Hmmm. No je lepší nechat si přeměřit tachometr. A nebrat tachometrové ůdaje běžných vozů. Tvoje preluda měla buť mrňavý kolýska a nebo to byla mrcha s měněným tachošem nebo náhonem (bouračka na čumák). Protože preludy ukazují přesně. Měl jsem clasic edition bez 140Ps po lehkých ůpravách cca 150Ps a ta jela 210skutečných i tachometrových. Stačí mít věe tak jak má. NApř obvod kol atd. A jinak některé automobilky jako např nissan.Ti napíšou jakou máš mít rychlost při jakých otáčkách při seriovém obvodu kola aby ti to ukazovalo přesně ;-) Jinak přepočítat výkon na tunu umí každej defekt a vypočítat t s toho procentuelní navýšení o proti serii umí taky každý trouba. Jinak maximální rychlost je tak nízká právě kvůli aurodynamice. Jiné auto mí 170koní na tunu by samozřejmně jelo podstatně rychleji. Jinak aerodynamice taky moc nerozumíš. Zdá se ti snad honda insight velké auto? a m menší součinitel aerodynamického odporu menší než calibra což je velké auto. Hele nemusíš mi za každou cenu dokazovat že ty ůdaje jsou vymyšlené jelikož nejsou. Jsou měřeny G techem lae počítám s odchylkou jelikož vůz nebyl přesně zvážen. ;-)