BMW řada 6 (2004)
5.5.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Happy Orange". Jedná se o BMW 645Ci, osmiválec 4,5l, výkon 333 koní, krouťák 450 Newtonmetrů (při 3700…
BMW 6 series (Happy Orange)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 06.05.07 23:14
« Re: Najlepsie GT na svete
Ale jo, to zase nemůžeš říct. Co takový Ferrari 612, nebo nový Mercedes CL :-). Ale každý má svoje, tohle je kompromis mezi vším. I když jsem jel i v tom CL 500 a taky to bylo úchvatný, ale mnohem víc limuzína typu S klasse než sportovnější auto typu BMW6 :-) -
"-- skrytý --" 06.05.07 22:06
« Re: Re: Rakousko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To se mi nějak nezdá, asi by to pomoct mělo, ale je to hodně náročný, protože v situaci, kdy potřebuješ obě ruce na volantu musíš přehazovat páku, navíc po přehození z a na N to "chvilinku trva". Ale rozhodně dobrej námět, bez řádného vyzkoušení nezavrhnu :-)) -
neregistrovaný: "lucas" [195.212.29.XXX] 06.05.07 20:56
« Re: Re: Re: hodnoceni 9b
Tak tomu se mi snad ani nechce verit ale kdyz pisete tak asi tomu tak bude. Imho, ta vaha se osalit bohuzel neda. Bohuzel. Apropo , ja bych to nerozchodil kdyby mne s poradnym bavorem predjelo cokoliv podobnyho fabii ( byt treba i nejaky specialni ) -
"-- skrytý --" 06.05.07 19:12
« Re: Rakousko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No, řeknu upřímně, že jsem tam byl dva dny a první jezdil se svým BMW (1,7 tuny) a druhý s těžší předokolkou Volvo S80 (tou starší) a v ní to bylo o něčem jiném. Tam to ženou do extrému - nestříkají tam vodu, ale vodu s takovým slizem, takže to hodně klouže a široký gumy....
Ale asi máš pravdu, že primární problém nebyl v zadním náhonu, ale v hodně citlivém plynu. Sebemenší polechtání pedálu znamená, že auto se dravě dere dopředu a elektronika to krotí až uplně na poslední chvíli. V tom byla hlavní nevýhoda a pak taky to, že díky automatu si nemůžeš vyšlápnout spojku a v podstatě za každé situace ti motor žene auto vpřed. Což se třeba ukázalo na té kyvné stolici. -
"-- skrytý --" 06.05.07 19:07
« Re: vyborne !!
Děkuju. Jinak když si koupíš auto kvůli tomu abys házel patky tak bez ohledu na to jaký to auto je si *. Když si ho koupíš protože oceníš a víš proč ho chceš, k čemu je určený a v čem je dobrý a v čem ne, máš k němu uplně jinej vztah. Uznávám, že hodně majitelů podobných aut jsou snobové, co vlastně neví co mají pod kapotou a pak podle toho vypadá jejich recenze. Podobný je to s hodinkama :-))
Já to kupoval protože v tom sedím skoro pořád a chtěl si udělat radost. Věděl jsem, že chci BMW a tíhnul jsem k 6ti nebo 8smi válcům v benzinu (i když rozum velel 535d :-)). No a nechal jsem se unést :-). Svým způsobem je to auto bez kompromisů založené na kompromisech :-). Mě fascinuje, že tam dám děti, lyže, lyžáky a jedu s tím na hory, stejně jako sám si v tom zařádím někde na okreskách. -
neregistrovaný: "007" [84.21.118.XXX] 06.05.07 18:57
« Rakousko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslím,že jsi tam neměl problém s zadním náhonem,ale s váhou auta!!!Protože při každém vyhýbacím manévru váha hraje obrovskou roli.A ty auta co jsi v Tvém článku popisoval jsou určitě lehčí.Já jsem absolvoval také krátký kurz,a tam jezdilo Volvo s60 čtyřkola a vůbec se nechytal na BMW ani v jedné disciplíně.S tím Volvem jezdil kamoš.A to Volvo mělo pořád sportovní podvozek!!To DTC u BMW pracuje dost dobře,a určitě si můžeš s tím autem dovolit víc jak s autem,které má přední náhon.Zadní náprava Ti téměř neustřelí!!!
Tvoje auto je jinak naprosto skvělý a moc krásný!!!!Vím,že můžu dát jenom 10bodů,ale já Ti dávám 20!!!!!!!!!!!!!!!! -
"-- skrytý --" 06.05.07 17:49
« Re: Re: hodnoceni 9b
Přesně tak. Ale je to jak píšu o tom, co od auta chceš. Buď chceš brutální sporťák na okruh nebo na drifty na okreskách, potřebuješ mít totální kontrolu a oželíš pohodlí automatu, ale to si pak vybereš jiný auto.
Já s tímhle byl i na okruhu a tam je automat jasná diskvalifikace, ale kdy jezdíš tak jako na okruhu. Navíc tohle auto se tam ani nehodí, mimo rovinky mi to natírala okruhová fabie. -
"-- skrytý --" 06.05.07 17:47
« Re: krasnaaaa
Jo, koupě byla dobrá, mohu-li tak říct. To auto stálo původního majitele lehce přes 3M (v ceně byly speciální ráfky na zimu včetně obutí a plná výbava). Původně ji prodávali za 1,9, já ji odvezl za 1,75M a původní majitel zaplatil ještě přelak celýho auta (mimo střechu), protože mu to taky někdo objel klíčema.
Když to vezmeš uplně do důsledku, tak jasně, že je to hodně peněz, ale 1,2M stojí "nadupanej" Superb a to mu ve výbavě ještě hodně chybí (o výkonu, jízdních vlastnostech nemluvě). Jinak proti SupB nic zlého - je to skvělý auto, ale myslel jsem to pro srovnání.