Daihatsu Charade (1987)
24.5.2007Prcek je klasícke turbíčkové charade. V současné době dostal GO motoru a jde znovu pod kudlu. Výhoda prcka je to že je nebouraný nezhnilí atd. Koupil…
Daihatsu Charade (elviiis)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- bingo! 24.05.2007 10:52
- To snad né!!! 24.05.2007 11:08 petrzel1
- To snad né!!! 24.05.2007 11:16 petrzel1
-
sni dal 24.05.2007 12:00
-
Re: sni dal 24.05.2007 13:14
elviiis
-
Re: Re: sni dal 24.05.2007 13:27
-
Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 14:21
elviiis
-
Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 14:45
-
Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:03
elviiis
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:11
elviiis
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:32
- Pro HUML 24.05.2007 16:09
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 21:02 elviiis
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:32
-
Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:11
elviiis
-
Re: Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 15:03
elviiis
-
Re: Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 14:45
-
Re: Re: Re: sni dal 24.05.2007 14:21
elviiis
-
Re: Re: sni dal 24.05.2007 13:27
-
Re: sni dal 24.05.2007 13:14
elviiis
- 100 litrov 24.05.2007 13:24
- Cusiiikk 24.05.2007 15:51
- charade cislo 2 24.05.2007 16:06
- ?? 24.05.2007 16:58
- sranda nevětší 24.05.2007 16:59 elviiis
- 24.05.2007 17:20
- Pro Ellvise 24.05.2007 17:23
- Pro Ellvise 24.05.2007 17:25
- Pro Ellvise 24.05.2007 21:24
- Pro Ellvise 24.05.2007 21:32
- Pro Ellvise 24.05.2007 22:00
- vodpal! 25.05.2007 11:10
- majitelé nevýrazné automobilky jsou z jiné planety 25.05.2007 12:10 Dylan McKay
- jako malí 25.05.2007 12:47
- Pro mr. Huml 25.05.2007 15:06 elviiis
- zrychlenie 25.05.2007 17:22 jmurjr (H22A7)
- Takovy chci taky 25.05.2007 17:54
- Hlavně klid 25.05.2007 18:35
- uz? 21.06.2007 13:18
- ceska GTti fan stranka 22.06.2007 18:28
- hm 12.08.2007 17:12
- z větší části hotovo 04.09.2007 15:01
- Bodsonky ... 06.03.2008 04:32
- Smekam pred vama chlapi.. 25.03.2008 00:20 Biturb
- super 29.04.2008 18:28
- prosba 16.05.2008 10:52
- Blbci 12.06.2008 21:10
-
"-- skrytý --" 24.05.2007 10:52
bingo!
tak tohle je raketa...kamarád má podobný,Suzuki Swift GTi z 89týho,má to tady na moje.auto.cz , tyhle autíčka jsou bezdiskuze super,nejde ani tak o výkon,i když ten je na litr opradu obdivuhodný,ale o hmotnost...váhu Charade bych tipoval na 750-800 kg ,a při přepočtu na hp/t to už o něčem svědčí...rád vidím když se někdo stará o technickou stránku vozu,vidím,že se vyhýbáš laminátovým radlicím a podobnýmu tuzingu,zachováváš vzhled,je to paráda :-) :yes: :yes: -
petrzel1 24.05.2007 11:08
To snad né!!!
Tak tohle nechápu? Nač vrážet tolik peněz do zvedání výkonu, když jízdní vlastnosti, s výjimkou sprintu budou stát pokaždé za *! Za ty prachy, co v tomto autě utopíš, by sis pořídil starší BMW s mnohem větším výkonem, spolehlivější a především 3x bezpečnější!!!A * natřeš tak akorát sobě, když se s tímto japonským zmetkem rozlízneš o strom. Výkon totiž není vše hochu!!! A pokud budeš jezdit hodně rychle a dožiješ se věku, kdy už o autech budeš něco vědět, tak stejně jako já jsem jednou dospěl k názoru, že na takové mladé blbce platí jen pořádná dvoutunka! Teď to neber jako machrování z mé strany, taky jsem kdysi "tunil" a upravoval Š-120 M a měl radost z každé předjeté Audiny, Renaultu či VW. Časem ale zjištíš...ale to si asi musí každý prožít sám. Přeji Ti, ať se toho dožiješ.Upřímně.
Jinak bodově za 6. Pokud bys to auto chtěl mít jako Yungtimera a nekurvil ho úpravami, zatleskám a dám deset. Jinak za pět let zjistíš, že jsi do něj vrazil hafo peněz a budeš rád, jak ho nějakému skorobezdomovci střelíš za pět litrů. Zkus se projet ve staré M30, kterou pořídíš ve slušném stavu do 40000,-Kč a sám poznáš o čem mluvím.-
elviiis 24.05.2007 21:10
« Re: To snad né!!!
E30 jsem měl ;-) jinak daihatsu je podstatně ostřejší do zatáček než BMW je stabilnější a je přetáčivější (samozřejmně bez plynu) navíc bys potřeboval alespoň 2.5vanos 200koní aby to jelo lépe jako charade a tu koupíš podstatně za víc jak za 40tis a co se seriového charade týče tak to jede lépe jak 2.0 lépe jede až 2.5 12v. Navíc E30 je tucťák gt-ti ja raritka.
-
-
petrzel1 24.05.2007 11:16
To snad né!!!
Mimochodem, koukni na tuhle stránku: www.blesitrh.cz/autobazar-inzerat.php?id… Za patnáct litrů tam chlápek nemůže střelit mnohem většího krasavce, než je ten Tvůj. A kdes přišel na ten výkon?Už v sérii byl výkon tohoto turbo litru 50 KW a zvednout ho 2X? Je to jen Tvůj sen, tak sní dál. Takové úpravy Tě vyjdou na minimálně 150000,-Kč. A v recenzi si neprotiřeč. Na jednom řádku píšeš, co musíš udělat, aby tam ten výkon byl a hned pod tím píšeš, jak to natířáš všem kolem sebe. Tak se probuď ze svého krásného snu a začni uvažovat. Rád Ti podám pomocnou ruku. Na stránce druhé, snění a mládí je krásné...-
elviiis 24.05.2007 11:29
« Re: To snad né!!!
Mno daihatsu je mé 9té auto mimo jiné jsem měl hondu CRX , civic , prelůde , vw jetta nissan 200sx 1.8turbo s 20koňmi atd. O autech vým víc než si dovedeš představit jelikož mám firmu na ůpravu aut. Daihatsu charade má velmi dobré jizdní vlastnosti díky multilink nápravě. Tento vůz byl původně stavěn na závody do vrchu což oněčem s vědčí ne. Myslím že porovnávat tuto legendu s BMW je scestné. Mám rád BMw ale jsou to spíše luxusní sporťáky. Pro tvé info tento prcek udělá na sprintu bmw 2.5l hravě. Nezapomeň záleží také na váze a tu má BMW značnou. Co se kvality týče tak BMW má kvalitní zpracování to jo ale tuhostí náprav a kvalitou el se japoncům nerovná. Svojí spolehlivost mají hlavně především atmosferickým trvanlivým motorům. Nenabýdnou ti však takové možnosti ke zvyšování výkonu jako JP. Navíc měl jsem tu čst s BMW i pří bourání jel jsem v 200sx S13 a srazil jsem se s BMW E63 325TDS já měl v pi.. blatník on lem práh a zadní dveře mé dveře byli jen poškrábané. Tím nechci říst že jsou BMW papírové ale chci říct že ne jen BMW dělá bezpečné vozy. Ale je jeno jestli to pošleš do zdi s accordem nebo 3jkou báwem. Ale srovnávat bmw a charade je pěkná pitomost jelikož BMW nic tak malého nedělá.
-
-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 12:00
sni dal
chapu, ze u turba muzes zvednout vykon ze 74 na 100 celkem snadno, nicmene z puvodnich 8.2 se ve zrychleni na 100 nedostanes ani nahodou na 6.5s!!! stejne tak ne na 230kmh (pokud teda nemas na mysli z kopce a s vetrem v zadech). Vzhledem k tvym problemum s gramatikou mam pochybnosti vic.. a se zrychlenim 6.5s bys to pomalu natrel M3! >:D na svete jezdi spousta malych aut se 100kw a zadne se takovymi parametry nechlubi ;-)-
elviiis 24.05.2007 13:14
« Re: sni dal
O mé gramtice tu není řeč. Mám poruchy soustředění a atd. Mám papír na to že mohu psát tak jak píšu. Zrychlení z 0-100 za 6.5 s nejni až zas takový problém. Ad jedna řadíš pouze jednou (100km/h dá na dvojku) ad 2 M3 má zrychlení za 5.5s v serii. Jinak toto autíčko má zrychlení 0-100km/h za 7.9 v serii , 8.2 je pro novší verzi já mám uplně první GT-ti G100 (ale hned to přpíšu neboj). 230 je odhad je to + - 5Km/h taktéž v poho sérka jede 210km/h 185km/h je papírových. Jinak co se týče zrychlení tak bys mohl vědět že ho lze i snadno pomocí derivace vypočítat (ideální zrychlení) jestli máš vysokou tak si klíďo vypočítáš že za pomocí dobrého poměru výkon váha jsi schopen dobře zrychlit 0.100Km/h což je případ Gt-ti a pokud jsi těžký z velkým výkonem jsi schopen dobře zrychlovat ve vyšších rychlost případ M3. jinak mám nárůst výkonu o 27procent tzn o 37procent výkonu na tunu. a zrychlení ze 7.9 na 6.5 je zlepšení o 19procent což nejni nic nereálného. Po dokončení renovace. Provedu nové přesné měření a všechyn ůdaje poopravím podle nich.-
neregistrovaný: "HUML" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 13:27
« Re: Re: sni dal
fakt se bavim... muzes mi vysvetlit, jak se prepocitava procentni zvyseni na tunu??? >:D vysokou mam, mam dokonce i simulacni program, ale musel bych mit i vykonovou a momentovou krivku motoru, rozmer pneumatik, celni odpor vzduchu, prevodove pomery vcetne staleho... nicmene bezpecne ti muzu sdelit, ze 6.5 nedas. pokud o autech neco vis, tak argumentace nejvyssi tachometrove dosazenou rychlosti pri neznalosti sklonu silnice a smeru vetru nema s maximalkou nic spolecnyho.... taky jsem mel preludku, 2.0i 4ws - papirove 205, tachometrove 240 >:D ale s realnym udajem to nema nic spolecneho. maly auto je navic limitovany spatnou aerodynamikou oproti velkymu, byt tezsimu se stejnym vykonem, takze se vrat k tovarnim udajum a az zas budes mit pocit, ze zrychlujes za 6.5, prijed a ja ti dokazu, ze ne ;)-
elviiis 24.05.2007 14:21
« Re: Re: Re: sni dal
Hmmm. No je lepší nechat si přeměřit tachometr. A nebrat tachometrové ůdaje běžných vozů. Tvoje preluda měla buť mrňavý kolýska a nebo to byla mrcha s měněným tachošem nebo náhonem (bouračka na čumák). Protože preludy ukazují přesně. Měl jsem clasic edition bez 140Ps po lehkých ůpravách cca 150Ps a ta jela 210skutečných i tachometrových. Stačí mít věe tak jak má. NApř obvod kol atd. A jinak některé automobilky jako např nissan.Ti napíšou jakou máš mít rychlost při jakých otáčkách při seriovém obvodu kola aby ti to ukazovalo přesně ;-) Jinak přepočítat výkon na tunu umí každej defekt a vypočítat t s toho procentuelní navýšení o proti serii umí taky každý trouba. Jinak maximální rychlost je tak nízká právě kvůli aurodynamice. Jiné auto mí 170koní na tunu by samozřejmně jelo podstatně rychleji. Jinak aerodynamice taky moc nerozumíš. Zdá se ti snad honda insight velké auto? a m menší součinitel aerodynamického odporu menší než calibra což je velké auto. Hele nemusíš mi za každou cenu dokazovat že ty ůdaje jsou vymyšlené jelikož nejsou. Jsou měřeny G techem lae počítám s odchylkou jelikož vůz nebyl přesně zvážen. ;-)-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 14:45
« Re: Re: Re: Re: sni dal
ja mel auto seriovy ;-) kdyz chci rychlejsi, koupim si ho. necpu do auta za dvacet tisic dalsich 120 ;)
moje preludka bourana nebyla a pres 210 jela taky. jen si nepochopil, ze z kopce a s vetrem v zadech neni udaj, ktery by nekoho zajimal. ;-) tvoje zrychleni za 6.5 je usmevny a jsem kdykoli pripraven na test! zminujes insight, fajn, vis jaky ma pres zuzenej zadek a mizernou prostornost Cx?? Navic tvoje krabicka ma k insightu hodne daleko! Dale tu mame tvuj uzasny zamer... Jak jsi sam psal, koupil jsi ho za 23tkc. najeto ma 97000km, coz je na 20 let stary auto pravdepodobne normalni... dalsich 60tkc jsi do nej vrazil a dalsich 60tkc vrazis a svete div se! za mesic buda na prodej po kompletni renovaci za 100tkc!!! ty budes vazne chytrak a nebo proste rozdavas lidem desetitisice...
>:D >:D >:D-
elviiis 24.05.2007 15:03
« Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
Hele jsi tak hloupej nebo to děláš. Ad 1 insight má Cx=26 Ad 2 GT-ti má taky zůženou záď Ad 3 nešlo mi aerodynamický odpor daihatsu (má ho vysoký) ale šlo o to že jsi napsal blbost již byla velikost vs Cx , od kdy je Cx ovlivněno velikostí ;-) . Jinak daihatsu mělo původně zůstat doma a mělo jít na prodej až za x let. Ale otvírám firmu a peníze budu potřebovat. Spoustu věcí jako díli na lak atd mám již doma to je důvod proč jsem se rozhodl jej prodat a před tím dodělat a chci aby apoň trošku zaplatil náklady. a navíc mne to baví. Tvoje prelůde pokud ukazovala tak špatně tak byla bouraná nebo se někdo rejpal v tachometru. Stejně bys nepoznal kdyby byla řachlá >:D-
elviiis 24.05.2007 15:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
Jo a s tím najetím to bys musel trošku rozumět autům abys věděl a vysvětlovat je to na dlouho. Zvláště když neji jeden z nejbystřejších ale řeknu to tak. Člověk který si koupí malé autí s ním nikam daleko nejezdí (většinou) to je důvod proč může mít tak staré auto tak málo najeto a jinak já mam na to svoje metody jak to zjistit. Jinak když ti prodám BMW řady 5 rok jeté s najetám 50ti tisícema bude ti to divné? Jak výš že s tím někdo nejezdil na služebky přes půl s věta a má to přes 300tis km. Už to chápeš aspoň trošku :-!-
neregistrovaný: "HUML" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 15:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
hochu, pouzij ty DILI na ten lak, jak pises, a prodej 20let stary auto za 100tkc. Vzhledem k tomu, ze mam za sebou vic aut a kilometru nez ty me toho asi moc nenaucis. Cx 26 ma i calibra, bmw 3 coupe e46... a narozdil od insightu nebyl aerodynamika rozhodujici pri tvaru karoserie ;). Ja, asi narozdil od tebe vim, jak si overit najezd auta, ktery kupuju a docela by me zajimalo jak se u charade po 100 000km vysype prevodovka a tak zakarbonujou hydrostely, ze mizerne fungujou... nicmene ja se s tebou pru o 6.5s z 0 na 100. protoze je to holej nesmysl. pokud jsi stale presvedcen, prijed do prahy, udelame srovnani treba s foresterem 2.5xt a uvidime jak se budes drzet. >:D-
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 16:09
« Pro HUML
Ja myslim ze ty meles nesmysli a vubec nevys co je sila v GTti.Vubec to auto neznas,ani jsi v nem nikdy nejel natoz pak vys sotva jak vypada motor v GTti!!Proste Humle vys uplnou picmundu.Ta tvoje Calibra a Bmw 3 Coupe je uplne mrtvolny!!Kor u Calibry to je mrtvola uplne nejvetsi!!Nerikam BMW M3 to je ale jina liga.Myslim si z meho nazoru a z nazoru lidi ze Daihatsu jako vyrobce a znacka je 10x lepsi v kupredu ve vivoji nez nejakej Opel!!Az bude umet Opl vyrobyt motor v roce 1986 takovi jaky ma naprklad Charde TURBO cabrio tak smeknu klobouk.(vyroba modelu pro Japonsko 993ccm 6.Valec,2x vacka 24.ventil BYTURBO 4x4 s motorem ulozeny pred zadni napravou.250Ps
810Kg Max ot-min 9000,Max 250Km-h. Take se do tyhle serie delala v roce 1986 radiova navigace pro Japonsko!!!Coz nemci v teto dobe vubec netusili co to je!!Tak ze se tu obracet na nas z Nemeckyma autama nemusis protoze jejich technologie je vetsinou okopcena!!Ps:rok 2007 Daihatsu vymyslelo Turbodieselovi motor do serie.Je to 3.valec 12.ventil,jednovacka Turbo.Ale stim ze 4.ventily na valec ale vsechny jsou vejfukove.Tak ze 12.ventilu vejfukovich.Jinak privot vzduchu je stlacovan pistem jako u dvoutakta.Vykon 90koni,200Nm,spotreba nejnizsi seriove vyrabenej TD motor 2,3litru na 100Km.Tento motor bude v instalovan a prodavan v Daihatsu Sirion ktery odkoupilo firma Subaru.Potkameho na ceskych silnicich s nazvem Subaru Jasty.Tak ze ta tva nemecka technologie je sto let za opicema!!Uz jsi to pochopil!!Japonsko je Japonsko a to znamena kvalita a super technologie!!Cus... >:D >:D >:D >:D-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 16:21
« Re: Pro HUML
s uvedenymi auty jsem srovnaval jen Cx, chapu, ze s tvym IQ je to tezky pochopit. na porovnani akcelerace ti nabizim forester 2.5xt, coz, pokud vim, nemecky auto neni. >:D taky jsem tu nenapsal ani radku proti tomuhle autu ci daihatsu obecne. jediny co tu kritizuju jsou tvy udaje vycucany z prstu a zcela jasne nerealny. chapu, ze na porovnani akcelerace se necejtis, neb ti to asi nejezdi vubec >:D a tvoje rozdvojena identita je taky zabavna ;-) takze po lopate... udaje o zrychleni a maximalce u tohoto auta se 100kw jsou nesmysl. CHAPES?-
elviiis 24.05.2007 17:09
« Re: Re: Pro HUML
Hele a kde jsi studoval tu vejšku? Bo by mně zajímalo kde daj tytul takový lopatě jako jsi ty? jo a jinak už jsi někdy slyšel o poměru výkon váha? Asi ne bo to bys věděl že jsi trouba protože tvoje subaru je přiliš těžký na to aby se dalo hovořit o zrychlení spíš o pomalém uvedení vozu směrem po trajektorii pohybu >:D Ty rozdvojená osobnost. Kvůli tobě jsem se koukl na net starý insight má Cx=25 novej Cx=22. Jinak ještě jednou ti vysvětluji že velikost auta nemá nic společnýho s Cx. nebo to chceš říct že angličák má větší CX než kaión (je to blbej příklad ale k tvé blbosti se to hodí) nebo třeba lotus elis má snad vysoké Cx nebo Opel speedster a navíc kde by jsi vzal na forestra jsi takoej moula že děláš někde pomocnýho dělníka. A nebo máš bohátýho otce a nebo jsi fakt hezkej kluk a děláš gigola >:D-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.05.2007 09:22
« Re: Re: Re: Pro HUML
>:D >:D ja se vazne bavim...forester je tezky? s tretinou dily z hliniku je to nejlehci auto sveho druhu na trhu! ma ve standardu zrychleni na 100 za 6.0s! po zvyseni plniciho tlaku a uprave vyfuku je tato hodnota pod 6 sekund, experte! >:D a narozdil od tvyho auta jezdi... tvoje jeste nevyjelo a uz hlasis s planovanymi 140PS zrychleni, ktery nedosahujou ani se 180PS v anglii. navic jakej ma smysl to stavet, kdyz mas seriovou prevodovku? jak dlouho to vydrzi jezdit? 20 let starej litrovej trivalec foukanej na 1.5... >:D-
"anonym" [194.213.48.XXX] 25.05.2007 10:36
« Re: Re: Re: Re: Pro HUML
Co to plácáš woe. Ještě jsem nyvyděl subaru co by jelo krom STi a to je taky nude proti EVU. Jinak to auto vyjelo a normálně jezdí třeba včera jsem ním rozvážel díli. Jinak 180Ps charáde ma zrychlení pod 6s vyděl jsem ho závodit s nissan 200sx S15 který má jak určo výš motor sr 20det neo. Jiank přestanem debatovat zrychlení až vyjede po laku přihodím k fotkám i graf s brzdy a s měření G techem. Ty musíš bejt asi brutálně natvrdlej. Ani jsi mi neodepsl kde jsi vzal na toho forestra a kde si dělal vejšku nemáš náhodou soukromou ekonomku bo jsi na to blbej dost :-! Prosím už sem nic nepiš jelikož fakt píše srač.. chápeš to. Nikdo na tebe nejni zvědavej. A až si příště od tatínka půjčíš forestra tak si pořádně přečti manuál ju. Jo a když o něčem nic nevíš tak nic nepiš a jen tak pro zajímavost těžkej rodinej forester má zrychlení za 6s a za kolik má STi? a nebo místo imprezi se budou jezdit závody s all roadem forester?-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 25.05.2007 11:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Pro HUML
[odkaz]
tak se mrkni sem experte a pak placej ty svoje pohadky.a to jsou udaje seriovyho auta ;) az mi prozradis kam a kolik let jsi chodil na zakladku a ve kterym rocniku jsi ji opustil, rad ti povim kde jsem delal vejsku a neboj, nebyla soukroma ;) a jestli zrychleni z 0 na 100 pod sest sekund u forestera nestoji za rec, tak nevim, proc resis tu svou krabicku s udajem 6.5! >:D-
elviiis 25.05.2007 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro HUML
A za koli má impreza (měl by to být technologickej demonstrát subaru) je menší lehčí silnější a jede ji o 0.5s pomalej? Jakej máš poměr výkon váha? Koukni do manuálu. Jinak já školu opustil v páte třídě a chodil jsem na speciální školu pro blbce a proto jsem teď doprojektoval chlazení tepelné elektrárny v mnělníku :-!-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 25.05.2007 17:20
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro HUML
Imprezy maji rozdilne udaje.. dle typu samozrejme. :-) Ale co laicky vim, tak je to snad od 5-6sec.-
elviiis 29.05.2007 10:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro HUML
Jo tak nějak. Ten forester má asi takovou akceleraci kvůli tomu že bude mít krátké kvalty. Zase se to podepíše na vyoké spotřebě pří dlouhém cestovení vysokou rychlostí. Ale taky je fakt že váhově je ten novej forester ne tom jak impreza. Včera jsem to vyděl live a vypadá to dobře sice to má rysi tak torchu okopírované od lexus IS vagon ale je to hezké. Ale všichni známí co měli subara si pořád sťežovali na korozi a na motory. netěsnosti a častá poruchovost známej (subaru outback 2.5 N/A) najeto 80 tis a 3 opravi a při 4té výměná motoru ;-\ a podvozek byl hodně olezlej už po pár týdnech tak si nehcal (u fungl nového) auta stříkat podvozek. Ale to už je nějaký 3 roky třeba se polepšili. Je fakt že designově jsou teď supr.
-
-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 29.05.2007 09:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro HUML
docela by me zajimalo, kolik vysokych skol jsi stihnul v 21??
-
-
-
-
-
-
-
-
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 19:34
« Re: Pro HUML
Hmmm ale uz tam nedodali jak to vydrzi!!To co vydim a ctu a slicham!!Pumpediese nejvetsi schity od
WV,a od BMW.Proste se jim to sere moc!!Jo a nebyla to nahodou soutez jen pro Evropu...se nedivym ze Japonci se neucastnily!!Jen mi povez co trebaz z Dvoulitru jede nejvic!!Ja si myslim ze asi ta Honda a ne nejakej pripitomelej Evropanek!!Co nejvice jede z kategorie 1,3....cha cha zase Japonec zeby Swift..jeee a co do tretice co nej je z Turb ....No ovsem.Mitsubishi...Subaru,Nisan...jeee kde je ten Evropan...Mno co koukam na tech srazech tak tam vedou hlavne pricky Japonske auta a ne nejaky trapny Evropanek!!Co dal...jako treba VR6 co to proboha je za motor!!Vysmech pro Nemecko!!Co dal....Mno jo no nic moc toho nemaji az na supersporty a to maji i Japonci lepsi...Ital jednoho jsem mel na 150konich byl by dobry ale rikam evropan a jeste k tomu Italskej.Mno jo ty prevodovky to jsou u nich pekny sracky..Nebo mi nabydnes Citroena co to jeee... >:D >:D >:D Fakt nevim kamo!!Kdyz jsi to srovnam ja v hlave tak myslim ze neee kamo!!1,6Vtec vr. 1,6 Golf pcheee to se smeju ze me boli u srdicka! >:D >:D >:D >:D
-
-
-
elviiis 24.05.2007 21:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
Jo a jen tak mimichodem stav vozu resp motor a převodovka nejni ovlivněn jen km. Např v převodovce nebyl skoro žádnej olej a bylo v ní povolené táhlo to byl důvod její smrti. Co se zakarbonování týče tak to je věc spůsobená olejem a jeho špatnou výmněnou nevhodným užíváním motoru (kotel za studena zdechání za studena zechání tozpáleného turba atd) co se hyder týče tyk to bys taky mohl vědět ty odchází taky vlivem karbonizaze a to jest když se ocpe dirka na cloně zdvihátka. Ale tohle je debata na dlouho.-
-
"anonym" [194.213.48.XXX] 25.05.2007 07:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sni dal
Pozor na to např BMW má konstrukci motorů jako japonci tzn vysokootáčkové podčtverce. Jinak je samozřejmé že velký obsah málo koní malé točky = velká životnost. Známej byl v U.S.A a 5litrová amerika (něco jako u nás 1.3) když má půl milionu mil tak je zajetá :-) ale je fakt že takovej 5.0 má jen třeba 160koní. BMW má ale motory vysokootáčkové né tak jako honda ale má. Hlavní důvod proč jejich auta snáší takovej výkon je to že člověk který si je koupí s nimi většinou jezdí na velké vzdálenosti a necmrndá s nimi po městě. To je příklad i jagyho Gt bylo určitě dovezeno ze země. kde mají hezké cesty pěkně se o auto starali a měli ho na rychlé pohodlné cestování. Jinak stačí se podívat na auta z německa maj najeto např 300tis a jsou ve stavu jako u nás po 100tis.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 24.05.2007 13:24
100 litrov
aj tak neviem,kto by to kúpil za 100 litrov.Dnes kúpiš za 100 iné káry,jak malého dedka z japonska! >:-[]-
elviiis 24.05.2007 14:25
« Re: 100 litrov
Toto není jen malej dědek ale tak trošku legenda. Je to nejvýkonější seriově vyráběný vůz světa. Je docela slavnej jen češi omezenci ho moc neznaj. Zrestarované GT-ti má hodnotu od 80 do 150tis Kč. Podel toho jak moc je zrestaorované a jak moc se odlišuje oproti serii pokud však není upraveno podle de tomasa. V německu pokud se náhodou toto autíčko podaří sehnat stojí podle stavu od 2 do 5tis euro. Na slovensku jsem vyděl jeden jedinej a ten byl ve stavu jako teď to moje ale neměl udělanej motor za 65tis SK. Toto je auto pro znalce.
Pokud neznáš nekupuj ;-) -
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 19:33
« 100 litrov
Hmmm ale uz tam nedodali jak to vydrzi!!To co vydim a ctu a slicham!!Pumpediese nejvetsi schity od
WV,a od BMW.Proste se jim to sere moc!!Jo a nebyla to nahodou soutez jen pro Evropu...se nedivym ze Japonci se neucastnily!!Jen mi povez co trebaz z Dvoulitru jede nejvic!!Ja si myslim ze asi ta Honda a ne nejakej pripitomelej Evropanek!!Co nejvice jede z kategorie 1,3....cha cha zase Japonec zeby Swift..jeee a co do tretice co nej je z Turb ....No ovsem.Mitsubishi...Subaru,Nisan...jeee kde je ten Evropan...Mno co koukam na tech srazech tak tam vedou hlavne pricky Japonske auta a ne nejaky trapny Evropanek!!Co dal...jako treba VR6 co to proboha je za motor!!Vysmech pro Nemecko!!Co dal....Mno jo no nic moc toho nemaji az na supersporty a to maji i Japonci lepsi...Ital jednoho jsem mel na 150konich byl by dobry ale rikam evropan a jeste k tomu Italskej.Mno jo ty prevodovky to jsou u nich pekny sracky..Nebo mi nabydnes Citroena co to jeee... >:D >:D >:D Fakt nevim kamo!!Kdyz jsi to srovnam ja v hlave tak myslim ze neee kamo!!1,6Vtec vr. 1,6 Golf pcheee to se smeju ze me boli u srdicka!!! >:D >:D >:D >:D >:D
-
-
neregistrovaný: "huml" [195.11.208.XXX] 24.05.2007 16:06
charade cislo 2
koukam, ze je to uz tvoje druhy charade tady! predtim ses jmenoval Tomas (21)a byl jsi z Kladna, ted je ti o dva roky vic a jsi Mirek! tvoje cestina je vsak nezamenitelna kamo. Mozna, az to auto slozis dohromady a poprve bude schopny jizdy, zacni kricet, jaky ma zrychleni a maximalku >:D jinak jsi vazne k popukani >:D :yes:-
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 16:14
« Re: charade cislo 2
Pro Humla....ty blboune...Nikdy jsem se nemenoval Tomas21 i kdyz jsem Tomas.A vubec si nerikam Mirek kdyz jsi nas pletes ty zavistivy hovatko!!Urcite jsi Kladenak z Tuning klubu Kladno co!!To jsou ty nejvetsi kaspari co znam a ty budes stejnej!!Proto dej si na svoji plechovku chromovi kola a odlez ty lestenko posrana zavistiva!!Jsi trapnej a chudej a to te nejvic sere!!A si pis ze az to budu mit hotovi tak prijedu mezi ty Kladensky blbecky a ukazuvam TURBO Power!!Protoze ty vase Olcity a 120 jsou des a utrpeni!!Ja se stydet nebudu ale vy jo protoze kazdyho zvas uz jsem rozsekaval s Tipacem a ted vas budu rozsekavat z talirem >:D >:D >:D >:D >:D-
-
elviiis 24.05.2007 20:43
« Re: Re: Re: charade cislo 2
Jiank o mé zdraví se neboj.. malem jsem ze zabil v hondě CRX (skončil jsem po nárazu na skalní masiv na streše 20cm od srázu kterej byl asi 50metrů hlubok a byl kuewsky strmej na konci byla řeka) od té doby si to rozmyšlím než na to šlápnu a věci jako rám skořepina 6ti bodové pásy a belina na škopku mi nejsou cizí. Neplánuju se zabít. Jiank koukni se na vysledky vrchu a uvydíš že GTti má velmi dobré jízdní vlastnosti ten borec co ty vrchy jezdí má tuším míň koní jak já.-
petrzel1 24.05.2007 20:59
« Re: Re: Re: Re: charade cislo 2
Se nedivím. Honda CRX, auto, které jede jak z praku, ale musíš umět zaměřit, bo kam naměříš, tam to jede a už to nesrovnáš. V roce 1991 jsem měl tu čest s jednou se projet a vzdal jsem to po deseti kilometrech. Lehounké autíčko a přebytek brutalního výkonu v motoru 1,6!!! Ale zatáčky, šotolina, tragédie. Slovo volant toto auto moc neznalo. Že by Japončíci neznali zatáčky pouze Šikandze a kamikadze?-
elviiis 25.05.2007 11:54
« Re: Re: Re: Re: Re: charade cislo 2
Podotýkám že daihatsu charade při 0.8 bar udělá hondu CRX a při jednom baru udělá i CRX Vtec ze 150PS. Jinak jízdní vlastnosti CRX jsou opravdu divoké ale je to hodně o tom jak s člověk s autem zžije je velmi vyvážene a proto je takové dost přetáčivé a někdy až nevypočitatlné protože nevýš jestli se přetočí nebo nedotočí ale kdo se s ním naučí tak si opravdu zařádí. Jinak daihatsu má tak snyh jít do přetáčivého smyku a le je podstatně lépe (jednodušeji) korigovatelné než CRX. To nic nemění na tom že kámošovy leží na dílně turbo kit MUGEN na CRX v-tec a z těch 150PS by tam bylo 200 ;-)
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 16:58
??
Kolik vam je roku? Podle vyjadrovani, gramatiky a poctu sprostych slov na vetu tipuju cca 15-17 let, ale to mi nejde do hlavy, ze byste meli ridicak... :-)
No tak to trosku uklidnime, jsme prece dospeli...
Tohle auto nemam, docela jsem se o nej zajimal a je to opravdu rychla raritka.. Udaje se mi take nezdaji, jelikoz Anglicane, kteri jsou v upravach GTti docela daleko maji +- 150hp a stovku maji okolo 7.2-7.5sec. Udaj 74kW pro serii je pravdivy. Udaj 7.9sec. na stovku plati pro JAP verzi.. cili bez katu, atd. Ta "nase" verze ma udaj 8.2sec. ;-) -
elviiis 24.05.2007 16:59
sranda nevětší
Kuva to je mazec. Tady je někdo troubá ale já ani tom to nejseme. Ad jedna já stavím charade novší tom staví charade model před mím ale ze stejným motorem tzn bude to replika pravého daihatsu charade de tomaso. Tomovou auto bude navíc ve finále našleplejší než moje jelikož má snížený kompresní poměr (pro humla bo to asi nevý nyní máme benzín z větším oktanovým číslem tzn je odolnější proti samovznícení tzn detonacím a proto může být kompres větší tudíž má motor více síli od spodu a pří stejném tlaku má i větší výkon a krouťák). Takže já a Tom jsme dvě rozlišné osoby. Já jsem z jeseníku a pracuju v praze tom je z Kladna. Jinak asi je bez přdmětné dávat si závody ze subaru forester 2.5 což je velice nepovedený boxer a i ty musíš uznat že to nejede. Když jsem s tím jel na služebku tak jsem myslel že usnu :-! Jinak zdar Tome uvydíme komu to vyjede dřív.-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 17:02
« Re: sranda nevětší
Jen bych doplnil informaci, ze benzin s vyssim oktanovym cislem se mi nezda.. Anglicane pisi neco o tom, ze auto nema vahu vzduchu (mozna si to pletu s necim jinym) a tudiz nerozpozna, jestli je to 95 nebo 100oktan.-
petrzel1 24.05.2007 19:24
« Re: Re: sranda nevětší
Ale zlaté české ručičky mladých tunerů to poznají!!! Tak čemu se divíš?
Přece buduje firmu na tunění všeho, třeba dětských postýlek, jen když to posype o vojebe na srazech všecky, šák nééé? Ke cti mu ale musíme přiznat, že na rozdíl od většiny mladých se alespoń v technice orientuje!!!-
elviiis 24.05.2007 20:26
« Re: Re: Re: sranda nevětší
Pozor na to angláni mají běžně okolo 180koní i více. Jinak daihatsu nemá maf (váha vzduchu) ale pouze MAP (měří tlak v sání) ale to nemá s benzínem nic společného jde o to že pokud je ve válcích velký tlak je tam i velká teplota (co nojvětší činá plovha IC = na ůkor ryhclosti náběhu tuba , a chlazení směsi vstřikováním vody lze teplotu snížit) a proto má benzín tendenci vybouchnout bez udání jiskry = detonace ta poškozuje motor. Čím vyšší je okt číslo tím vyšší je odolnost proti detonacím.-
-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 21:11
« Re: Re: Re: Re: Re: sranda nevětší
3.5 motor.. myslis ten VR6 z Golfa? To neni snad 3.5litr...-
-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 21:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda nevětší
Co ja ted videl oranzovou Skodovku (znacne predelanou) tak psal, ze tam ma motor z VR6. Ale shade me nezajimaj.. ty odborniku.-
"-- skrytý --" 24.05.2007 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda nevětší
To jo schade a hlavne tam v te oranzovi skodovce nema VR6 ale GTA motor z Alfi Romeo 156 GTA 3,2litr 24V kolem 300ps....tak vydim jak vys uplnou pikacu!!!A to tu nanas machrujes!!!Dokonce mam i oni celou recenzi...ani nevis na kolik vysla...za to ja to vim!! 800 000Kc a to je uplne jina liga nez stavet karu od nuli na 200 000Kc.... >:D >:D >:D >:D mam rad takovi borecky jako on...!!-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 25.05.2007 00:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: sranda nevětší
Jak jsem psal.. me shade nezajima.. a co jsem cetl puvodne, tak tam mel mit VR6, i tak me je to uplne jedno. A nemusis na me vyjizdet, ja se snazim komunikovat slusne. Mimoto delam pro vas GTti-ckare klub (asi si zapomnel?!), tak priste vice klidu...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 17:23
Pro Ellvise
Zdur chlapaku sorry ze jsem sem tak v trhnul.Ale musel jsem se vlozit do debaty protoze tu nejakej lestenkar mel na me keci,coz jse mi opravdu nezamlouva!!Vy prd o my stavbe a myslim ze to opravdu neni od flakli!!Jak na dilech tak i na laku!Uz je vsechny vydim jak si tyhle maserove koupeji auto jako ja za 5000Kc a udelaj se do nej za 195 000!!Coz si opravdu nedaji protoze nevedi o autech vubec nic!!Kor o replice oryginal Detomasu!!!Jinak te take zdravim...Jinak mnam uz je motor hotovi kompletne byl jsem u Jandaka pro zbytek dilu... :-) -
"anonym" [145.228.9.XXX] 24.05.2007 17:25
Pro Ellvise
Porad se sejrim stym lakem....moc vyvarovaniho a kytovaniho.Proste oprus a porad sam to delam.... :-) Uz bryzy to pojede!! ;-)-
-
elviiis 24.05.2007 20:36
« Re: Re: Pro Ellvise
Já mít velký prachy stejně bych nešel do nějakých nových super aut. Jian z němců se musím zastat BMW některé jejich motory jsou supr ale JP je JP. Prostě mně neuvěřitlně baví se v těchto mašinkách šťourat. Mit love tak jsu do sky 32 u udělám z něj mazla. No přeju hodně štěstí a řekl bych že tvůj vůz bude jediná replika de tomaso v Evropě. Možná bude ještě nějakej originál v Itálii v muzeu. Mno jinak aý zajedeš motor tak se domluvíme na to odladění. Chci to vydět. Teď navrhuju fuel cut defender. Tak ho pak použijem do tvého stroje aby mohl tlačit pře 12.5Psi i když ty budeš mít takovejch 120koní i na motoru ze seriovým tlakem. Jinak pokud stáhneš MBC na minimum tak tlačí turbo 0.4 bar coč je základní hodnota WS a to je tlak pro záběh ideální.-
petrzel1 24.05.2007 21:07
« Re: Re: Re: Pro Ellvise
Aha, už Vám kluci začínám rozumět. O Japončíky jsem se moc nezajímal, ale teď jsem se kvůliva Vám vrhnul na NET a něco narychlo nastudoval. Ale pořád jsem nezjistil, jak jde Daihatsu s De Tomaso dohromady? To mi nějak uniká? De Tomaso je nebo byla italská značka? Prosím pěkně a upřímně, vysvětlete to dědečkovi hříbečkovi. Myslím to vážně, ne jako ironii..-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 21:14
« Re: Re: Re: Re: Pro Ellvise
Nic proti, ale opet se vyjadrujete k necemu, cemu nerozumite.. De Tomaso spulupracoval s Daihatsu a vzniklo Charade De Tomaso urceno na rally.. kdybyste zkusil hledat v googlu, tak na to musite narazit!-
petrzel1 24.05.2007 21:24
« Re: Re: Re: Re: Re: Pro Ellvise
Proto se ptám, abych se něco dozvěděl. Ale teď vážně. Děkuji za poskytnuté informace! O auta se celkem zajímám, ale že De Tomaso spolupracoval s Taliánama mi zatím uniklo. Takže napravím. Ale neumím moc jazyky, nebyla by nějaká česká NET stránka, kde bych se toho mohl víc dozvědět?-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 24.05.2007 22:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Ellvise
Bez jazyku je to docela problem.. ale po par vasich komentarich mam pocit, ze hanite vse, co neznate? Ikdyz to trochu prehnal se stovkou za 6.5sec. atd., tak toho ale jde dostahnout.. Tihle lidi maji muj respect.. nejsou to plasty, laminaty, ale motor, podvozek, bezpecnost, kvalita, puvodni stav. Neni to zadne Facko, ktere ma rynu misto vyfuku a desitky nalepek.. klidne se muzeme sejit na nejakem srazu a popovidat si.. nevidim duvod, proc si tady nadavat? ;-)-
"anonym" [194.213.48.XXX] 25.05.2007 06:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Ellvise
6.5sec jsou ůdaje z G-techu nejsou nejpřesnější jelikož jsem provedl jen tří měření a toto je průměr. Jsou to ůdaje s krátkým výfukem (trubka od turba za kolo) bez zadních sedaček a poviné výbavi a při tlaku jeden bar se zapojeným FCD. časy bali 6.45 , 6.52 , 6.55. A myslím si že G-tech je docela přesný. Navíc výhoda daihatsu je že má sílů až ve vysokých točkách a je lehký takže má velmi dobrý rozjezd jelikož nehrabe těžká auta s velkou hmotností přenesou váhu na zadek a kola se tak musí prát s větší vahou kdežto krátké daihatsu tvrdým podvozkem se nezhoupne kola tahaj menší hmotnost a proto nezahrabe. Navíc se rozjíždím na 4tis ot těsně pře rozjezdem brnknu ostř do plynu tím se orztočí turbo a pustím spojku. Turbo už je roztočené proto během chvilky naběhne motor do max toček ale nezahrabe jelikož ve 4tis nemá sílů aby začal gumovat jen si hrábne a letí. Zařadíš dvojku a když jsi v 7500rpm máš rychlost 100Km/h.
-
-
-
"-- skrytý --" 24.05.2007 21:28
« Pro vsechny co nevedi co je DETOMASO!!
Staci se kouknout keme do profilu a tam je cerveny Charade DETOMASO na Relly.Proto to auto nikdo neznate a proto stavim repliku aby jste to vsichni pochopili!!Proto nejsem opicak abych si kupoval auta ktery jsou na srazu vydet na kazdych dvou metrech!!!
Presne oznaceni:DAIHATSU CHARADE 926R DOHC TURBO DETOMASO,urceny pro zavody kategorie A z roku 1987.
3.Mistri sveta zn.Daihatsu :-)
-
-
elviiis 24.05.2007 21:26
« Re: Re: Re: Re: Pro Ellvise
De tomaso byl slavný italský závodní k který má mimo jiné svojí značku ale to je věc druhá. Tento človíček se seznámil ze chrade a nyvrhl pro něj motor první charade turbo (také inocento de tomaso mělo tento motor) no a pak k němu dali hlavu s 4ventylovím rozvodem a vznikl závoďák daihatsu charade de tomaso. Motor jako mám já tudíž CB80 a kastle předchozí verze. tomáš staví repliku tohoto závoďáku.
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 24.05.2007 21:24
Pro Ellvise
Cus kamo porad tu koukam ze ti sem lezou kluci kteri vedi o tom aute uplny prd a hadaji se stebou.Frajer si mysli ze ma E30 a ze je borec na konec!!Ale ono to tak neni!!Jednoho takoviho borce jsem svezl v Tipu a to mel 2,5 E30...fraja s toho vylezl po ctyrech a vubec netusil co dela 150ps.Jinak to neres me se taky smejou za hrubky jsou totiz vsichni dokonali.Vsichni tady mluvej o tuningu ale pak prijedou na sraz a stojej a koukaj!!Protoze nic vic nevedi!!Proto taky nesnasim vsechny tuningare co se tyce lestenek!!!Jsou to ostudy nejvetsiho autarskyho razu!!Frajer to ma vycalouneny muziku jako plase a kola ze se mu nevejdou pod blatnik!!Takovejch blbounu je na srazu nejvic!!Prome tuneri jsou ty co jezdeji sprynty auto maji poladeny jak odmotoru tak odpodvozku.A ne si tam dat spojlirek a vejfuk a delat kinga!!Proste vsichni co takhle jezdite na sraz jste ume nejvetsi sracky!!!!!!!celeho ceskeho tuningarskeho serialu!!Tot tu mluvim za sebe protoze vsichni si to uvedomte!!Fakt se tesim az to ukazu na prvnim srazu vsichni uz budete cumet jak pera jen krs to ze ani nebudete vedet co to je za auto!! >:D >:D >:D Proto kamo Ellvisi jsi chytrej a dobrej typek fak se tesim na to az te poznam osobne!!!!-
petrzel1 24.05.2007 21:31
« Re: Pro Ellvise
Nazdar Hafíku! Pěkně jsi to napsal. Pod to se Ti klidně podepíšu, páč máš pravdu. A pravdu má i Ellvis. Ale o to nejde. Jen coby člověk z lidu prostého stále nemohu pochopit, proč se sportovním úpravám na motoru, podvozku a brzdách taky říká tuning, když v podstatě se jedná o špičkovou v podstatě inženýrskomechanickou úpravu a tedy česky - zlepšení jízdních vlastností a výkonu vozidla?
A ty blbé dotazy? Nikdy jsem se o tuning, či úpravy moc nezajímal, ale teď, co jsem vlezl se svou hajtrou na tyto stránky mě to začíná zajímat. Ne, že bych do toho sám šel (já raději renovuji a sbírám staré kočáry a bryčky), ale čistě proto, že podobné frajery jako jsi Ty či Elvis obdivuji!!-
"-- skrytý --" 24.05.2007 21:41
« Re: Re: Pro petrzel1
jj diky....ani nevis jak se na tom intenzivne pracuje.vem si ze jsem vzal motor a podvozek z Ellvisoviho tipu to je novejsi a dal jsem to do karoserie starsi jeste o pet let!!Tak kastle o pet let me vysla na 5000Kc v nepojizdnem stavu ale neskorodovana garazovana.Tak jsem se rozhodl postavit replicu Detomasa.Prozatim bez oryginal plastovich doplnku.Jinak podvozek vse uplne nove vysel na 30 000.Nenechal jsem na tom nic staryho.Dal jsem i silnejsi brzdy+brzdovi valec,dale motor co jsem do toho mel tak byl v *.Mel v * Turbo a prdla hlava.Kupoval jsem funglovku jak hlavu tak i turbo.+vsechno nove do motoru je to po GO.Kompletne.Vsichni si mysli ze je to otazka par penes ale ja jsem ty ceniky za ty dily klido dolozim.Motor vysel na 70 000Kc.Stim ze kola a vse co jsem dokupoval nebo jeste nakupuji tak jsem v tom dnes za 160 000kc a to je to rok 1985.....tak ad jsem nastoupi frajer kterej tohle dokaze....!!Proste jaky rika Ellvis jen znalec zna auta jako je GTti.... ;-)
-
-
-
"anonym" [84.47.77.XXX] 25.05.2007 11:10
vodpal!
podle mně je daihatsu srovnatelné se ssangyongem a dalšíma šikmookýma autama,tak sem nevytahuj furt evropu!a když máš něco proti evropě,tak odjeď do... a strč si tie tvoje šikmáče!!! :no:-
elviiis 25.05.2007 11:47
« Re: vodpal!
>:D >:D >:D Co ty píšeš za sračky ty moulo. Spadlo ti lízatko do kalhot nebo co ty toubo. Daihatsu je automobilka potřící pod toyotu a je to čistokrevná japoncká automobilka. Máš snad doejm že v roce 1987 měli korejci nebo třeb i evropani DOHCčka s 4ventylovým rozvodem? Turbomotory s vícebodovou řídící jednotkou? Nějaká předokolka s lichoběžníkovou zadní nápravou? atd atd. Prosímtě nedělej ze sebe hlupáka ;-)-
-
elviiis 25.05.2007 12:02
« Re: Re: Re: vodpal!
No já se k foresteru vyjadřoval stačí číst . Psal jsem něco ve styly že se těším až bude forester jezdit relly když je našlapanější než impreza STi výš vůbec co je forester je to all road takže taková větší ošklivá kyxně který jen těžko ze zastarylým motorem boxer bude jen těžko takhle zrychlovat kolik má koní a jakou má váhu? Subaru nikdy neměli moc raket až na sTi a to je ve srovnání ze svým konkurentem EVO dětská hračka. Ale už se těším až bude rodínej teréní kombík forester jezdit rally. Jiank jsi mi taky nedopovědl kde jsi vzal tu vysokou nemáš náhodou soukromou ekonomku :-) CHlape až ti táta příště pujčí auto tak mu řekni že od něj chceš i manuál aby sem nepsal blbosti ju. Děláš ze sebe blbce radši už sem nepiš a buď v klidu. ;-)-
Ted 25.05.2007 12:08
« Re: Re: Re: Re: vodpal!
tak se mrkni sem experte [odkaz] a pak placej ty svoje pohadky.a to jsou udaje seriovyho auta ;) az mi prozradis kam a kolik let jsi chodil na zakladku a ve kterym rocniku jsi ji opustil, rad ti povim kde jsem delal vejsku a neboj, nebyla soukroma ;) a jestli zrychleni z 0 na 100 pod sest sekund u forestera nestoji za rec, tak nevim, proc resis tu svou krabicku s udajem 6.5! >:D koukam, ze udaje vyrobce asi neumis ani precist...-
elviiis 25.05.2007 12:15
« Re: Re: Re: Re: Re: vodpal!
Hm čumím koukal jsem na subaru plzeň a s MT převodovkou opravdu udávají zrychlení za 6S ale taky píšou ubohých230koní 1485KG tzn že ta tvoje rachotina má tunovej výkon 155koní ale prcek má tunový výkon 170koní ;-) Opravdu má vysokou že si ani toto nespočítáš?-
Ted 25.05.2007 12:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: vodpal!
aha, takze panacek konecne uznava, ze zrychleni ty velky tezky allroad kraksny s tim zastaraly boxerem je mnohem lepsi nez vysnenej udaj jeho dela po vsech upravach >:D pokud sis nevsiml, bavim se s tebou o zrychleni, ne o pomeru vykon hmotnost ;) vymlouvat se ted muzes jak chces, po upravach za 160tkc te predjede seriovy SUV, i kdybys toho zrychleni byl schopen dosahnout >:D-
elviiis 25.05.2007 13:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vodpal!
No a kolik tě to seriové SUV stálo? A myslíš že tím si jako king. Kdybych měl dalších 100tis nejni problém mít v prcku přes 200koní a to by nebyl problém tě dostat i na spátečku. Jiank poměr výkon na tunu je velmi důležitý co se zrychlení týče. NAvíc je otázka jestli ty toho zrychlení dokážeš dosáhnout (jestli výš jak na to). A pořád bych byl jen na zlomku ceny toho tvého SUV. Jinak jsem opravdu překvapen že to tak dobře zrychluje ale jsem zvědav an ůkor čeho to bude asi V-Max? I když je fakt že mne překvapilo že to váží jako toyota GT-four. -
-
Ted 25.05.2007 13:59
« Re: vodpal!
kdyz si prectes moje prispevky znovu, zjistis, ze jedina moje vyhrada byla ke zrychleni a k tomu, ze neverim tomu, ze nacpes do auta 160tkc abys ho mohl prodat za 100 a to bych jeste rad videl. nasledovala jen spousta urazek a nesmyslu, ktery jsi byl nucen uznat. nevim, proc mas pocit, ze se proti tobe spiknul celej svet. Ja odesel z domu v 18 a zda se mi to tak normalni ;-) mas pravdu v tom, ze si netroufam hrabat se v autech jako ty, ale na druhou stranu ani nemusim. Od zacatku tu nekritizuju ani auto! ani tve schopnosti v tomto smeru, ale jen a pouze nesmysly, ktery tu hlasis. Mimochodem subaru neni moje - nikdy jsem to netvrdil, vybral jsem si u bmw. ale jak jede po uprave plniciho tlaku a s upravou sani a otevrenym laufem vim docela presne. Takze prestan vykrikovat vulgarni hovadiny, dodelej auto a doraz. obavam se, ze po upravach na foresteru se nechytnes ani na 400m :-(-
elviiis 25.05.2007 14:50
« Re: Re: vodpal!
Mno podle toho co jsi psal jsi měl já nevým kolik auto. Jde o to že jsi to zrychlení totálně zavrhl aniž bys to měl jak odůvodnit. Navíc s teoretického hlediska by se neměla tato potvora jak hcitit nadaihatsu když má méně koní ku hmotnosti ;-) A proto že výš jak jede forester s ubohými 230koňmi na 2.5 litru proti 136koním na litr v daihatsu (i sérka má více koní na litr) tak bys měl uznat že toto zrychlení je reálné. Jinak ůdaj je jak jsem psalz G-Techu který měří zrychlení výkon apd podle ůdajů o hmotnosti a pozici z GPS. Jde o to jak si vyjádřil svůj názor hned jsi se obul do toho jakej je to nesmysl. A právě proto že si netroufáš do auta rejpat bys měl ocenit když někdo něco takovýho dokáže.
-
-
-
-
-
-
neregistrovaný: "crack" [81.31.3.XXX] 25.05.2007 17:52
« Re: Re: Re: Re: vodpal!
Subaru Forester 2.5XT je jedno z nejnebezpečnějších aut současnosti, tím nemyslím zrovna bezpečnost pasažérů :-) .Mám s ním svou zkušenost a je to zamaskovaná šelma, osobně bych se asi styděl bejt v Caymanu a setkat se s timto Forestrem na křižovatce :-)
-
-
-
-
-
Dylan McKay 25.05.2007 12:10
majitelé nevýrazné automobilky jsou z jiné planety
Daihatsu klub je asi kromě Papina plný prosťáčků, ani v jednom příspěvku si neušetří nadávku či urážku. Nebudu pomlouvat ty auta, ale Hafik a Elviiis se chovají jako cigáni... :no:-
elviiis 25.05.2007 12:19
« Re: majitelé nevýrazné automobilky jsou z jiné planety
ajk výš že nejsu more gadžo. Jianak kdybys pořádně čet tak bysi mohl všimnout že se znažím sprostým slovům co nejvíce vyhnout to bych asi jinak nepsal výrazi jako trouba atd. Když do tebe bude neustále nějakej zbohatlík rejt jak je gt-ti na pikaču a nejni to jen huml tak už by tě taky přestalo bavit se s nimi civilizovaně. Opravdu mne nebaví poslouchat řeči někoho komu táta koupil auto a on se s toho vo toto.-
Ted 25.05.2007 12:48
« Re: Re: majitelé nevýrazné automobilky jsou z jiné planety
asi te zklamu, ale tata mi auto nekoupil, ja kupuju auta tatovi ;) Musis mit super firmu na upravu aut, kdyz nacpes do auta 160 000 a kdyz ho (mozna nekdy) dodelas, obratem ho chces prodat za 100 a to pomijim, ze ti nikdo tolik neda :)
-
elviiis 25.05.2007 13:33
« Re: Re: Re: majitelé nevýrazné automobilky jsou z jiné planety
Firmu rozjíždím s kamarádem bez jaké koliv pomoci bez peněz a ještě k tomu po výkendech. Možná by sis to mohl skusit každej kdo založil firmu z ničeho bez pomoci bohatých rodičů apd vý o čem mluvím. Až tohle dokáže štak tě uznám. Asi neznáš něco jako odstěhovat se v 19od rodičů za prací a ještě při tom dálkově studovat vejšku (50km od místa kde bydíš a kde pracuješ). Jen proto abych si splnil sen jsem te vejšky nechal a začal se věnovat autům na plno. Prcek nemá s firmou nic společného prostě jsem to auto chtěl ale teď je potřeba poplatit dluhy u banky a proto půjde pryč protože pak se budu moct méně věnovat vydělávání peněz a více zabívat stavbou aut. Němci mají tyto autíčka rádí a jsou schopni je ocenit. Ty tady pořád jen něco meleš o svém forestru ale při tom jsi jen šel do obchodu a koupil auto o které ani nevýš jak funguje jeho motor. A skoušíš se poučit někoho kdo tady jako jeden z mála upravuje motor tohoto auta avšechno co oněm vím jsem muselvyčíst s UK stránek nebo sám zjistit. Možná bys tak subaru nevychvaloval kdyby sis uvědomil co dělali v roce 1987? Víš o něčem co by konkurovalo gt-ti čku? Tak ýš co modigikuj ŘJ přidej si na tlaku turba udělej výfuk a sání vyžeň forestra na 300koní přijede frajer z novým serivým nissan skyline GTR uděláš ho snad? Tomuhle se ve školé říká míchat hrušky jabka. Jiank až bude prcek v novém laku rád bych si s tebou dal 400metrů sprint. Asi bys byl ze svejch špatně utracenejch peněz zklamanej ;-)
-
-
-
-
-
elviiis 25.05.2007 13:36
« Re: Re: jako malí
Nerad ti kazím zábavu ale on tím mysleli tebe a má pravdu místo toho abys napsal to zrychlení se mi nezdá ale proč ne , auto je zajímavý ale nechtěl bych to ani omylem. Tak by to bylo v pohodě ale ty musíš máchat svým subarem který má menší tunový i litrový výkon. To by stejně kolem tebe někdo mohl házet machry s nissanem GT1 nebo něčím podobným.
-
-
-
elviiis 25.05.2007 15:06
Pro mr. Huml
Uděláme jednoduchou dohodu nebudeme se tu hádat a oba počkáme až po měření až vůz vyjede. Zítra večer pojede naposledy do krnova a pak bude 5týdnů na hale. Takže pak chci zajet na brzdu tak veškeré ůdaje dodám. Přesnější ůdaje o zrychlení a čase na 400m udělá G-Tech tak provedeu i toto měření ještě jednou a dám sem graf pak to můžem probírat dál. Oki ;-)-
petrzel1 25.05.2007 16:07
« Re: Pro mr. Huml
Hmmm... Sice jsem trošku mimo a nevím, co je G-Tech asi nějaký počítačový simulátor? Ale jak chcete v počítači či na brzdě nasimulovat skutečné podmínky? Odpor vzduchu například? To teď neberte jako kritiku, ale já to fakt nevím, třebaže jsem v roce 1983 vystudoval automobilní vyšku. A pevně věřím, že spousta čtenářů Mojeauto.cz je na tom podobně. Jinak co je G-bod, to bych vám zase mohl poradit já. Tak na oplátku...-
neregistrovaný: "jagy" [88.102.194.XXX] 25.05.2007 17:24
« Re: Re: Pro mr. Huml
G-tech je opravdu docela presna vecicka.. a meri to ujetou vzdalenost (napr. 1/4mile), 0-100kmh, atd. atd.-
elviiis 28.05.2007 07:14
« Re: Re: Re: Pro mr. Huml
G-tech měří zrychlení v podstatě ůpně přesně a je z maou odchylkou schopen změřit výkon a kroutící moment. DO G-techu zadáš ůdaje o hmotnosti vozidla a jedeš se projet a G-tech ti podle ůdajů z GPS vyhodnocuje akceleraci tad a podle hmotnosti ti vypočítá výkon (na kolech) tzn o nějakých 20 -25% menší než je výkon na motoru.-
petrzel1 30.05.2007 23:59
« Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
Děkuji. To mě vážně zajímá. Já jsem si doposud myslel, že výkon jde změřit jen na válcové zkušebně či na motorové brzdě. Je vidět, že technika jde dopředu mílovými kroky...A ještě prosba - jak se dá k němu (tedy k tomu G-techu) dostat? Jsem z Ostravy, takže kde by ho mohli mít? Děkuji kluci šikmookí!!!-
elviiis 31.05.2007 11:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
no má ho kamarád ze slovenska a jde normálně koupit ceny jsou někde okolo 10tis. vypadá to jako PDA. Změří zrychlení 0-100km/h daleko přesněji než brzda měří prostě čas podle pohybu auta takže tam nejnou nepřesnosti mačkáním. Pokud zadáš i váhu je schopnej velmi přesně udat i výkon a kroutící moment (na kolech ne na motoru) takže 200koňové auto bude mít jen třeba 170koní protože zbytek jsou stráty v převodovce. Ael ne výkon a krouťák je lepší brzda. Jinak G-tech podle hmotnosti zrychlování at dokáže odhadnout i max rychlost.
-
-
"-- skrytý --" 31.01.2008 21:42
« Re: Re: Re: Re: Pro mr. Huml
Elviisi,
sice máš docela slušné znalosti, ale přece jenom je vidět, že jsi tu techniku nedostudoval. Je hezký, že něco změříš 3x a uděláš z toho průměr, ale systematickou ani nahodilou chybu měření tím nevyloučíš. A formulace "úplně přesně" je taky kouzelná. Co prosím tě znamená úplně přesně? Je to odchylka 1%, 0,1% nebo 0,001% od skutečné hodnoty?
Další nejistotou měření je přesnost měřených veličin. Američané sice před lety zrušili záměrnou náhodnou chybu v civilních GPS, čímž zmenšili chybu měření z 30-100 m na cca 3-5 m, ale i tak je už jen v měření polohy auta celkem zajímavá chyba, navíc nejsi schopný určit, jak velká (záleží na konkrétní situaci, počtu viditelných satelitů apod). Kromě toho, jak podotkl HUML, záleží taky na dráze, na které měříš. Jendak na jejím sklonu, jednak na valivém odporu. Ten změřit taky není jednoduché.
Čili koukni do návodu k G-techu, určitě tam bude napsáno, s jakou přesností to zařízení měří a jaké jsou podmínky k jeho používání. Pak můžeš říct, že jsi naměřil rychlost např. 240 +/- 10 km/h při měření tím a tím způsobem, a to by byl technicky přijatelný údaj.
Tomáš
-
-
-
-
-
jmurjr (H22A7) 25.05.2007 17:22
zrychlenie
mne sa zda, ze zrychlenie je trochu nadhodnotene, ale na druhu stranu to auto je fakt lahke. tak neviem, dokial nevidim nevynasam rozsudok. aj tak to mas za 9 take male brutality su fakt sila. zdar a nech sa vydari ten IC. :yes: -
"anonym" [87.249.130.XXX] 25.05.2007 17:54
Takovy chci taky
Jo to auto se mi mooc libi. Maly prditko s pomerne velkym vykonem :yes: -
neregistrovaný: "Retro" [88.102.44.XXX] 25.05.2007 18:35
Hlavně klid
Panebože. To je fakt jak ve školce. Můj názor: Vy, co ladíte motor a jiné instrumenty, týkající se jízdních vlastností - máte mou poklonu, vážně. Ale ukazuje se tady, že člověk s citem pro techniku, který něco o autech ví a své vozidlo upravuje, může být taky hovado, machýrek, nevychovanec, náfuka, sprosťák, a bůhví co ješte. Elviiisi, prober se. Než začneš útočit na někoho, komu se zcela po právu tvoje akcelerace nezdá býti možná, místo toho, abys mu to nějak rozumně vysvětlil (ne, to vysvětlení humlovi nebylo rozumné) tak si pořádně přečti co píše a rozmysli co budeš psát ty. A že si vymýšlím? Proč ho označuješ za leštěnkáře, proč mu tvrdíš, že mu auto koupil otec? Proč píšeš bláboly o jeho vzdělání, když sám máš nějakou dálkouvou. Na výšku se dostane dnes každý, udržet se, je něco jiného. A vůbec s tou výškou sis začal ty, i když je to naprosto irelevantí věc. Když ti huml říká, že mu jde jenom o akceleraci, ty kontruješ úplně mimo mísu poměrem hmotnosti a aerodynamiky. O to nejde. Je jedno jaký máš poměr čehokoliv, on to myslel tak, že by tím sprintem s Foresterem, jako benchmarkem, dokázal, že tvých 6,5 sec je nereálných. A zase si do toho pletl žvásty o výkonu, motorech, rodinných subaru, STi, které jediné jede (co je to jede? - každý má jiné priority, a proč by terréní auto nemělo být schopné sportovních výkonů). Sleduješ mě? Když auto s např. 2 tunama pojede stejně rychle (akcelerace, pružné zrychlení) jako tvůj Charade, proč by to mělo být špatné auto (už nevím jak si to přesně napsal)? Tady (ve sporu s humlem) jde pouze a jedině o akceleraci!!!!!! Nic víc!!!!! Už nevím jak to napsat abys nereagoval zase poměrem, nebo vyspělostí japonských aut a mizerné kvality těch německých. A zase jsi mimo. Třeba takové motory v Mitsu. EVU jsou obecně považovány za nespolehlivé. Stejně jako celé auto. Já bych odvahu jít do něj rozhodně nenašel. To je jen jeden příklad. No nakonec z toho co jsem chtěl původně napsat, mě hodně věcí vypadlo. Nikdo není dokonalý. Ale každý nemusí být sprostý, urážlivý, a vůbec, jako ty v této diskuzi. Internet strhává k agresi a žabomyším válkám, ale rozumný člověk se nesníží k takovým podpásovkám jako nadávání do zbohatlíků. Třeba se mýlím, třeba jsi naživo příjemný člověk. Třeba ne-
elviiis 28.05.2007 07:06
« Re: Hlavně klid
Ad jedna já mitsu měl spolehlivost 1. U mitsu více problému než motor mají převodovky to je fakt ale mitsu o nových vozů nedělá scény z jejich výměnou. To spíše subaru má problémi ze spolehlivostí svejch motorů. Co se týče Zrychlení. Snažil jsem se vysvětlit že co se zrychlení týče záleží na aspektech jako poměr výkon váha , výkonová křivka , kroutící moment , délka kvaltů. Schopnost auta rychle se rozjet atd. Je potřeba říct že samotné daihatsu s instalací BOV má rapidně lepší akceleraci jelikož malí motor poměrně dlouho roztáčí turbo a BOV mu pří řazení v tomto pomůže dost výrazně. Je prostě spousta aspektů ohledně zrychlení. NAvíc bylo i řečeno že nemůže jet určitou rychlostí kvůli aerodynamice a že malá auta nemohou mít dobré Cx což je nesmysl , tento ůdaj nemá z velikostí nic společného. Dále se jednalo o to že jsem pochyboval o forestru jelikož má poměrně slabý motor o proti svým konkurentům kteří takové zrychlení nemají byĎ mají silnější motory. Ale pak jsem uznal že opravdu výrobce toto zrychlení udává. Co se týče pojmu jede tak šlo o to že jsme se bavili o zrychlení a takových věcech tzn. Rychlá auta. Taky jsem tuto debatu uzavřel s tím že až po naměřených ůdajích s toho vyhodnotíme závěr. Co se týče hrubých reakcí tak to je díky tomu že už mne lidi štvou jak daihatsu pomlouvají nazývají ho korejskou mrdkou apd přitom daihatsu je nejstarší japoncká automobilka v současnosti ve vlastnictví toyoty. Za hrubé reakce se omlouvám a pokusím se jim do budoucna vyhnout.-
"anonym" [80.82.148.XXX] 11.06.2007 20:31
« Re: Re: elviiis-ovi
cau nazdar.....mam ties charade GTti ak sa mozem spitat, aky blow-off si tam dal? ties som o tom rozmyslal, a ako tak citam, tak to ma asi cosi do seba.....a este sa chcem spitat, ci ma vyznam tam pchat sportovy filter....a este jedna vec, nemas nahodou neake nd? napr taka klukovka by sa mi zisla...dik moc...inak ja daihatsu hodnotim velmi velmi kladne...
-
-
-
-
elviiis 22.06.2007 09:06
« Re: uz?
ne ne až tak do konce měsíce nebude. Dílnu mám v jeseníku a pracuju v OL takže nejni tolik času kolik by bylo potřeba. Už je skelet a dveře nachystanej na plnič a už jen kapotu a jeden blatník jeden už je v plniči (skoušeli jsme pnič od standoxu). Už mám doma i novej boost controler a předevčírem jsem byl pro ůzkej chladič na avii (má stejnou plchu jak klasickej ale menší objem ož je pro malé turbo lepší). no vzhledem k tomu če na konci července mám jet na výmněnu čelního skla tak bych to měl do té doby udělat.
-
-
neregistrovaný: "ach jo" [160.218.165.XXX] 12.08.2007 17:12
hm
Tak koukam na vasi diskuzi a japonske auta jsou lepsi a kvalitnejsi nez evropska daihatsu nepatri mezi nejlepsi ale motory fakt umi . Mozna starsi japonska auta vic rezli nez ty gersaci ale motorově se nedaj srovnat sam jsem zastancem treba mercedes 123 ale japonec je japonec. Do japonce bych se nebal jit nikdy a to jich mame vic př. Nissan primera 2,0D 270tkm kastle blba ale motor jako novej i tlakově bez poruch . Nebo jsme meli silvii 150 PS r.v 87 a bmw mladsi -2,0 litr nemel sanci. -
"anonym" [194.213.48.XXX] 04.09.2007 15:01
z větší části hotovo
Tak renovace proběhla celkem ůspěšně oproti plánovaným... povedlo se mi doladit nárazníky podle závodní verze de tomaso , vůz dostal nové kotouče brzdiče pružiny atd tad... Původně plánované IC bylo nahrazeno větším (3x větší chladící plocha při snížení obsahu vzduchu v potrubí o 2l).. výfuk byl odstraněn a místo něj byla pod prahem vyvedena trubka pro maximální odtok spalin... origo sedačky nahradí sparca s trubkovým rámem a origo pásy 4body sparco... Výkon je nyní při 0.5 bar odhadován na 110koní a při maximálním tlaku jež je 1bar kterého mohu dosáhnout za pomocí elektronického fuel cut defenderu je výkon odhadován na 150koní... až bude motor na 100% odladěn změřím výkon a zapíši přesný ůdaj jak o výkonu tak ozrychlení (s tím však bude problém jelikož vůz stráci trakci na první stupeň tahem na druhý při řazení = při tlaku 0.5bar) :-)
foto dodám pravděpodobně o výkendu... -
Biturb 25.03.2008 00:20
Smekam pred vama chlapi..
Smekam chlapi, hadate se sice jak male decka, ale ja jsem se aspon zasmal.. Kamos ma obyc Charade 999ccm bez turbicka, ma rozestavenou CRX, a tak se pokukuje po turbicku misto obyc 999ccm..
Me to take laka, za ty penizky, ale jeeste jsem turbo ani nevidel, tak nemuzu soudit..
Mel jsem Swifta GTi MK1, a tak jsem do malych japan nadseny.. :-) -
"-- skrytý --" 16.05.2008 10:52
prosba
Zdravím, potřeboval bych se zeptat a poprosit jestli nemá někdo el.schema k autičku Daihatsu Charade 999ccm s turbem a mohl mi ho poslat na email. diky moc Koupil jsem ho dceři a je tam nejaka vada el instalaci. Stačil by mě naskenovaný Děkuji všem