fakt se bavim... muzes mi vysvetlit, jak se prepocitava procentni zvyseni na tunu??? >:D vysokou mam, mam dokonce i simulacni program, ale musel bych mit i vykonovou a momentovou krivku motoru, rozmer pneumatik, celni odpor vzduchu, prevodove pomery vcetne staleho... nicmene bezpecne ti muzu sdelit, ze 6.5 nedas. pokud o autech neco vis, tak argumentace nejvyssi tachometrove dosazenou rychlosti pri neznalosti sklonu silnice a smeru vetru nema s maximalkou nic spolecnyho.... taky jsem mel preludku, 2.0i 4ws - papirove 205, tachometrove 240 >:D ale s realnym udajem to nema nic spolecneho. maly auto je navic limitovany spatnou aerodynamikou oproti velkymu, byt tezsimu se stejnym vykonem, takze se vrat k tovarnim udajum a az zas budes mit pocit, ze zrychlujes za 6.5, prijed a ja ti dokazu, ze ne ;)