Diskuse

Mercedes-Benz GL (2008)

27.11.2008

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "miroslav67". ahoj po nútenom odchode Q7 do výslužby nastala úloha vybrať nové auto ... podmienkam…

 

Mercedes-Benz GL 450 (miroslav67)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.2008  13:15

    Výboprná volba

    Výborná volba, ale když volit jakýkoliv Mercedes, tak vždy 5,5 V8 (388HP). Ikdyž u takhle velkého auta bych volil spíše 420 CDI [odkaz] ten vysoký kroutící moment se k charakteru tohoto vozu hodí více. Ale jinak jsem zastáncem BENZÍNU !!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.11.2008  13:19

      « Re: Výboprná volba

      nie som odkazany na naftu, nemam ju rad ... mozno keby som musel pouzival by som ju ale nemusim tak nebudem...

      a ten klub?? co to je?? ved tam nie je ziadne auto kvoli ktoremu by sa to oplatilo risknut dat niekomu tolko penazi
      • 00 Reagovat !

        foto Hanss-MoDo-Team-

        Hanss (MoDo Team) 27.11.2008  15:04

        « Re: Výboprná volba

        Výborná reakce, tady na pána s klubem "vo ničom" - už se tady pokušel před časem prezentovat, ale dal jsi mu to celkem slušně ! >:D :yes:
        Jinak kára parádní, přestože to neni moje krevní skupina, ale píšeš, že na "hraní" máš ještě něco jinýho, tak O.K. (jestli tomu tak je?? Co máš?? přihodíš nějakou fotečku nebo dvě?!? ) :-! Tak Zdravím
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.11.2008  17:27

        « Re: Re: Výboprná volba

        Je Klub, který má pro lidi jako jsi ty co nabídnout. Navíc se v něm nemusíš omezovat jen jedním vozem. Což je pro lidi, který auta opravdu milujou báječná věc. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.11.2008  17:31

          « Re: Re: Re: Výboprná volba

          ale ja sa neobmedzujem len s jednym autom...

          ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kaaRS

    kaaRS 27.11.2008  13:16

    GL..

    autu evidnetne dochadzaju sily okolo 230-250 kmh. >:D >:D :yes:

    At slouzi.

    P.s. Jak casto jezdis 230-250km/h???
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.11.2008  13:20

      « Re: GL..

      na dialniciach ...hlavne ked potrebujem nahnat cas... a uz aj pre ten pocit ... aby som sa stratil tym blikotajucim fabiam a octaviam
      • 00 Reagovat !

        foto kaaRS

        kaaRS 27.11.2008  13:21

        « Re: Re: GL..

        Tak to potom jo. Hodne stastnych km. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.11.2008  13:22

          « Re: Re: Re: GL..

          Tebe takisto :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto kaaRS

            kaaRS 27.11.2008  13:27

            « Re: Re: Re: Re: GL..

            Jo a jeste k bodovani. Auto 10 fotky 9 a recenze 8. Rad bych dal vic a to auto si to zaslouzi ale musis pridat radku a fotek. Tak pak klidne napis rad prehodnotim. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 27.11.2008  13:30

    čao

    Nádhera, výborný mercedes! :yes:

    Kolik to má teda V-max?? Máš psanou 240, ale když v 250 docházejí síly?? >:D

    Ať slouží!!! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.11.2008  15:03

      « Re: čao

      tazko povedat... udaje som vypisoval podla TP.
      ale podla tachometra to dokaze ist aj 253
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 27.11.2008  13:32

    Kráska

    Tohle autíčko je úžasné SUV (či mám spíš rovnou říkat light-offroad?), ale hodnotit ti ho zatím nebudu. Fotek máš hodně, ale chybí mi nějaká fotka třeba podvozku a té bestie co tohle pohání.

    Jezdit 230-250 s takovým autem? Čiší z tebe akorát nabubřelé ego - jestli chceš jezdit takhle rychle(pochybuju že tak jezdíš se 7 lidmi na palubě), kup si sporťák.

    Neznám, nevím kam s tím jezdíš, ale soudně podle fotek bych řekl že hodně město a ty dálnice - tudíž nějaké uzávěrky atp. se ti budou hodit maximálně na zimu.

    Auto 10, fotky 9, recenze 7
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.11.2008  13:58

      « Re: Kráska

      a preco tak nejazdit? keby som tak nechcel jazdit kupim si 350 benzin

      a ego?? co podporuje tvoje tvrdenie?

      to ako by som ja povedal ze s teba hovori len zavist
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 27.11.2008  15:48

        « Re: Re: Kráska

        Závist? Ne, to ne :-) nemám důvod někomu závidět.

        Dospělý člověk se nehaní tím, že jezdí po dálnici ve dvou a půl tunovém autě (ber to obrazně, nevím kolik váží) s prominutím jako hov*do 250km/h, hlavně proto aby si připadal lépe než ostatní, kteří jezdí ve Fábiích a Octaviích. Jo a taky aby nahnal čas, to chápe každý :-) je z toho cítit averze vůči nám "obyčejným" řidičům a vůle něco si dokazovat.

        Tohle srovnávání mě vážně baví - kdyby jsi neměl na takováhle vozidla, jezdil bys rád Octavií v levém pruhu ;-)

        Nemysli si že se chovám jako blbec a tiše si hryžu nehty dívajíc se na tvé auto - jen to beru trošku objektivněji.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.11.2008  15:53

          « Re: Re: Re: Kráska

          vies co? nebudem sa s tebou o tom dohadovat...

          ty si jazdi ako chces a ja si budem jazdit ako chcem ...
          ja radsej pojdem po dialnici tebou kritizovanych 250 aby som bol o tych 30 min pri manzelke skor v posteli a aby som stihol veceru so svojimi ratolestami...

          ty ten cas trav na ceste alebo ako chces
          • 00 Reagovat !

            foto positivemind

            positivemind 27.11.2008  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Kráska

            Aby jsi tam jednou dojel :-) jezdit rychle umí každý.

            A doufám že tě neuvidím blikat ve zpětném zrcátku ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 27.11.2008  16:16

            « Re: Re: Re: Re: Kráska

            tak tobe se milej zlatej rád vyhnu.. ty nejsi řidič, ty jsi blázen
            • 00 Reagovat !

              foto MarTin1

              MarTin1 27.11.2008  17:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kráska

              Pánové pánové, je to zbytečný. V zásadě se musím přiklonit k ostatním, lítat 250kmh po ČESKÝ potažmo SLOVENSKÝ "dálnici" s 2.5 tunovým autě je celkem dost šílený. Neřeknu v Německu, kde je úplně jiná mentalita řidičů, ale u nás je to sebevražda a nebo spíš hůř hromadná vražda. Jak říkáš, máš 3 děti a jestli takhle s nima jezdíš (což DOUFÁM že máš IQ abys vědel), nebo vlastně hůř, zkus myslet na to, že ty děti nechtěl vyrůstat bez otce......tak jako třeba já :no:
              • 00 Reagovat !

                foto Filip-

                Filip . 27.11.2008  19:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kráska

                prijemny vecer :-) krasne auto ... :yes: paradny interier bomba motor :yes: no pani ja sa musim zastat slovenskeho kolegu i ked nie vsade ... 1. neviem odkial mate ze isiel 250 ale aj ked to tam napisal tak si myslim ze nechodi stale 250 km/h a ake si kupil auto a motor tak to je uplne jeho vec ... i ked ja by som tento motor urcite nevolil koli spotrebe ale aj tak vela stastnych km prajem a nech sluzi auto ale jazdit z ROZUMOM ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 27.11.2008  20:41

          « Re: Re: Re: Kráska

          mne z toho nabubrelé ego nečuší.
          Proste OBČAS (u nás takto nie je možné stále/súvisle chodiť, naše cesty na to nemajú miesto) ide rýchlo lebo pre GL je taká rýchlosť ešte v normálnom rozsahu jeho schopností, lebo to auto dáva dostatok dôvery, lebo je to iný svet ako slabšie autá, proste tá rýchlosť je zo zorného uhla GL na diaľnici plusmínus v pohode. Samozrejme je rozdiel za akých okolností tak rýchlo ide. Môj wagen je na to stavaný a tiež tak rýchlo idem len párkrát do roka, ale adrenalín mám po uši a veeeľmi opatrne volím kde a kedy, takže toto nemôže byť pre GL štandard, to je isté.
          A tiež k fabiám a oktávkam - vo vyšších rýchlostiach proste zavadzajú a keď sa nevedia správať podľa situácie (t.j. že sú na ceste okrem nich aj podstatne rýchlejšie autá) tak to proste se*re. A to všetko bez nabubrelého ega. Vodičov fabií tiež se*rú kamióny a Avie, že?
          Nie že by som bol za 250-ku v ľavom pruhu, ale sú situácie kedy je to OK. Záleží na každom, v akej situácii takú rýchlosť "použije".

          A k závisti: pozor, vie byť aj nenápadná, takže potom jej nositeľ len má proste iný pohľad na veci, nemusí pritom nutne cítiť pálčivý pocit "ja to chcem a nemám, on to má = je to svi*ňa". Namiesto toho napr. si vyberie jednu drobnosť z celku, ktorá sa dá kritizovať a pustí sa do nej...
          • 00 Reagovat !

            foto positivemind

            positivemind 27.11.2008  20:50

            « Re: Re: Re: Re: Kráska

            Jojo, s tou závistí v tomhle máš pravdu ;-) stačí maličký bod a člověk se ho chytí.

            Nezlob se na mě, možná to tak vnitřně bude, ale vytahovat se jak jezdí 250 mi prostě nesedí. Nemám rád takové jedince :-( měl by se řídit mottem co máš psané u sebe v profilu.

            U tebe to beru jinak - máš AMG, máš auto stavěné na rychlost. I když tak třeba taky jezdíš, nevykřikuješ to vesele do světa. Kdybych měl dostatečné auto, neřeknu že tak taky občas nepojedu (koneckonců jsem si to v téměř stejné rychlosti už vyzkoušel), jen ne a ne se s tím chvástat.
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 27.11.2008  21:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kráska

              Máš moje uznanie za tvoju reakciu k "závisti" :yes:

              Úprimne - nemal som pocit, že sa vyťahuje s tou 250. Len spomenul že v 230-250 motor stráca silu. Následne sa toho chytili diskutujúci...
              A tiež musím povedať aj z vlastnej skúsenosti, že na vyššej rýchlosti je viacero príjemných vecí: okrem toho, že všetkých predbiehaš (áno, môžeš si pritom pripadať ako big boss, ale aj nemusíš) sa zjednodušuje situácia za volantom - už nemusíš strážiť zadnú polosféru, lebo Porsche a Ferrari v 250+ sa u nás vyskytujú veľmi málo a aj tak by ťa dobiehali postupne, tak proste zadok vypustíš a sústredíš sa na predok. Sleduješ len či je voľno a náznaky pohybov áut, ktoré sa chystáš predbehnúť, aby nezačali blbý manéver keď sa blížiš. Mnoho kolegov ti aj uhne spontánne takže sa ti "čistí cesta" sama odseba, tiež to nie je na zahodenie.

              K AMG - 250 jazdím naozaj výnimočne, rovné a prázdne úseky atd. a tak max. raz mesačne, často ani to nie. Síce za pár dní tu bude video práve s takými rýchlosťami, ale to má byť ilustračné "čo dokáže dobré auto" a nie "pozrite všetci aký som BOSS" 8-s Napriek tomu stavím boty že sa nájde dosť obvinení typu "vyťahuješ sa, pál do pr*de*le ty vrah!" a s tým nič neurobím. Nie je to jednoduché v živote...

              Ešte ma napadlo k tým blikotajúcim fabkám: stane sa občas že predsa len ujdú nervy a "podarí sa" taký trochu blbší kúsok na ceste a potom ostatní blikajú. Vtedy sa hodí silné auto - k rýchlenmu úniku pred hanbou... :-|
              • 00 Reagovat !

                foto positivemind

                positivemind 27.11.2008  22:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kráska

                Jojo, co člověk to názor :-) mně to tak prostě přijde, možná se mýlím, ale vyznělo mi to z kontextu.

                Na video už se těším (auto má doslova návykový zvuk - ten kompresor píská, V8 do toho duní a pneumatiky mizí před očima). Pamatuju si na reakce na Youtube a dalších serverech když jsi to přehnal s plynem do zatáčky a chudák Méďa to schytal o svodidla. Tenkrát jsi byl tatínkův mazánek co dostal drahé auto, pamatuješ? 8-s

                S tím Bossem máš samozřejmě pravdu - někomu to prostě nepřijde a jede tak. Sám nedodržuji rychlost na dálnici, ale jedu tak protože jsem aktivní člověk a prostě mě nebaví jet si ve štrůdlu 130. Necítím se díky tomu jako něco víc, prostě to beru jako zábavu (i když ne zrovna dobrou).

                Jasně, ne každému se na silnici zadaří - i já se kolikrát přistihl jak dělám začátečnické chyby.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 22.06.2009  21:02

            « Re: Re: Re: Re: Kráska

            S váma je to těžký :-)
            Můj názor je taky spíš takový, že když už tech 250 tak v Audi RS6... Ta ale zas nema 7 mist...

            Jezdete si jak chcete, ale jen do te miry nez by jste kohokoliv ohrozili, ne li hur.. Pak vam budu pravem spilat strasnymi jmeny...

            Pokud Avie a kamiony jezdi v pravem pruhu (ne min jak 90), necadi a nejsou pretizene, pak neni problem u nich ale jinde.. O prujezdnost, kvalitu a stav cest se maji starat jini...

            To tve prirovnani je pritazene za vlasy. U nas je na silnicich limit 130. Ridici pomalejsich aut ABSOLUTNE nejsou povinni se podrizovat super-rychlym autum. Az budu v levem pruhu predjizdet 130kou trub si a blikej kolik chces ja pridavat nebudu(nechci-li) - nemusim - nesmim.. Ty chces jezdit rychle, tak ty ber ohled na zbytek provozu a ty se prizpusob. Zohledni to ze kazdy z ostatnich ucastniku provozu nepocita ze jedes dvojnasobkem limitu. Nemuzu na kazde krizovatce predpokladat, ze v kazdem okamziku muze ze zatacky vypalit borec na motorce s rucickou tachometru u 300.. Takze bud opatrny s temi primery, ponevadz to bys pozdeji mohli rict ze chodci na chodniku taky jen prekazej >:D >:D
            Taky to muzes brat jinak: avie a fabie 1,2 se ti na okruhu taky plest nebudou...;-) ;-)

            Jinak obema vam preju vas uspech - takovym lidem fadim a od kazdeho z nich se muzu (a chci) ucit... Kdyz pak jeho financni stranku zužitkujete v autech, taky dobre - teda pro alespon pro automobilove fandy... :-)

            Porad tady ale cekam na recenzi GLK nebo E coupe... :-) :-)
            Tak co rikaji kvartalove vysledky ve firmach resp. rodinach? Nema nikdo chut na nove poteseni? Nebo to ceka na me?

            Ohleduplnosti na ceste zdar a Mercedesum zvlaste:)
      • 00 Reagovat !

        foto jogy

        jogy 27.11.2008  18:34

        « Re: Re: Kráska

        Proč tak nejezdit?
        Možná proto, že když v tak těžkém autě, v takové rychlosti uděláš chybu (všichni někdy chybujeme), dost možná to odsere i nějaká nevinná "socka" ve fábii.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.11.2008  19:55

          « Re: Kráska

          Jojo,tohle auto opravdu neni na ježdění ve 250,tim spíš na československých dálnicích.

          Ale stejně mam takový pocit(jak z fotek,tak z příspěvků),že hybridman s tímto Mercedesem nemá mnoho společného... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto MarTin1

            MarTin1 27.11.2008  20:37

            « Re: Re: Kráska

            Myslím si to samé, ale uvidíme >:D
            • 00 Reagovat !

              foto positivemind

              positivemind 27.11.2008  20:52

              « Re: Re: Re: Kráska

              Souhlasím s vámi, jeho vyjadřování nevypadá na úroveň majitele se 3 dětmi. A nebo na posunutou pubertu :-)
              • 00 Reagovat !

                foto jogy

                jogy 27.11.2008  22:05

                « Re: Re: Re: Re: Kráska

                Neznám, nesoudím. Ale působí na mě podobně.
  • 00 Reagovat !

    foto AnGeor

    AnGeor 27.11.2008  14:32

    Pekne auto...

    ...ale asi neni delane na jezdeni do mesta...
    a taky veta "autu evidnetne dochadzaju sily okolo 230-250 kmh" me naramne pobavila >:D opravdu? kdo by to cekal ze...

    at slouzi :yes: a v pravo >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 27.11.2008  14:57

    Nic vzlom...

    Nic vzlom Ale kupit si toto auto do mesta je podla mna... EHM nebudem sa vyjadrovat...Napr. v BA je stale menej a menej mieste a take auta ako je GL parkuju najlepsie na dvoch. Ja viem ze aj nasa P807 zabera dost miesta ale toto je uz extrem no..

    A zavist so mna nehovori len ja mat tolko penazi Kupim si radsej M5 ktorej nedochadzaju sily ani pri 250..

    Inak auto je krasne len co narobim s tym ze ked vidim v meste auto vacsie ako ML tak proste nechapem naco.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 27.11.2008  15:00

      « Re: Nic vzlom...

      naco? mam 3 zatial male deti, svokru a manzelku....

      a preco tym autom jazdim po meste? lebo sa mi nechce kupovat 4 auto len cisto na jazdenie po meste.... a este male auto nie je nic pre mna... ja chcem kus plechu

      ps: ako si vlastne dosiel na to ze som ho kupoval na jazdenie po meste???
      • 00 Reagovat !

        foto murcix

        murcix 27.11.2008  15:09

        « Re: Re: Nic vzlom...

        Pochopil som to z tej recenzie a z toho parkovania. A mozno som sa nechal uniest.Myslel som ze si jeden z tych hrubokrkych co jadzia v meste na escalade a parkuju najlepsie v zakazoch.. To ja naozaj nemam rad..

        Ale mat 3 deti to je asi o skor o pocite bezpecia ako dokazovani si ega...Aj ja spravim raz za uhorsky rok chybu tak mi to prosim odpusti..
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 27.11.2008  15:12

          « Re: Re: Re: Nic vzlom...

          v pohode... nic sa nestalo...

          to parkovanie v meste som spomenul len preto lebo aj ja tam casto musim .... aj ked v meste nebyvam... a je to niekedy skutocne komplikovanejsie
          • 00 Reagovat !

            foto murcix

            murcix 27.11.2008  15:24

            « Re: Re: Re: Re: Nic vzlom...

            Tak potom musim uznat ze fakt vyborny vyber :yes: :yes:

            Aj nase buduce auto bude na 90% MB... Porovnanie kvality a aj cenovej politiky je vyborne. Aj ked to bude v uplne inej cenovej relacii ako tvoje GL...
  • 00 Reagovat !

    foto Rysguf-

    Rysguf. 27.11.2008  20:24

    Q7 vs. GL

    Ahoj, mam par otazok, vsetky sa vzathuhu na Q7 co si mal ako pises a terajsie GL :-)

    1. z ktoreho auta mas pocit vacsieho bezpecia? resp. ktore je masivnejsie, subjektivne tazsie na ceste, jednoducho v ktorom sa lepsie citis?

    2. ktory typ automatickej prevodovky je pohodlnejsi, klasika na tuneli v Q7 alebo paka za volantom v GL?

    3. ktore z tychto dvoch ma lepsie, pohodlnejsie sedadla, hlavne v 3 rade?

    Inak paradne auto

    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 08.12.2008  13:14

      « Re: Q7 vs. GL

      Tak na tyto otázky bych taky chtěl odpověď.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.12.2008  09:48

        « Re: Re: Q7 vs. GL

        ja myslím, že na toto som už odpovedal ale zhrniem to ešte raz.

        1. pocit bezpečia a pocit "váhy" na ceste je jednoznačne lepší v GL, to auto je ako tank. ale interiér alebo pocit z neho jednoznačne lepšie Q7.

        2. automat- jedna z vecí, ktoré si na GL chválim. Poloha pri volante je mimoriadne pohodlná, a nakoľko Mercedes už odveky využíva len jednu páčku ani to nijako neobťažuje alebo nevyvoláva zmätok.
        a ešte k tomu vo vytvorilo priestor pre dostatok odkladacích plôch na stredovom panely

        3. sedadlá - v Q7 núdzove respektíve vhodné do určitej výšky v GL do značnej miery plnohodnotné, jasne plnohodnotné treba brať s rezervou ale asi nik tam nebude chciet usadiť 2 metrového chlapa, že?
        • 00 Reagovat !

          foto Rysguf-

          Rysguf. 09.12.2008  10:52

          « Re: Re: Re: Q7 vs. GL

          Diky za odpoved, vychadza mi ze GL je lepsi, no aj cena je vyssia ako u Q7.
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 27.11.2008  21:58

    GL motor

    GL bol aj môj favorit kvôli pohodliu, ale predsa len veľkosť je už príliš, hlavne na manželku. ML má orpoti GL o máličko tuhší podvozok, ale nakoniec sme veľmi spokojní. Voľba motora - chvíľu sme uvažovali aj nad ML 500, ale skúšobná jazda v GL 500 ma odradila definitívne. Motor sa dosť namáhal, kým s autom zahýbal, stále mu chýbal točivý moment a motor šiel do otáčok...vďaka tomu síce zvádzal k pomalšej komfortnej jazde, ale na to ja nie som, takže 420 CDI to vyriešil. Až na to, že ho mierne zhadzuje blbý softvér prevodovky, ktorý váha dlhé sekundy keď na to dupneš a podradí nakoniec o 2 stupne...ale trvá mu to ako hladnému sr*ať. Skúšal si aj 420 CDI? Ako na Teba pôsobilo porovnanie so 450?
    Voľbu auta ako takého hodnotím na výbornú, jednak dobré auto a jednak moja favourite značka... Interiér a motor a výbava už sú individuálne podľa chuti, tam námietky nehrozia. Nech slúži!

    A ešte - big SUV sú do mestá famózne autá! Jamy, hrby, obrubníky prestanú existovať a namiesto toho komfortný mäkký podvozok (okrem Q7, tá je tvrdá jaxviňa) nadhľad a odstup a klíííídek / pohoda, je to super. Kto neskúsil neuverí.
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 27.11.2008  22:10

      « Re: GL motor

      GL je už vážně moc velké hovádko do města. Kdybych si ho pořizoval, určitě sáhnu po 420cdi - zvuk špatný nebude, spotřeba bude drasticky nižší. Kdy sem své ML umístíš?
      • 00 Reagovat !

        foto PeT-a-RSKa-

        PeT-a (RSKa) 27.11.2008  22:33

        « Re: Re: GL motor

        zvuk špatný nebude?? zeptej se šviháka, jaký měl pocit ze zvuku 420 CDI >:D ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 27.11.2008  22:57

          « Re: Re: Re: GL motor

          Tak tak, švihák se málem z GL 420 CDI poblil, už nikdy více, je to hrůza všech hrůz, vibrátor, zmetek, klump, smraďoch, volba pro kupce GL, který na něm zchudnul a chce ušetřit peníze na jídlo...
          GL jedině 450 nebo 500 benzín! :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 27.11.2008  22:59

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            preháňaš
            • 00 Reagovat !

              foto Cobalt

              "-- skrytý --" 27.11.2008  23:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

              [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
              • 00 Reagovat !

                foto jpor-RSKa-

                jpor (RSKa) 27.11.2008  23:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

                rýchla reakcia, nestihol som editovať... ;-)
                kultivovanosť, víbrácie minimálne až nulové, ale zato SILA. Zvuk nie je benzínový, to je fakt. SKôr pripomína dinosaura so zápchou na záchode, ale len keď na to šlapneš. Inak pohoda šum v pozadí. A to mi viac ako stojí za ten zvuk. Dokonca keď otvorímokno, zvonku sa mi ten sound zdá lepší ako vnútri, sila V8 je cítiť aj v nafte.
                A ked sme pri cene - GL 420 CDI je drahšie ako GL 450, takže kľud starec, lebo sa strápniš ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Dylan-McKay

              Dylan McKay 27.11.2008  23:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

              Samozřejmě že přeháním. Ve skutečnosti je to ještě horší! >:D
              • 00 Reagovat !

                foto jpor-RSKa-

                jpor (RSKa) 27.11.2008  23:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

                začínaš sa nám tu pretáčať...toto nie je javisko, ty nie si herec v hlavnej roli a my nie sme diváci. Drž sa nohami na zemi ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Vette

                Vette 28.11.2008  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

                nie vzdy mas pravdu. To 420CDI som mal tu cest u Jpora vyskusat a urcite nemozem mat vyhrady. Zaber motora je obrovsky a citit z neho silu. Zvuk motora mi vobec nevadil, a myslim ze to je to posledne co by na tom aute mohlo vadit. Uz to nie su tie stare traktoreve naftaky. 99% casu na ceste budes mat pustene radio a potom ten motor uz pocut vobec nebudes. V tedy ta bude tesil len ta jeho sila.
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 29.11.2008  21:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

                  :yes: :yes: :yes: pravda pravda, tiež chodím v tom aute a nejako sa na zvuk nesťažujem.
                  V porovnaní s GL 500 čo som skúšal je fakt, že 500-ka je sametová, v porovnaní s ňou je cítiť u 420 CDI DROBNÉ chvenie auta, ale tá sila to všetko vynahradí. Na tú hmotnosť je tých 700 Nm fakt super vec.
          • 00 Reagovat !

            foto positivemind

            positivemind 27.11.2008  23:10

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            To je fakt taková hrůza? No já nedávám na cizí názory, vždycky si ho musím udělat sám :-)

            3.0d od BMW se mi líbí - studený start samozřejmě vibrátor, ale při jízdě má krásnej zvuk a do toho píská turbo (návykové).

            Ty jsi Šviháku nepřemýšlel o GL když jsi opouštěl RR?
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 27.11.2008  23:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

              je to paráda, hrúza sa nekoná. Na voľnobeh som tak tichý diesel ešte nepočul :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 27.11.2008  23:11

          « Re: Re: Re: GL motor

          vieš čo? choď a vyskúšaj si 420 CDI sám a urob si na ten zvuk svoj názor. Potom budeš vedieť posúdiť. Ked to urobíš, ozvi sa a podebatujeme, OK?
          • 00 Reagovat !

            foto Cobalt

            "-- skrytý --" 27.11.2008  23:14

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 27.11.2008  23:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: GL motor

              prišiel som na to, čo chýba GL 500-ke k dokonalosti: KOMPRESSOR >:D >:-[] :-!
              Ten by dal tých 700 Nm, výkon jaxviňa a sound by zostal. KOnečne auto jak má byť. Takto atmosféra benzín na 2,5+ tony...trochu sa to trápi na môj vkus.
          • 00 Reagovat !

            foto PeT-a-RSKa-

            PeT-a (RSKa) 27.11.2008  23:17

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            OK ;-) ...třeba 530D mě překvapilo tichostí a někteří tvrdí že je hlučné
          • 00 Reagovat !

            foto Filip-

            Filip . 28.11.2008  13:29

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            Suhlas 420 CDi a 320CDI su najlepsie a NAJIchsie diesle ktore boli kedy vytvorene mmoj nazor vozil som sa viem co to je :-) tichucke auto a SVIZNE
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 27.11.2008  23:15

        « Re: Re: GL motor

        No, čakal som na nejaké skúsenosti s autom, potom na krajšie disky a teraz keď ich mám, zistil som včera na webe AMG, že majú na nové ML aj 19" disky AMG... 8-s a ja už som kúpil dizajnové Incenio, ktoré sú origo MB ale také zdržanlivé, škoda... :'-(
        Takže zamáčknout slzu a...umyť auto, nafotiť auto, natočiť zrýchlenie a odpich a...bude február/únor alebo tak nejak...neviem, možno dlhé zimné večery to urýchlia.
        • 00 Reagovat !

          foto MarTin1

          MarTin1 27.11.2008  23:25

          « Re: Re: Re: GL motor

          Osobně doteď lituji, že jsem si nepořídil ML500. Benzín je o 4 koruny levnější, neni to traktor a pánové..... ten zvuk 500 je návykovej. Dynamika výborná, spotřeba se dá držet pod 15 litry normální jízdou a HLAVNE zadny strachy o naftu a součásti motoru. Protože benzín je jednoduchá konstrukce.
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 27.11.2008  23:32

            « Re: Re: Re: Re: GL motor

            ML 500 môže byť o dosť živšie ako GL 500, myslím že s rovnakými motormi má GL cca o sekundu horší čas 0-100, ale neskúšal som ju, dúfam že napravím ASAP.
            ALE - ja už doma návykový zvuk mám, ten mi stačí. Na tú hmotnosť predsa len ten točivý moment...
            Konštrukcia nafťáku...no jo no. Ale ty si aj mal nejaké problémy s CDI, tak možno to hrá rolu, to mne sa zatiaľ vyhýbajú.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 27.11.2008  23:29

    GL v benzínu- nejlepší volba!

    Po GL už dlouho pošilhávám, a měl jsem možnost se s jedním projet. V Praze na Chodově mi půjčili tento GL 420 CDI: [odkaz]
    Pocity z vozu byly úžasné, podvozek překvapivě tužší, ale z motoru jsem měl doslova špatnou náladu. Slyšel jsem v něm svoji dodávku, prostě zvuky navíc, které podle MÉHO NÁZORU do osobního vozu nepatří. Není pravdou, že vibrace motoru nejsou v autě cítit. Do pohodlí benzínového motoru má opravdu daleko.
    Jízda v GL 420 DCI mi jasně ukázala směr, který rozhodně nevede k naftě.
    Prosím ostatní uživatele, aby mě zbytečně nepřesvědčovali o své pravdě, vyjadřuju jen svůj názor.
    Ostatním doporučuju, aby vozy pro porovnání vyzkoušeli, a obrázek si udělali sami.
    Konec švihákovského hlášení... ;-) :-!
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 27.11.2008  23:31

      « Re: GL v benzínu- nejlepší volba!

      Na to jsem se tě ptal zrovna výše. To chceš zase upustit dalšího miláčka a dát pápá benzínovému turbo motoru?

      Švihák je už hold zvyklý na vysoký standard :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 27.11.2008  23:38

      « Re: GL v benzínu- nejlepší volba!

      no tak tomuto sa dá veriť
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2008  11:19

      « Re: GL v benzínu- nejlepší volba!

      ty ses pekne rozmazlenej svym benzinovym turbem od porsche, tobe uz jen tak neco nezavoni >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.2008  01:37

    nechce sa mi odpovedat...

    tak to zhrniem pre vsetkych nakolko vsetky prispevky sa tykaju skoro toho isteho....

    250 VMAX- ano toto auto dokaze ist rychlo, a to ze som spomenul ze mu dochadza v tychto rychlostiach dych a ze ich vyuzivam neznamena ze sa prehanam dennodenne XXX rychlostou po dialniciach... ano aj ja si uvedomujem svoju zodpovednost a ani ja nechcem ublizit ludom na ceste ale clovek v HTP fabii nedokaze pochopit cloveka jazdiaceho rychlejsie ako on aj ked je to bezpecne... do dnes tvrdim . na cestach su auta a AUTA a v AUTACH nie je ani 250 extremna rychlost ak sa sklbi z kvalitov a skusenostami vodica...

    O tom ma nik nepresvedci a kto to na to nema nech nekritizuje!!!

    PRECO BENZIN?? - nemam rad naftu ... nie zeby som ju neznasal ale proste ju nemusim... v momentalnej situacii je mi jedno ci potrebujem na 1000 km jednu dve alebo 3 nadrze paliva... a to o com ma presviedcate ze by malo 420 CDI lepsi tocivy moment a pod.. a naco mi ho..???

    ja chcem v auto v ktorom cim viac slapem na plyn tym viac ide... nechcem pouzivat 2000 otacok na jazdenie a milujem zvuk V8 ...

    viac vysvetlovat nebudem

    porovnanie z Q7-
    na otazku ktory motor je lepsi neviem odpovedat ... pocitovo som mal lepsi pocit z Q7 vykonovo by to mal vyhrat GL...

    rozhodne na ktoru otazku Vam viem odpovedat je ktore auto malo pouzitelne sedadla v 3 rade...
    rozhodne GL ... v Q7 to boli nudzove sedadla . V GL by som sa tam nebal sediet ani ja...

    a spotreba ... v tychto autach je skoro porovnatelna... vzdy sa toci okolo 18 az 22 litrov

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.2008  10:28

    trochu nadsazené

    nevím kde se vzal pohled majitele na ježdění tímto autem 250 km za hodinu, toto auto mám pro moji manželku a vím, že když chci jet někam rychle určite ne tímto autem.je měkké a jeho chování při rychlostech nad 200 km za hodinu je dost nepředvídatelné.mimo jiné je to auto zejména pro Americký trh a tam je způsob ježdění úplně jiný.myslím, že by autor měl trochu ubrat plyn ve svých představách a pak by bylo asi vše v pohodě.není nutné ohromovat všechny okolo je fajn podělit s o radost z auta at je jakékoliv,tato recenze trochu smrdí frajeřinou :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2008  11:18

      « Re: trochu nadsazené

      Ze jo, na co kupovat GL co zere benzin 20 na sto, kdyz se da koupit rovnou autobus co zere 20 na sto ale nafty a jeste k tomu muzes vzit dalsich 80 kamaradu na vylet >:D >:-[] >:D >:-[] :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2008  15:53

      « Re: trochu nadsazené

      tesim sa na recenziu dalsieho GL na moje.auto.cz .... rad sa necham poucit
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 28.11.2008  17:46

    opět chování fejkaře

    Hodnotit rádoby spravedlivě, psát o autě nesmysly, snažit se odpovídat na všechny dotazy jakoby s nadhledem. Ale?
    Ale nečekejte další fotky. Tomuto autu opět nevěřím...

    Najde někdo tyto fotky?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 28.11.2008  17:52

      « Re: opět chování fejkaře

      ja som ich nasiel
      diskC/obrazky/auta/GL_foto

      :-)

      co sa Ti nepaci na mojom hodnoteni? preco si myslis ze je radoby spravodlive? je take ako to ja citim... tj. subjektivne...

      a dalsie foto?? je podmienka ich doplnat???
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 28.11.2008  17:54

        « Re: Re: opět chování fejkaře

        Právě touto odpovědí jsi mě přesvědčil, že je recenze falešná...
        Ty v pátek večer na MACZ... Ha ha ha...
        • 00 Reagovat !

          foto Dylan-McKay

          Dylan McKay 28.11.2008  17:58

          « Re: opět chování fejkaře

          Moje intuice mi říká, že hybridman je Marketka. Recenze je nachlup stejná s fake Cayennem, auto má popsané stejné chyby, včetně PDC, recenze ukazuje jako že je majitel někdo, a auto mu jakoby nestačí. Doporučuju prohlédnout IP adresu...

          Tak do práce, lovci fejků! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Dadanek-AlkoholixXx-

        Dadánek (AlkoholixXx) 28.11.2008  17:54

        « Re: Re: opět chování fejkaře

        Já jen mám pocit, že nečteš recenze... protože není možné přečíst recenzi za tak krátkou dobu jak hodnotíš :-( :no:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.11.2008  17:56

          « Re: Re: Re: opět chování fejkaře

          kratku dobu??? ja myslim ze za nejakych 5 min tu recenziu precitam...

          ja v piatok na MA.CZ ?? nechapem .... ja mam zakaz??
          • 00 Reagovat !

            foto Dadanek-AlkoholixXx-

            Dadánek (AlkoholixXx) 28.11.2008  17:57

            « Re: Re: Re: Re: opět chování fejkaře

            Ano, tu tvojí za 5 minut přečtu...
          • 00 Reagovat !

            foto Dylan-McKay

            Dylan McKay 28.11.2008  17:59

            « Re: opět chování fejkaře

            Marketko, ano, ty máš zákaz...
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 28.11.2008  19:04

            « Re: Re: Re: Re: opět chování fejkaře

            Já tě ohodnotil a do pěti minut jsem měl hodnconeí zpátky. A nemyslím že moji dlouhou recenzi přelouskáš za cca 3minuty 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 28.11.2008  19:44

              « Re: opět chování fejkaře

              ja dostal uplne stejne hodnoceni jake jsem udelil GL ja, toz udelam pokus, davam 3x za jedna >:-[] :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Kubyyyk

                Kubyyyk 28.11.2008  19:49

                « Re: Re: opět chování fejkaře

                Já ještě nedostal nic >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 28.11.2008  19:52

                  « Re: opět chování fejkaře

                  na vsechny prijde rada :-)
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 28.11.2008  18:39

      « Re: opět chování fejkaře

      Teda Šviháku, jak tak na tebe koukám, ty se s tím vážně nesereš. A to doslova, bez hvězdičky ve slově ;-) já říkal že je to honící se ego nebo nedospělý mladík.

      Dodej další fotky hybridmane. Určitě je u sebe na disku C/obrazky/auta/GL_foto najdeš.
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 28.11.2008  19:39

        « Re: opět chování fejkaře

        Fotky nedělal hybridman, jsem o tom přesvědčený. Fotky jsou jasně "eBayovského typu".
        Podívejte například na styl tohoto inzerátu: [odkaz]%3A727%7C65%3… />
        Nikdo neudělá do recenze jen dvě fotky auta, a několik fotek s páčkama u volantu. Je možné, že jsou fotky z německé eBay.de, ale tento inzerát už tam není.
        Vidím to na novou techniku fejkařů- stáhnout si fotky, počkat až stránka zmizí, a pak je dát na MACZ...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 28.11.2008  19:42

          « Re: opět chování fejkaře

          Pachatel zanechal stopy, a stejne bude pristizen, obvinen a popraven >:D
  • 00 Reagovat !

    foto ZiP2150

    ZiP2150 28.11.2008  18:53

    Sorry, FAKE

    Za automobil by som dal aj nižšie hodnotenie, keďže GL mi príde po designovej stránke a "americkéj" veľkosti, strašné.
    Fotografie... super, nafotiť automobil na jednom mieste, z toho fotiť detaily nádherných páčok atď...exteriér nič... no :-)
    V tomto prípade by som mohol napísať recenzií a recenzií, keďže fotografií automobilov v PC mám asi...dosť.
    A recenzia? Nečíta sa mi príjemne, keď sa nepoužíva diakritika. Knihu si tiež kupujem, preto že sa príjemne číta. A kvalita, neviem aký je tvoj vek, ale vysoký asi nie.
    Sorry , ale tiež to beriem ako fake.
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 28.11.2008  19:52

    JE TO FAKE!

    Hybridman už tady jednou fake měl, a to Lexus: [odkaz]

    Armádo, kliknout na FAKE a VYJEDNIČKOVAT!!! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.11.2008  13:45

      « Re: JE TO FAKE!

      ano Lexus som tu mal...

      Ale ako si dosiel na to ze to bol fake?? zmazal som ho totiz sam...
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 29.11.2008  19:24

    Zaujimave

    To mas vela deti, alebo prevadzkujes autobusovu dopravu, vsak?
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 29.11.2008  19:31

    omluva a úprava hodnocení

    Admin tvrdí, že jsi mu jako důkaz poslal TP. Pokud se tomu dá věřit, upravuju hodnocení, a omlouvám se.

    Pokud je to další lež, je to plivnutí nám všem do obličeje...
    • 00 Reagovat !

      foto positivemind

      positivemind 29.11.2008  22:31

      « Re: omluva a úprava hodnocení

      Taktéž jsem se rozhodl ke slušnosti a omlouvám se ti Hybridmane. Recenzi jsi trošku upravil, celou přečtu a ohodnotím. I když se mi nechce už protože nevidím dostatečný počet fotek :-( a to už je bod dolů
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.11.2008  21:30

    GL

    Vážení nehodnotil bych jestli je auto vymyšlené nebo pravé.. myslím, že je jedno jak to je.když je vymyšlené a pisatele to potěší taky dobře,jestli je doopravdy majitel nebylo by fér ho buzerovat.nicméně jeho reakce na styl jízdy,rychlost a přístup k vozům nižší kategorie jsou smutné a tak trochu mi připomínají pořekadlo že veliké auta mají chlapy s malým.... V každém případě GL není závodní auto,ale auto pro pohodovou jízdu a tak je konstruované,když si chce rozbít hubu tak ať přitom nezraní někoho jiného pak ať si honí ego jak chce.. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 06.12.2008  14:38

    ?

    "najvacsia deviza motora je jeho nizsi krutiaci moment" to ako myslis vazne? kolko mas rokov? ockovi nevadi ze si zavesil jeho auto na internet?
    • 00 Reagovat !

      foto nasta-RSKa-

      nasťa (RSKa) 06.12.2008  15:09

      « Re: ?

      Kdybys dočetl celou větu, tak bys to pochopil. A překrucovat část věty- :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 08.12.2008  12:49

      « Re: ?

      ano , tocivy moment toto auto nema vysoky ... ako ostatne vsetky atmosfericke motory...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…