Recenze

10 Majitel

BMW Z4 BMW Z4 SDrive23i

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 40× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW Z4, foto 7 BMW Z4, foto 8 BMW Z4, foto 9 BMW Z4, foto 10 BMW Z4, foto 11 BMW Z4, foto 12 BMW Z4, foto 13 BMW Z4, foto 14
BMW Z4, foto 15 BMW Z4, foto 16 BMW Z4, foto 17 BMW Z4, foto 18 BMW Z4, foto 19 BMW Z4, foto 20 BMW Z4, foto 21 BMW Z4, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta BMW Z4 Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:5000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2496 výkon [kW]: 150 kroutící moment [Nm]: 250 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.6 maximální rychlost [km/h]: 242 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Zukunft".

Tak jsem se rozhodl pro svoje první BMW. No, není špatné, co :-) Přemýšlel jsem o nějakém praktickém, Nejdříve jsem skončil u X1. prodejce mi vysvětlil, že BMW už hlouběji klesnout nemohlo, takže mi ho výrazně rozmluvil. Prý je to tzv. "co ve skladu zbylo" dáme dohromady a nazveme to X1. Chtěl jsem i zadokolku, ale ta s chováním zadokolky nemá nic společného. Takže mě začal přemlouvat do jiného dehtu (myšleno diesel). Uznávám jejich kvalitu (hlavně u BMW), ale není to nic pro mě. Pak mi předložil nabídku na 318d v "akci". Málem jsem se rozhodl pro něj. Dvoulitrový diesel od BMW není špatný, náklady dobré. Ale pak jsem se zamyslel (překvapení). Bude mě to auto bavit i po tom co se usměju u benzinky, že mám malé účty za naftu (v dnešní době to už zní ale taky jako vtip). Takže nic. Málem jsem podlehl dieselu. Nakonec jsem jednoho dne zabrousil do jiného servisu. Stálo tam jedno pěkné BMW v koutě. Z4. Líbila se mi už předchozí generace, ale tahle je dle mého názoru ještě lepší. Prý ho dělala žena. Poprvé v historii automobilu. Musím přiznat jednu věc. Téměř neexistuje ženská, které by se za autem neodhlídla. Obzvláště pokud má střechu dole :-) Asi kouká na toho frajera :-)) No nic. Takže slovo dalo slovo a já v březnu jel svoji předváděcí jízdu s BMW Z4. Bylo asi deset stupňů a střecha dole. Domov důchodců co byl na procházce si klepal na čelo a myslel si něco o mládí, která neví kam se zdravím. Ale přežil jsem. Pak mi začal v mozku vrtat červík. Je to nepraktické auto, ale co. Člověk žije jen jednou. A v kufru zatím plínky nevozím.

Chtěl jsem ho v černé. Nemám ji moc rád, ale tohle auto vypadá fakt v černé sexy. Přidal jsem pár drobností, jako sportovní sedačka v kůži (vyhřívané), autoklimu, Hi-fi repráky (celkem 11 - mazec, basy jako od Rytmuse) a nejlepší na konec dvoudílné 18" kola a sportovní adaptibilní podvozek. Podvozek je třída sama pro sebe. Prý dokáže vyhodnocovat věci asi milionkrát za sekundu a přizpůsobovat se (asi tak rachle jako můj mozek :-). Přední kola tak narazí do výmolu a zadní tlumiče se na to připraví a změkčí se. Fakt to funguje. Jsou tu také 3 režimy - Normal (ideální na naše cesty, Sport (motor mnohem víc reaguje a jde do otáček) a Sport plus (je ještě tvrdší než Sport - asi jako jízda na surfovacím prkně na D1 = nepoužitelné) pozitivum je to, že jak praví návod - nechává stabilizace auta částečně na řidiči, což znamená, že můžete vrtět zadkem a to hodně - kam se hrabe JLO).

Motor v- 204 kobylek, překvapivě stačí. Nejvíce mě dostal zvuk, R6 a pod plynem si občas ufrkne i do výfuku, má rád točení, pořád a pořád - ožívá tak od 4tis. a táhne do 7tis. musíte neustále řadit, točit a užívat si zvuk.

Jízdní vlastnosti, no - jak to říci, jezdí pěkně, nastavené neutrálně (rozložení hmotnosti 50:50), chování je příkladné, ale je to spíše GT, takže cesta na dálnici je úžasná, výborně vykrucuje oblouky a v režimu Normal s ní dojede 1000km a pohoda, klídek, tabáček ...... Na normálních silnicích ji musíte držet pod krkem, až tak začnete cítit geny BMW, autu ujíždí zadek, ale spolupracuje s Vámi, řízení s Vámi začne mluvit (jinak to je občas tichá domácnost), a vy se začnete hihňat :-)

Abych nezapomněl, pocit v autě je neopakovatelný (kratší slovo a blbější slovo neznám :-), ale sedíte těsně nad silnicí, můžete sbírat kamínky ze silnice přímo ze sedačky, kapota je dlouhá jak Lovosice /abych byl patriot/ a připadáte si jak nízko letící UFO - většinou nevidíte za kopec a pokud se silnice za kopcem zlomí dolu, tak pár vteřin koukate do nebes :-)

A střecha - jsem pro pevnou - váží jen 20 kilo, pokud zhubnu ..... tak auto nic nepozná, no ale znáte to, pokaždé když si koupíte BMW tak si říkáte, že na vás ženský „poletěj“, ale chce to i pár kilo dolu - a pro chlapy je plus, že vylepšíte poměr hmotnosti a výkonu, prý odlehčovat auta, to je blbost - udělejte to jako já, nabrkněte si ženskou (viď, miláčku) z fitka a ta vám udělá z domova takové peklo, že odlehčíte sebe za pár drobných a nepotřebujete k tomu 10 let vývoje u BMW v kompozitních materiálech (p.s. svoji přítelkyni miluju, ale tohle ji asi přečíst nedám :-)

Zase kecám .... :-) takže střecha nahoře - výborné, skvělé perfektní, vlastně vůbec nevíte, že máte roadster, střech dole paráda, připadáte si, že vám patří svět,jste za děsného frajera (tedy do doby než vás předjede Lamborghini :-) Zkrátka vrtule je vrtule :-) (pro lidi méně rozumově vyspělé popisuji logo BMW - ale takové na auto.cz nejsou)

Střecha dole - 2 varianty - všechna okna dole - max. do 50 km/h, okna nahoře - ideál 100 km/h, ale zvládne i 180 km/h - je fakt , že ta investice BMW do větrného tunelu se vyplatí, když v té formuli dokázali kulový a ještě k tomu odešli jako strašpytlové - a místo nich je ve formuli Mercedes, kam tam svět spěje :-)

Oficiálně má auto zrychlení z nuly na 100 km/h za 6,6 - osobně mi to stačí - max. 242 je opravdu je hrubý odhad :-)

spotřeba - kolem 10l, když pojedete pomalu, tak i 7l

A pak ještě jedna věc - auto se líbí nebo nelíbí - první kategorie - kolegové (roadster a cabrio se zásadně zdraví - až na machýrky v Mercedesu - že by nafouknutí z formule 1 - no občas na bedbě není taky nic moc :-)

Pak jsou ženský - je vidět, že auto dělala ženská, moc se líbí, kromě zavistivých ......... jsem slušně vychovaný mladý muž, tak nebudu pokračovat

Pak chlapi - no, ty buď ukáží jedničku (upozorňuji, že ne tu Topolánkovu) a nebo pozitivně pokyvují, případně se dívají jedním očkem, aby bylo jasné, že je jim to jako volný :-)

A pak závistivci - jen pro info, měli by si uvědomit, že pokud mám střechu dole, tak je slyším, ještě jednou nejsem hluchej :-) Tedy takové řeči ty jen se nepo...ser ty mla.....dej sra...i, jdi do ....... pr. i s tím tvým pos......nym BMW, kdes na to nakrad apod. tak musím reagovat podobně (spíš vizuelně, než ústně, jsem hol kreativec :-). Jen info, vybírám jen ty nejslušnější názvy :-)

Naposledy děti, z těch mám radost největší, nejsou zasaženi závistí, auto se jim moc líbí, a často si na něj ukazují, jen by je rodiče při tom neměli přiškrcovat, aby se neřeklo, no holt doba je doba.

p.s. a to auto fakt nestojí 3 mega, jak hodně lidí tipuje, tedy pokud na tom budu dobře /najdu na chatě ropu/, tak si ho nechám pozlatit a pak budou mít pravdu - nebojte, ještě mi nehráblo. Ale jednou z tohoto sluníčka, kdoví …..

Užívejte sluníčka a léta, roadster je žůžo a já ho miluju :-) p.s. svoji přítulku samozřejmě ještě víc (no snad)......

Pěkné jaro a sluníčko, fotky dodám s kvalitním foťákem, zatím jen pár pro info ....

Silné stránky

motor
zvuk
střecha (dole)
zadokolka
spotřeba
klima - úžasný výkon

Slabé stránky

občas fouká
kufr - co to je :-)
příplatky za klimu
nemá zadní sedačky
občas převodovka
černá barva (musíte ji mýt 3x denně), ale mě se ta barva líbí

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

ok, zatím nic a doufám že to bude dlouho

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

rychle, kvalitně - výsledek - auto doma

 

Novinky v recenzi

6.11.2011 00:13

nové foto a kola

nové foto - zimní kola Borbet - matný atranci, pneu Pirelli

27.4.2011 16:46

nové foto drift

Nové foto - Z4 drift sluší :-)


Přidat názorDiskuse: BMW Z4 BMW Z4 SDrive23i

Další vozy BMW Z4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

jede

praktičnost
10

haha

prostornost
10

haha

jízdní vlastnosti
0

zadokolka

jízdní komfort
0

haha - adaptibilní podvozek

provozní náklady
10

10l/100km

náhradní díly
10

nic

výkon motoru
8

jede to dobřě

spotřeba
10

10l/100km

hlučnost motoru
10

co je to sakra za blbou otázku - snad zvuk, je to užasný

kvalita sedadel
10

sportovní příplatková - doporučuji

brzdy
0

zatím jsem vše ubrzdil,ale nástup by mohl být rychlejší

zavazadlový prostor
10

no neprosto nedozírně veliký :-)






Blesk.cz

Tipy na víkend: Začínají vánoční trhy! Koňský povoz přiveze strom a bojovníci zkříží meče

Tipy na víkend: Začínají vánoční trhy! Koňský povoz…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Kamarádka princezny Latify exkluzivně pro Blesk: O „rozvodu století“, šejchovi a dětech

Kamarádka princezny Latify exkluzivně pro Blesk: O…

Jordánská princezna Hajá bint al-Hussajn (45) v minulém týdnu zahájila hlavní přelíčení soudní bitvy se svým…

 

iSport.cz

Smutek v zimních sportech. Rakovina skolila zakladatele snowboardingu (†65)

Smutek v zimních sportech. Rakovina skolila…

Zimní sportovce a snowboardisty především zastihla tragická zpráva. V 65 letech zemřela legenda snowboardingu…

Strašák i pro Čechy, pekelný los EURO: tenhle tým čeká až 20 tisíc km

Strašák i pro Čechy, pekelný los EURO: tenhle tým…

Po úspěšné kvalifikaci mohou spřádat plány na EURO 2020. Čeští fotbalisté postoupili na evropský šampionát…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Klima jako záminka ke zničení kapitalismu a svobody

Vladimír Pikora: Klima jako záminka ke zničení…

Problém s ekologickým alarmismem je, že jakákoliv rozprava o něm připomíná hovor hluchého se slepým: Hluchý…

Ponižování, bití a znásilnění. Jak se žije 30 let ve vězení za vraždu, kterou jste nespáchal?

Ponižování, bití a znásilnění. Jak se žije 30 let ve…

Minutový film režiséra Jana Hřebejka je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České televize. Spolu…