Toyota (Zetti)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Zetti 22.11.23 19:03
« Re: Re: recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
Necitim ani trochu hořkosti, sam jsem si to vybral a dokud to bude jezdit tak si ho necham. Na ježdění v dosahu baterie je vic nez výborný. Ale doporučit elektroauto jako jediny rodinný vuz urcite nemuzu -
speedfred 22.11.23 18:22
« Re: recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
To MACZ je celkovo divné, pretože z troch zariadení sa tu prihlásim/prispievam iba z jedného a kdežto do ACZ môžem zo všetkých troch.
Tvoje auto je asi nejaké zakliate, najprv nešlo opraviť nadpis, teraz pre istotu už není vôbec nič a do toho ešte problémy s batériou.Naštastie to není nič fatálne ale trochu úsmevné cez slzy. Nepríjemne zaujal ten prístup Toyoty keď pri tak drahom aute neboli schopný vymeniť batériu za pár šušňov.
Inak pekný popis nezaujatého užívateľa obyčajného ev-éčka. -
Zetti 22.11.23 09:54
« recenzi není možné zobrazit. Je buď smazaná, nebo skrytá administrátorem
Asi tak. MAC nebyl schopen pres pul roku recenzi priradit model BZ4X a stale to u nove recenze neni mozne, tak recenzi proste smazli. Tezko rict, zdali je to neschopnost administratora nebo se musi pro elektroauta, pripadne pro toyoty jen horovat.
Elektricka toyota jezdi uz vic nez rok. Auto jezdi pekne, rychle, potichu, na domaci zasuvku i dost levne, mene nez korunu na kilometr, po aktualizaci ujede v lete v mestskem provozu bez topeni i 400 km, nicmene jak se pise vsude, neni to auto na dlouhe cesty.
Nenechte se ukolibat elektropomatenci pohadkami o nabijeckach na kazdem rohu. Nejsou. 50kW v zimnim provozu s topenim po hodine nabijeni neda ani 200 km a silnejsi jsou od sebe daleko a navic jsou nehorazne drahe a budou jeste drazsi.
AC nabijecka da bezetku tech 50 kW pri dobre konstelaci za 7 a vic hodin. Prvni 3 hodiny jsou zpravidla zdarma, dalsi hodiny platite treba u PRE 30 korun za hodinu. Za 7 hodin stani tak zaplatite 120 korun.
-
Zetti 01.11.23 09:53
« Tak teď jsme ten gordický uzel v redakci MACZ rozštípli ....
U Toyoty BZ4X jsme dokázali odstranit Auris, ale už neumíme přiřadít typ BX4Z. To už je na nás moc práce. Takže recenze je na auto Toyota. Fertig. Může být stará, nová, výborná a propadák. Prostě Toyota. Na typu přeci nezáleží
Takový malý odraz zoufalého přístupu k práci běžného zaměstnance, jako bych viděl jak se pracuje když nás to nebaví. MACZ začínaje, přes naší slavnou vládu až po EU.
Tohle prostě nemůže dopadnout dobře. -
JirkaVejrazka 11.08.23 14:28
« Tenhle server umira
Neda se nic delat, MACZ proste pomalu umira. Nikoho z redakce nebo CNC.cz to proste uz nezajima a vypada to, ze se ceka na nejakou technickou zavadu aby se to cestne ukoncilo "pro nekompatibilitu s modernimi redakcnimi systemy", nebo tak neco.
Proste pacient na umele ventilaci a ceka se, az tise sam od sebe odejde.
Bohuzel. -
Xylo 17.06.23 08:09
« Re: Re: Re: Re: Re: baterka
Měl jsem tuhle "závadu" 2x a vždycky jsem tu úplně mrtvou baterku dobil úplně blbou autonabíječkou (mám pořád stejnou 12V baterku). Je to trochu časově náročné, protože 4 A nabíječka mojí 40 Ah FIAMMku nabíjela celých osm hodin. U Smarta je na to "rozhýbání" mrtvého auta fígl. Dveře otevřeš normálně klíčkem (mám úplně stejný jako se používal u oktávek - skládací hovado) a následně ve středovém panelu otevřeš kryt a odjistíš zámek převodovky, tím se ti povede vyřadit na N. Je to v manuálu popsané jako Manuální zrušení blokování volicí páky. -
speedfred 16.06.23 17:16
« Re: Re: Re: Re: baterka
Tiež som mal problémy s 12V batériou u EV ktorá úplne kľakla a s autom nešlo ani pohnúť (nakládka na odťah s VZV). Po výmene batérie to zatial jazdí a dúfam že to bol len ten problém. Po ani nie 4 rokoch a cca 11.000km bola baterka totálne rozsypaná.
Asi budem musieť povedzme raz za 1/2 roka nabíjať aj tú 12V bateriu. -
lamal 16.06.23 16:16
« EV
Dobra skusenost, nie som zastanca ani odporca EV, myslim ze tak ako si to zosumarizoval to dava zmysel aj mne tj. ako auto do mesta a okolia s domacim nabijanim.
Vacsina problemov, kt s tym mas bude prave kvoli tomu, ze je to Toyota, ktora to este nema na miestny trh vychytane + servisna topornost bez akejkolvek sebareflexie a zakaznickej orientacie. Baterku mali vymenit, nema ziaden predpoklad zivotnosti a k tomu tie najhorsie trable typu - nove auto, s kt. neodides.
Tlak na EV od Toyoty bude pravdepodobne kvoli GR modelom a emisiam, aby to v EU mohli predavat, potrebuju legislativne emisne zlato. -
lamal 16.06.23 16:04
« Re: Re: Re: Re: Dosť zlé
´´Je smutne, jak se vsude vytraci poctive remeslo uplne vsude. V servisu, v hospode, na stavbe, uplne vsude. Jen co nejmin prace a co nejvic penez. Jsem stale na vazkach, jestli nemam autorizaky ignorovat, uvidim, co prinese cas.´´
Pod toto by som sa podpisal, smeruje to tu do zadnice.
Obavam sa, ze je to dosledok internetu, zavist a velke oci, vsetci maju viac, len ja mam malo, preto nehodlam urobit nic poriadne. -
Xylo 15.06.23 19:22
« Re: Re: Re: baterka
Ty 12V baterky jsou nějaké divné. Jak jsem psal mám ve Smartu 40Ah, což mi nepřipadalo vzhledem k velikosti divné, ale tvoje BZ se 44 mi připadá málo. Ioniq má taky 40 a Tesla S originálně snad jen 33 Ah (ale prý nějakou spešl). Doufám, že tvoje nová větší to vyřeší. Každopádně budu ti vděčný pokud budeš držet recenzi aktualizovanou. :yes: