Recenze

10 Majitel

Chevrolet Caprice Classic

9.91 Uživatelé

Hodnoceno: 60× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chevrolet Caprice, foto 1 Chevrolet Caprice, foto 2 Chevrolet Caprice, foto 3 Chevrolet Caprice, foto 4 Chevrolet Caprice, foto 5 Chevrolet Caprice, foto 6 Chevrolet Caprice, foto 7 Chevrolet Caprice, foto 9
Chevrolet Caprice, foto 10 Chevrolet Caprice, foto 11 Chevrolet Caprice, foto 14 Chevrolet Caprice, foto 15 Chevrolet Caprice, foto 16 Chevrolet Caprice, foto 17 Chevrolet Caprice, foto 18 Chevrolet Caprice, foto 19 Chevrolet Caprice, foto 20 Chevrolet Caprice, foto 21 Chevrolet Caprice, foto 22 Chevrolet Caprice, foto 23 Chevrolet Caprice, foto 24 Chevrolet Caprice, foto 25 Chevrolet Caprice, foto 26 Chevrolet Caprice, foto 27 Chevrolet Caprice, foto 28 Chevrolet Caprice, foto 29 Chevrolet Caprice, foto 30 Chevrolet Caprice, foto 31 Chevrolet Caprice, foto 32 Chevrolet Caprice, foto 33 Chevrolet Caprice, foto 34 Chevrolet Caprice, foto 35 Chevrolet Caprice, foto 36 Chevrolet Caprice, foto 37 Chevrolet Caprice, foto 38 Chevrolet Caprice, foto 39
 

Technické info

Přezdívka auta Chevrolet Caprice Rok výroby 1978 Koupeno ojeté palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 5735 převodovka: automatická pohon kol: zadní

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "steirn".

Nadechni se. Otevři dveře. Už teď cítíš kus poctivé detroitské oceli. Je poznat, že něco váží. Nastup. Sedni si. Nebo spíš...zapadni do gauče, který tvé pozadí hýčká více než ta obrovská sedačka v tvým obýváku. Ne, nehledej vynález práva utrpného, který někdo nazval boční vedení. Nejsi přece Schumacher, ne?

Rozval se. Udělej si pohodlí. Klidně si představ dvě holky na klíně. Vlezly by se sem...

Teď uchop motýlek. Zavři oči. Z hluboka se nadechni. Několikrát sešlápni plynový pedál, ať se nasytí karburátor. Řídící jednotku tu fakt nehledej...Teď. Zadrž dech a otoč motýlkem.
Všech osm válců jsi probudil k životu. Rytmus tvého těla se synchronizuje s rytmem motoru. Srdce neví, zda-li se má zastavit nebo rozeběhnout...Ten zvuk...jako by jsi nikdy neslyšel nic přirozenějšího...do žil ti proudí něco, co jsi předtím znal jenom z časopisu. Nikdy se toho už nezbavíš. Budete spolu až do doby, kdy vydechneš naposledy. V8 vir.

Je na čase otevřít oči. Přece nebudeš stát pouze na místě. Pevně, jako ženskou za půlky, uchopíš volič převodovky a posuneš jej do polohy D - Drive, Do pekla, Do nebe...

Měl by sis nasadit kapitánskou čepici. Stisknout klakson, který zní jako siréna zaoceánské lodi. Jen ať sousedi vědí, že vyplouváš...tohle auto není pro zakřiknuté introverty, co se večer baví o libidu...

Podívej se z okýnka. Ta, které tečou slzy ví, že se jen tak vrátit chtít nebudeš...každý kilometr vyvolává potřebu spousty dalších a dalších...

Tvůj dům mizí někde za tebou. Nevnímáš čas, vzdálenost. Nevnímáš bitevní pole rozryté koňskými kopyty, které lidé nazývají kvalitní česká silnice. Jen se pohupuješ.

Jsi jenom ty a zvuk vé osmičky.Před kapotou rozlohy malého krajského města je rudá záře. Míříš tam, kam jsi vždycky chtěl, na západ...za svobodou...

__________________________________________________________________

Chevrolet Caprice. Pokud je něco tou nejklasičtější amerikou, je to on. Nejlevnější full-size model z koncernu GM, ikona konce 70 a 80 let v US. Jednoduše, americká Fabie těch let. Dělnické auto. Vůz, který hrál v nespočitatelném množství amerických filmů, kára, kterou milovali policajti, taxikáři, dělníci. Full-size amerika s 5.7 V8 motorem, náhonem na zadek a rámem. Caprice.

Můj Caprice. Vyroben v Kanadě, prodán nový do Švýcarska. Caprice, který je v ČR jedinečný svým stavem. Žádná obouchaná plečka. Leštěnka se špičkovou péčí, druhý takový tu prostě není.

Můj Caprice. Když jsem jej před několika lety viděl na srazu, věděl jsem, že jej chci. Víc než luxusní Cadillac, víc, než jakoukoliv jinou ameriku.

Můj Caprice. Dvoutónová modrá metalíza, vše původní. Výbava akorát - elektrika v oknech, elektricky seřiditelné sedadlo řidiče, automatická klimatizace, původní autorádio, tempomat. Bez zásahu "zlatých" českých ručiček - nezbastlený (a to je co říct). Poctivé dvě a půl tuny stylu, pohodlí a snů.

Rozměry: 5390 x 1915 x 1433
_________________________________________________________________

Silné stránky

Styl, "iracionálno", racionálno - dostatek náhradních dílů, jednoduchost bez "kurvítek". Kufr na 3-4 mrtvoly tak, aby měly pohodlí. Ale, dalo by se i více (sám si lehnu napříč, aniž bych musel pokrčit nohy)...:-)

Slabé stránky

Nenapadají mě.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím bez poruch.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupoval jsem jej od skvělého majitele, který mu věnoval špičkovou péči. Tento člověk je vždy zárukou toho, že vůz od něj je v super stavu.

Vezl jsem si jej domů 350 km. Přijel před dům. Zastavil. A řekl si, že bych se jel projet...

 

Novinky v recenzi

14.2.2011 23:28

Caprice má svůj web

caprice.webuje.cz

6.10.2010 11:13

For sale

...Caprice je momentálně na prodej...724 994 622

20.6.2010 16:35

Upgrade

...po dvaatřiceti letech přestal být karburátor v optimální pohodě...takže máme nově edelbrock 1406...klasika...

7.6.2010 23:41

Článek na blogu

http://uscars.blog.auto.cz/2010/06/07/setkani/

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Chevrolet



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Spolehlivost skvělá. Navíc je to veterán a ne daily driver.

praktičnost
10

V případě nedostatku místa na parkovišti (potřebuje dvě) lze překážející angličák lehce odsunout...:o)

prostornost
10

Interiér pro šest lidí a dostatečně velký kufr...co dodat.

jízdní vlastnosti
10

Zatáčky se dají projíždět rychleji, než by člověk čekal...zadní náhon má své kouzlo...ale BMW to není...:o)

jízdní komfort
10

Absolutní. Pohodlí. Ani po 32 letech nikde nic nevrže a nechrastí. Nejkultivovanější a nejtižší Caprice u nás.

provozní náklady
10

Je to veterán, adekvátní.

náhradní díly
10

Je jich dostatek.

výkon motoru
10

Vhodný pro důstojnou jízdu. A ten krouťák...:o)

spotřeba
10

Úměrná velikosti a motoru.

hlučnost motoru
10

Pokud jej chci skutečně slyšet, musím otevřít okénka.

kvalita sedadel
10

Vyhovují mi víc, než "židle" v moderních autech. Gauč.

brzdy
10

Brzdí bez problémů.

zavazadlový prostor
10

Již zmíněno - pohodlně 3-4 mrtvoly.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…