Mercedes-Benz GLK (2010)
22.2.2010Tenhle článek vlastně vznikl tak trochu netypicky - jako způsob krácení si času při čekání na tohle úžasné auto. Auto jsem tedy objednal a do výroby…
Mercedes-Benz GLK (MB superpower)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- pekne 22.02.2010 01:01 kolmar
- GLK 320 CDI 22.02.2010 01:30 jpor (RSKa)
- Stuttgart-Sindelfingen = Mercedes 22.02.2010 02:10
- GLK 22.02.2010 12:50
- Gratuluju k novymu autu 22.02.2010 13:19 Kolík80
- Audi x MB 22.02.2010 13:55 princ
- Ahoj 22.02.2010 19:18 FRPE
- Pěkné 22.02.2010 21:28 McGyver2
-
Presne také... 24.02.2010 10:40
ps1818
-
Re: Presne také... 24.02.2010 15:42
MB superpower
-
Re: Re: Presne také... 25.02.2010 12:40
ps1818
-
Re: Presne také... 25.02.2010 13:04
MB superpower
-
Re: Re: Presne také... 25.02.2010 22:12
matejcx
-
Re: Re: Re: Presne také... 25.02.2010 23:34
jpor (RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Presne také... 26.02.2010 18:51 matejcx
- Re: Re: Re: Re: Presne také... 26.02.2010 18:53 matejcx
-
Re: Re: Re: Presne také... 25.02.2010 23:34
jpor (RSKa)
-
Re: Re: Presne také... 25.02.2010 22:12
matejcx
-
Re: Presne také... 25.02.2010 13:04
MB superpower
-
Re: Re: Presne také... 25.02.2010 12:40
ps1818
-
Re: Presne také... 24.02.2010 15:42
MB superpower
- Krasavec 25.02.2010 10:51 RS
- hezké 25.02.2010 13:30 rennis
- Re: Re: Re: Re: Presne také... 26.02.2010 18:55 matejcx
- zlte auto 12.03.2010 08:04 jmurjr (H22A7)
- Kufr 19.05.2010 21:32 Nikiton
- MB Superpowere 23.05.2010 00:28 FRPE
- Smích? 24.05.2010 08:39 Wiii
- pereme se :-) 25.05.2010 21:30 koyota
- GLK 27.05.2010 13:24
- GLK 28.05.2010 17:52 Nikiton
- Barva karoserie 06.06.2010 13:44 Nikiton
- GLK 12.06.2010 07:12 matejcx
- GLK 16.06.2010 20:44
- Pekne glk 02.09.2010 12:16
- GLK 19.11.2010 13:27 dasauto
- Zkušenosti s odstupem času 26.11.2010 20:03 MilanC.
- jedno z mala novych aut 10.12.2010 10:27 svetobeznik
- GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI 30.12.2010 21:59
- GLK po roce provozu 20.01.2011 20:25
-
-
MB superpower 22.02.2010 01:24
« Re: pekne
Nedá se říct že by mě na Volvu něco vyloženě vadilo. Trochu zklamáním byla jen adaptivní světla. Celkový dojem z jinak povedeného auta ale přeci jen kazila. Jezdili jsme s novým D5 - 205 k.
Fotky - jak říkám, je to takové "home made", časem třeba něco přidám, ale do doby než tu bude auto, tak to nic solidního nebude.
-
-
jpor (RSKa) 22.02.2010 01:30
GLK 320 CDI
som skúšal s 19" alebo dokonca 20" kolesami a bol som z toho úplne pomýlený, lebo to auto bolo neuveriteľne komfortné vzhľadom k tým diskom, vyložene príjemná jazda, žiadne natriasanie, žehlilo nerovnosti... úplne neuveriteľné na to, že nemá vzduchový podvozok :yes: a držalo na ceste, bolo živé, agilné, skrátka zábava - ako píšeš.
Manželka by s ním bola asi šťastnejšia ako s ML, ale to už bolo doma od 9/2008, na GLK sme čakať nechceli. A nakoniec potrebujeme veľa miesta vnútri a veľký kufor, takže OK. Ale ten zážitok z jazdy na GLK bol super :-! -
"-- skrytý --" 22.02.2010 02:10
Stuttgart-Sindelfingen = Mercedes
V Ingolstadte sidli Audi..chybycky v recenzii pripisujem k nedockavosti na nove auto ;-)
Prajem vela beznehodovych a bezporuchovych kilomentrov, aj ked neznicitelnym "medvedom" uz davno odzvonilo :-( -
"-- skrytý --" 22.02.2010 12:50
GLK
Toto auto vlastnim, a opravdu po 5000km doslo k rozviceni kontrolky, uvedeni vozidla do nouzoveho rezimu a sotva 30km rychlosti, funici do kopecka dojelo 5km kde jsme zavolali odtahovku, takze na dojeti do servisu nevim nevim. Pravda, prijeli hned i s nahradnim vozem......vstrikovani vymenili ale pry (dle mych informaci) se muze opakovat. Pokud cekate vuz 4/5 u tech to pry uz meni preventivne nez jej vubec predaji. Do kufru doporucuji koupit sitku, jinak tam veci jezdi po masle sem a tam a vzhledem k rovnemu povrchu pri otevreni nekdy vyjedou i ven. Jinak je ale super a nebyt toho vstriokovani tak se v nem clovek citi naprosto bezpecne a pohodlne. Takze hodne stesti at se vam to vyhne a mate s nim jen radost!
Jo a s davanim deti do autosedacek nemame jediny problem.-
Nicco 22.02.2010 17:05
« Re: GLK
O tych vstrekovacoch pisali v Autodieselovi alebo Speciale a aj uvod recenzie vyzera, ako opisany od nich, akurat tam chyba jedna podstatna vec, ktora neviem ako je mozna v dnesnej dobe.
Technologia novych Delphi vstrekovacov vyzera velmi spolahlivo a zeby konecne Delphi vyrobili aj kvalitne vstrekovace. Nie. Ze vraj doslo k vyrobnej chybe, takze urcita seria, uz na skladoch Mercu, je vadna. Problem ale je, ze nikto nevie, ktore su to tie vadne. Akoze toto nechapem, ze by vstrekovace nemali seriove cislo na sebe a su len tak nahadzane na kope v skatuli.
Takze i ked vam vstrekovac vymenia, tak ho mozu nahradit nejakym z chybnej serie a o par 100km ste v servise znova.
Osobne sa divim, ze vyrobcovia maju este s Delphi trpezlivost. Svojo casu infikovali modely Fordu, Renaultu, Volva, Landu a dalsich. Aj ked Meeeda nieco vysudi a nejake peniaze sa mu vratia, tak bude dlho napravat svoju povest, co je podstatne drahsie. O tom by Fiat po problemoch s jeho dodavatelmi vedel hovorit.
-
Kolík80 22.02.2010 13:19
Gratuluju k novymu autu
Ja jsem po vybirani skoncil stejne jako ty, ale me uz se nechce davat za auto takovy prasule, takze doufam, ze za rok az doplatim leasing stavajiciho auta, spadnou ceny prvnich 320tek na nejakou rozumnou hodnotu, jinak asi skocim do novehou Outbacku. Ja bych ho urcite chtel s offroad technickym packetem. Na to ze je to SUV to dokaze v terenu neuveritelny veci...
Takze jeste jednou velka gratulace a doufam ze ti/Vam auto bude delat jenom radost, pis zkusenosti a natacej videa at je na co koukat... ;-) -
princ 22.02.2010 13:55
Audi x MB
Osobně mám zkušenost s audi A6 3,tdi(171kw) a mb E (170kw) a musím říct, že co do odhlučnění je mb dál, méně vytáčí motor a tím i snižuje spotřebu na dálnicích, ovšem rozjezd z místa je více než letargický(dle prodejce se po 3 sek. aut. přehodí z D na N), navíc pokud jsem zrychloval, tak Ečko bylo rozvážnější než jsem čekal na tento nový motor. A ještě jedna dle mně velká chyba;a to ovládání stěračů - ten kruhový bazmek, který tam byl, jsem málem rozmlátil a dešťový senzor rozhodně nepracoval dle mých představ a především potřeb.
Jinak komfort nemuhu uplně srovnat, protože audi mám na vzduchu a testované E bylo klasika. Výhoda E byla ještě v jeho propracovanějším systému krytu zavazadlového prostoru(jednalo se o kombi)- žádná manuální roletka jako u audi, ale nepochopil jsem proč mohu sedačku zvedat a zklápět, ale podélně musím polohovat manuálně, trošku nelogické, ale řešitelné příplatkovou výbavou.
Pokud někdo řeší vyšší střední, doporučuji určitě počkat na nové bmw 5( nej-motory+převodovka, ale diskutabilní design+horší komfort).
Možná to nemá úplnou souvislost s GLK, ale toť mé zkušenosti s mb + srovnání. -
ps1818 24.02.2010 10:40
Presne také...
...si kúpil môj otec na dôchodok - 320 CDI s Off Road style paketom (žiaľ nie aj technikpaketom). Spotrebu má dlhodobo okolo 8 litrov, má asi 20.000 km. Čisto v meste ide cez 10 litrov. Poruchu mal zatiaľ len jednu - hnevalo el. otváranie/zatváranie kufra. Mal problémy dovrieť a tesne pred zavretím sa vrátili späť hore. Zavrieť sa podarilo až na X-tý raz. Servis opravil rýchlo, počas opravy dali samozrejme náhradné vozidlo.
Pri objednávke neinvestoval do orig. GPS, ale hneď po dodaní vozidla si nechal "aktivivať" GPS v malom stredovom displeji. Mne to príde ako dosť dobrá vychytávka - za zlomok ceny plnohodnotné zabudované orig. GPS, akurát na menšom displeji. No nekúp to :-)
Prekvapením je, že svetlý interiér sa takmer vôbec nešpiní, bývalé X3 s čiernym interiérom bolo špinavé (a zaprášené) v jednom kuse. Na svetlom to skrátka nie je vidieť.
Môžem povedať, že tešiť sa máš na čo, držím palce, nech ti to čakanie prejde čo najrýchlejšie a potom veľa km bez nehody!
:-)-
MB superpower 24.02.2010 15:42
« Re: Presne také...
Technický offroad paket sem tam nedal ani já.
Myslím že asistent jízdy z kopce oželím a super offroad to stejně s tohle světlou výškou nebude. Taky přechodový a nájezdové úhly nemůžou konkurovat opravdovým offroadům.
Kdybych preferoval tyto věci tak jdu asi spíš do Land Rover Freelanderu, nebo rovnou staršího Patrolu ...
Tohle auto je skvělé hlavně na silnici a perfektním bonusem je to že se nemusíš bát výjezdu mimo zpevněné cesty. Offroad vlastnosti při srovnání ve své třídě pro něj ale vychází velmi dobře, to je pravda.
[odkaz]
[odkaz]-
ps1818 25.02.2010 12:40
« Re: Re: Presne také...
Môžeš mi veriť, že asistent jazdy z kopca je v niektorých situáciách na nezaplatenie.... ;-\ (vyskúšané z X3)
Je jasné, že drsný off-road to nie je, ale napríklad v hlbšom snehu žiadne uhly nepotrebuješ - tam treba kvalitný pohon, pneu, asistent zjazdu a dobrého vodiča, ktorý to všetko dá harmonicky dokopy :-)-
MB superpower 25.02.2010 13:04
« Re: Presne také...
Spíš mě zaujala ta aktivace GPS v malém display. O takové věci sem jaktěživ u GLK neslyšel ... Trochu mi to popiš co to obnáší...
Máš někde fotku ?-
matejcx 25.02.2010 22:12
« Re: Re: Presne také...
Volá sa to Universal media interface resp. po novom sa to volá Navigation 20. Ide o originálne príslušenstvo, použiteľné ak máš Audio 20.
Teda aspoň predpokladám, že toto mal na mysli. Ja by som mal svoje GLK preberať od predajcu tento pondelok, a dal som si to tam namontovať, tak prípadne skúsim niekedy napísať na to review.
Budem mať ale 220CDI, vyrobené na prelome január/február, tak snáď ma tie problémy so vstrekovačmi obídu :-)
-
jpor (RSKa) 25.02.2010 23:34
« Re: Re: Re: Presne také...
Media interface máme v ML, a je to len prípojka na 3 druhy káblov pre audio: iPod, USB a klasický stereo-jack 3,5mm.
S navi to nemá nič spoločné. Podľa popisu to skôr vyzerá, že každé GLK má zabudované GPS antény, ale pokiaľ nemá rádio s navi, tak je tá anténa deaktivovaná, lebo nie je žiadny prístroj, ktorý by získané GPS súradnice premietal do mapy ako vlastnú polohu.
Alebo to mylne popísal a dedukujeme to hovadiny-
matejcx 26.02.2010 18:51
« Re: Re: Re: Re: Presne také...
Pozor, to je práve ten chyták. "Media interface" (MI), je to, čo popisuješ ty. Sú to fakticky rozhrania na iPod, USB a pod a je to položka, ktorú objednávaš priamo s vozidlom, t.j. robia to vo výrobe. Objednať sa ale nedá k základnému autorádiu Audio 20.
To, o čom hovorím ja, sa volá "univerzal media interface" (UMI) a je to originálne príslušenstvo, t.j. objednáva to a dodatočne montuje autorizovaný servis. Objednávkový kód UMI pre GLK je A204 870 5194, pričom po namontovaní získaváš nielen rozhrania, ale aj navigáciu pre Audio 20.
No a teraz v januári spravili novú verziu toho príslušenstva, a keďže asi aj sami došli na to, že sa tie názvy pletú, tak po novom sa to volá Navigation 20.
-
-
jpor (RSKa) 26.02.2010 21:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Aha, tak to je prekvapivo zavádzajúci názov. Aj ma to celkom zaujíma, lebo otec má v Céčku len Audio 20. Aká je orientačná cena Navi20? Ako potom vyzerá tá navigácia v praxi? Používa to pôvodný displej Audia20? Odkiaľ to berie mapy? Z DVD? Kde to DVD strčím?-
matejcx 27.02.2010 08:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Všetko, čo o tom viem, mam zatiaľ iba načítané z Internetu, takže nasledujúcu odpoveď treba brať s rezervou. Ale ako som už písal, za dva dni by som mal dostať svoje GLK, kde UMI budem mať, tak potom budem vedieť povedať viac :-)
Funguje to podľa všetkého tak, že UMI má samostatnú riadiacu jednotku, ktorá má vlastnú GPS anténu, vlastný procesor a vlastnú internú pamäť s mapami. Okrem toho je prepojená s audio 20, ktorého interfejsy využíva (obrazovku, tlačidlá, ovládanie na volante, multifunkčný displej na prístrojovke). UMI nepoužíva žiadne DVD a upgradovať sa má cez USB klúč, aj keď zatiaľ podľa všetkého bol vydaný len jeden upgrade a to teraz v januári, kedy zároveň došlo k premenovaniu z UMI na Navigation20. Samému mi ale nie je celkom jasné, či inštaláciou toho upgrade na staré UMI sa z neho stane plnohodnotné Navigation20, alebo to čo sa predáva už ako Navigation20 má okrem novšieho SW aj nejaké iné zmeny.
Čo sa cien týka, tak keď som ja objednával GLK (prelom 11-12/2009), bolo UMI v nemeckom cenníku GLK uvedené medzi príslušenstvom za 840 Eur bez DPH, treba ale k tomu počítať aj nejakú montáž. V aktuálnom cenníku je Navigation20 uvádzaná v cene cca. 920 Eur bez DPH.
-
-
Vjace 05.05.2010 16:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Teda chlapi, ja to tady necist, tak se pripravim o takovou bezva vec! Kupoval jsem GLK jako predvadecku, takze nebyla moznost ovlivnit konfiguraci a v zasade mi tam chybi dve veci - navi a keyless entry/start.
Mam tam ovsem Audio20, takze zitra hned frcim k dealerovi a jdu zjistovat, kolik to bude kakat... Ale vypada to moc zajimave! Tady k tomu je nejaky webspecial.
[odkaz]-
Ivorry 06.05.2010 23:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Shodou okolností mi na stole leží klíčky od MB GLK 220 CDi, které mám taky zapůjčené od Hošek Motor. A musím říct, že si mě tímhle přístupem získali a víceméně mě přesvědčili, že tohle je to pravé.
Původně jsem zvažoval motorizaci 350 CDi, jenž jsem měl možnost vyzkoušet a shrnuto podtrženo můj dojem z GLK byl po svezení s 220 CDi i 350 CDi prakticky shodný:
- moc ,,jemné,, řízení. Prostě na mě nemá tuhost, kterou mám rád, a kterou znám z MB C klass
- aerodynamický hluk mi na dálnici přišel docela velký
- motory 220 CDi i 350 CDi se mi zdály dost hlučné, prostě i 350 CDi mi přišla málo kultivovaná a utlumená na to, že je to 6 valv (jsem zvyklý na 6 válců v benzínu)
Ale pozor! Tohle byly dojmy, když jsem měl možnost svést se krátce.
Zapůjčení auta dojmy ve mně úplně změnilo a rychle jsem se s ním zžil, co mi vadilo mi nakonec začíná připadat jako plus. Na řízení jsem si zvykl, motor a ani aerodynamika se mi už nezdají tak hluční, jako to bylo při prvním dojmu.
Trochu drsnější zvuk 220 CDi se mi naopak začíná k tomu auto hodit, je to prostě tvrdá krabice s tvrdým motorem...
A teď jdu svádět vnitřní boj... jestli nějaký ten pátek čekat a koupit 350 CDi ve výbavě, jak si to představuji (to jsem se dotkl skoro 1,8 mega) nebo se uskromním a vezmu 220 CDi v rozumnější výbavě...
Každopádně do teď jsem váhal mezi 2 SUV. Konkrétně mezi BMW X1 (nadchlo mě řízení) a GLK. Klonil jsem se k X1, ale zapůjčením GLK od Hoška se preference změnily, to auto mi zkrátka sedí...
-
-
-
-
rasto111 26.05.2010 21:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Ahoj Juraj, mne raz nukali nejaku navigaciu ktora sa pripajala cez AUX v schranke pred spolujazdcom. Stalo to komplet okolo 1000euro a komunikovalo to z radiom audio 20, symboly zobrazovalo cez standardny displej ktory je k audiu 20. Bola to vecicka cisto len pre C a GLK, ale nejak som sa o to nezaujimal ale malo by to byt toto [odkaz]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
MB superpower 26.02.2010 21:36
« Re: Presne také...
Týjo, dobrá věcička. Teď budu tlouct hlavou do zdi, že sem investoval do normální navigace .-) ... Tohle by klidně stačilo ...
No co už. Co vlastně za to MB chce?-
matejcx 27.02.2010 08:57
« Re: Re: Presne také...
Je to nájditeľné v nemeckom cenníku GLK v sekcií príslušenstva (Zubehör), pod kódom A204 870 6896. Nemecká cena je cca. 920 Eur + DPH + montáž treba tiež počítať, čiže stojí to cca. toľko čo príplatok na Audio50, ale získavaš aj tie prídavné rozhrania (USB, iPod, BT streaming audia) a neblokuješ si počas navigácie mechaniku vloženým navigačným DVD, čiže je to v tomto zmysle výhodnejšie ako Audio50 (ktoré má zas iné výhody, ako napr. tá DVD mechanika miesto CD).
-
-
-
jmurjr (H22A7) 12.03.2010 08:04
zlte auto
suhlasim s tvrdenim, ze si kupil zle auto, pretoze je zlte. tato tabulka velmi pekne ulahcuje vyber auta, prides a vyberies si jednoducho to cervene :-! -
Nikiton 19.05.2010 21:32
Kufr
Premislim o koupe GLK a chci se zeptat jestli se do GLK vejde kufr o rozmeru 60 cm delky 40 cm sisky a 30 cm hloubky. Dekuju :-)-
MB superpower 23.05.2010 00:35
« Re: Kufr
Pokud jde o kufr tak tam je Audi lepší volbou ...
Zítra to každopádně změřím.-
Nikiton 23.05.2010 11:01
« Re: Re: Kufr
O kufr tu tak moc nejde, jenom mi otec pred dvemi lety koupil k narozeninam GL 320 CDI. Auto se mi libi ale mam s nim problemy s parkovanim, predjizdenim, proste je to moc velke auto. A tak premislim o GLK, zduvodu toho ze vypada jako GL ale je mensi :-) . Dekuju
-
-
-
FRPE 23.05.2010 00:28
MB Superpowere
Zdravím tě a copy tě : I vyloženě sportovnější jízdou sem pořád pod 10 litrů.
No hale, já nevím co je pojem "vyloženě" ale když si vezmu v úvahu váhu vozu, oněch 170KW a málo najeto, tak si troufnu říct že jsi se sportovní spotřebou někde 13-15litránků na 100km ...
Nebo jakou rychlostí jezdíš vyloženě sportovně? A kde? ;-)
Díky za odpověď a neber to nijak schlecht ... :yes:-
MB superpower 23.05.2010 00:45
« Re: MB Superpowere
Zatáčky, zatáčky, stoupání, klesání atd... tam si to užiješ. Myslím že na spotřebu má blahodárný vliv hlavně hospodárnost vznětového motoru, ale neber to taky nijak schlecht ...
Dokážu si představit že by stejnou trasu nějaký hrotič s "těžší nohou" jel za 13 litrů (15 opravdu ne), aniž by to mělo nějaký vliv na rychlostní průměr, nebo celkový čas ... .-))-
FRPE 23.05.2010 00:54
« Re: Re: MB Superpowere
Já měl Cupru a když jsem jezdil střelbu co mě pan řekněme Omezený dovolil, tak v této max rychlosti a opravdu střelba ( Pha-Plz = 19min ) - mě to víc jak přes 14,6 nešlo. Průměr jsem měl při střelbách cca 12-14,6litru, obvykle cca kolem 11-12. Pod 10 na sto jsem se dostal ojediněle a jednou jsem vezl babču do nemocnice a jel skutečně penzistovsky a ukazovala 8,6 a to byla fyzicky a za ty celý tři járy moje nejnižší spotřeba. ;-)-
rarsch 25.05.2010 13:48
« Re: Re: Re: MB Superpowere
FRPE jezdils asi jako doby*ek >:D
Tyhle šestivály uměj bejt hodně úsporný. S Vianem V6 CDI (ano také tento třílitr) z Novejch Mlejnů do Prahy za 7,7/100 s průměrkou 108 kmh. To považuju za rekordní úspěch (svůj i teho vanu). Jinak s těžkou nohou neni problém s tim jet za 12-13 litránků >:-[]
-
-
Slavek-TDM 25.05.2010 12:26
« Re: Re: MB Superpowere
Zdravim. Spotreba 7.8 v kombinaci je na 2-tunove sestivalcove auto podle meho nazoru spickova. A navic pri porizovaci cene skoro 1.5M by i 10/100km pri najezdu 40 tisic rocne byly prijatelne... Pokud vezmu, ze servis je zdarma (do 120ti tisic km), tak za nejaky 3 roky ztrati pouze na hodnote vozu cca 1M, coz je daleko vetsi brutalita nez dva litry paliva navic.
-
-
-
-
-
-
-
-
MB superpower 25.05.2010 21:56
« Re: pereme se :-)
Nj, já to od něj nedostal až tak kriticky...
Ale taky mě tu jeden nejmenovaný "matador" 2 měsíce blokoval kdesi v propadlišti s hodnocením 3*5 bodů .-)) Žeprej za tu předváděčku ... Čímž ho zdravím .-)
Mě tu vždycky šlo hlavně o tu čtenost a sdílení informací - což pro mě bylo nejožehavější v okamžiku kdy auto ještě nebylo objednané. Dnes už mi to vlastně může být fuk. Tehdy sem nabral nejvíc informací z německých fór. Díky bohu za ně. Ale to jen tak kolem a kolem.-
ghotic.ghotic(new Mazlík) 25.05.2010 22:01
« Re: pereme se :-)
MB superpower
nedostal jsi tak kriticky jelikož automobil je praktičtější než F500 ale zároveň to není to ono... Recenze čtivější, fotek více a sympatičtějších...
Koyota
Tobě jsem to napsal do SZ snad to je dostatečně...
JINAK asi už opravdu odmítám hodnotit jelikož si všichni myslí že jejich recenze pokud nedostane 3*10 je to urážka největšího kalibru... Sakra lidi i když sem přijdete s Veyronem s jednou fotkou a jedním řádkem recenze nedostanete 3*10 (a ani Veyron není na 10 je to těžká velká krava s žádným kufrem a v čechách nepoužitelné!)
Tobě jsem to pane napsal
-
-
-
-
ghotic.ghotic(new Mazlík) 25.05.2010 22:09
« Re: pereme se :-)
Já z vás taky! >:D
Objektivně? Myslím si že moje auto má na 6-7(možná 8) není nejnovější nejní nejošklivější ale je nejpraktičtější z top ten po Dadánkovi a MB asi >:D Ale recenze a fotky si budu bránit, ty bych řekl že jsem vychytal... Budu rád když mi napíšeš svůj názor a svoje hodnocení pokud už se tak nestalo...-
Staniczeq 12.06.2010 19:28
« Re: Re: pereme se :-)
Tak nějak to vidím i já. Jde přece o recenze ne o poměřovaní pen..ěz v kapse. Když je dobrá recenze, pěkně fotky a i slušné auto. Nemělo by se dávat 3x10 jen pokud hodnotím svoje auto snů s perfektní recenzí a super fotkami? A zbytek už je jen limitně se blížící.
Další věc co mě štvě. Dostanu třeba 8-9-8. Fajn, ne každému se auto líbí. Ale proč už mi nenapíšou proč, co jim vadí, co jim chybí atd. Moje recenze tu je pro lidi co se o auto jako mám já zajímají a můžou si přečíst jenom další zkušenost.
P.S.Na body jsem zanevřel, MACZ chybí objektivita a sebekritika. Lidi tu jsou fajn.
-
-
-
-
-
-
-
Nikiton 06.06.2010 13:44
Barva karoserie
Super fotky :yes: :yes: :yes: . diky moc. me se libi barva vaseho GLk a chtel jsem se zeptat jak se jmenuje. Jeste jednou diky -
matejcx 12.06.2010 07:12
GLK
Ja mám svoje GLK už takmer 4 mesiace, som s ním spokojný a keby som sa mal znova rozhodovať, kúpim si ho opäť. Avšak nič nie je dokonalé a aj v GLK som našiel niekoľko "nedostatkov". Pre zaujímavosť:
1. Krátka roletka batožinového priestoru. Pri plnom vytiahnutí ostáva pri zadných dverách medzera, cez ktorú je vidieť celý obsah kufra. To je dosť trapas, nechápem ako sa to Mercedesu zadarilo :-)
2. Signalizácia nezatvorených dverí sa zobrazí až keď je auto v pohybe, čo je tak trochu neskoro. Správne by sa mala zobrazovať najneskôr po zaradení D alebo R, podľa mňa. Viac krát sa mi stalo, že som sa pohol a potom som hneď musel hladať miesto na zastavenie, lebo som zistil, že mám zle dovreté dvere.
3. Príliš tuhá páčka smeroviek. Ak chcem zapnutú smerovku ručne vypnúť, občas sa stane, že kvôli potrebe väčšej sily "prebehnem" cez stredovú polohu a zapnem smerovku opačnú.
-
"-- skrytý --" 16.06.2010 20:44
GLK
Také jsem majitelem MB GLK 350 bílé barvy, auto je super jenom jsem zatím nenašel rozdíl u převodovky v režimu C (comfort) a S (sport) může mi to někdo objasnit? :-O-
-
MB superpower 18.06.2010 12:18
« Re: GLK
Myslím že takové vymoženosti se u GLK nekonají, tam se bude spíš jednat jen o chování převodovky, která bude řadit malinko později a nechávat tam kvalty malinko dýl. Asi i ESP bude povolnější... Osobně mi ten rozdíl ale přijde přinejmenším těžko postřehnutelný... není to jako v Q5 s aktivním podvozkem, kdy po přepnutí i volant výrazně tuhne...-
"-- skrytý --" 22.06.2010 17:45
« Re: Re: GLK
Taky si myslím, že žádné vymoženosti krom toho že tam rychlost zůstáva déle asi neni, jinak opravdu při "S" je auto ochotnější rychleji reagovat.
Jinak bych chtel MB pochvalit za inteligentní světla, nečekal jsem od toho tolik, ale investice 30.000,- se opravdu vyplatila.
Mam dotaz na spotřebu, ze začátku bylůa průměrná spotřeba 10,5... ted po 12.000Km je 9,9 joo abych nezapoměl >:D motor 3,0 nafta
-
-
-
matejcx 20.06.2010 08:32
« Re: GLK
Rozdiel je v tom, pri akých otáčkach prevodovka preraďuje. Najvýraznejší je podľa mňa pri podraďovaní - situácia, keď máš nohu dole z plynu, auto postupne spomaľuje a potom zrazu stlačíš plyn a chceš sa opäť rozbehnúť. Pri S režime vyrazí auto dopredu v podstate ihneď, pri C režime je tam krátky okamžik "zaváhania" kým prevodovka podradí.
-
-
dasauto 19.11.2010 13:27
GLK
Pekna recenzia. Som tiez majitelom GLK v popularnej bielej na velkych 19palcovych kolesach. Motor 220CDI ale kedze je preplnany dvoma turbami je to slusny kompromis medzi kazdodennym vyuzitim a vikendovym uzitim. Suhlasim s opisom konkurencie tiez som si postupne poziciaval na niekolko hodin az dni SUV od ostatnych premiovych vyrobcov aby som sa rozhodol s prihliadnutim na moje priority, Nesuhlasim s kompaktnostou o ktorej hovoris. Podla mojich skusenosti je Q5, XC60 a X3 je rovnako priestranna ako GLK. Dokonca pre vodica kedze som 95%za volantom je GLK pocitovo najpriestrannejsia. asi z dovodu prudko stupajucich stlpikov u GLK. Sirku interieru novinary uvadzaju vsade inu. Tak som si vsetky SUV cka pomeral. Q5 je o 1,5cm sirsia, volvo je rovnako siroke a X3 je uzsia o 1cm. Vzadu je miesta na nohy absolutne rovnako dokonca v GLK je najviac miesta nad hlavou. Sirke interieru sa zase vsetky lisia +-1-2 centimetre. Je to fakt dovod na to aby novinary pisali ze Q5 je najpriestranejsia?Myslim ze VWkoncern bol vzdy o ovela lepsom marketingu ako o kvalite ich vozidiel. Kufor je mensi o jednu cestovnu tasku. Ruku na srdce ako casto za rok naplnite kufor na maximalnu kapacitu. Po rocnej skusenosti sa mi to mne a mojim dvom detom este nestalo. GLK je jednoznacne kral v premiovej kategorii strednych co do velkosti SUV. -
MilanC. 26.11.2010 20:03
Zkušenosti s odstupem času
Uvažuji o koupi MB GLK 350 CDI a právě procházím podobným rozhodovacím procesem jako zde už bylo nejednou popsáno. Poté co jsem vyloučil BMW X3 a Volvo XC60, zůstali u mě ve hře MB GLK a Audi Q5.
Velice bych proto přivítal, kdyby jsi "MB superpowere" mohl doplnit tvoje zkušensti s delším odstupem po koupi vozu - kde GLKáčko naplnilo a kde naopak ne tvoje očekávání, jak jsi celkové spokojený, jestli si zaznamenal nějaké problémy, co ti na něm nejvíc vadí a naopak, co třeba ještě předčilo tvoje očekávání, ...
Jinak velmi pěkně napsaná recenze, GLKáčko díky ní u mě získalo plusové body a opět se dotáhlo na Q5ku, která malinko vedla, je to strašně těžký rozhodování :-)-
-
MilanC. 27.11.2010 13:35
« Re: Re: Zkušenosti s odstupem času - X3
Přesně tak, vyloučil jsem tu starou, chci koupit nějaký předváděcí nebo referenční auto cca půl až rok starý, o úplně novém autě jsme kvůli ceně neuvažoval, což bohužel novou X3 vylučuje, nebo jsem alespoň takovou nabídku zatím nedostal :-!
-
-
MB superpower 03.12.2010 13:22
« Re: Zkušenosti s odstupem času
Ahoj!
Omlouvám se za prodlení s odpovědí, ale jsem teď dlouhobě mimo republiku, takže priority se přesunuly jinam.
Auto sem přenechal manželce, takže je to konečně ženské vozítko tak jak má být.-)
Ona sice vždy chtěla Volvo, ale Medvěd měl prostě nesrovnatelné jízdní vlastnosti a motor. Volvo má ale lepší marketing - není divu že láká tolik žen. Přecijen značka buduje image nejbezpečnějšíbo vozu.
Pokud uvažuješ o Audi tak jsi patrně na samém začátku tvého procesu sebeztotožnění s Mercedesem. Já jsem Audi dávno zavrhl, když sem se vážně začal o Medvěda zajímat.
Je pravda že Česká republika je jednou z mála zemí, kde zákazníci vnímají Audi jako plnohodnotného, neli přímo vůdčího člena prémiového trojlístku. Ale ani o tom to není jak nakonec asi doznáš i ty.
V mém případě to bylo i o předchozí osobní zkušenosti s touto značkou (Audi) a názory sem si utvrdil i zkušenostmi známých.
Navíc Audi je opravdu trochu těžkopádnější v pocitu za volantem.
Ale abych nešpinil jen Audi tak i Mercedes samozřejmě má své přehmaty. Viz například vadné díly do vstřikovací soustavy. Sice chyba subdodavatele, ale jde to na vrub pověsti Mercedesu. Ale mám pocit že to už vyřešili. Dnes bych s klidem koupil 220CDI, určitě ne 350ku.
Autu se v Norsku (cesta asi 9000km ne zrovna vždy po dobrých cestách) trochu rozvrzala palubka, což se nestalo jen mě, jak uvidíš když zavítáš na německá fóra. Popravdě mě to ale nepřijde nijak katastrofální. Předchozí Audi byla rozvrzaná neporovnatelně víc.
No každopádně napiš jak si se nakonec rozhodl.-)
-
MilanC. 06.12.2010 20:07
« Re: Zkušenosti s odstupem času
Díky za reakci. Abych byl upřímný, tak mě Q5 zase nějak výrazně těžkopádnější za volantem nepřipadala, naopak, celkem mě její řízení nadchlo, ale to je asi hodně subjektivní. GLKčko jsem ale měl v rukách v porovnání s Q5 jen krátce, tak jsem možná neměl dostatek času na to, abych poznal ocenil jeho přednosti :-)
Jinak jakkoliv je mi GLKčko simpatické, dost mě děsí jeho opravdu "kompaktní" kufr, obzvlášť v zimě, kdy jezdíme se ženou intenzivně lyžovat, tak si nedovedu představit, že bychom se do toho kompaktního prostůrku spakovali se vším co ssebou obvykle taháme. Skoro bych řekl, že ten kufr je pro mě u GLK zásadní handicap :-( Škoda taky, že u MB doposud neobjevili něco tak praktického jako středový vak na lyže ...
Můžu se ještě zeptat proč určitě ne znovu 350ku? Všichni mě šestiválec doporučují kvůli mnohem kultivovanějšímu chodu ...
-
MB superpower 07.12.2010 09:05
« Re: Zkušenosti s odstupem času
Tak kup Q5ku, pokud jsi z ní nadšený. Každé auto má své přednosti. Audi má větší kufr, Volvo sedačky a Mercedes pocit z řízení. Ale můžeš to vidět taky úplně jinak.-)
Ohledně motoru. Za studena má i šestiválec naprosto traktoroidní charakter a za tepla v kabině motor nevnímáš ať má válců kolik chce. Jen čtyřválec míň žere.
Asi tak. -
matejcx 25.03.2011 07:51
« Re: Re: Zkušenosti s odstupem času
Moje GLK má momentálne tiež už viac ako rok (kupované 2/2010). Je to 220CDI a žiadne problémy so vstrekovačmi som nemal, myslím, že ten problém sa týkal len aut z roku 2009.
S autom som veľmi spokojný, jediná vec, čo ma na ňom s odstupom času tak trochu štve, sú tie plasty - je fakt, že na niektorých miestach to "vrzá" viac ako by sa na značku MB patrilo. Napríklad také madlá dverí - na stlačenie rukou je cítiť, ako tie plasty "pracujú", pričom ich vzájomný kontakt nemá žiaden tlmiaci materiál, napr. gumové tesnenie. Vrzganie je tým pádom bohužiaľ nevyhnutné :-(
-
-
-
-
-
svetobeznik 10.12.2010 10:27
jedno z mala novych aut
do ktorych by som isiel mat dostupne financie ;-) a tie hrany su mi velmi sympaticke :yes: :yes: :yes:
nech sluzi! -
"-- skrytý --" 30.12.2010 21:59
GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI
Hezká recenze i auto... ;-)
Chci si příští rok koupit nové auto a stále se nemůžu rozhodnout, jestli GLK 250 CDI 4MATIC nebo C 250 CDI 4MATIC KOMBI.... :-(
-GLK je krasavec, mám rád hrany, vyšší posed
-C-čko je srdcovka (máme W202, W203), nižší těžiště
Zajímal by mě Váš názor na bezpečnost GLK vs C kombi ? ? ?-
MB superpower 05.01.2011 16:25
« Re: GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI
Tak to vážně nevím. Sice jsou to auta na stejné podvozkové platformě, ale jinak jsou docela jiné filosofie... Pokud preferujete výhled a bezpečný pocit ala SUV, jako já, tak není co řešit. S Céčkem sem nikdy nejel, takže nemůžu sloužit. Ale auto je to taky moc hezké - zvlášť provedení Avantgarde:)-
"-- skrytý --" 05.01.2011 21:15
« Re: Re: GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI
To je právě to dilema, výhled a pocit bezpečí a na druhé straně srdcové záležitost "C". Provedení Avantgarde kombi je moc hezké - viz.test [odkaz]
Zajímalo by mě jestli existuje všeobecně nějaké reálné (testy podložené) srovnání bezpečnosti SUV vs kombi ? ? ?-
jpor (RSKa) 06.01.2011 00:28
« Re: Re: Re: GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI
nemusia existovať testy, stačia známe princípy:
nakoľko v SUV sedíš vyššie, náraz bežným osobákom ide viac pod kabínu / posádku a nie priamo na ňu. Síce GLK nie je z najvyšších SUV, ale predsa len je vyššie ako sedan/kombi, a každý centimeter výšky sa počíta.
Takže bezpečnosť určo lepšia v SUV.
Čo sa týka bežného nárazu do prekážky ako strom, stena atd, tam stačí pozrieť výsledky Euro NCAP nárazových testov pre C a GLK, podľa možností podrobné komentáre, nie iba hviezdičky. Tie zohľadňujú aj kraviny typu "nedostatočná výstraha pre použitie airbagov" = nevhodná nálepka v kabíne a body idú dolu...
Okrem toho, máme v rodine C320 CDI 4Matic na diskoch 18" AMG letné a 17" zimné. Komfort ešte aj na letných je v norme, ale GLK som testoval na 18" alebo až 19" a komfort o dosť lepší na tých veľkých diskoch ako Céčko, tiež prekonávanie vln a dier na ceste lepšie, plavnejšie.
Na druhej strane, nad cca 150 km/h už u GLK bolo počuť viac aerodynamický hluk (hranatá karoséria). A Céčko je istejšie v zákrutách samozrejme vďaka ťažisku, ale pokiaľ nie si vyslovene športový vodič, GLK bude dobrá voľba.
Každopádne, doporučujem dohodnúť si testovaciu jazdu na oboch autách tak, že presadneš rovno z jedného do druhého, a pokiaľ možno pôjdete trasou ktorú dobre poznáš z iného auta.-
"-- skrytý --" 30.01.2011 20:10
« Re: Re: Re: Re: GLK 250 CDI 4MATIC vs C 250 CDI 4MATIC KOMBI
Přemýšlím stejně... při nárazu s SUV půjde osobák pod kabinu... Kladu si však stále otázku, jak je na tom s bezečností S-klasse (a jiné limuzíny) v porovnání s SUV a proč bohatí, úspěšní a politici jezdí v limuzínách a ne v SUV ? ? ? Protože snad sedí na zadním sedadle?
-
-
-
-
"-- skrytý --" 20.01.2011 20:25
GLK po roce provozu
Zdravím Vás všechny. Mám černé GLK 350CDI od loňského února. Přesedlal jsem z Fordu Mondeo ST220 (3,0 V6,226k,250km/h, 0-100 za 7,3, r.v. 2004). Nikdy jsem nechtěl gazíka (tak říkáme mezi známými všem SUV), naftu a automat. No a teď mám všechny 3 v 1. Měl jsem půjčenou XC 60 (ach ten váhavý automat), stará X3 se mi nelíbí a na novou se mi nechtělo čekat. Q5tek je na silnicích už dost (proti GLK).
Motor v GLK je úžasně odhlučněn, traktoroidní zvuk je co? I po studené noci běží motor parádně měkce. Po svezení s předváděčkou jsem byl rozhodnut po 10-ti km. Dostal jsem V6 za cenu 4válu (akce v únoru 2010, udělali mi super cenu 1,44mil), je v plné výbavě (kůže,park.kamera,bi-xenony,20" kola,Comand APS,pádla atd.). U Audi bych musel za stejně vybavené auto vytáhnout o dost větší balík, takže nebylo co řešit. Jízdní vlastnosti jsou velmi slušné (samozřejmě ne tak sportovní jako u STčka), i na velkých kolech se krásně nese po českých tankodromech. A v tom to je: už mě nebavilo trpět na dírách, chudák podvozek u jinak famózního Mondea (ten motor se musí zažít, měl jsem ho 4 roky a občas se mi zasteskne).
Samozřejmě že jako každé auto má věci které řidiče občas štvou:
samočištění DPF filtru je otrava, když se to rozběhlo poprvé, byl jsem v šoku. Zlatý benzin.
Dříve jsem jezdil okolo 50-ti tis.km za rok, teď tak 20 a to mě moc mrzí, protože jsem s autem tak spokojený, že bych v něm byl nejradši pořád.
To myslím vypovídá o mých pocitech z GLK. A mimochodem, úžasné je topení i klima.
Tak nech auticko sluzi bez problemov :yes:
PS: Preco je na foto len 220-tka?