokojeny
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.2008  17:53

    Teda takhle

    Zmrvit auto to sem snad ještě neviděl :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.04.2008  17:00

      « Re: Teda takhle

      Už se to tu probíralo Xkrát, ale co se ti zdá, že sem tak extra zmrvil ? Rád si poslechnu kritiku, tak se rozepiš
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.04.2008  17:04

        « Re: Re: Teda takhle

        Ahojte, co blbneš Horwajs? Co by mrvil? Náhodou je to machr, upřímně jsem nevěděl o jeho autě, nějak jsem ho minul či co asi ... se omlouvám ... ale nepruď tady!

        Ŕaději sem hoď nějaké auto ty, nebo je tě skutečně těch 12let co píšeš???? Pokud ano, tak sklapni paty a do motoristů se nepleť! Takovýhle chytráky miluju! 8-s >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.2008  21:39

    :(

    Celem souhlasim ze todle neni moc povedeny auto. Jediny co se mi na tom liby jsou ty kola a ze to ma zvysenej vykon. Ta hudba v kufru ... to je fakt hnus. Nechapu co je na tom za umeni to narvat do kufru. Melo by se spis soutezit v tom kdo to lip zakomponuje do interieru. Pekne do dveri do podlahy, proste ja nevim kam ale aby to nebylo tak trapny jak todle. A ta obrazovka v tom kufru me opravdu rozesmala todle postrada jeste vic smysl nez ta hromadka v tom kufru. Gl v tedle silenosti, vim ze ti to dela poteseni ale me se to zda fakt jako ulet.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.09.2008  14:02

      « Re: :(

      Jsem tu nejakou dobu nebyl a koukam zase zajimavej prispevek. Hudba v kufru ma sve opodstatneni, nevim v cem je to hnus, ale budiz, to je tvuj nazor. V interieru je vse zakomponovane, nyni jiz i nove dvere v kombinaci latka / kuze, ale co je trapneho na kufru ? Ono totiz pokud chces dosahnout nejakeho akustickeho tlaku, kvuli kteremu je to take staveno, musis dodrzet urcitou litraz bedny, navic v kategorii ve ktere soutezim musi byt vse v kufru. Obrazovka v kufru ma take sve opodstatneni a to predevsim na show, pri prezentaci na vystavach, soutezich atd, vic v tom nehledej...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.2009  21:25

    Rs

    Zdravim, pekne a odlisne Rs :yes: Super je zamracena kapota:) Vypada dobre.. Celkove je pekna:) Ted je to jen muj nazor, akorat se mi nepadnou ty zadni lampy jinak :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…