Mercedes-Benz CLK (1998)
12.7.2011TECHNICKÉ ÚDAJE - řada: W208 - vyráběno: 1997 - 2002 - šíře: 1722 mm - délka: 4567 mm - výška: 1371 mm - pohotovostní hmotnost dle TP: 1420…
Mercedes-Benz CLK (biker7)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Myszan 04.11.2011 10:03
Hezké
Gratuluji ti k autí. Recenzi si napsal pěkně a fotek máš "haba kuk":-). A to videjko je taky pěkné. Připomělo mi, jak jsem si před léty zajezdil v Brně (i když jsem měl "pár koní" navíc). A všiml jsem si, že je to točeno taky z Focusu - otázkou zůstává jaký měl motor, že ti dokázal jakžtakž sekundovat?-
biker7 05.11.2011 18:43
« Re: Hezké
díky ti...jj je to točeno z bratrova Focusu 1,6 z upraveným motorem...No byla zima jak blázen večer mrzlo a celý den byla mlha a 2 stupně tak že letní civilní gumy vůbec nechtěly držet v zatáčkách je to zadokolka, tak že do zatáček absolutně bez plynu jinak jedeš ven...což se mi i v prvním kole podařilo. Brácha měl na Focusu sliky, tak že ten moch do zatáček na plněj knedlík a neutrhlo se mu to...pěkný svezení až na to proklatý počasí, který nevyšlo jak mělo no... ;o)-
-
biker7 11.11.2011 11:49
« Re: Re: Hezké
tak tak...v březnu bude zase open day tak se určitě dostav je to parádní svezení za srandovní peníze ;o) jinak určitě by ses držel. Jezděj tam všechny možný auta a je to hlavně o tom si to užít a něco se naučit...jinak příští rok se chystám na Nurburgring ... to už bude vejlet za jiný prachy...-
Myszan 12.11.2011 21:49
« Re: Hezké
Parádní svezení to je. Díky za pozvání, ale. Má to hned dvě ale - 1.že Most je pro mě daleko, jsem z Petrovic u Karviné, což je vcelku štreka. 2.v březnu bude ještě kosa a já budu na zimních pneu (195/60 R15), a to na okruh není optimum.
I když .... když si vzpomenu na Brno (už je to pár let), kde jsem se vyblbnul s Mitsu Evo 6 v určitých úpravách :-) tak mi z toho zase buší srdce. A tentokrát bych měl možnost vzít i Jaguar S-Type 4.0 V8 - to by bylo taky zajímavé. >:-[]
-
-
-
-
-
v3jc3 05.11.2011 21:22
video most
koukám že focus 1.6 je skoro rychlejší, ale asi si neměl tak skvělého navigátora >:D-
-
-
v3jc3 07.11.2011 12:36
« Re: video most
spíš to ten den bylo o pudu sebezáchovy a řidičských schopnostech >:D Sliky je v takové zimě problém zahřát, aby lepili tak jak maj, takže s tím že kdo neměl sliky nesouhlasím (určitě ale záleží na konkrétním modelu). Na té žluté E36 (ta byla zdrojem i onoho "tam něco hoří, tam to někdo poslal :-) byli ve předu semisliky a v zadu normalní a i po zahřátí předek ujížděl víc než na jaře na normálních gumách i ve předu, ale to bylo tepleji.-
biker7 07.11.2011 14:30
« Re: Re: video most
jj to máš pravdu ale ty sliky se aspoň zahřály narozdíl od standartních gum. To de vidět i na videích z toho dne... ;-) Jo to si byl ty v tom žlutý Bávu?? Nebo si to viděl z tribuny? No pud sebezáchovy sem už celkem ztratil páč dělám instruktora sportovní jízdy na supersportech v RentCarSupersport a lidi instruuju na okrskách v provozu z autama který jedou 330 km/h tak pud sebezáchovy jako spolujezdec ztratíš rychle >:D
-
-
-
-
Brandon Walsh 12.02.2012 17:15
pozeram
ze mas v nadpise amg mf , o mercedesy som sa nikdy nezaujimal a chcel by som sa ta opytat co ma clk 230 kompressor od amg ?-
biker7 13.02.2012 12:10
« Re: pozeram
no standartně nic ... to jsou mé úpravy, které na autě provádím. Sháním díly z AMG a upravuju to posvém ;o) Ale od AMG si samozřejmě každý může vyměnit veškeré díly co tě napadnou. Nárazníky, prahy, interiér, kola, podvozek a x dalších detailů... Když tam dáš motor AMG tak to samozřejmě už je plnohodnotné AMG to je bez debat ...ale ten bych nechtěl páč moooc žere a 230k jede perfektně a se spotřebou kolem 10 litrů ... -
-
-
biker7 25.03.2012 21:35
konečně mám všechny koně v ohradě...
Občasné problémy s výkonem a otáčkami vygradovali tento týden, s chodou okolností před plánovaným open day na Mosteckém okruhu. Byl jsem si naprosto jistý, že je to chybnou váhou vzduchu tak jsem ji na rychlo sehnal den před termínem. Ovšem jsem opoměl restartovat kompletní ECU, respektive jsem si myslel, že to u Merceddesu nebude potřeba i když u Focusu jsem to dělal při sebemenším zásahu a restartoval jsem pouze adaptivní plyn. Což byla chyba. Auto jelo ještě divněji a dusilo se. Měl sem za to že by to mohlo být i špatným benzínem. Ale nebylo. To jsem zjisti dnes když jsem zkusil vyměnit váhu za starou a auto takřka nejelo je poskakovalo. Bylo jasno! Je to Váhou a autí má problém s načtením dat přes starý zápis. Udělal jsem tedy 2 x komplet restart ECU a ejhle. Autí jede jako nikdy předtím. Koně jsou zpět v ohradě ...hurá :-) -
Bewy 11.12.2016 20:02
cukani u studeneho motoru
Cukání studeného motoru, jak uvedeno v "minusech" , je údajně způsobeno otevřenou "by-pass" klapkou v sání motoru, která se za 60-90 sekund od studeného startu zavře a předtím způsobuje známé cukání při ca. 2000 ot./min.. Všem mohu jen doporučit, u motoru 230 Kompresor (t.j. SLK 230 a CLK 230 a asi i C230), aby vyměnili mezichladič stlačeného vzduchu za větší a opatřili si větší řemenici motoru pro zvětšení převodu pro kompresor - tzn. zvýšení otáček kompresoru-vyšší tlak-zvýšení výkonu. ;-) :-)