Recenze

elviiis (muž 34 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Daihatsu Charade GT-ti

9.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Daihatsu Charade, foto 1 Daihatsu Charade, foto 2 Daihatsu Charade, foto 3 Daihatsu Charade, foto 4 Daihatsu Charade, foto 5 Daihatsu Charade, foto 6 Daihatsu Charade, foto 7 Daihatsu Charade, foto 8
Daihatsu Charade, foto 9 Daihatsu Charade, foto 10 Daihatsu Charade, foto 11 Daihatsu Charade, foto 12 Daihatsu Charade, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Prcek Rok výroby 1987 Koupeno ojeté najeto [km]:94000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 986 výkon [kW]: 74 / 100 * kroutící moment [Nm]: 130 / 180 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.2 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 14 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6 / 9 *

Popis vozu

Prcek je klasícke turbíčkové charade. V současné době dostal GO motoru a jde znovu pod kudlu. Výhoda prcka je to že je nebouraný nezhnilí atd. Koupil jsem jej za 23tis a dalších 60tis je v něm :-) a počítám že dalších 60 do něj sklouzne za GO náprav kastle novej lak atd. Výkon prcka je cca 60KW při 0.4bar (bežné ježdění) 90Kw při 0.8bar (pro zábavu) 100KW (když chci někomu natřit prdel). Výkon lze regulovat s kokpitu vozu. Aby prcek těchto hodnot dosáhl bylo zapotřebý , upravit výfuk , sání , nainstalovat velký IC , upravit palivovou soustavu , a upravit ŘJ aby bylo možno tlačit takový tlak. A samozřejmně ůpravit podvozek atd. aby se to dalo řídit.

Silné stránky

Na to že dosahuje veteránského věku geniální technologie. Nenápadný vzhled. Brutální výkon že snaf ani nejde věřit že je to jen litr. Kvalitní spracování nasvuj věk slušná odolnost proti korozi. Velmi agresivní jízdní vlastnosti. Dobrý do ostrých zatáček ale ani na dálnici se nestratí. zrychlení 0-100km/h při max výkonu asi 6.5s max speed při max výkonu asi 230Km/h (přetočí tachometr).

Slabé stránky

Hlava ráda praská , pří nedodržení olejového cyklu odcházi na klice. Při serii mněnit olej po 5tis km při ůpravách při 3tis km nebo zvětšit vanu. netěsnosti gufer na ventylech (má 20let tak je to pochopitelné). Špatné hydra (vliv zakarbonování = špatná výmnena oleje).

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vůz je bezporuchový , díli jsou levné i jako origo: sada pístních kroužků 4200Kč ventyl 1000Kč hydro 620Kč atd.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Skušenosti nemám ale prcek bude asi za měsíc na prodej po kompletní renovaci za 100tis

tuning

Prcek zůstane v seriovém vzhledu jen bez nalepovacích lišt. prcek má 100Kw , aby těchto hodnot dosáhl bylo zapotřebý , upravit výfuk , sání , nainstalovat velký IC , upravit palivovou soustavu , a upravit ŘJ aby bylo možno tlačit takový tlak. A samozřejmně ůpravit podvozek atd. aby se to dalo řídit.

 

Novinky v recenzi

10.9.2007 00:00

mno už to začíná trochu vypadat
http://ktj.rajce.idnes.cz/NOVE_FOTA_ELVIIIS_07.09.07/

25.5.2007 00:00

přibli foto nového potrubí k IC které nechám nazohýbat z nerez trubek. Současné vedení z hadic se nafukuje prohlubuje tak turbo díru a ani BOV který výrazně zlepšuje zrychlení pak nefunguje tak jak má.

24.5.2007 00:00

poslední foto je foto než půjde autíko znovu pod kudlu. Foto těsně před sprintem na 400metrů čas při tlaku 0.8bar s fouklím těsněním na turbu 15.805s

24.5.2007 00:00

foto pře koupí vozu a jeho komletní přestavbou včetně přestavby motoru a rozpadlé převodovky!


Přidat názorDiskuse: Daihatsu Charade GT-ti

Další vozy značky Daihatsu



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Nikdy neselhal

praktičnost
8

do města a za zábavou supr ale moc toho neodvozí

prostornost
6

je to hold prcek

jízdní vlastnosti
9

velmi dobře sedí do ostrých zatáček je dobře neutrálni v případě neuze leze v pohodě urvat k přetáčivosti

jízdní komfort
5

ze sportovním podvozkem sáním a výcukem už není nejtižší.

provozní náklady
9

nízká pojistka a na ten výkon slušná spotřeba

náhradní díly
9

řekl bych levné vůči ostatním vozům dobrá dostupnost v praze u jandáka

výkon motoru
10

jede jako prase

spotřeba
8

mno na ten výkon je to supr ale nejni nejekonomičtější dálková 6l svyžná jízda 7.5 jako prase =10L

hlučnost motoru
8

v serii není moc hlučnej ale po ůpravách už jo

kvalita sedadel
9

Sedačky supr jak na svyžné ježdění tak na cestování

brzdy
9

brzdí velmi dobře

zavazadlový prostor
6

no tak na vercajk a na batoh hodně ubýrá plnohodnotná rezerva. Lepší dát dojezdovku pak se vercajk vleze k ní






Blesk.cz

Pravda o smrti Krampolovy manželky Hany (†59): Záchranka popsala poslední okamžiky

Pravda o smrti Krampolovy manželky Hany (†59):…

Jiří Krampol (82) prožívá velmi těžké a smutné chvíle. Náhle mu totiž zemřela manželka Hana Krampolová (†59).…

Bolest v krku v létě? Může to být zákeřná bakterie! Lékař promluvil o zdravotních rizicích

Bolest v krku v létě? Může to být zákeřná bakterie!…

Angíny, ekzémy nebo žaludeční obtíže – to jsou jedny z nejčastějších letních nemocí, se kterými se pravidelně…

 

iSport.cz

Začíná Generali Česká Cup: Jaký je program a los hokejového poháru?

Začíná Generali Česká Cup: Jaký je program a los…

Hokej zpět na scéně! Po restartu NHL si to v soutěžních utkáních konečně rozdají i české týmy. Závěr posledního…

Hvězda Atalanty nehraje, tone v depresích. Z pandemie, nebo nevěry?

Hvězda Atalanty nehraje, tone v depresích.…

Atalantě Bergamo vystřílel pěti góly postup do čtvrtfinále Ligy mistrů, jenže do něj nezasáhne. Josip Iličič…

 

Reflex.cz

Andrejova kouzelná koule a nejděsivější věta české politiky. Co nám premiér vyvěští tentokrát?

Andrejova kouzelná koule a nejděsivější věta české…

Kouzelný les v Lánech vydal další tajemství. A Andrej Babiš si pomalu balí věci na dlouhou cestu. Ze které se…

Fialkový podvodník: Jmenovec slavného Karla Čapka byl nejpilnější sňatkový padouch první republiky

Fialkový podvodník: Jmenovec slavného Karla Čapka…

Měli shodné jméno i rok narození (1890). Zatímco jeden proslul na poli literatury, druhý se stal jedním…