Recenze

10 Majitel

Hyundai Coupé - Tuscani 2.7 Elisa

9.88 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Hyundai Coupé, foto 1 Hyundai Coupé, foto 2 Hyundai Coupé, foto 3 Hyundai Coupé, foto 4 Hyundai Coupé, foto 5 Hyundai Coupé, foto 7 Hyundai Coupé, foto 8 Hyundai Coupé, foto 9
Hyundai Coupé, foto 11 Hyundai Coupé, foto 12 Hyundai Coupé, foto 13 Hyundai Coupé, foto 14 Hyundai Coupé, foto 15 Hyundai Coupé, foto 16 Hyundai Coupé, foto 17 Hyundai Coupé, foto 17 Hyundai Coupé, foto 18 Hyundai Coupé, foto 18 Hyundai Coupé, foto 19 Hyundai Coupé, foto 19 Hyundai Coupé, foto 20 Hyundai Coupé, foto 21 Hyundai Coupé, foto 22 Hyundai Coupé, foto 23 Hyundai Coupé, foto 24 Hyundai Coupé, foto 28 Hyundai Coupé, foto 29 Hyundai Coupé, foto 30 Hyundai Coupé, foto 31 Hyundai Coupé, foto 32
 

Technické info

Přezdívka auta Elisa Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:87000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 24 objem [cm3]: 2656 výkon [kW]: 123 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.8 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 312 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "DEDe".

Koupe
Rozhodovani o koupi nebylo vubec jednoduche jedine co sem vedel byl rozpocet do 300tis a o tom ze by auto melo mit solidni vybavu (kozene sedacky, palubak a standard novejsich aut jako Airbagy atd)a take samozrejme to ze to ma byt sportovne strizeny vuz neokoukany a pekny po designove strance. Tez podminkou byly 4 ri mista na sezeni. Rok vyroby sem mel zajem o 2002+ ale prednost sem daval vybornemu stavu a malo najetych km pokud mozno verohodnych. Po projiti nabidky trhu jsem nakonec skoncil u vyberu mezi Hyundai Coupe a Toyota celica. Co se ale vybavy tyce Celica za stejnou cenu mela bud starsi rocnik a nebo vice najetych km nebo oboje soucasne i spolu s horsi vybavou. Po vzhledove strance mam radeji kulatejsi tvary tam hyundai coupe vyhralo. Takto bylo rozhodnuto o tom jaky typ auta hledat. Puvodne sem mel zajem o 2.0 bohuzel takovych aut je malo na vyber a clovek musi na necem slevit nebo dlouho hledat. Podobne to bylo s barvou vozu (coz je nakonec mozna dobre :) Puvodne jsem byl pro zlutou ci cernou nakonec se mi elegantni stribrna moc zalibila. Obsah sem nakonec zvolil 2.7 predevsim pro to ze se prodava se v lepsi vybave (TCS , vyhrivane sedacky,kuze) take ze zvukovy dojem pri jizde je lepsi a 21Kw+ oproti 2.0 . Nakonec jsem takovy kousek nasel v Brnenskem autobazaru a auto nechal zkontrolovat jak v autorizovanem servisu tak kamaradem automechanikem a zdalo se ze ten spravny kousek je na svete. Zadne neduhy krome prestriku (zrejme skrabancu) a hrkani kufru se nenasli auto bylo bez skrabanecku a stav vyjimecny. Take proto i cena byla na coupe v te dobe jedna z nejvyssich v nabidce ale dal sem ji prednost. Zatim se zda ze se to vyplatilo.

A byla na svete
Hyundai Coupe sem zakoupil 02/2008 s najetymi 63 000 kilometry. Stav byl perfektni, v zime nejeta takze bez zimnich pneu. Soucasti byla take servisni knizka podle niz auto bylo servisovano i zakoupeno brne u Autostyl Brno.
Jediny rozpoznany problem byl ten ze neco hrkalo v zadu nakonec to bylo viko kufru spraveno za 5 minut. A take ze byly prestikane skrabanecky ovsem prace velice kvalitni ze ja sam sem to ani nepoznal.
Coupe jsem doplnkama predelal na Tuscani Elisa- Original korejsky nazev po kterym se prodava ve zbytky sveta v EU se nazyva Coupe a v US potom Tiburon. Take oznaceni Elisa plati pro zbytek sveta, v EU je znaceno jako 2.7 6V v Us potom jako GT.
Nyni sem najel 23 tis km bez jakekoliv zavady (jen jednou me nechtel odemknout dalkac alarm pak se to jiz neopakovalo).
S autem sem maximalne spokojen a jeho vlastnosti me ,za porizovaci cenu, velice mile prekvapily. Mel sem tu cest 14 dni vyzkouset v US vozy nissan z350 a mustang zakladnejsi verzi se 4L motorem takze mohu aspon mirne porovnavat. Kvalit Z350 samozrejme nedosahuje ale osobne sem od Hyundai coupe cekal mene nez nakonec auto dokaze. Prekvapil zejmena vzhled a dojem uvnitr vozu spolu s tim jak drzi na ceste i ve vyssich rychlostech. Take velikost kufru coz se pro jezdeni kazdy den urcite hodi.

• Výbava:
ABS, TCS, 4x airbag, kozena sedadla, vyhrivana sedadla a zrcatka, automaticka klimatizace, imobilizér, alarm, el. okna, el. zrcátka, centrální dálkové zamykání(alarm), zadni parkovaci senzor zabudovany v zadnich mlhovkach, nastavitelný volant, sportovní sedadla, budik aktualni spotreby, budik krouticiho momentu a napeti baterky, 6x repro (2x prední, 2x zadni, 2 vysky), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, venkovní teploměr, přední a zadní mlhovky, 6-ti rychlostní převodovka, sportovní podvozek, bezrámové dveře. Nahradni kolo je dojezdovka.

• Palubni pocitac poskytuje tyto udaje:
udaj 1: Trip A, Trip B, celkem najeto
udaj 2: Stopnuti cisteho casu jizdy(nepocita zastavky), Prumerna rychlost, Zbyvajici dojezd na nadrz

• Doplneni ke spotrebe:
Mesto 14l
Dalnice 8-8.5l (podle rychlosti)
Kombinovana 10l

Nadrz cini 57l v lepsich pripadech se na nadrz najede 570 km v nejhorsich ve meste cca 380 Km.

• Motor:
Motor ma prijemny zvuk obvzlaste na vyssich otackach ty mu opravdu svedci a clovek si uzije paradne jizdu. Na nizzsich otackach a rozjezdech po meste se nic moc cekat asi ani neda a zvuk neni to prave. Pro dynamickou jizdu treba drzet otacky na 3500 a tocit cca do 5500 pak uz po prerazeni se dynamika nevytrati. O tomto motoru se mluvi jako o poddimenzovanem s tim ze by mel mit opravdu dlouhy zivot a dle mych poznatku nema moc smysl ho tocit az k 6500otacek kde zacina cervene pole.

• Jizda:
I pri sviznejsi jizde jsem vetsi nedostatky v chovani auta v zatackach ani pri brzdeni neshledal. Co by se dalo zminit je razeni pri pomale jizde, je mirne tuzsi a obcas mene presne lepe autu sedi ho protahnout mimo mesto.

• Podvozek:
Jak to u spotrovnejsich aut byva podvozek je tvrdsi. Zalezi to tez na obuti. Pri nezvyku na sportovni auta lze pocitit nerovnosti. Obvzlast ve meste clovek teprve pozna jak moc jsou silnice rozbite. Spise to je ale o zvyku ted uz auto tolik nesetrim pri prejezdech a zvykl sem si ze narazy jsou silnejsi nez v beznych vice odpruzenych autech.

Kola: Zapsana do technicaku jsou 15", 16" a 17" na auto sedi i 18 palcova kola (pneu 225/35- nerovnosti na silnicich jsou opet vice citit diky mensimu rozmeru pneumatik)




Silné stránky

- Neokoukane a pozornost budici auto :)
- Sportovni typ auta za rozumnou cenu se skvelou vybavou.
- Hodne muziky za malo penez :)
- Motorizace 2.7 poskytuje prijemny chod i zvuk.
- Prekvapi i na coupe velky zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek.
- Prekvapive kvalitni a hlasite puvodni reproduktory.
- Pomerne mnoho moznosti zmeny vzhledu vozu a dostupnosti styling dilu a doplnku ze zahranici.
- Automaticke vypnuti svetel
- Prekvapilo me take ze pokud zamcu auto driv nez spolujezdec zaboucne dvere samy se po nekolika vterinach zamknou - malickost ale potesi.
- Kdo hleda vzhledove poutajici vuz ma rad sportovni styl a za rozumnou cenu nelze nez doporucit. Je to me jedine auto a pouzivam ho na kazdodenni jezdeni zde je plusem pritomnost zadnich sedacek a zminovany zavazadlovy prostor.

Slabé stránky

-- Vzhledem ke spotrebe je vykon 125Kw nizky.
- Nekdy je tuzsi razeni na pocatku nezvyk po prechodu z jineho auta.
- Palubni pocitac spatne pocita dojezd (velky rozdil spotreby mesto a mimo mesto muze byt pricinou). Absence pocitadla prumerne spotreby.
- V me vybave neni tempomat (Mozno dodelat, u nekterych kousku je pritomen)
- Starsim spoluobcanum se spatne vyleza :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatim nebylo potreba (od koupe v bazaru najeto 24 tisic). V servisni knize je zapis menene spojky po 25tis ujetych km (v bazaru mi rekli ze s autem jezdila zena tak nejspis to chtelo cvik ze zacatku:)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v Brnenskem autobazaru Happyauto - jednani i predvadeci jizdy v poradku.

Predelane a upravene soucasti

Doplnky:
- Zadni svetla, u prednich svetel odstranen oranzovy plast blinkru + pridany Angel Eyes, HID sada xenonu 8k, chromove Led bocni blinkry,vsechny zarovky LED.
- Folie oken (25,15,5), Chromove doplnky: Ramecky mlhovek, prahy dveri Tuscani , vnitrni rucky a madla, venkovni rucky, krouzky ventilatoru.
- Koberecky Tuscani, chrom SPZ, Roadruns Gril a napisy nad bocnimi blinkry.
- Znaky Tuscani vepredu i vzadu a napisy Tuscani (Svarovski diamant) a 2.7 Elisa.
- Vonici plysovy delfinek :))

Zimni kola 16" Aez 205/55 nova
Letni kola Orig hyundai 17" 215/45

22.11.2008

Pridany fotky detailu a interieru. Mene kvalitni postupne vymenim za fotky z fotoaparatu, zatim aspon takto ;)

 

Novinky v recenzi

12.1.2009 00:00

vymenem motorek ostrikovacu
nove predni brzdove desticky orig hyundai
najeto 87.000 v brzke dobe prijdou na radu rozvody (doporuceny na 90tis km)


Přidat názorDiskuse: Hyundai Coupé - Tuscani 2.7 Elisa

Další vozy Hyundai Coupé



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Musim dat 10 vzhledem k ocekavanym nakladum jsem zatim na 0 i pres koupi v bazaru a najetim 24tis km za 3/4 roku coz me osobne prekvapilo.

praktičnost
9

Vzhledem k tomu ze jde o sportovni typ vozu musim hodnotit vuz jako sportovni a zde ma az prekvapive velky prostor v kufru s moznosti skopeni sedacek a prevezete veci co vam nikdo neuveri ze jste mohli prevest. -Bod za nizke zadni sedacky.

prostornost
9

Prostornost je velmi dobra , zminovany kufr prekvapil. Jelikoz jsem chtel vuz s 4mi misty je male omezeni zde na zadnich sedadlech jsou stavena do 170cm vysky cloveka cca.

jízdní vlastnosti
9

Hodnoceni 9 z hlediska nizzsiho vykonu nez by clovek u 2.7 ocekaval. Nejezdim zadnou rally a jinak me Elisa nijak spatne neprekvapila.

jízdní komfort
9

Na spotrovni auto hodnotim komfort jako vynikajici pokud se nesedi vzadu :)

provozní náklady
10

Zadne naklady zatim nebyly krome nakladu do uprav auta.

náhradní díly
10

Nelze prilis hodnotit nepotreboval sem, davam 10 co jsem se dival dily lze sehnat a dostupnost je dobra.

výkon motoru
8

Na 2.7 by mohl byt vykon vetsi

spotřeba
7

Stejne pro tento motor

hlučnost motoru
10

Prijemny zvuk na vyssich otackach na nizzich naopak zaruci klidnou jizdu uplna spokojenost.

kvalita sedadel
10

Me se sedi skvele.

brzdy
10

Zatim nesklamali mozna abs je nekdy az moc citlive.

zavazadlový prostor
10

Na auto tohoto typu vic nez vynikajici prostor.






Blesk.cz

Krajčo není žádný troškař: S manželkou se pochlubil luxusním výletem za sexem!

Krajčo není žádný troškař: S manželkou se pochlubil…

Nejspíš se natolik vžil do svého hitu Obchodník s deštěm, že do Emirátů letěl byznys třídou. Jako burzián sice…

Výstava v Praze: Změny, které přivodila sametová revoluce. Svoboda, nahota nejhrubšího zrna, co dál?

Výstava v Praze: Změny, které přivodila sametová…

S výstavami o „sametových“ událostech listopadu 1989 se poslední dobou roztrhl pytel, ze kterého se sype jedna…

 

iSport.cz

Zastavte stroje, kopačky stranou! Šály pro fanoušky potřebuje Theophilos

Zastavte stroje, kopačky stranou! Šály pro fanoušky…

V nenápadné bohumínské dílně Jiřího Jančaříka jely japonské pletací stroje naplno. Nitky se sbíhaly do klubových…

V tichosti mezi TOP hráče. Hladký ve Skotsku září, těší ho zájem Gerrarda

V tichosti mezi TOP hráče. Hladký ve Skotsku září,…

V lednu odešel v tichosti coby liberecká brankářská dvojka do Skotska zachraňovat St. Mirren, o necelý rok…

 

Reflex.cz

Zločinci, kteří vraždili v Osvětimi. Podívejte se do očí lidem, kteří mají na svědomí životy tisíců Čechů

Zločinci, kteří vraždili v Osvětimi. Podívejte se do…

Polský Ústav národní paměti zveřejnil dokumenty o vražedném nacistickém personálu v koncentračním táboře…

Karel Steigerwald: Jirásková, Švorcová, Chramostová  aneb Tři herečky v románu, který nenapíšu

Karel Steigerwald: Jirásková, Švorcová, Chramostová…

Kdybych uměl psát romány, napsal bych strhující příběhy tří hereček od tenkrát až po dnešek. Jiřina Jirásková,…