Renault Clio (1991)
12.5.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "osiris". Jednoho krásného dne, zhruba před pěti lety, se moje máma rozhodla pro koupi malého auta, musel…
Renault Clio (osiris)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Solidní hračička 12.05.2009 01:03 Ronault.
- 1,8 16V 12.05.2009 08:23 PeT-a (RSKa)
- . 12.05.2009 09:32 lordlord
- samozrejme... 12.05.2009 10:40 murcix
- zajímavé 12.05.2009 10:40
- hm 12.05.2009 12:14 Sammy
- 0-100? 12.05.2009 12:30 ghotic.ghotic(new Mazlík)
- vysvetleni 12.05.2009 15:58
- trochu zmatky v popisu 12.05.2009 19:02 cubalibre 16V
- 105kw 14.05.2009 17:41 Huben
- OK 14.05.2009 19:08
- ... 21.05.2009 21:16
- ... 24.05.2009 21:49
- ... 25.05.2009 20:10
- ... 26.05.2009 12:11
- ... 26.05.2009 12:29
- ... 26.05.2009 21:54
- vs. M3 12.11.2009 23:22 mobilcarl
-
PeT-a (RSKa) 12.05.2009 08:23
1,8 16V
Krásný Renault.... :yes:
Motor je skvělý, zlaté 90.léta, tyhle auta měli duši. Je to prostě srdcovka. Vím jak těžko se shání třeba R19 1,8 16V, takže ať slouží.... ;-) -
Sammy 12.05.2009 12:14
hm
auto je super, krásne, ale neverím, že má zadný náhon ... sám som to auto chcel a nikdy som ani slovo o zadokolke nepočul ... iba 3.0L V6 sú so zadným a to zrýchlenie, no 6sek čo ja viem keby si napísal 7sek tak ani nepípnem ...nech slúži, je to super auto !!! :yes: :-! -
ghotic.ghotic(new Mazlík) 12.05.2009 12:30
0-100?
"Luxusní vybavení, kůže Alcantara, dostatek výkonu a pozornosti ostatních řidičů (a řidiček) jste si mohli koupit za 1.330.000,- Kč. Řidičský zážitek byl s tímto vozem jen obtížně zprostředkovatelný. Měl jsem to potěšení se svézt také s tímto autem. Oproti Renault 5 Turbo se cítíte jako v tichém silničním korábu. Tlumené dunění šestiválce se nedá srovnávat s nervózním uragánem špatně utlumeného motoru jeho předchůdce. Stejně tak se ale nedá srovnat sportovní zážitek za volantem. Zatímco 5ka Turbo ve vás probouzí chlapa krotícího šelmu tak Clio V6 si z vás udělá parťáka. Špičkové brzdy s průměrem kotoučů 330 mm vpředu a 300 mm vzadu hlídají každý váš krok, nebo, chcete-li, metr. Na můj vkus však na sporťák tohoto kalibru byl příliš měkký podvozek a také ne úplně podařeně odladěné odstupňování převodovky. Takže jsem si přece jen lépe zařádil v Cliu Sport 2,0 (172k) než v ještě nadupanější véšestce. Lhal bych ale, že mne netěšilo vystřelit z 0-100 za 6,3 s a pokochat se maximální rychlostí 230 km/h. Výrobce jako by mi ale tehdy četl myšlenky. Převodovku, resp. její zpřevodování přepracoval tak že přiblížil některé její rychlostní stupně, zejména 2. a 3. Takže řazení nahoru i dolů probíhalo vždy za optimálních otáček. Výkon motoru šel také nahoru, až na 255 k (hodnota točivého momentu zůstala zachována). To spolu s nyní již dobře odladěnou převodovkou umožnilo zkrátit čas sprintu z 0-100 km/h na 5,8 s a zvýšit maximální rychlost na 245 km/h. Tak se z toho stalo zase to správné sportovní náčiní." Zdroj renaultclub.cz
Až na to, že se jedná o úplně nové clio a ten výkon se mi také nezdá -
"-- skrytý --" 12.05.2009 15:58
vysvetleni
diky, ten zadni nahon je omyl, uz je to prehozeny, mam predni, a tovarne ma zrychleni 7,9 tech 6 neni nijak zarucenych, musime to nekde premerit presne urcite to bude ale mezi temi 6 a 7 uz jen tim, ze mi na to staci 2 rychlostni stupne, na dvojku jedu 100 a pak vykone rychlost tim odpada dalsi "zpomaleni" na razeni trojky, jak rikam, nekde to musime poradne prmerit, to auto mam chvili takze ho nejdriv hlavne musim dat poradne do kupy :-) -
cubalibre 16V 12.05.2009 19:02
trochu zmatky v popisu
Sam jsem clio mel a vim jak jezdi, jak se chova ap. ale mam za to ze kat. se zacal montovat az pri faceliftu na prelomu 94/95 poznalo se to na jinych listach po boku auta, jine znaky, barva palubovky, budiky. To tvoje jasna phase I. a jedna z prvnich co sjela z pasu. Zrychleni za 6 nebo 7s nedas ani jedno, znami co maji clia 3 a z toho jedno 16V cup o tom vedi sve a meke perovani je spis dukazem toho ze jsou znacne unavene torzni tyce, perovani bylo uz v zakladu dost tvrde na to aby ho normalni clovek nemusel menit. Radost ti urcite s timto autem preji, jen to chce peci a to poradnou.-
"-- skrytý --" 12.05.2009 19:26
« Re: trochu zmatky v popisu
pecuju co to jen da, ja tam mam tlumice sportovni, takze je to tvrdy, ale ta 1,2 co jeste doma mame je hodne meka, je to ph1, kat to melo, ale uz sem taky koupil bez nej, stejne jako ma ABS, a bs se tam taky davali pozdeji, a barva palubovky ? tak to nevim, v aute z 94 ma barvu stejnou a budiky jsou ve vsech 16V stejne mam pocit ( az na williams samozrejme )
-
-
-
"-- skrytý --" 14.05.2009 18:07
« Re: 105kw
nauc se cist, je to jen odhad
dnes jsem zkousel merit 0-100 jsem na 6,9, ale na jednicku mi to furt hrabalo, musim se poradne naucit rozjezd a pujde to dolu :-)-
-
"-- skrytý --" 15.05.2009 11:08
« Re: Re: 105kw
hele, za chvlku na tebe budu uz asi sprostej, nejdriv si to treba jeste tak 5x predcti a pak sem zas neco napis a vsimni si u toho slov "+ v plánu:" dekuji :-) a ten naraznik neni pozmenenej je jen z obycejny verze clia, original byl bouranej a spatne se shani
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 14.05.2009 19:45
« Re: OK
asi te zklamu ale tohle auto zboznuju natolik ze bych ho nevsadil ani proti skode 120. realna hodnota na trhu je 50 000. dneska jsme tech 6,9 merili na mobilu, takze nic profesionalniho, na brzdu jdu az v srpnu, stejne jako na sprint 1/4 mile potom budu vedet vsechny udaje na 100% ted jsou oriantacni.
-
-
-
"-- skrytý --" 21.05.2009 22:37
« Re: ...
a co to asi bude ? >:D .. .skoda ze jsem si nevsim ty hnuty zadni napravy ( asi 2cm ) vypada to skoro jako by to auto slo pres strechu, na strese je mirnej lavorek a zajimave tesnej dvere a to odreny okno je taky divny, ale motor je v dobrym stavu a to je u tohle nejduleztejsi :-)
-
-
"-- skrytý --" 24.05.2009 21:49
...
jo o tý nápravě jsem věděl, ale veř mi že kdybych vedel že by to melo upadnou neprodal bych to a ani bych s tim nejezdil. Nevim co se s tim všechno dělo přede mnou, jen vim že byla ustřelená zadní náprava, ale byl jsem u klempýřu a řikali že to muselo dát fušku spravit to všechno, a zase to neni tolik schnilí a je novej lak. Chystás se nekam na tuning?? zmeřit to na 400m? Jinak za 6,9 sec si stovku nemohl sát zvlást když si probrabal jedničku, ale je to jen muj názor. reálných je tak 7,5, uvidis na časomíře jesli pojedes na sraz -
"-- skrytý --" 25.05.2009 20:10
...
no tak na tu muziku to chce určitě silnější, já na muziku moc nejsem, takže jsem ani nepoznal že dává málo... kolik ti daj ty duralový řemenice?? maj alespon jinej prumer?? a když udělás jen to tak ti to bude docela naprd, vedle nás u probull upravujou clia 1,8 16v na 170 koni. je o ale otázka financí, šéfovy dělali výfuk za 50 000. Uvidis, nechci se hádat že se to nedá, ale myslim že 7,5 sec bude akorád. Až nekam pojedes tak mi napis, přisel bych se kouknou, mám ted taky 1,8 16v tak by jsme dali sprint:-)-
"-- skrytý --" 25.05.2009 22:45
« Re: ...
no ty remenice jsou tam poznat az ve vysich otackach - 4000 a nahoru, nevim kolik to ma presne pridat, a velikostne jsou stejny, jen lehci, zhruba 1/3 puvodni vahy... kdyz jsme rozebrali pulku auta tak sme zjistili ze mi ten alternator nepasuje a je moc velkej >:D pridelali jsme ho pofiderne na zkousku a kdyz tocim volantem tak ten remen piska :D... asi budu muset dat ten puvodni na repas :-( kdyz to stihal ten altik v 1,2 tak tenhle to snad da taky
-
-
"-- skrytý --" 26.05.2009 12:29
...
jako kdybys udelal ty řemenice, odlehčil setrvák a dal jiný vačky, tak jo, ale takhle si myslim že to ani nepoznás, zvlást když tam narves x kilo v muzice, ale nechci předbýhat-
"-- skrytý --" 26.05.2009 14:52
« Re: ...
muzika tam ma kil dost, ale na sprinty si to vsechno samozrejme vyndam :)... tuba, plato, zesiky + sedacky
u feldy to poznat bylo, uvidim, ale tohle vsechno je v planu... ale nic neni zadarmo takze postupne... v srpnu jedu 100% do mimone, tak treba tam
-
-
"-- skrytý --" 26.05.2009 21:54
...
no nevim an 100 pro jestli tam pojedu, ale snad jo...jiank je jeste dlouhá lhota, ta je docela blízko, ale envim kdy je. A co jinak jak se jezdi?? Už sis alespon trosku zvyknul? já vim když přestoupim z fabi 1,2 htp do clia tak rychlost vnimam trosku jinak :-)-
"-- skrytý --" 27.05.2009 00:04
« Re: ...
zvykal sem si tak tejden az 14 dni, vzhledem k tomu ze je to "stejny" auto... az na ten motor >:D jinak sem vcelu spokojenej, ale je to stary auto, takze tomu furt neco je, snazim se to dat do kupy :-) a kdyz obcas nekam jedu tou 1,2 tak je to pro me utrpeni >:D sem se s tim neumel rozjet do kopce >:D
lhota je 7.-8.8. a to jsem pryc :-)
-
Jen prosím doplň recenzi a to svými slovy, pocity, to je to oč tu kráčí, fotek se na netu dost ;-)