Fiat Bravo (2008)
10.10.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kung". Ahoj milí čtenáři, nesmyslně vyhodit peníze za nový vůz jsem se rozhodl zhruba v květnu loňského…
Fiat Bravo 2 (kung)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 12.10.09 18:03
« Re: výkon?
Tak, psal jsem tam, že jsem chtěl 1.8 TSI. Ale vzhledem k tomu, že jsem byl překvapen výkonem 1.4, mi ta 1.8 nakonec fakt nechybí. Za tu cenu s tím to malé turbo teda pěkně cvičí. Ale jestli mi nabízíš zdarma své Porsche 911, to víš, že neodmítnu >:-[] -
DanV 12.10.09 13:12
« Re: Re: Re: Re: Pár otázek
tak to pak hned napiš, pokud na nějakou funkci přijdeš.
Já taky nebyl moc fanda na digitální věci, ale zvykl jsem si a už bych nechtěl jinak. Hlavně proto, že stačí mrknout a vím, kolik jedu. Nemusím to luštit z čísílek obrácenejch vzhůru nohama, jak se stává poslední dobou moderní ;-\ -
"-- skrytý --" 12.10.09 11:02
« Re: Re: Re: Pár otázek
No... docela jsi mě nahlodal, ještě ten kužel vyzkouším nějak znásilnit. Ale jestli ňákou funkci má, tak je to stejně pěkně debilní, protože dostat ruku až tam dolů bude asi dost zajímavý.
Seděl jsem v obou Méganech. Nový je skutečně krásný zvenku, zejména ve verzi Coupé. Líbí se mi možná víc než Bravo. Coupé je pěkné i uvnitř, ale nedokážu se přenést přes ten kombipřístroj. Nejsem fandou velkých digitálních čísel na bílém pozadí :-) Neustále podvědomě upoutává mou pozornost (jak se to velký dig. číslo furt mění), a to není asi úplně dobře. -
DanV 12.10.09 09:49
« Pár otázek
Co máš proti meganu? >:D
Auto je krásný. Motor skvělý. Recenez úžasná. Jen mě se mi nějaké detaily zdají trochu laciné. Zejména výplně dveří. Ale to je čistě subjektivní pocit z fotek.
Na jedné z fotek je vnitřní klika dveří a je tam nejaké světélko. to je osvětlení kliky?
A co je ten nesmyslnej kužel v tý loketní opěrce?
Díkes a hodně šťastných kilásků -
"-- skrytý --" 11.10.09 22:46
« Re: bravo pro Bravo :)
Ahoj, díky za příspěvek.
To, co říkáš, je sice pravda, ale je to standardní funkce snad dnes již každého vozu. Není to denní svícení v pravém slova smyslu. Takhle pokaždé, když zapneš zapalování, se ti rozsvítí i zadní svítilny a ztlumí se ti podsvícení displeje na kombipřístroji. To je nejen náročnější na spotřebu energie (zadní světla) a tím paliva, ale také jsou informace na displeji za jasných dnů hůře čitelné. -
PlumJelinek 11.10.09 19:16
« bravo pro Bravo :)
Tvoje Bravo se mi líbí, opravdu je to auto, u kterého jde nakonfigurovat vzhled tak, aby bylo děsně sexy. Souhlasím s výběrem vozu a zvláště pak s popsanými argumenty pro výběr vozu ;)
Jinak k tomu dennímu svícení - když otočíš páčku do polohy zapnutých světel, nemusíš se pak o světla vůbec zajímat, po vypnutí motoru a otočení klíčku do polohy 0 se světla automaticky vypnou a po opětovném otočení klíčku do polohy 2 se pak sama zapnou - je to výborná vychytávka italských aut už od dob Fiata Uno :-) -
Nicco 10.10.09 23:31
« Blue&me
Blue&me ma jedinu nevyhodu a to ze je to Windows CE 5, teda akesi PDA od HTC zamurovane do palubovky.
TomTom zase vyraba Linuxove navigacie a tak im asi trochu trvalo vyrovnat sa s tym zariadenim, ale zjavne to zvladli, ked nove Punto to ma.
Inak super auto. Fiat sa teraz snazi v kvalite. Ale znama bolest Italov - elektronika a oni tam daju Widle, co sa furt restartuju, no uvidime.