Daihatsu Charade (1987)
24.5.2007Prcek je klasícke turbíčkové charade. V současné době dostal GO motoru a jde znovu pod kudlu. Výhoda prcka je to že je nebouraný nezhnilí atd. Koupil…
Daihatsu Charade (elviiis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 16.05.08 10:52
« prosba
Zdravím, potřeboval bych se zeptat a poprosit jestli nemá někdo el.schema k autičku Daihatsu Charade 999ccm s turbem a mohl mi ho poslat na email. diky moc Koupil jsem ho dceři a je tam nejaka vada el instalaci. Stačil by mě naskenovaný Děkuji všem -
Biturb 25.03.08 00:20
« Smekam pred vama chlapi..
Smekam chlapi, hadate se sice jak male decka, ale ja jsem se aspon zasmal.. Kamos ma obyc Charade 999ccm bez turbicka, ma rozestavenou CRX, a tak se pokukuje po turbicku misto obyc 999ccm..
Me to take laka, za ty penizky, ale jeeste jsem turbo ani nevidel, tak nemuzu soudit..
Mel jsem Swifta GTi MK1, a tak jsem do malych japan nadseny.. :-) -
"-- skrytý --" 31.01.08 21:42
« Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
Elviisi,
sice máš docela slušné znalosti, ale přece jenom je vidět, že jsi tu techniku nedostudoval. Je hezký, že něco změříš 3x a uděláš z toho průměr, ale systematickou ani nahodilou chybu měření tím nevyloučíš. A formulace "úplně přesně" je taky kouzelná. Co prosím tě znamená úplně přesně? Je to odchylka 1%, 0,1% nebo 0,001% od skutečné hodnoty?
Další nejistotou měření je přesnost měřených veličin. Američané sice před lety zrušili záměrnou náhodnou chybu v civilních GPS, čímž zmenšili chybu měření z 30-100 m na cca 3-5 m, ale i tak je už jen v měření polohy auta celkem zajímavá chyba, navíc nejsi schopný určit, jak velká (záleží na konkrétní situaci, počtu viditelných satelitů apod). Kromě toho, jak podotkl HUML, záleží taky na dráze, na které měříš. Jendak na jejím sklonu, jednak na valivém odporu. Ten změřit taky není jednoduché.
Čili koukni do návodu k G-techu, určitě tam bude napsáno, s jakou přesností to zařízení měří a jaké jsou podmínky k jeho používání. Pak můžeš říct, že jsi naměřil rychlost např. 240 +/- 10 km/h při měření tím a tím způsobem, a to by byl technicky přijatelný údaj.
Tomáš -
"anonym" [194.213.48.XXX] 04.09.07 15:01
« z větší části hotovo
Tak renovace proběhla celkem ůspěšně oproti plánovaným... povedlo se mi doladit nárazníky podle závodní verze de tomaso , vůz dostal nové kotouče brzdiče pružiny atd tad... Původně plánované IC bylo nahrazeno větším (3x větší chladící plocha při snížení obsahu vzduchu v potrubí o 2l).. výfuk byl odstraněn a místo něj byla pod prahem vyvedena trubka pro maximální odtok spalin... origo sedačky nahradí sparca s trubkovým rámem a origo pásy 4body sparco... Výkon je nyní při 0.5 bar odhadován na 110koní a při maximálním tlaku jež je 1bar kterého mohu dosáhnout za pomocí elektronického fuel cut defenderu je výkon odhadován na 150koní... až bude motor na 100% odladěn změřím výkon a zapíši přesný ůdaj jak o výkonu tak ozrychlení (s tím však bude problém jelikož vůz stráci trakci na první stupeň tahem na druhý při řazení = při tlaku 0.5bar) :-)
foto dodám pravděpodobně o výkendu... -
neregistrovaný: "ach jo" [160.218.165.XXX] 12.08.07 17:12
« hm
Tak koukam na vasi diskuzi a japonske auta jsou lepsi a kvalitnejsi nez evropska daihatsu nepatri mezi nejlepsi ale motory fakt umi . Mozna starsi japonska auta vic rezli nez ty gersaci ale motorově se nedaj srovnat sam jsem zastancem treba mercedes 123 ale japonec je japonec. Do japonce bych se nebal jit nikdy a to jich mame vic př. Nissan primera 2,0D 270tkm kastle blba ale motor jako novej i tlakově bez poruch . Nebo jsme meli silvii 150 PS r.v 87 a bmw mladsi -2,0 litr nemel sanci. -
elviiis 22.06.07 09:06
« Re: uz?
ne ne až tak do konce měsíce nebude. Dílnu mám v jeseníku a pracuju v OL takže nejni tolik času kolik by bylo potřeba. Už je skelet a dveře nachystanej na plnič a už jen kapotu a jeden blatník jeden už je v plniči (skoušeli jsme pnič od standoxu). Už mám doma i novej boost controler a předevčírem jsem byl pro ůzkej chladič na avii (má stejnou plchu jak klasickej ale menší objem ož je pro malé turbo lepší). no vzhledem k tomu če na konci července mám jet na výmněnu čelního skla tak bych to měl do té doby udělat. -
"anonym" [80.82.148.XXX] 11.06.07 20:31
« Re: Re: elviiis-ovi
cau nazdar.....mam ties charade GTti ak sa mozem spitat, aky blow-off si tam dal? ties som o tom rozmyslal, a ako tak citam, tak to ma asi cosi do seba.....a este sa chcem spitat, ci ma vyznam tam pchat sportovy filter....a este jedna vec, nemas nahodou neake nd? napr taka klukovka by sa mi zisla...dik moc...inak ja daihatsu hodnotim velmi velmi kladne... -
elviiis 31.05.07 11:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
no má ho kamarád ze slovenska a jde normálně koupit ceny jsou někde okolo 10tis. vypadá to jako PDA. Změří zrychlení 0-100km/h daleko přesněji než brzda měří prostě čas podle pohybu auta takže tam nejnou nepřesnosti mačkáním. Pokud zadáš i váhu je schopnej velmi přesně udat i výkon a kroutící moment (na kolech ne na motoru) takže 200koňové auto bude mít jen třeba 170koní protože zbytek jsou stráty v převodovce. Ael ne výkon a krouťák je lepší brzda. Jinak G-tech podle hmotnosti zrychlování at dokáže odhadnout i max rychlost.
-
petrzel1 30.05.07 23:59
« Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
Děkuji. To mě vážně zajímá. Já jsem si doposud myslel, že výkon jde změřit jen na válcové zkušebně či na motorové brzdě. Je vidět, že technika jde dopředu mílovými kroky...A ještě prosba - jak se dá k němu (tedy k tomu G-techu) dostat? Jsem z Ostravy, takže kde by ho mohli mít? Děkuji kluci šikmookí!!!