Renault Clio (1991)
12.5.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "osiris". Jednoho krásného dne, zhruba před pěti lety, se moje máma rozhodla pro koupi malého auta, musel…
Renault Clio (osiris)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 15.05.09 11:08
« Re: Re: 105kw
hele, za chvlku na tebe budu uz asi sprostej, nejdriv si to treba jeste tak 5x predcti a pak sem zas neco napis a vsimni si u toho slov "+ v plánu:" dekuji :-) a ten naraznik neni pozmenenej je jen z obycejny verze clia, original byl bouranej a spatne se shani -
"-- skrytý --" 14.05.09 19:45
« Re: OK
asi te zklamu ale tohle auto zboznuju natolik ze bych ho nevsadil ani proti skode 120. realna hodnota na trhu je 50 000. dneska jsme tech 6,9 merili na mobilu, takze nic profesionalniho, na brzdu jdu az v srpnu, stejne jako na sprint 1/4 mile potom budu vedet vsechny udaje na 100% ted jsou oriantacni. -
"-- skrytý --" 12.05.09 19:26
« Re: trochu zmatky v popisu
pecuju co to jen da, ja tam mam tlumice sportovni, takze je to tvrdy, ale ta 1,2 co jeste doma mame je hodne meka, je to ph1, kat to melo, ale uz sem taky koupil bez nej, stejne jako ma ABS, a bs se tam taky davali pozdeji, a barva palubovky ? tak to nevim, v aute z 94 ma barvu stejnou a budiky jsou ve vsech 16V stejne mam pocit ( az na williams samozrejme ) -
cubalibre 16V 12.05.09 19:02
« trochu zmatky v popisu
Sam jsem clio mel a vim jak jezdi, jak se chova ap. ale mam za to ze kat. se zacal montovat az pri faceliftu na prelomu 94/95 poznalo se to na jinych listach po boku auta, jine znaky, barva palubovky, budiky. To tvoje jasna phase I. a jedna z prvnich co sjela z pasu. Zrychleni za 6 nebo 7s nedas ani jedno, znami co maji clia 3 a z toho jedno 16V cup o tom vedi sve a meke perovani je spis dukazem toho ze jsou znacne unavene torzni tyce, perovani bylo uz v zakladu dost tvrde na to aby ho normalni clovek nemusel menit. Radost ti urcite s timto autem preji, jen to chce peci a to poradnou. -
"-- skrytý --" 12.05.09 15:58
« vysvetleni
diky, ten zadni nahon je omyl, uz je to prehozeny, mam predni, a tovarne ma zrychleni 7,9 tech 6 neni nijak zarucenych, musime to nekde premerit presne urcite to bude ale mezi temi 6 a 7 uz jen tim, ze mi na to staci 2 rychlostni stupne, na dvojku jedu 100 a pak vykone rychlost tim odpada dalsi "zpomaleni" na razeni trojky, jak rikam, nekde to musime poradne prmerit, to auto mam chvili takze ho nejdriv hlavne musim dat poradne do kupy :-) -
ghotic.ghotic(new Mazlík) 12.05.09 12:30
« 0-100?
"Luxusní vybavení, kůže Alcantara, dostatek výkonu a pozornosti ostatních řidičů (a řidiček) jste si mohli koupit za 1.330.000,- Kč. Řidičský zážitek byl s tímto vozem jen obtížně zprostředkovatelný. Měl jsem to potěšení se svézt také s tímto autem. Oproti Renault 5 Turbo se cítíte jako v tichém silničním korábu. Tlumené dunění šestiválce se nedá srovnávat s nervózním uragánem špatně utlumeného motoru jeho předchůdce. Stejně tak se ale nedá srovnat sportovní zážitek za volantem. Zatímco 5ka Turbo ve vás probouzí chlapa krotícího šelmu tak Clio V6 si z vás udělá parťáka. Špičkové brzdy s průměrem kotoučů 330 mm vpředu a 300 mm vzadu hlídají každý váš krok, nebo, chcete-li, metr. Na můj vkus však na sporťák tohoto kalibru byl příliš měkký podvozek a také ne úplně podařeně odladěné odstupňování převodovky. Takže jsem si přece jen lépe zařádil v Cliu Sport 2,0 (172k) než v ještě nadupanější véšestce. Lhal bych ale, že mne netěšilo vystřelit z 0-100 za 6,3 s a pokochat se maximální rychlostí 230 km/h. Výrobce jako by mi ale tehdy četl myšlenky. Převodovku, resp. její zpřevodování přepracoval tak že přiblížil některé její rychlostní stupně, zejména 2. a 3. Takže řazení nahoru i dolů probíhalo vždy za optimálních otáček. Výkon motoru šel také nahoru, až na 255 k (hodnota točivého momentu zůstala zachována). To spolu s nyní již dobře odladěnou převodovkou umožnilo zkrátit čas sprintu z 0-100 km/h na 5,8 s a zvýšit maximální rychlost na 245 km/h. Tak se z toho stalo zase to správné sportovní náčiní." Zdroj renaultclub.cz
Až na to, že se jedná o úplně nové clio a ten výkon se mi také nezdá -