Toyota (Zetti)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
lamal 16.06.23 16:04
« Re: Re: Re: Re: Dosť zlé
´´Je smutne, jak se vsude vytraci poctive remeslo uplne vsude. V servisu, v hospode, na stavbe, uplne vsude. Jen co nejmin prace a co nejvic penez. Jsem stale na vazkach, jestli nemam autorizaky ignorovat, uvidim, co prinese cas.´´
Pod toto by som sa podpisal, smeruje to tu do zadnice.
Obavam sa, ze je to dosledok internetu, zavist a velke oci, vsetci maju viac, len ja mam malo, preto nehodlam urobit nic poriadne. -
Rasto 13.06.23 11:18
« Re: Re: Dosť zlé
Ako pekne mu to vysvetľuješ, ale jemu to môže byť úplne jedno. Človek si kupuje nové auto, aby nemusel do servisu. Samozrejme stane sa, že sa rozbije, ale ako jediné akceptovateľné vidím raz tú baterku nabiť a ak sa stane to isté znova, vymeniť. Nie nechavat týždeň v servise na pozorovani. -
Xylo 05.06.23 19:26
« 12 V baterka
Každý rok se mi stane, že přijdu k autu (Smart ForTwo) a auto je mrtvé, protože má vybitou baterku. Normálně v klidu to nabiju úplně blbou krabicovou autonabíječkou a za cca 8 hodin tam mám zase 40 Ah. Místní elektrohujeři podle mého názoru žádnou reálnou zkušenost s EV nemají, protože žádná euforie z užívání elektroauta se prostě nekoná. Naštěstí mám poměrně malou trakční baterii, takže doufám že díky pomalému nabíjení mi vydrží celou dobu, kdy ještě budu auto potřebovat. -
Zetti 22.11.23 19:03
« Re: Re: recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
Necitim ani trochu hořkosti, sam jsem si to vybral a dokud to bude jezdit tak si ho necham. Na ježdění v dosahu baterie je vic nez výborný. Ale doporučit elektroauto jako jediny rodinný vuz urcite nemuzu
-
speedfred 22.11.23 18:22
« Re: recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
To MACZ je celkovo divné, pretože z troch zariadení sa tu prihlásim/prispievam iba z jedného a kdežto do ACZ môžem zo všetkých troch.
Tvoje auto je asi nejaké zakliate, najprv nešlo opraviť nadpis, teraz pre istotu už není vôbec nič a do toho ešte problémy s batériou.Naštastie to není nič fatálne ale trochu úsmevné cez slzy. Nepríjemne zaujal ten prístup Toyoty keď pri tak drahom aute neboli schopný vymeniť batériu za pár šušňov.
Inak pekný popis nezaujatého užívateľa obyčajného ev-éčka. -
Zetti 22.11.23 09:54
« recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
Asi tak. MAC nebyl schopen pres pul roku recenzi priradit model BZ4X a stale to u nove recenze neni mozne, tak recenzi proste smazli. Tezko rict, zdali je to neschopnost administratora nebo se musi pro elektroauta, pripadne pro toyoty jen horovat.
Elektricka toyota jezdi uz vic nez rok. Auto jezdi pekne, rychle, potichu, na domaci zasuvku i dost levne, mene nez korunu na kilometr, po aktualizaci ujede v lete v mestskem provozu bez topeni i 400 km, nicmene jak se pise vsude, neni to auto na dlouhe cesty.
Nenechte se ukolibat elektropomatenci pohadkami o nabijeckach na kazdem rohu. Nejsou. 50kW v zimnim provozu s topenim po hodine nabijeni neda ani 200 km a silnejsi jsou od sebe daleko a navic jsou nehorazne drahe a budou jeste drazsi.
AC nabijecka da bezetku tech 50 kW pri dobre konstelaci za 7 a vic hodin. Prvni 3 hodiny jsou zpravidla zdarma, dalsi hodiny platite treba u PRE 30 korun za hodinu. Za 7 hodin stani tak zaplatite 120 korun.
-
Zetti 01.11.23 09:53
« Tak teď jsme ten gordický uzel v redakci MACZ rozštípli ....
U Toyoty BZ4X jsme dokázali odstranit Auris, ale už neumíme přiřadít typ BX4Z. To už je na nás moc práce. Takže recenze je na auto Toyota. Fertig. Může být stará, nová, výborná a propadák. Prostě Toyota. Na typu přeci nezáleží
Takový malý odraz zoufalého přístupu k práci běžného zaměstnance, jako bych viděl jak se pracuje když nás to nebaví. MACZ začínaje, přes naší slavnou vládu až po EU.
Tohle prostě nemůže dopadnout dobře. -
Xylo 17.06.23 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: baterka
Měl jsem tuhle "závadu" 2x a vždycky jsem tu úplně mrtvou baterku dobil úplně blbou autonabíječkou (mám pořád stejnou 12V baterku). Je to trochu časově náročné, protože 4 A nabíječka mojí 40 Ah FIAMMku nabíjela celých osm hodin. U Smarta je na to "rozhýbání" mrtvého auta fígl. Dveře otevřeš normálně klíčkem (mám úplně stejný jako se používal u oktávek - skládací hovado) a následně ve středovém panelu otevřeš kryt a odjistíš zámek převodovky, tím se ti povede vyřadit na N. Je to v manuálu popsané jako Manuální zrušení blokování volicí páky.
Proste pacient na umele ventilaci a ceka se, az tise sam od sebe odejde.
Bohuzel.