Diskuse

Daihatsu Charade (1987)

24.5.2007

Prcek je klasícke turbíčkové charade. V současné době dostal GO motoru a jde znovu pod kudlu. Výhoda prcka je to že je nebouraný nezhnilí atd. Koupil…

 

Daihatsu Charade (elviiis)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.07  16:21

    « Re: Pro HUML

    s uvedenymi auty jsem srovnaval jen Cx, chapu, ze s tvym IQ je to tezky pochopit. na porovnani akcelerace ti nabizim forester 2.5xt, coz, pokud vim, nemecky auto neni. >:D taky jsem tu nenapsal ani radku proti tomuhle autu ci daihatsu obecne. jediny co tu kritizuju jsou tvy udaje vycucany z prstu a zcela jasne nerealny. chapu, ze na porovnani akcelerace se necejtis, neb ti to asi nejezdi vubec >:D a tvoje rozdvojena identita je taky zabavna ;-) takze po lopate... udaje o zrychleni a maximalce u tohoto auta se 100kw jsou nesmysl. CHAPES?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07  16:14

    « Re: charade cislo 2

    Pro Humla....ty blboune...Nikdy jsem se nemenoval Tomas21 i kdyz jsem Tomas.A vubec si nerikam Mirek kdyz jsi nas pletes ty zavistivy hovatko!!Urcite jsi Kladenak z Tuning klubu Kladno co!!To jsou ty nejvetsi kaspari co znam a ty budes stejnej!!Proto dej si na svoji plechovku chromovi kola a odlez ty lestenko posrana zavistiva!!Jsi trapnej a chudej a to te nejvic sere!!A si pis ze az to budu mit hotovi tak prijedu mezi ty Kladensky blbecky a ukazuvam TURBO Power!!Protoze ty vase Olcity a 120 jsou des a utrpeni!!Ja se stydet nebudu ale vy jo protoze kazdyho zvas uz jsem rozsekaval s Tipacem a ted vas budu rozsekavat z talirem >:D >:D >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07  16:09

    « Pro HUML

    Ja myslim ze ty meles nesmysli a vubec nevys co je sila v GTti.Vubec to auto neznas,ani jsi v nem nikdy nejel natoz pak vys sotva jak vypada motor v GTti!!Proste Humle vys uplnou picmundu.Ta tvoje Calibra a Bmw 3 Coupe je uplne mrtvolny!!Kor u Calibry to je mrtvola uplne nejvetsi!!Nerikam BMW M3 to je ale jina liga.Myslim si z meho nazoru a z nazoru lidi ze Daihatsu jako vyrobce a znacka je 10x lepsi v kupredu ve vivoji nez nejakej Opel!!Az bude umet Opl vyrobyt motor v roce 1986 takovi jaky ma naprklad Charde TURBO cabrio tak smeknu klobouk.(vyroba modelu pro Japonsko 993ccm 6.Valec,2x vacka 24.ventil BYTURBO 4x4 s motorem ulozeny pred zadni napravou.250Ps
    810Kg Max ot-min 9000,Max 250Km-h. Take se do tyhle serie delala v roce 1986 radiova navigace pro Japonsko!!!Coz nemci v teto dobe vubec netusili co to je!!Tak ze se tu obracet na nas z Nemeckyma autama nemusis protoze jejich technologie je vetsinou okopcena!!Ps:rok 2007 Daihatsu vymyslelo Turbodieselovi motor do serie.Je to 3.valec 12.ventil,jednovacka Turbo.Ale stim ze 4.ventily na valec ale vsechny jsou vejfukove.Tak ze 12.ventilu vejfukovich.Jinak privot vzduchu je stlacovan pistem jako u dvoutakta.Vykon 90koni,200Nm,spotreba nejnizsi seriove vyrabenej TD motor 2,3litru na 100Km.Tento motor bude v instalovan a prodavan v Daihatsu Sirion ktery odkoupilo firma Subaru.Potkameho na ceskych silnicich s nazvem Subaru Jasty.Tak ze ta tva nemecka technologie je sto let za opicema!!Uz jsi to pochopil!!Japonsko je Japonsko a to znamena kvalita a super technologie!!Cus... >:D >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.07  16:06

    « charade cislo 2

    koukam, ze je to uz tvoje druhy charade tady! predtim ses jmenoval Tomas (21)a byl jsi z Kladna, ted je ti o dva roky vic a jsi Mirek! tvoje cestina je vsak nezamenitelna kamo. Mozna, az to auto slozis dohromady a poprve bude schopny jizdy, zacni kricet, jaky ma zrychleni a maximalku >:D jinak jsi vazne k popukani >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.07  15:51

    « Cusiiikk

    Tak jak se mame...Ume se porad maka a tuni.Ale konecne se to uz rysuje.Uz mam nakoupeny budiky,a BMC.Koukam ze i na tve dyskuzi nekteri lidi nechapou co je to GTti.... :-) :-) :-) Proste znalec je znalec!! >:D Cus Tomas H.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "HUML" [195.11.208.XXX] 24.05.07  15:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal

    hochu, pouzij ty DILI na ten lak, jak pises, a prodej 20let stary auto za 100tkc. Vzhledem k tomu, ze mam za sebou vic aut a kilometru nez ty me toho asi moc nenaucis. Cx 26 ma i calibra, bmw 3 coupe e46... a narozdil od insightu nebyl aerodynamika rozhodujici pri tvaru karoserie ;). Ja, asi narozdil od tebe vim, jak si overit najezd auta, ktery kupuju a docela by me zajimalo jak se u charade po 100 000km vysype prevodovka a tak zakarbonujou hydrostely, ze mizerne fungujou... nicmene ja se s tebou pru o 6.5s z 0 na 100. protoze je to holej nesmysl. pokud jsi stale presvedcen, prijed do prahy, udelame srovnani treba s foresterem 2.5xt a uvidime jak se budes drzet. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  15:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal

    Jo a s tím najetím to bys musel trošku rozumět autům abys věděl a vysvětlovat je to na dlouho. Zvláště když neji jeden z nejbystřejších ale řeknu to tak. Člověk který si koupí malé autí s ním nikam daleko nejezdí (většinou) to je důvod proč může mít tak staré auto tak málo najeto a jinak já mam na to svoje metody jak to zjistit. Jinak když ti prodám BMW řady 5 rok jeté s najetám 50ti tisícema bude ti to divné? Jak výš že s tím někdo nejezdil na služebky přes půl s věta a má to přes 300tis km. Už to chápeš aspoň trošku :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  15:03

    « Re: Re: Re: Re: Re: sni dal

    Hele jsi tak hloupej nebo to děláš. Ad 1 insight má Cx=26 Ad 2 GT-ti má taky zůženou záď Ad 3 nešlo mi aerodynamický odpor daihatsu (má ho vysoký) ale šlo o to že jsi napsal blbost již byla velikost vs Cx , od kdy je Cx ovlivněno velikostí ;-) . Jinak daihatsu mělo původně zůstat doma a mělo jít na prodej až za x let. Ale otvírám firmu a peníze budu potřebovat. Spoustu věcí jako díli na lak atd mám již doma to je důvod proč jsem se rozhodl jej prodat a před tím dodělat a chci aby apoň trošku zaplatil náklady. a navíc mne to baví. Tvoje prelůde pokud ukazovala tak špatně tak byla bouraná nebo se někdo rejpal v tachometru. Stejně bys nepoznal kdyby byla řachlá >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.07  14:45

    « Re: Re: Re: Re: sni dal

    ja mel auto seriovy ;-) kdyz chci rychlejsi, koupim si ho. necpu do auta za dvacet tisic dalsich 120 ;)
    moje preludka bourana nebyla a pres 210 jela taky. jen si nepochopil, ze z kopce a s vetrem v zadech neni udaj, ktery by nekoho zajimal. ;-) tvoje zrychleni za 6.5 je usmevny a jsem kdykoli pripraven na test! zminujes insight, fajn, vis jaky ma pres zuzenej zadek a mizernou prostornost Cx?? Navic tvoje krabicka ma k insightu hodne daleko! Dale tu mame tvuj uzasny zamer... Jak jsi sam psal, koupil jsi ho za 23tkc. najeto ma 97000km, coz je na 20 let stary auto pravdepodobne normalni... dalsich 60tkc jsi do nej vrazil a dalsich 60tkc vrazis a svete div se! za mesic buda na prodej po kompletni renovaci za 100tkc!!! ty budes vazne chytrak a nebo proste rozdavas lidem desetitisice...
    >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  14:25

    « Re: 100 litrov

    Toto není jen malej dědek ale tak trošku legenda. Je to nejvýkonější seriově vyráběný vůz světa. Je docela slavnej jen češi omezenci ho moc neznaj. Zrestarované GT-ti má hodnotu od 80 do 150tis Kč. Podel toho jak moc je zrestaorované a jak moc se odlišuje oproti serii pokud však není upraveno podle de tomasa. V německu pokud se náhodou toto autíčko podaří sehnat stojí podle stavu od 2 do 5tis euro. Na slovensku jsem vyděl jeden jedinej a ten byl ve stavu jako teď to moje ale neměl udělanej motor za 65tis SK. Toto je auto pro znalce.
    Pokud neznáš nekupuj ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  14:21

    « Re: Re: Re: sni dal

    Hmmm. No je lepší nechat si přeměřit tachometr. A nebrat tachometrové ůdaje běžných vozů. Tvoje preluda měla buť mrňavý kolýska a nebo to byla mrcha s měněným tachošem nebo náhonem (bouračka na čumák). Protože preludy ukazují přesně. Měl jsem clasic edition bez 140Ps po lehkých ůpravách cca 150Ps a ta jela 210skutečných i tachometrových. Stačí mít věe tak jak má. NApř obvod kol atd. A jinak některé automobilky jako např nissan.Ti napíšou jakou máš mít rychlost při jakých otáčkách při seriovém obvodu kola aby ti to ukazovalo přesně ;-) Jinak přepočítat výkon na tunu umí každej defekt a vypočítat t s toho procentuelní navýšení o proti serii umí taky každý trouba. Jinak maximální rychlost je tak nízká právě kvůli aurodynamice. Jiné auto mí 170koní na tunu by samozřejmně jelo podstatně rychleji. Jinak aerodynamice taky moc nerozumíš. Zdá se ti snad honda insight velké auto? a m menší součinitel aerodynamického odporu menší než calibra což je velké auto. Hele nemusíš mi za každou cenu dokazovat že ty ůdaje jsou vymyšlené jelikož nejsou. Jsou měřeny G techem lae počítám s odchylkou jelikož vůz nebyl přesně zvážen. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "HUML" [195.11.208.XXX] 24.05.07  13:27

    « Re: Re: sni dal

    fakt se bavim... muzes mi vysvetlit, jak se prepocitava procentni zvyseni na tunu??? >:D vysokou mam, mam dokonce i simulacni program, ale musel bych mit i vykonovou a momentovou krivku motoru, rozmer pneumatik, celni odpor vzduchu, prevodove pomery vcetne staleho... nicmene bezpecne ti muzu sdelit, ze 6.5 nedas. pokud o autech neco vis, tak argumentace nejvyssi tachometrove dosazenou rychlosti pri neznalosti sklonu silnice a smeru vetru nema s maximalkou nic spolecnyho.... taky jsem mel preludku, 2.0i 4ws - papirove 205, tachometrove 240 >:D ale s realnym udajem to nema nic spolecneho. maly auto je navic limitovany spatnou aerodynamikou oproti velkymu, byt tezsimu se stejnym vykonem, takze se vrat k tovarnim udajum a az zas budes mit pocit, ze zrychlujes za 6.5, prijed a ja ti dokazu, ze ne ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.07  13:24

    « 100 litrov

    aj tak neviem,kto by to kúpil za 100 litrov.Dnes kúpiš za 100 iné káry,jak malého dedka z japonska! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  13:14

    « Re: sni dal

    O mé gramtice tu není řeč. Mám poruchy soustředění a atd. Mám papír na to že mohu psát tak jak píšu. Zrychlení z 0-100 za 6.5 s nejni až zas takový problém. Ad jedna řadíš pouze jednou (100km/h dá na dvojku) ad 2 M3 má zrychlení za 5.5s v serii. Jinak toto autíčko má zrychlení 0-100km/h za 7.9 v serii , 8.2 je pro novší verzi já mám uplně první GT-ti G100 (ale hned to přpíšu neboj). 230 je odhad je to + - 5Km/h taktéž v poho sérka jede 210km/h 185km/h je papírových. Jinak co se týče zrychlení tak bys mohl vědět že ho lze i snadno pomocí derivace vypočítat (ideální zrychlení) jestli máš vysokou tak si klíďo vypočítáš že za pomocí dobrého poměru výkon váha jsi schopen dobře zrychlit 0.100Km/h což je případ Gt-ti a pokud jsi těžký z velkým výkonem jsi schopen dobře zrychlovat ve vyšších rychlost případ M3. jinak mám nárůst výkonu o 27procent tzn o 37procent výkonu na tunu. a zrychlení ze 7.9 na 6.5 je zlepšení o 19procent což nejni nic nereálného. Po dokončení renovace. Provedu nové přesné měření a všechyn ůdaje poopravím podle nich.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.07  12:00

    « sni dal

    chapu, ze u turba muzes zvednout vykon ze 74 na 100 celkem snadno, nicmene z puvodnich 8.2 se ve zrychleni na 100 nedostanes ani nahodou na 6.5s!!! stejne tak ne na 230kmh (pokud teda nemas na mysli z kopce a s vetrem v zadech). Vzhledem k tvym problemum s gramatikou mam pochybnosti vic.. a se zrychlenim 6.5s bys to pomalu natrel M3! >:D na svete jezdi spousta malych aut se 100kw a zadne se takovymi parametry nechlubi ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  11:32

    « Re: To snad né!!!

    jo a ještě základ je 74KW ůpravy co jsou psány jsou provedeny. sen to není vše je změřeno. Na sprintu je toto autíčko schopno porazit renault clio sport i hondu CRX V-Tec. Vrchy ještě nejelo ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto elviiis

    elviiis 24.05.07  11:29

    « Re: To snad né!!!

    Mno daihatsu je mé 9té auto mimo jiné jsem měl hondu CRX , civic , prelůde , vw jetta nissan 200sx 1.8turbo s 20koňmi atd. O autech vým víc než si dovedeš představit jelikož mám firmu na ůpravu aut. Daihatsu charade má velmi dobré jizdní vlastnosti díky multilink nápravě. Tento vůz byl původně stavěn na závody do vrchu což oněčem s vědčí ne. Myslím že porovnávat tuto legendu s BMW je scestné. Mám rád BMw ale jsou to spíše luxusní sporťáky. Pro tvé info tento prcek udělá na sprintu bmw 2.5l hravě. Nezapomeň záleží také na váze a tu má BMW značnou. Co se kvality týče tak BMW má kvalitní zpracování to jo ale tuhostí náprav a kvalitou el se japoncům nerovná. Svojí spolehlivost mají hlavně především atmosferickým trvanlivým motorům. Nenabýdnou ti však takové možnosti ke zvyšování výkonu jako JP. Navíc měl jsem tu čst s BMW i pří bourání jel jsem v 200sx S13 a srazil jsem se s BMW E63 325TDS já měl v pi.. blatník on lem práh a zadní dveře mé dveře byli jen poškrábané. Tím nechci říst že jsou BMW papírové ale chci říct že ne jen BMW dělá bezpečné vozy. Ale je jeno jestli to pošleš do zdi s accordem nebo 3jkou báwem. Ale srovnávat bmw a charade je pěkná pitomost jelikož BMW nic tak malého nedělá.
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 24.05.07  11:16

    « To snad né!!!

    Mimochodem, koukni na tuhle stránku: www.blesitrh.cz/autobazar-inzerat.php?id… Za patnáct litrů tam chlápek nemůže střelit mnohem většího krasavce, než je ten Tvůj. A kdes přišel na ten výkon?Už v sérii byl výkon tohoto turbo litru 50 KW a zvednout ho 2X? Je to jen Tvůj sen, tak sní dál. Takové úpravy Tě vyjdou na minimálně 150000,-Kč. A v recenzi si neprotiřeč. Na jednom řádku píšeš, co musíš udělat, aby tam ten výkon byl a hned pod tím píšeš, jak to natířáš všem kolem sebe. Tak se probuď ze svého krásného snu a začni uvažovat. Rád Ti podám pomocnou ruku. Na stránce druhé, snění a mládí je krásné...
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 24.05.07  11:08

    « To snad né!!!

    Tak tohle nechápu? Nač vrážet tolik peněz do zvedání výkonu, když jízdní vlastnosti, s výjimkou sprintu budou stát pokaždé za *! Za ty prachy, co v tomto autě utopíš, by sis pořídil starší BMW s mnohem větším výkonem, spolehlivější a především 3x bezpečnější!!!A * natřeš tak akorát sobě, když se s tímto japonským zmetkem rozlízneš o strom. Výkon totiž není vše hochu!!! A pokud budeš jezdit hodně rychle a dožiješ se věku, kdy už o autech budeš něco vědět, tak stejně jako já jsem jednou dospěl k názoru, že na takové mladé blbce platí jen pořádná dvoutunka! Teď to neber jako machrování z mé strany, taky jsem kdysi "tunil" a upravoval Š-120 M a měl radost z každé předjeté Audiny, Renaultu či VW. Časem ale zjištíš...ale to si asi musí každý prožít sám. Přeji Ti, ať se toho dožiješ.Upřímně.
    Jinak bodově za 6. Pokud bys to auto chtěl mít jako Yungtimera a nekurvil ho úpravami, zatleskám a dám deset. Jinak za pět let zjistíš, že jsi do něj vrazil hafo peněz a budeš rád, jak ho nějakému skorobezdomovci střelíš za pět litrů. Zkus se projet ve staré M30, kterou pořídíš ve slušném stavu do 40000,-Kč a sám poznáš o čem mluvím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.07  10:52

    « bingo!

    tak tohle je raketa...kamarád má podobný,Suzuki Swift GTi z 89týho,má to tady na moje.auto.cz , tyhle autíčka jsou bezdiskuze super,nejde ani tak o výkon,i když ten je na litr opradu obdivuhodný,ale o hmotnost...váhu Charade bych tipoval na 750-800 kg ,a při přepočtu na hp/t to už o něčem svědčí...rád vidím když se někdo stará o technickou stránku vozu,vidím,že se vyhýbáš laminátovým radlicím a podobnýmu tuzingu,zachováváš vzhled,je to paráda :-) :yes: :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…