Peugeot 207 (2009)
15.2.2012Jo jo, už je to tak, v Ronaultovic garáži nepřibyl nový Renault, dokonce ani zážehový motor, ale chrochtající Pažout hrající si na SUV… Kdo by to byl…
Peugeot 207SW (Ronault)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 28.12.13 16:04
« Re: Re: Re: ....nevím
Dost mě+ právě proto překvapuje, že kolegyně už má nalítáno přčes 200t km, vůbec neumí jezdit, buď motor podtáčí nebo naopak přetáčí, nedejbože se u řízení zakecá a je schopná jet v 3500ot klidně 5 km v kuse nebo naopak a motor sice docela doast žere, ale kolik, to nikdo neví..., ale jezdí pořád.
Ve své době to byly porovnatelné motory, dnes už ne.
Řazení nějak viditelně u svých pětikvaltů PSA nezlepšil dodnes, naštěstí šestikvalty už jsou diplomaticky řečeno v pořádku. Ale jak píšu i v recenzi, třeba řazení v RCZ je výtečné. V tom kolega z Fr. Renault pokročil o značný kus dále.
Tak na 207 jsou ty rázy znát jen na letních 16", 15" jsou naopak hodněš pohodlné, ale taky špatně drží stopy... co to jsou za gumy netuším, neb půjdou pryč, hrozné šmejdy.
m právě v dešti pískají právě ty Continentaly TS 850, jinak ale k jejich chování nemám připomínek. Energy savery taky zatím chválím, ale jak zž padlo i jinde, nemají tak dobrou přilnavost jako právě Primacy HP, ty jsem měl na Laguně a držely v zatáčkách lépe. Pravda, Laguna nebyla až tolik nedotáčivá jako Megane, ale přesto tu jistotu Primacy HP nemají. -
michalpneu 28.12.13 14:58
« Re: Re: ....nevím
To jo, to máš pravdu. Kultivovanější chod tam byl o dost u toho HDI, to máš pravdu. Přecejen to TDi při nastartování rozvibrovalo celé auto:-) Ale na můj vkus byl TDi o dost spolehlivější a bitelnější. Aspoň já s tím HDi měl pořád problémy, ale vyloženě si na něj stěžovat nemůžu. A prostě mi přišlo,ž e to TDI lépe tahá, zase HDI jel rychleji...ono každý ropák má něco + a něco -.
Co musím podepsat je jednoznačně to nepřesný řazení. Já myslel, že to bylo je u toho partnera, ale kamarád to mě i u 206 a jak koukám je to nešvár i 207. Chvílema mi přišlo, že to tam hledám jak v autobusu. A taky ty dlouhé převody. To mě vadilo dost a na spojku jsem si taky zvykol.
Ty rázy nebudou asi tak rozměrem. Ono s tím měli problémy i 307 a hlavně ze zadní nápravy to bylo hodně cítit. Ono já si osobně myslím, že u těch Peugeotů to není ani tak tím nastavením nebo nápravou, ale tím, jak je to tam uložený. Osobně s tím mám trochu taky problémy u Roomstera, kde ty rázy jsou teda ze zadu hodně znát a paradoxně jsou větší u 15ek na zimu než u 16ek.
Jinak ty TS850 zase mají své jiné výhody a to v hlubokém sněhu, kdy ta směrová guma lépe zabere. Ta TS830P (TS830 je stará, místo ní je právě 850, ale TS830P se dělá pořád, protože je asymetrická) díky té konstrukci je zase vhodnější na jízdu po městě a dálnici a pro trochu sportovnější jízdu.
Jinak máš pravdu s těmi Energy Savery. Ono faktem je, že micheliny na mokru jsou trochu hlučnější a trochu slabší. Já moc upřímně nechápu, proč ten Energy Saver dělají v tak velkých rozměrech, když je konstruovaná na menší vozy. Přitom Michelin v tom 205/55 R16 vyrábí jak Energy Saver, tak Primacy 3 (dříve výbornou Primacy HP) a sportovní Pilot Sport 3. Já jsem měl možnost ještě na octavii mít obě, jak Energy Saver, tak Primacy HP a Primacy HP byla úplně v pohodě. Podle mě ta kostra na Energy Saver už je příliš a nechal bych ji do 15ky...ale asi honění emisí a spotřeby je pro mišáky důležitější...ale zase mám dost zákazníků, kteří jsou na Energy Saver v tomto rozměru spokojení. -
Ronault. 28.12.13 13:25
« Re: ....nevím
Prošel jsem si to zpětně a narážek na Škodovku jsem našel docela málo. Ono to je spíše na marketing, který se snaží prodat i háček v kufru či houkačku. Není se pak co divit, že je to k smíchu.
2,0 HDI 66 kW už dnes v nabídce není. Jel jsem s ní několikrát, protože jí má kolegyně v 307. tam mě překvapuje hlavně na svou dobu kultivovaný chod, v tom, se nezlob, 1,9 TDI konkurovat nemůže. Každý z těch motorů má prostě jiný charakter. 1,6 HDI je opět někde jinde, spíše nutno srovnávat s 1,6 TDI. Mě u 207, což je reálně otcovo auto, já mám jiné, vadí jiné vlastnosti, hlavně nepřesné řazení, poslední dobou pozoruju i docela zvláštně tvarovaný pedál spojky, který dělá problémy v zimních botech a na 16" přecejen výraznější rázy od kol.
Koukal jsem na diskuzi o pneu, kterou jsi vedl pod jinou recenzí, zajímavé. Psal jsi o Conti TS850, které jsem si teď pořídil na 16" 205/55 k Meganu 1,6 dCi a nejsem si teda jistý, jestli jsem neměl shánět spíše TS830. zatím jsem relativně spokojený, spotřeba oproti stejně velkým Michelin Energy Saver (z výroby) se nezměnila, jen pozoruju větší hlučnost, konkrétně pískání při jízdě na mohré vozovce. -
michalpneu 28.12.13 12:34
« ....nevím
Je to moc pěkně udělaná recenze, je vidět, že jsi profík, akorát ty přiblbý narážky na škodovku by bylo dobré si odpustit, ale to je celkem Tvůj problém.
Auto je to určitě praktický. Já jsem peugeota měl, ale byl to Partner z roku 2003, ale ten civilní, ne užitková verze, takže praktické autíčko a celkem příjemné. Tehdy tam byl motor 2,0 Hdi 66 kw a shodou náhod v té době jsme měli ještě doma 1,9 TDI 66 kw v octavii, takže se to dobře porovnávalo a co se týče motoru, tak TDI bylo asi tak o 60% jízdně lepší. Tak snad na tom budou tyto nové motory u peugeotu lépe.
Co se mi líbí, že tam používají staré dobré ovládání radia pod volantem, to jsem i já zažil a tak mě to sralo, až to bylo dobrý....no a od té doby mám jen benzinová auta, protože benzíny mi prostě více vyhovují a hlavně to řazení a jízdní komfort. ALe to je asi o zvyku každého.
Jinak co se týče francouzských aut hodnotit to nechci, protože je rád nemám, ale rozhodně Ti přeju, ať Ti dobře slouží a vyhybají se Ti blázni na silnicích a poruchy, ať se daří!