BMW řada 3 (1999)
29.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Hudyzz". Tak se pokusím přispět svou troškou do mlýna zdejších plechových miláčků. Auto už tu jednou…
BMW 328Ci (Hudyzz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 20.09.09 13:05
« 4idlo
Aha to to já mam asi jíný problém. Občes to jede jak čert až se divim že těch 193koní pěkně nadopovanejch :-) jenže občas šlápnu na plyn a přijde mi to jako když jsem šláp do bláta a jen vlažná reakce. no nechám to napíchnout znova a uvidíme. dík za poznatky. -
"-- skrytý --" 19.09.09 21:52
« Re: Re: Re: čidlo
Diagnostika to ohlásí! Teda není diagnostika jako diagnostika, což jsem dřív taky nevěděl. Ale mně to ukazovalo přímo chybu čidla sací vačky. Ale abych to ještě jednou upřesnil, nebylo to při jízdě po zahřátí motoru, ale po STARTU teplého motoru. Když jsem nastartoval studený auto, tak jsem mohl jet na konec světa a táhlo to jak čert. Ale kdybych to chcípnul, znova nastartoval, tak by to jelo jak škoda 120... -
"-- skrytý --" 18.09.09 12:36
« Re: Re: čidlo
Ahoj tak si myslim že mam asi podobnej problém pokud je to studený táhne pěkně odspoda (ne teda že bych točil studenej motor. po zahřátí občas jak říkáš ztráta výkona a celkem citelná.ještě mě napadá lambda sonda.pozná to čidlo diagnostika? nic mi to nehlásilo -
"-- skrytý --" 18.09.09 11:56
« Re: čidlo
Tak prvně děkuju za srovnání a gratuluji k motorizaci:) Já zatím porovnat nemohl. Ale už jsem slyšel, že do 3000 rpm je vzhledek k průběhu kroutícího momentu dokonce "živější" než 330i. To čidlo začalo občasným delším startováním zahřátého motoru, následně pak ztrátou výkonu. Dejme tomu do 4000 rpm byl motor neskutečně línej, jako kdyby u TDi vyplo turbo, prostě nejelo to. Jakmile jsem startoval studený motor, všechno fungovalo. Pokud byl motor alespoň trochu zahřátý, dlouho točil startér, pak to chytlo trošku nepravidelně a následně ztráta výkonu ;-) -
Mira328i 01.08.09 14:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOR
Možná buď rád že ses v tom nesvez...pak by ti ta 2,8 přišla jak fabia htp:-)..no je to prostě hroznej rozdíl..
rychloměs skáče po 50ti:-)..je i tak cejchovanej:-)..asi věděli proč..
musim ho ještě nafotit a fotky dát do galerie..
..vzdycky když ho vidim tak mam nutkání změnit značku..jen kdyby na to bylo:-(.. -
Mira328i 01.08.09 14:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOR
Taky nemůžu srovnávat...to tvoje sem neslyšel:-).Dneska se ale projedu s tou 911co mam na fotkach v recenzi:-)..ta má vejfuky otevřený a ještě je to gabrio...takže masakr..boxerová symfonie:-)..
Je vyladěná na 375koní...takže kope do zad když pridáš plyn:-)..no zátah jak blázen.. -
"-- skrytý --" 01.08.09 10:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOR
Já mám právě i dva tlumiče vzadu, ale dělal to nějaký moula, není to hezky udělaný, bude potřeba čase předělat. Popravdě jsem se ještě nesvezl v sériový 328i, jen v 323i a tak zase tak luxusní zvuk neměla :-) -
Mira328i 31.07.09 20:42
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOR
U e 36 to jinak nejde-jen přez diagnostiku...ale fígl na to je..nic nebezpečnýho pro auto..
Jo taky mam vedený a výfuky od svodů,jen na konci je jeden tlumič..
Zvuk je fajn,na volnoběh taky jen bublá ale ve vysokých řve jak blázen..to když se otevře výfukova přívěra a on volně dýchá:-)..
Ten zvuk ve vysokých je návykovej...a mezi barákama..no mazec -
"-- skrytý --" 31.07.09 20:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MOTOR
Oil services dělám jen na BC, sice to chvilku trvalo, jelikož jsem to dělal prvně, ale nic složitýho, rozhodně nešahám do diag. zásuvky. Výfuky mám vedený oba samostatně až k posledním tlumičům a na nich navařený koncovky, takže žádný tuningový tlumiče, zvuk skoro jako série, jen v nízkých otáčkách to víc bublá :-)