Recenze

10 Majitel

Renault Clio Storia

9.31 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta Bonifác Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:85116 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 105 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.7 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.4

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "matte".

Jedná sa o modernizované Clio druhej generácie (výrobná fáza 4), ktoré sa predáva pod obchodným menom Clio Storia, resp. Clio Campus (UK). Vzhľadom na to, že som chcel auto nové a podľa možností v rozumnej cene, padla voľba po nie krátkom rozhodovaní práve na Clio Storia. Druhým významným rozhodovacím faktorom bol vzhľad auta. Jednoducho sa mi páči ;)

Silné stránky

Vzhľad. Slušná výbava najvyššej verzie. Malé rozmery, ideálne pre parkovanie v meste. Obzvlášť v prípade, keď nedisponujete garážou ani žiadnym vyhradeným parkovacím miestom (môj prípad). Spotreba a pružnosť 16v motora pri obsadení max. dvoma pasažiermi. Nízka pohotovostná hmotnosť, že vraj 1020kg. Neviem, mám iba osobnú váhu do 120kg. Ale pri najbližšej možnej príležitosti si to overím.

Slabé stránky

Škoda len, že najsilnejšia možná motorizácia bola zastúpená práve tou mojou 16v jedna-dvojkou. Samozrejme, nie je to na preteky, ale dá sa. Nastupovanie a komfort na zadných sedadlách neriešim. Päťdverovú verziu by som si nekúpil, ani keby bola o pár tisíc lacnejšia ako trojdverová. Zato však sú tie dvere pekne dlhé a niekedy mierne komplikujú nastupovanie v stiesnených podmienkach. Čo už, dizajn je dizajn. Polomer otáčania má toto malé Clio rozhodne väčší ako napr. Range Rover. Ale dá sa s tým existovať.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatiaľ žiadne ;)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Skúšobnú jazdu som absolvoval u všetkých bratislavských predajcov Renault. Nakoniec som sa rozhodol pre toho na Panónskej ceste v Petržalke. Tam boli ku mne veľmi milí a ústretoví. Uvidíme ako im to pôjde so servisom ...

Prvé kilometre ...

Po 6 týždňoch má auto za sebou už takmer 5000km. Zatiaľ bez komplikácií :) So zábehom som si dal poriadne záležať, nech z motora nie je lenivec. Celková priemerná spotreba sa zatiaľ ustálila na 6.5 l/100km. Prevažne jazdím sám, 3/4 v meste a na spotrebu príliš nehľadím. Po natankovaní plnej nádrže (50 litrov je fajn) mám dojazd cca 777 km. Pri nedávnom 250 km výlete (traja dospelí + plná poľná) som dosiahol spotrebu 5.9 l/100km. Pri dodržiavaní rýchlostných limitov, prvá polovica trasy nonstop s klímou. Doposiaľ historicky najnižšiu spotrebu som spravil 5.4 l/100km - mimomesto s ľahkou nohou, rovina, tri osoby. Výrobcom udávaných 4.8 l/100km ešte zďaleka neatakujem :) Možno neskôr.

 

Novinky v recenzi

29.6.2010 15:13

Koniec príbehu -

V pondelok 28.6.2010 sme sa s autom dobrovoľne rozlúčili ... ;) Nová majiteľka si ho užíva v Dunjskej Strede ... ;)))

1.11.2008 00:00

Po 40000 km všetko v poriadku. V lete sme absolvovali 14 dňový roadtrip po Balkáne. Celkovo sme prešli 3600 km: celé Chorvátsko, Montenegro, Bosnu a Hercegovinu i Srbsko.

10.7.2008 00:00

Po roku má auto na tachometri 29000 km. Počas celej doby nebolo potrebné doliať ani kvapku oleja, či chladiacej zmesi. Prvá servisná prehliadka obsahovala iba výmenu oleja a potrebných filtrov (cca 5000 Sk). Spotreba mimo mesto sa ustálila na 6.4, v meste do 7.0. Nevyskytla sa žiadna porucha. Iba tankujem a platím pokuty ;)))

27.4.2008 00:00

Auto má za sebou 20.000km, 70% mesto. Spotreba v meste je do 7.0 l/100km, mimo mesto nie je problém jazdiť za 5.0 (do 100 km/hod), diaľnica do 130 km/hod spotreba cca 6.1 l/100km, nad 140 km/hod to už ale narastá, až do 8.0 l/100km. Celkovo dlhodobá kombinovaná spotreba -> 6.4 l/100km


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
8
výkon motoru
9
spotřeba
10
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
10
brzdy
9
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta! Dojmy z Bety Resident Evil Re:Verse

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta!…

Legendární videoherní série Resident Evil boduje zejména řadovými díly, které nabízejí důraz na přežití a…

Přemýšlím o sexu za peníze, přiznala máma dvou dětí! Kvůli covidu je bez práce

Přemýšlím o sexu za peníze, přiznala máma dvou dětí!…

Pandemie koronaviru dopadá na celou společnost. Projekt Psychoporadna Blesku díky radám renomovaných specialistů…

 

iSport.cz

Rittichův trejd: fanoušci Flames smutní, v Torontu čeká rozjetá trojka

Rittichův trejd: fanoušci Flames smutní, v Torontu…

Těžké, ale delší dobu očekávané rozloučení. Calgary Flames po téměř pěti letech rozvázali spolupráci s českým…

Slavia se blýskla i hvězdou na hřišti. Kde všude si umí s trávníkem vyhrát?

Slavia se blýskla i hvězdou na hřišti. Kde všude si…

Tohle se povedlo, slávističtí trávníkáři vyzdobili na derby se Spartou (2:0) hřiště hvězdou u půlící čáry, hrací…

 

Reflex.cz

Jiří Schelinger: 10 zastavení se zpěvákem, který před čtyřiceti lety našel svůj Holubí dům

Jiří Schelinger: 10 zastavení se zpěvákem, který…

Čtyřicet let je pryč, a stejně nikdy pořádně neodešel. Život, dílo a osud Jiřího Schelingera (6. března 1951…

Zemanova tři přání se rychle plní. Blatný pryč, Petříček out... tak kdo bude další?

Zemanova tři přání se rychle plní. Blatný pryč,…

Šest měsíců do voleb a potápějící se loď jsménem ČSSD nabírá více vody než kdy předtím! Tančí se a hoduje ale…