Recenze

10 Majitel

Renault Clio Storia

9.31 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Bonifác Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:85116 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 105 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.7 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.4

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "matte".

Jedná sa o modernizované Clio druhej generácie (výrobná fáza 4), ktoré sa predáva pod obchodným menom Clio Storia, resp. Clio Campus (UK). Vzhľadom na to, že som chcel auto nové a podľa možností v rozumnej cene, padla voľba po nie krátkom rozhodovaní práve na Clio Storia. Druhým významným rozhodovacím faktorom bol vzhľad auta. Jednoducho sa mi páči ;)

Silné stránky

Vzhľad. Slušná výbava najvyššej verzie. Malé rozmery, ideálne pre parkovanie v meste. Obzvlášť v prípade, keď nedisponujete garážou ani žiadnym vyhradeným parkovacím miestom (môj prípad). Spotreba a pružnosť 16v motora pri obsadení max. dvoma pasažiermi. Nízka pohotovostná hmotnosť, že vraj 1020kg. Neviem, mám iba osobnú váhu do 120kg. Ale pri najbližšej možnej príležitosti si to overím.

Slabé stránky

Škoda len, že najsilnejšia možná motorizácia bola zastúpená práve tou mojou 16v jedna-dvojkou. Samozrejme, nie je to na preteky, ale dá sa. Nastupovanie a komfort na zadných sedadlách neriešim. Päťdverovú verziu by som si nekúpil, ani keby bola o pár tisíc lacnejšia ako trojdverová. Zato však sú tie dvere pekne dlhé a niekedy mierne komplikujú nastupovanie v stiesnených podmienkach. Čo už, dizajn je dizajn. Polomer otáčania má toto malé Clio rozhodne väčší ako napr. Range Rover. Ale dá sa s tým existovať.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatiaľ žiadne ;)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Skúšobnú jazdu som absolvoval u všetkých bratislavských predajcov Renault. Nakoniec som sa rozhodol pre toho na Panónskej ceste v Petržalke. Tam boli ku mne veľmi milí a ústretoví. Uvidíme ako im to pôjde so servisom ...

Prvé kilometre ...

Po 6 týždňoch má auto za sebou už takmer 5000km. Zatiaľ bez komplikácií :) So zábehom som si dal poriadne záležať, nech z motora nie je lenivec. Celková priemerná spotreba sa zatiaľ ustálila na 6.5 l/100km. Prevažne jazdím sám, 3/4 v meste a na spotrebu príliš nehľadím. Po natankovaní plnej nádrže (50 litrov je fajn) mám dojazd cca 777 km. Pri nedávnom 250 km výlete (traja dospelí + plná poľná) som dosiahol spotrebu 5.9 l/100km. Pri dodržiavaní rýchlostných limitov, prvá polovica trasy nonstop s klímou. Doposiaľ historicky najnižšiu spotrebu som spravil 5.4 l/100km - mimomesto s ľahkou nohou, rovina, tri osoby. Výrobcom udávaných 4.8 l/100km ešte zďaleka neatakujem :) Možno neskôr.

 

Novinky v recenzi

29.6.2010 15:13

Koniec príbehu -

V pondelok 28.6.2010 sme sa s autom dobrovoľne rozlúčili ... ;) Nová majiteľka si ho užíva v Dunjskej Strede ... ;)))

1.11.2008 00:00

Po 40000 km všetko v poriadku. V lete sme absolvovali 14 dňový roadtrip po Balkáne. Celkovo sme prešli 3600 km: celé Chorvátsko, Montenegro, Bosnu a Hercegovinu i Srbsko.

10.7.2008 00:00

Po roku má auto na tachometri 29000 km. Počas celej doby nebolo potrebné doliať ani kvapku oleja, či chladiacej zmesi. Prvá servisná prehliadka obsahovala iba výmenu oleja a potrebných filtrov (cca 5000 Sk). Spotreba mimo mesto sa ustálila na 6.4, v meste do 7.0. Nevyskytla sa žiadna porucha. Iba tankujem a platím pokuty ;)))

27.4.2008 00:00

Auto má za sebou 20.000km, 70% mesto. Spotreba v meste je do 7.0 l/100km, mimo mesto nie je problém jazdiť za 5.0 (do 100 km/hod), diaľnica do 130 km/hod spotreba cca 6.1 l/100km, nad 140 km/hod to už ale narastá, až do 8.0 l/100km. Celkovo dlhodobá kombinovaná spotreba -> 6.4 l/100km


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
8
výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě. Základní model zaujme cenou

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě.…

Apple představil iPad Air a základní iPad 8. generace. První jmenovaný dostal nový design inspirovaný u modelů Pro. 

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty ukončil kariéru

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty…

Roman Polom, člen silného sparťanského ročníku 1992, do kterého spadají například Ladislav Krejčí st., Pavel…

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili se Júsuf a Rabušic

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili…

Fotbalisté Liberce zvítězili ve 3. předkole Evropské ligy 2:0 na půdě oslabeného FCSB, jemuž kvůli koronaviru…

 

Reflex.cz

První český seriál v historii získal nominaci na Emmy. Pustit si ho můžete zdarma na internetu

První český seriál v historii získal nominaci na…

Mezinárodní akademie televizních umění a věd zveřejnila nominace na mezinárodní ceny Emmy. Je mezi nimi i…

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a městské legendy aneb Co jsme zažili během koronakrize

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a…

Televize a média hlavního proudu nás denně bičují grafy s počty nakažených a hospitalizovaných. Někde pod tím…