Škoda Fabia (2002)
27.1.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Luke-xXx". Je to Fabia s HTP motorom, ale ozaj svižným, inak by som nebral. Je to verzia vo výbave…
Škoda Fabia (Luke-xXx)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
multidiabolical 29.01.11 17:22
« Pěkné : )
Nebudu nic psát o motoru HTP sám mám podobně laděný výkon >:D takový překopaný šicí stroj.ale jde vidět že se o auto staráš, vypadá k světu.A co se líbí tobe se ně vždy musí líbit ostatním že.Jinak by byl ten automobilový průmysl fakt nudný ... tak hodně šťastných kilometrů -
Ronault. 29.01.11 16:36
« Re: Re: Re: Re: Drobné neshody
Tak ono podobně tvarovanou křivku má třeba i ta 1,4 16V, taky je tam vrchol, ale zase na cca 104 Nm ta křivka začíná a končí, tady je to vrchol.
Ale jinak pro chalupáře a na poskakování po městě to stačí. Já bych tím jen nechtěl jezdit dálniční trasy (to už ten motor fanouše je lepší) a nerad tím předjíždím náklaďáky -
Poustnik 29.01.11 15:54
« Re: Re: Re: Drobné neshody
Hmmmm...tak ta sestupná křivka průběhu točivého momentu je krutopřísná! Tu jsem takhle nikdy nezkoumal. Můj tatík tenhle motor má a já si říkal, proč to na dálnici proti větru nejede! >:D
Ale to není nic proti tobě BigBangu, táta je klasický chalupář, tomu to naprosto stačí. Ať slouží a nezlobí! Hoj! -
Ronault. 29.01.11 14:49
« Re: Re: Drobné neshody
Mluvím o tomhle: [odkaz]
Křivka točivého momentu připomíná Matterhorn, špička u 3000, která je na první jízdu příjemné překvapení, problém nastává, když chceš předjíždět, podřadíš, zjistíš, že jsi přes 3000, auto nechce zrychlovat, dáváš 4, 5 a náhle není co zařadit.
Samozřejmě, využitelné otáčky to jsou, ale svižnost si představuju jinak, tohle je spíše záludnost. Třeba v novější verzi 44 kW ve F2 je tenhle jev už potlačený celkem dobře a jízda s ním je příjemnější a rozhodně vyvolá méně námitek. -
Ronault. 29.01.11 11:55
« Drobné neshody
Píšeš, že máš HTP 40 kW, což o to, ale ta má 2 ventily na válec, ne 4, takže máš mít napsáno 6 ventilů.
A samozřejmě tvrdit, že HTP se 40 kW je svižná, to chce notnou dávku lásky k autu :-) Jo, tahle 6 ventilová verze překvapí "zátahem", ale v tak uzoučkém spektru otáček, že člověk jen řadí nahoru a v 70 už není co zařadit, páč auto nezrychluje. Předjíždět s ní kamion je vyloženě o hubu. A srovnávat s 1,4 16V bych si nedovolil, tedy ani s Favoritem, nedejbože s Felícií.
Takže mnoho šťastných km, doplň a uprav recenzi, fotky a hezký den ;-) -
BigBang 27.01.11 18:07
« hodnocení
křídlo k ničemu, mračítka a rozřezaný plato nepatří k úpravám, které bych měl v oblibě ;-) ale určitě nafoť co nejvíc věcí a 10b ti klidně dám... samozřejmě by to chtělo se víc rozepsat atd. atd. :-)
jen když u všech vidim tu spotřebu, tak buď neumim jezdit nebo je fakt ta lambda na onom světě ;-\