Recenze

9 Majitel

Audi A3 1,8 92 kW

9.74 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A3, foto 1 Audi A3, foto 2 Audi A3, foto 3 Audi A3, foto 4 Audi A3, foto 5 Audi A3, foto 6 Audi A3, foto 7 Audi A3, foto 8
Audi A3, foto 9 Audi A3, foto 10 Audi A3, foto 11 Audi A3, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Audi A3 Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:216000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 výkon [kW]: 92 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.6 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tEsi".

Vítám Vás v mé recenzi, je to má první recenze, tak prosím o kapku shovívavosti. :-)Takže můžeme začít.
Auto mi bylo po předchozím zdlouhavém výběru na internetu - mobile.de dovezeno z Německa 7.7. 2007, magické to datum.:-) Jedná se o Audi A3 8L, po prvním majiteli, se servisní knížkou ve výbavě Ambition. (Automatická klima, kožený volant,výškově nastavitelná sedadla vepředu, Easy-entry sklápění sedadel, 4× airbag, ... ) Najeto mělo již přes 200 000 Km...
Jelikož šlo o mé první auto, rozhodoval jsem se mezi těmito auty:
Alfa Romeo 156 - (vcelku srdešní záležitost, ale kvůli poruchovosti, nepolehlivosti a vůbec po celkovém nátlaku rodiny jsem musel od koupi této krasavice odstoupit).
Ford Puma a Ford Mondeo, nakonec jsem se přes známého dostal k Audi A3 8L, kterou vlástní, ale v jiné motorizaci a to v 1,6.
Mé první dojmy z auta po koupi byly super. První, čeho si člověk všímá je vzhled.

Exteriér - co mne upoutalo byla faceliftová světla, která jsou opravdu hežčí, než starší Helly bez čirého překrytí. K tomuto autu mi nejvíce pasovala černá metalíza, která vypadá sice luxusně, ale je na ní všechno vidět. Lak už má něco za sebou, tudíž má i své vady na kráse. Tímto bych chtěl poděkovat neznámému i.d.i.o.t.ovi, který mi klíčkem vyškrábbal "sluníčko" pod zadní okno.

Interiér - auto je vyrobeno roku 97 a v této době interiréru mohl interiéru Audi konkurovat pouze interiér Alfy Romeo. Pokud srovnám interiér Fordu, například Mondeo nebo Escort z roku 97 a Audi z roku 97, tak mi příjde interiér Fordu velice tmavý a laciný. U Audi se mi nejvíce líbí středový panel, ikdyž by mohl být měnší - (jsem vyšší postavy, mám vcelku probém vměstnat své koleno mezi volant a středový panel) a vlastně celkový dojem ze zpracování interiéru. Po více něž 10-ti letech nic nevrže, až na handsfree, které je přilepené na středový panel. Tříramenný volant se dobře drží, boční vedení sedaček je také dobré. Snad bych ocenil i tvrdší sedačky. Bohužel, je to hatch, tudíž nejde očekávat moc místa na zadních sedačkách. Ve čtyřech lidech na kratší vzdálenosti není problém. Jelikož přední sedačky jsou i u spolujezdce výškově nastavitelné, tak nehrozí, abych hlavou škrtal o strop jako Hightower v Policejní akademii. :-)

Motorizace - 1,8 92kW, bohužel, kdybych mohl vzít výběr motorizace zpět, bybral bych si asi 1,9TDi, které zaručuje svižnější svezení, které stačí za poměrně nízkou spotřebu. U tohoto motoru 1,8 se má spotřeba pohybuje okolo 10-ti az 12-ti litrů, někdy i více ve městě. Mimo město podle výpočtů spotřeba pohybuje okolo osmi litrů. Maxidot (palubní počítač) nemám, tudíž spotřebu počítám manuálně. Chod motoru je vcelku kultivovaný a tichý.
Autu by určitě slušela větší kola, než která mám - 15" 205/55 - letní Bridgestone Turanza (mohu doporučit) a na zimu Sava 195/55.

Recenzi později doplním o další text a hlavně fotografie, kterých zatím nemám moc a hlavně nejsou moc kvalitní, protože nevlastním dig. fotoaparát, fotím pomocí mobilního telefonu.

Silné stránky

- značka :-)
- spolehlivost
- dílenské zpracování
- super auto pro mladé

Slabé stránky

- vyšší spotřeba
- tah motoru, lepší by byl motor 1,8T
- méně místa vzadu
- loktem jsem dřel o vedení sedačky, tudíž jsem ji rozedřel. :-(

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy: nové zadní kotouče a destičky, popraskaly mi zteřelé olejové hadičky, takže výměna skoro celého sacího potrubí, odešla mi váha vzduchu + čidlo průtoku vzduchu.
Jelikož jsem autu chtěl dát tu nejlepší péči, servisoval jsem ho v autorizovaném servisu Audi, kde například za výměnu kapalin a náplně klimatizace pladl můj celý měsíční plat z letní brigády. :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zatím kladné. :-)

Žádný tuning

Vlastně snad jedinou úpravou jsou fólie na sklech, podsvícená přístrojová deska a faceliftová světla.

Jediné, co plánuji je koupit jiná kola a možná sportovní vložka vzduchového filtru. Nic víc.

 


Další vozy Audi A3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím mne nenechala ve štychu :-)

praktičnost
9
prostornost
7

Méně místa, asi to bude tím, že je to hatch. :-)

jízdní vlastnosti
10

Super brzdy

provozní náklady
8

Sice je benzín levnější, ale i tak.

náhradní díly
9

Něco je dražší, něco je levnější.

výkon motoru
8

Na bezpečné předjetí postačující.

spotřeba
5

Mohlo by to být lepší. :-(

hlučnost motoru
10

Skoro ho neslyším. :-)

kvalita sedadel
9
brzdy
10

Super !

zavazadlový prostor
10

S tím jsem nadmíru spokojen.






Blesk.cz

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i doba grilování

Jak správně připravit steak? Rozhoduje výběr masa i…

Že grilování steaků je náročné? Omyl! Stačí dodržovat několik pravidel. Začíná to výběrem masa, přes marinování,…

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá skalka strašlivé tajemství? „Věřím, že ji zabil,“ řekla příbuzná

Policisté začali vrtat před domem Paurových! Ukrývá…

Jana Paurová je sedm let nezvěstná, zmizela ze dne na den. V jejím domě od tohoto pondělí znovu pracují…

 

iSport.cz

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se Siegl.

Sparta, bu*erantů parta? Fungovalo to, směje se…

Pamatujete, když "železné Spartě" patřila Praha? Horst Siegl se v pořadu Karlos Show na popud moderátora,…

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali zbičovaná záda

Šílený dojezd, kroupy jako míčky. Cyklisté ukázali…

Ve druhé etapě slavného Critérium du Dauphiné vládl po úniku na posledním kilometru Slovinec Primož Roglič, na…

 

Reflex.cz

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat politiku? Je to na nás

Necháme si zakazovat filmy, ničit sochy a diktovat…

Už je toho nějak moc. Schválně, kdy se vám naposledy stalo, že jste celý den nenarazili na informaci, nad kterou…

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad íránským městem Chorramábád

Falak-ol-Aflak: Největší hrad v Persii se tyčí nad…

K málo navštěvovaným částem Íránu patří provincie Lorestán. Právě zde přitom stojí největší íránský hrad Falak-ol-Aflak.