Recenze

9 Majitel

Mercedes-Benz GLK GLK 280 4Matic

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 18× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mercedes-Benz GLK, foto 1 Mercedes-Benz GLK, foto 2 Mercedes-Benz GLK, foto 3 Mercedes-Benz GLK, foto 4 Mercedes-Benz GLK, foto 5 Mercedes-Benz GLK, foto 6 Mercedes-Benz GLK, foto 7 Mercedes-Benz GLK, foto 8
Mercedes-Benz GLK, foto 9 Mercedes-Benz GLK, foto 10 Mercedes-Benz GLK, foto 11 Mercedes-Benz GLK, foto 12 Mercedes-Benz GLK, foto 13 Mercedes-Benz GLK, foto 14 Mercedes-Benz GLK, foto 15 Mercedes-Benz GLK, foto 16 Mercedes-Benz GLK, foto 17 Mercedes-Benz GLK, foto 18 Mercedes-Benz GLK, foto 19 Mercedes-Benz GLK, foto 20 Mercedes-Benz GLK, foto 21 Mercedes-Benz GLK, foto 22 Mercedes-Benz GLK, foto 23 Mercedes-Benz GLK, foto 24 Mercedes-Benz GLK, foto 25 Mercedes-Benz GLK, foto 26 Mercedes-Benz GLK, foto 27 Mercedes-Benz GLK, foto 28 Mercedes-Benz GLK, foto 29 Mercedes-Benz GLK, foto 30 Mercedes-Benz GLK, foto 31 Mercedes-Benz GLK, foto 32 Mercedes-Benz GLK, foto 33 Mercedes-Benz GLK, foto 34 Mercedes-Benz GLK, foto 35 Mercedes-Benz GLK, foto 36 Mercedes-Benz GLK, foto 37 Mercedes-Benz GLK, foto 38 Mercedes-Benz GLK, foto 39 Mercedes-Benz GLK, foto 40 Mercedes-Benz GLK, foto 41 Mercedes-Benz GLK, foto 42 Mercedes-Benz GLK, foto 43 Mercedes-Benz GLK, foto 44 Mercedes-Benz GLK, foto 45 Mercedes-Benz GLK, foto 46 Mercedes-Benz GLK, foto 47 Mercedes-Benz GLK, foto 48 Mercedes-Benz GLK, foto 49 Mercedes-Benz GLK, foto 50 Mercedes-Benz GLK, foto 51 Mercedes-Benz GLK, foto 52 Mercedes-Benz GLK, foto 53 Mercedes-Benz GLK, foto 54 Mercedes-Benz GLK, foto 55 Mercedes-Benz GLK, foto 56 Mercedes-Benz GLK, foto 57 Mercedes-Benz GLK, foto 58 Mercedes-Benz GLK, foto 59 Mercedes-Benz GLK, foto 60 Mercedes-Benz GLK, foto 61 Mercedes-Benz GLK, foto 62 Mercedes-Benz GLK, foto 63 Mercedes-Benz GLK, foto 63 Mercedes-Benz GLK, foto 64 Mercedes-Benz GLK, foto 65 Mercedes-Benz GLK, foto 67 Mercedes-Benz GLK, foto 68 Mercedes-Benz GLK, foto 69
 

Technické info

Přezdívka auta gé-el-káčko Rok výroby 2010 Koupeno ojeté najeto [km]:45000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2996 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 470 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 13.2

Popis vozu

Začnu pěkně postupně, jak jsem se k autu dostal. Vše začalo s nástupem zimy 2012/13, kde naše stará 15ti letá dieselová Honda ke stále většímu kapání oleje přidala i podivné zvuky při studeném motoru a já jsem ztrácel víru, že s ní uvidíme jarní petrklíče. Nechtělo se mi značkovat stání před domem od oleje, tak už zbývalo tento můj poslední traktor v životě nějakému s prominutím blbci prodat. Naštěstí nám vyšli vstříc v áčkách :-) Ale to už jsme GLK měli zamluveno.

Výběr auta

Kdo chce jít přímo na konkrétní věci, přeskočte na silné/slabé stránky, jinak doufám že nebudu výkaldem nudit.

Asi rok jsem s ženou vybírali co se komu líbí, a byla to exkurze napříč automobilovým spektrem - ve hře byly Honda Accord, nějaké Chevy, Volva v kombíku, Ford Mondeo, dokonce i Alfa 159, Toyota, MB C v benzínu a kombi, Oktávka RS, Superb 1,8 TSI, ....a spousta dalšího. Museli jsme jasně stanovit priority abyjsme se už konečně dohodli, protože čas běžel a venku mínus desítky každým dnem snižovaly pravděpodobnost nastartování stařenky Hondy.


Benzín - absolutní podmínka. Jezdíme pár km do/z práce a po nákupech, mimo to ven z města jedeme ojediněle. Tímto se možnosti razantně smrskávají, protože trhu stále vládne neviditelný naftový guru.

Automat - ne 100% nutnost, ale už bych ho jednou rád poznal (ano, ve svých 32 letech jsem v automatu ještě nejel, prdel co? ). Jenže najděte skutečně dobrý automat a navíc v kombinaci s benálem? DSG - ano, ale četl jsem i negativní ohlasy na spolehlivost. CVT - např Toyota to používá, hmm, přeci jen variátorový systém není ještě úplně poladěn. A kolik by měl mít stupňů nebo vzít přece jen manuál? Stran MB a céčka - mají automaty, ale pětikvalty, 7Gtroniky dávají až do novějších ročníků a vyšších řad.

Větší zavazadlový prostor - s výhledem na nějakého potomka jsme furt vyčleňovali kombály, SUV či crossovery jsem zpočátku ani moc neřešil. V tomto ohledu vévodil Superb, prodejce Toyoty moji ženu však ujišťoval, že kočárek se vejde i do kombíkového Avensisu.

Pohon kol - ke čtyřkolce jsme dospěli až prakticky na konci, ukázala se jako dobrá volba. Jsou věci, za které si člověk rád připlatí. Smrskávání modelů se dostalo až k céčku od MB, ovšem po vystřízlivění z designového opojení jsme důrazně přehodnotili zadokolku a tím pádem slavné céčko padlo. Chtít především 4kolu, stojí mi "pod lampou" před domem Forester. Symetrical AWD je dost dobře hodnocený pohon kol. Od Subaru měl ale spolehlivě odradil interiér, bylo to prostě hrozné, brrr. Ještě svitla jiskra naděje - tak chtějme do céčka 4Matic, aby toho nebylo málo, tak i s benzínem - k smíchu, nesehnatelné. Takže nic.

Nové/ojeté - pochopitelně jsme chtěli pokud možno nové - nikdo vám ho nehuntoval, zhuntujete si ho pěkně sami, nemusíte se bát stočení, záruka, bla, bla...Ojetinu jsme brali do 50 tkm a do 2 let, takže jsme pokukovali i po ročních vozech. Za cenový limit asi 500 tis plus mínus se dá pravda pořídit několik funglovek ale na splnění našich představ do posledního punktíku můžeme zapomenout. Toyota Avensis (kde jsme měli jž v podstatě indiv. nabídku hozenou v mailu) se nám zamlouvala, nakonec ale pro absenci 4x4 jednání krachlo.

Abych se dostal k věci - tak o GLK jsme uvažovali jen v rovině pohádek. Když mi žena říká že se jí líbí, já jsem opáčil že se mi líbí G 65 AMG a tím jsme vesele skončili. Ano, GLK jsme chtěl taky ale jediné které cenově šlo mělo nahrkáno k dvěma stům tisíc a já opravdu nechci dotovat výzkum životnosti nové "vyhraněné" třídy Mercedesu z vlastní kapsy. Po jedné nedělní procházce, kdy jsem podlehl steskům mojí polovičky jak se jí to GLK líbí jsem znechuceně a s frustrací prosmažil mobile a autoscout abych dokázal že vše je marné a ejhle - ňákej pražák má přesně to co jsme chtěli prakticky do puntíku - až na cenu. Benzín, 4kolka, automat, a hlavně v porovnání s vrstevníky asi o 100 tis levnější. Fakt, že vůz je v ČR hrál taky nezanedbatelnou roli a na fotkách matná folie vypadá na tomto kousku skvěle. Telefonát a jelo se. Zařekl jsme se, že pokud se vyskytne jakýkoliv problém, balíme to a počkáme si na něco jiného, to nejlepší však mělo teprve přijít.
Jak uvedu níže, čekaly nás spíše jen samá pozitiva a sociální jistoty.

První zkušenosti a dojmy

Jedná se o Mercedes GLK 280 4Matic, 2010, 43 000 Km, původ SK, 19 kola 235/50.
Sport paket, webasto instalováno do nového vozu. Motor V6 atmosféra 2996ccm, 170kW 320 NM. 0 - 100km/h papírově 7,6s.
Na první pohled zaujme precizně provedená folie a absence jakýchkoliv větších škrábanců, promáčknutí, oděrek apod. Majitel se o auto staral nanejvýš svědomitě. Tento dojem potvrdil interiér, myslel jsme si že vyjel právě z výrobní linky. O špíně, prachu, oděrkách a stopách používání prakticky nebylo řeči, dokonce koberečky byly jako nové až mě bylo líto nasednout nevyzutý. Později po několikatýdenním prozkoumávání jsem našel povolení pár švů okraje sedadla, drobná oděrka u B sloupku od používání pásů a několik dobných poruch na folii. Dojmy z první jízdy nebudu popisovat, dnes vím že byly emotivně zkresleny. Definitivní ano padlo po projítí diagnostiky v MB Paha (700Kč) - vyjely asi 2 chyby ohledně vyhřívání zpětného zrcátka, ale byl jsme ujištěn že to není nic vážného a příští servisní prohlídka to vyřeší - samozřejmě zdarma. Podepsali jsme předběžnou smlouvu a odjeli se těšit zase domů. To skutečně nejlepší mělo přijít při předání vozu. Ohledně jednání prodejce se vyjádřím dole ve zkušenostech, nyní no comment. Na předávku došel sám majitel, prozradil že záruka je protažená na 4 roky (nyní stáří 2,8 roku), a servis ve slovenské síti MB 6 let/160 000 zdarma. A k tomu nedávno nové komplet brzdy. Do Holíče to mám z mého rodiště asi 10 km takže žádná křeč. Když pominu drobnosti jako že to podle popisu nemělo CD changer a majitel si sbalil origo bedýnku Mercedes na nákupy(součást výbavy), další výrazné plus - co v popisu nebylo tak nezávislé topení Webasto a již zmíněná folie. Celkově tedy velká spokojenost. A jak to dopadlo nebo dopadá?

Silné stránky

Po několika měsících provozu, kilometrech na dálnici, městě, rozbitých okreskách a lehkém offroadu.

Jízdní vlastnosti: GLK je vybaveno adaptivními tlumiči ( nemá Airmatic), takže jízda je velmi hladká, komfortní a tlumiče plní svoji funkci na výbornou. Ideální je pro něj svižná jízda po rozbitých okreskách, kde se žádné otřesy nekonají a prudké brzdění nebo strhávání volantu před výmoly je prakticky minulostí.
Ve městě - kde se pohybuji nejčastěji je jízda bez problémů, motor prakticky neslyšíte - blaho pro moje uši po letech strávených v dieselu jsme si toto zasloužil. Dynamika je dostačující, nepotřebuji s nikým závodit na zelenou, ale nevíte kdy se výkon může hodit. Prudké projetí zatáček je to co vás ve městě potěší - auto drží jako přibité, náklony alá sedany z devadesátých let se nekonají. Co se týká sněhových pojezdů zkusili jsme zasněženou silnici při jízdě na hory a deklarované chování vozu mohu jen potvrdit. 4Matic ve spolupráci s elektronikou dostává auto pod kontrolu v každé situaci, trakce do prudšího kopce, kde konvenční předokolky volí raději řetězy, je naprosto plynulá a bez chyb. Lehčí terén jsem projel jen pár kilometrů, v podstatě není co řešit, pomaleji se krásně svezete, při zrychlení ale pocítíte ony devatenáctky, tento rozměr patří na silnici. Automat - další skvělá stránka - jedná se o 7 stupňovou Gtronic bez přídomku plus, tedy starší verze. I tak je řazení velmi tiché, inteligentní a intuitivní, a pokud se na to nezaměříte, ani jej prakticky nepostřehnete, škubání nebo jiné např. zvukové fenomény se opravdu nekonají. Využívám prakticky jen comfort mód, sport a manuál je pro normální provoz zbytečný. Neznám konkurenční automaty ale řekl bych že 7G řadí velmi přesně - při jemném sešlápnutí se rozjedete velmi plynule a rychlosti tam skáčou kolem 2 tis otáček. Není problém jet v dědině 55 Km/h na šestku a pod 1500 ot. Při razantnějším sešlápnutí auto doslova vyskočí z místa a ručička otáčkoměru líce kolem 3300 ot. Pokud sešlápnete plyn na plno, zajedete mírně do sedačky a s rychlostí si počkáte do asi 5000 ot/min. Podotýkám že se jedná o režim Comfort. U sportovního jedete až cca ku 6200 ot/min., to už se dá alespoň pro mně hovořit o sportovním zážitku. Těžko porovnávat a i hodnotit nějaký pseudo "turbo" efekt, nicméně nepocítil jsem subjektivní konstantní zrychlení až k maximálce, po chvilce se jakoby zdá že se mu nechce zrychlovat, toto je ovšem jen zdání, ručička tachometru vás přesvědčí o opaku. Zkrátka je to SUV a to ještě "nejslabší" benzínová motorizace, takže bych to popsal jako velmi živé chování premiového auta, sporťák to samozřejmě není. Ostatní značky (např Kia, Hjundé, Ford,Oupl, a já nevim co ještě) mají ten výkonostní průměr níže a podle toho i jízdní vlastnosti.

Tempomat je další novinka kterou obyčejný kmán z moravy objevil. Ovládání páčkou zpočátku rozpačité - při první jízdě s autem domů jsem jej v klídku používal jako blinkr - časem ale velmi dobrý pomocník. Nastavit jde od 30 km/h po krocích 1 nebo 10km/h. Hlavně ve spojení s automatem je to fakt přínos. Nevím jak to funguje u manuálu. Představa že bych měl v prudkém kopci náhle přeřazovat je šílená.

Kvalita provedení interiéru je další velké plus. Nevšiml jsem si zatím ničeho zásadního co bych považoval za výraznější výrobní prohřešek.

Design je asi to druhé co se po spotřebě (vztaženo na tuto motorizaci) bude propírat. Nynější facelift 2013 je krokem jinam, zvláště původní hranaté průduchy a celá koncepce interiéru byly hodně povedené a korespondovaly s exteriérem, i když dnes vlastně korespondují taky - na nátlak populistické většiny se holt ustoupilo původnímu hranatému konceptu, no mě to vlastně nemrzí, na nové bych neměl a toto se mi líbí tak jak je. Očekávám vaše názory :-)

Světlomety - především fakt, že nemusíte v životě nic nastavovat a přepínat, je prostě super. Světla mám na "áčko" a vše funguje na jedničku. Odpadá šrubování debilních ledek rozličných tvarů.

Ergonomie - velký klad GLKáčka a vlastně všech MBček. Mě osobně velmi vyohvuje, a po kratší epizodě s tempomatem nemám k ovládání vážných výhrad.

Kufr - velké plus obecně všech SUV - snadný přístup do zavazadelníku rovněž kvituji s povděkem.

Další věcí které hodnotím jako kladné stránky jsou mimo základní výbavu.

Matná folie - udělá z auta něco vyjímečného, a pokud je dobře provedena - a tady je fakt dobře - i nějaký rok vydrží. Důležitá je i její praktická funkce ochrany laku.

Webasto - nezávislé topení po opravě trysky asi za 6 tis (po předchozím ujištění že funguje 100%) pracuje spolehlivě a šetří palivo při studeném motoru. U této motorizace to může znít trochu směšně ale i tak se to projeví.

Záruka a servis - kolegové na slovači poskytují prakticky stejnou službu a 6 let máte od běžných servisních úkonů pokoj (oleje, práce, filtry a každou druhou návštěvu sada stěračů zdarma. Záruka standard 2 toky, zde za cca 650 éček protáhlá na 4 roky(pro mě ještě rok).

Slabé stránky

Není toho moc, drobnosti se však najdou.

Při zavírání dveří je slyšet vrzání madla - je to zřejmě dáno umístěním hliníkového madla do plastu dveří. V této cenové kategorii bych to neočekával.

Rádio není vyloženě špatné, na to že to je základní provedení Audio 20 hraje si myslím velmi dobře, jen možnosti nastavení jsou tragicky malé (basy, výšky, balance), neznám vyšší řady apod., ale toto je vážně hrůza. Na druhou stranu ono to vlastně pro běžný provoz stačí. Jsem asi trochu rozmlsaný hifi audiem ve staré Hondičce :-)

iPod/ USB konektivita - problém Mercedesů, dávat za paket pro připojení těchto blbostí přes 20 tisíc je i na medvěda moc, když si vezmete že např. Toyota to má prakticky v základu. Řeším to iPodem píchnutým do AUX a hraje to. Bohu díky inteligentně umístěným v kastli u spolujezdce.

Zavazadlový prostor - 450 litrů není extra nějaká hitparáda i na toto SUV. Hranaté tvary zase tolik místa nenadělí, i když po sklopení sedaček převezete prakticky vše; a počítá se i s rakví (na střechu, ne nebožtíka dovnitř!!!) - podélníky má GLK napevno.

Aerodynamický odpor - tento krásný tvar má i svá omezení - při jízdě nad 140 Km/h už jde slyšet docela velký šum, snad od podélníků, nevím, ale poznat to je.

Chování převodovky - občas se mi zdá (rozumějte není to žádná hrůza, nepopírám co jsem uvedl výše) že automat jakoby váhá co zařadit, a na mírný pokyn pedálu se nic moc neděje. Na podřazení to není, ale cítíte že by to chtělo aby těch 231 koní začalo trošku pracovat a neflákat se na nějakých 1400 otáčkách. Naopak zase pokud chcete např důrazněji předjet, tak dáte plný plyn a zde se váhání nekoná, i v režimu komfort vám 4000 ot krásně stačí na mohutný skok dopředu.

Zpětné zrcátko by mohlo být ztmavovací, netuším jestli je to třeba za příplatek, ale toto je docela dobrá vychytávka.

ASSYST plus - zobrazuje 30 dnů do servisu - vzhledem k mé vytíženosti a rozplánování bych uvítal hlásit toto i 2 měsíce napřed. (podívat v menu se samozřejmě dá).

Cena originálního servisu a dílů: aktuálně ve Zlíně hodina práce 1200 bez daně na GLK třídě. Origo díly jsem nepotřeboval, ale věřím že po ukončení servisování se budu vážně poohlížet po alternativách.

Spotřeba - vděčné téma diskutérů. S vědomím koupě docela velkého žroutu spotřebu moc neřeším, jak jsem na suchu tak tankuju plnou. Můj provoz je asi 80% město a 20% kombinace. Nádrž 66 litrů vydrží max 500 km. Pokud budu brát palubní počítač (plus mínus litr) tak mi to dlouhodobě ukazuje 13,2 l/100 km. Přitom musím potvrdit tovární tovární údaje: 8,4/10,5/14,1. zajímavé je, že při jízdě ve městě se dá jet i pod 10, bohužel to mám domů krapet do kopce, takže těch 13 je celkem reálných. Na dálnici se pod 10/100 dostanete jen do stodesítky, při stočtyřicítce to už je zase těch 13 - 14. Na delší kombinovanou lehce agresivnější jízdu si to vezme tak 11,5 litru. Myslím že vzhledem k charakteru motorizace jsou hodnoty celkem uspokojivé. Méně uspokojivé je už zjištění, že nejnovější agregáty od MB s výkonem kolem 550 koní mají kombinovanou spotřebu dokonce 9,9 l/100km. Bůh ví že kdybych takovou bestii dostal do ruky, jezdil bych i za padesát:-)

Nic dalšího mě nenapadá, a to jsme chtěl být maximálně kritický, o reakcích okolí se moc bavit nebudu, všichni víme jak to je - magická aura "Mercedes - Benz" pořád funguje, v dobrém i ve zlém.



Top 5 nešvarů exteriéru a interiéru - aneb co nemůžu vystát:

1. Hrdě vztyčená ruční brzda, na kterou se napíchnete, když zavíráte spolujezdcovy dveře už je vážně minulostí. Přes nepopiratelné praktické využití bych volil elektronickou nebo jako GLK: ruční/nožní.

2. 20 kruhových voličů, 350 tlačítek a 4820 funkncí. Styl Opel Meriva, kdy na každou funkci máte svoje tlačítko je nešťastný. Nemusím mít falešný pocit že pilotuji Dreamliner. Dnes se cení rozumná multifunkce. Opět GLK nezklame.

3. TDI, FSI, CDI, 2.0, 3.0. Nebo na předních dveřích výpis firem z obchodního rejstříku: Sony, Sparco, Remus, NOX, Alessio, Mega Super Ultra Audio a podobně. Koho to doprdele zajímá? Není nad čistý design, všechno pryč. Ještě mi chybí za zadním oknem: Jezdí na Castrol a Follow me! O označování nezletilých rodinných příslušníků ani nemluvě (Vašíček, Dášenka, Filípek,...)

4. Úzký středový panel - gotika byla "in" ve 13. století, proč automobilky nedají těch pár korun za víc plastu mezi řidiči? Nejen že to vypadá líp, ale i odkládacích prostor dá se říct po ruce bude více. Nepotřebuju si posílat s manželkou tajné vzkazy pod šajtrou.

5. Sportovní zvuk výfuku - ekologický teror z řad čerstvě plnoletých řidičů a jejich skoro plnoletých felicií. Fakt je mi do smíchu, když slyším rozjezd ve stylu S. Loeba a vidím pomalu se odvalující Feliška s mohutným kuželem dýmu z neskutečně široké výfukové koncovky. Jsem zastánce toho, že zvukový projev musí odpovídat výkonu.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vůz má paket 6let /160 000Km servis zdarma. Shodou okolností po asi měsíci ježdění to pomě chtělo jet se ohřát na domovskou půdu Mercedes SK. Do Holíče (firma Intro.Co) to mám kousek tak jsem jel. V záruce měněny olej motor + 7Gtronic + filtry a výměna stěračů v ceně. Milý přístup, seriozní jednání, mechanik vše vysvětlil, poradil...mohu jen doporučit.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval v Praze - Flex Motorsport. Osobní přístup - byli velmi milí, ochotní, vše vysvětlili a podadili, dokonce zajistili diagnostiku v Mercedesu a vyšli vstříc ohledně financování. Co se týká jednání osobně žádný problém, potíž nastala, když jsme začali komunikovat telefonem a mailem. Větší lajdácví a nedbalost jsem snad neviděl. Neodpovídali na maily, telefon jsme diktoval asi 2x denně pro zpětnou odpověď, celý proces přepisu jsem si nakonec s dovozem provedl sám. Věřím že nebyl úmysl nikoho poškodit, ale ve firmě, kde prodejní cena ojetin je běžně kolem 3 milionů, by se mohli starat o zákazníka svědomitěji. Při dalším zjištění v autě nefungovalo správně Webasto, podle popisu chyběl CD changer a mlhovky bylo nutné nastavit v origo servise (290Kč) pro převozovou STK, to jsou ale prkotiny, které jen na okraj uvádím. (No, prkotiny,...oprava topení stále celkem asi 8 tis).

Kdo jste dočetli až sem děkuji za strávený čas u mé recenze, pokud bude zájem od čtenářů, rád se podělím o zážitky, zkušenosti. Budu pravidelně přinášet další ínformace o našem gé-el-káčku, když bude čas. Pište do komentářů...díky

 

Novinky v recenzi

8.5.2013 20:28

Spotřeba

Pře víkendové cestě do Budapešti spotřeba 9,4 litru. Nebýt slovenských kotárů tak to dostanu i pod 9. Jelo se po okreskách, mimo dálnice.

14.4.2013 09:54

Fotky a další

Fotky nejen auta v plné velikosti...
www.flickr.com/havala

14.4.2013 09:03

Kvalita fotek

Podařilo se mi nahrát všechny dosavadní fotografie, ale ta kvalita je naprosto tragická, tak to prosím omluvte, potřeboval bych alespoň 500 MB.


Další vozy značky Mercedes-Benz



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Z vlastních ale i s dokumentace zatím bez zásadních poruch.

praktičnost
9

Holka pro všechno...

prostornost
8

Méně místa v zadní řadě a v kufru, ovšem odpovídá zhruba dané třídě.

jízdní vlastnosti
10

Díky daným systémům a charakteru je doména tohoto auta nerovné silnice a lehký terén.

jízdní komfort
10

Je to Mercedes-Benz :)

provozní náklady
7

Budou další , nebojím se...(krom spotřeby)

náhradní díly
6

Originál díly na premiové značky jsou dražší vždycky. Jde o to, kdy a kolik jich budete potřebovat.

výkon motoru
10

Dostatečný

spotřeba
6

Odpovídá výkonu a motorizaci, i koneckonů papírovým hodnotám.

hlučnost motoru
10

Super...

kvalita sedadel
9

Velmi pocitově příjemné

brzdy
9

Nejsou uplně jedovaté ale dostatečné pro všechny situace

zavazadlový prostor
8

Mohl být krapet větší.






Blesk.cz

Módemanky a parádníci: Jak hvězdy styling dávají?!

Módemanky a parádníci: Jak hvězdy styling dávají?!

Mediálně známé persony, veřejnost oslovující i dráždící osobnosti, rozličné figurky showbyznysu i politiky,…

Kotelnice Jílková 2,5 roku po rozchodu s boháčem: Proč nedošlo na rozvod!

Kotelnice Jílková 2,5 roku po rozchodu s boháčem:…

Z manželského svazku nespěchá. Bývalá kotelnice, nyní moderátorka pořadu Máte slovo na ČT Michaela Jílková (51)…

 

iSport.cz

Růžička po další prohře Hradce: Pořád se někam ženeme. A nic z toho

Růžička po další prohře Hradce: Pořád se někam…

Další porážka, už čtvrtá v řadě, s Třincem 1:4. Mountfield je na tom z pohledu bodů po 20 zápasech nejhůř od…

Kolářova hořká premiéra: Šilhavý mu volal na pokoj, risk na hraně kiksu

Kolářova hořká premiéra: Šilhavý mu volal na pokoj,…

PŘÍMO ZE SOFIE | V sobotu večer byl na pokoji, ležel natažený na posteli, když mu zazvonil telefon. „Pojď za…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: České dějiny bohužel nepíšou vítězové

Marek Stoniš: České dějiny bohužel nepíšou vítězové

V každé správné revoluci hrají velkou roli symboly. Stejně jako v každých oslavách revoluce. Rok 1948…

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez křidélek. Křídla nám dala až svoboda, říka Ester Geislerová

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez…

Minutový film režiséra Ester Geislerové je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České televize. Spolu…