To jo, to máš pravdu. Kultivovanější chod tam byl o dost u toho HDI, to máš pravdu. Přecejen to TDi při nastartování rozvibrovalo celé auto:-) Ale na můj vkus byl TDi o dost spolehlivější a bitelnější. Aspoň já s tím HDi měl pořád problémy, ale vyloženě si na něj stěžovat nemůžu. A prostě mi přišlo,ž e to TDI lépe tahá, zase HDI jel rychleji...ono každý ropák má něco + a něco -.
Co musím podepsat je jednoznačně to nepřesný řazení. Já myslel, že to bylo je u toho partnera, ale kamarád to mě i u 206 a jak koukám je to nešvár i 207. Chvílema mi přišlo, že to tam hledám jak v autobusu. A taky ty dlouhé převody. To mě vadilo dost a na spojku jsem si taky zvykol.
Ty rázy nebudou asi tak rozměrem. Ono s tím měli problémy i 307 a hlavně ze zadní nápravy to bylo hodně cítit. Ono já si osobně myslím, že u těch Peugeotů to není ani tak tím nastavením nebo nápravou, ale tím, jak je to tam uložený. Osobně s tím mám trochu taky problémy u Roomstera, kde ty rázy jsou teda ze zadu hodně znát a paradoxně jsou větší u 15ek na zimu než u 16ek.
Jinak ty TS850 zase mají své jiné výhody a to v hlubokém sněhu, kdy ta směrová guma lépe zabere. Ta TS830P (TS830 je stará, místo ní je právě 850, ale TS830P se dělá pořád, protože je asymetrická) díky té konstrukci je zase vhodnější na jízdu po městě a dálnici a pro trochu sportovnější jízdu.
Jinak máš pravdu s těmi Energy Savery. Ono faktem je, že micheliny na mokru jsou trochu hlučnější a trochu slabší. Já moc upřímně nechápu, proč ten Energy Saver dělají v tak velkých rozměrech, když je konstruovaná na menší vozy. Přitom Michelin v tom 205/55 R16 vyrábí jak Energy Saver, tak Primacy 3 (dříve výbornou Primacy HP) a sportovní Pilot Sport 3. Já jsem měl možnost ještě na octavii mít obě, jak Energy Saver, tak Primacy HP a Primacy HP byla úplně v pohodě. Podle mě ta kostra na Energy Saver už je příliš a nechal bych ji do 15ky...ale asi honění emisí a spotřeby je pro mišáky důležitější...ale zase mám dost zákazníků, kteří jsou na Energy Saver v tomto rozměru spokojení.