Ja myslim ze ty meles nesmysli a vubec nevys co je sila v GTti.Vubec to auto neznas,ani jsi v nem nikdy nejel natoz pak vys sotva jak vypada motor v GTti!!Proste Humle vys uplnou picmundu.Ta tvoje Calibra a Bmw 3 Coupe je uplne mrtvolny!!Kor u Calibry to je mrtvola uplne nejvetsi!!Nerikam BMW M3 to je ale jina liga.Myslim si z meho nazoru a z nazoru lidi ze Daihatsu jako vyrobce a znacka je 10x lepsi v kupredu ve vivoji nez nejakej Opel!!Az bude umet Opl vyrobyt motor v roce 1986 takovi jaky ma naprklad Charde TURBO cabrio tak smeknu klobouk.(vyroba modelu pro Japonsko 993ccm 6.Valec,2x vacka 24.ventil BYTURBO 4x4 s motorem ulozeny pred zadni napravou.250Ps
810Kg Max ot-min 9000,Max 250Km-h. Take se do tyhle serie delala v roce 1986 radiova navigace pro Japonsko!!!Coz nemci v teto dobe vubec netusili co to je!!Tak ze se tu obracet na nas z Nemeckyma autama nemusis protoze jejich technologie je vetsinou okopcena!!Ps:rok 2007 Daihatsu vymyslelo Turbodieselovi motor do serie.Je to 3.valec 12.ventil,jednovacka Turbo.Ale stim ze 4.ventily na valec ale vsechny jsou vejfukove.Tak ze 12.ventilu vejfukovich.Jinak privot vzduchu je stlacovan pistem jako u dvoutakta.Vykon 90koni,200Nm,spotreba nejnizsi seriove vyrabenej TD motor 2,3litru na 100Km.Tento motor bude v instalovan a prodavan v Daihatsu Sirion ktery odkoupilo firma Subaru.Potkameho na ceskych silnicich s nazvem Subaru Jasty.Tak ze ta tva nemecka technologie je sto let za opicema!!Uz jsi to pochopil!!Japonsko je Japonsko a to znamena kvalita a super technologie!!Cus... >:D >:D >:D >:D