Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 330d (E46 150kW)

9.84 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 330d 150kW Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2993 výkon [kW]: 150 kroutící moment [Nm]: 410 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.6 maximální rychlost [km/h]: 237 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

jak zacit?

tak treba, moje laska k zadokolkam zacala s zigem... 1500s co sem dostal od kamosky - resp. jejich rodicu - chteli se ho zbavit... :) kamarad mel 1600 motor se snizenou hlavou a radost byla na svete. 3 roky srandy, musim priznat ze ne vzdy rizenych smyku :) - obzvlast kdyz bylo mokro nebo snih...
Potom prislo Bmw 325tds a najednou sem zjistil ze se da jezdit rychle a pritom "relativne" bezpecne. Ale hlavne me fascinoval 2.5l dieselovy radovy 6valec made by BMW. Musim priznat ze od spodu, aspon pocitove jeli TDi lip (81kW), ale jakmile se motor dostal pres 2200 otacek tak ... :)kdy poctive akceleroval a opravdu byl citit stale vetsi tah - na diesela mel motor polozeny maximalni vykon (105kW) nezvykle vysoko - 4800rpm - omezovac pak zasahoval v 5150rpm, ale pres 5000 uz se zacinal trapit... Takze se snim dalo jezdit v klidu - jako s dieselem a nebo kdyz clovek spechal, popr byla hezka silnice, tak pocitove skoro jak s benzinem. Motor se zacal vyrabet okolo 1993, teda pokud se nepletu. BMW...:) Jinak auto jezdi stale, i kdyz uz jen do mesta.

A konecne 330D - puvodne sem chtel 135kW (hlavne kvuli cene...), ale nakonec s pujckou od Mum&Dad Bank sem poridil 150kW :). Auto sem zakoupil na podzim 2008 v nemecku od prvniho majitele. Samozrejme se servisni knizkou. Co se tyce vybavy, tak temer vsechno.
Podvozek - Auto ma sportovni packet, jak optickej tak podvozek. Sportovni podvozek sem chtel a pri dalsim BMW ho zase budu chtit, ale jizda po Praze neni zrovna to pravy orechovy, jak pro auto tak pro me... Otec ma teze 330d, novejsi ale bez sportovniho podvozku a ten rozdil tam opravdu je a je znat - myslim co se tyce komfortu. S otcovym sem nenajel moc, tak nechci srovnavat jizdny vlastnosti. Co se tyce myho, tak sem nadmiru spokojenej - auto se v zatackach temer nenaklani a opravdu dlouho dokaze drzet smer, rekl bych ze je krasne citelny... A pokud jsou dobre silnice (momentalne ziju v zahranici - tim nemyslim ze v cechach jsou jen spatny, teda az na Prahu...) tak to neni nic hroznyho, me osobne se cestuje velice prijemne...
Motor - opet me BMW se svym dieselem nezklamalo. Motor ma slusny zatah od 1500 otacek (kdy ma dosahovat i sveho max. tociveho momentu - 410NM) az do 4800 otacek (na nizsi prevodovy stupne a pri 4500 otacek na 4 a 5 (6-ku tam nevytocim:), kdy je citit ze pomalu ztraci dech. Takze opet na klidnou jizdu kdy clovek netoci pres 2000 - super. Ale kdyz je potreba nebo chut tak umi i velice dobre akcelerovat. 0-100 za 7.6s (sedan za 7.2s) neni zrovna pomali a uz vubec ne na diesela. A samozrejme velice dobry pruzny zrychleni 80-120km/h za 6.4 na 4ku a 8.2 na 5ku. Spotreba zalezi na stylu jizdy, ale ve meste tak okolo 8,5 litru az 10 litru. Dalnice 6l az 10+ (kdyz jedu pres nemecko v noci...) Jeste bych zminil zvuk - samozrejme ze to neni 6valcovej benzin, ale je to na hony vzdaleny traktorovymu zvuku 4valcovejch TDi. A kdyz se zahreje a clovek na nej zacne slapat, tak bych rekl ze to ma i velice hezkej zvuk.
Prevodovka je presna, zato prace se spojkou da zabrat (bmw), ale semtam jakoby vybruje - co sem se tak ptal prej je to normalni.
Vybava, etc - sedacky bych hodnotil jako velice pohodlny a hlavne maji vysouvaci podporu stehen - coz na delsi cesty je super. Mohly by byt uzsi, ale asi jsou staveny tak aby se tam vesel i nejakej ten vetsi pan :) 3stupne vyhrivani - velice prijemny hlavne v zime - me staci 1stupen, zato pritelkyne vzdycky na 3. :)
Multifunkcni sportovni volant bych hodnotil jako jeden z nejlepsich co sem kdy drzel. Prijemne tlusty venec akurat tak velikostne. S ovladacimi prvky na nem sem maximalne spokojenej - na vsechno se da dosahnout aniz by clovek musel hledat nebo sundavat ruku z volantu. Nevim jestli je to bezny i u ostatnich aut, ale tempomat zrychluje podle toho jak moc slapnete na plyn nez ho opet aktivujete. Tzn. kdyz pribrzdite (tak se samozrejme vypne:) a znovu ho aktivujete tak zrychluje velice poklidne, ale pokud na chvilku oprete plyn o podlahu a pak ho zapnete tak zrychluje co to da... Mensi vytku bych mel k destovymu senzoru - zda se mi byt docela linej :) Zato stmavovani zrcatek si nemuzu vynachvalit, hlavne kdyz za vama jede nouma co ma blbe serizeny svetla. A pak to sou ruzny dalsi drobnosti jako moznost otevrit pouze zadni okno u kufru, ovladani oken na stredovym tunelu - clovek nemusi sundavat ruku z volantu, bluetooth na tel. - funguje perfektne s nokii, ale s LG990 moc dobre ne, potom mi vyhovuje ovladani radia, klimatizace atd. popr doplnim.
A pak je tu vzhled. Osobne si myslim ze E46 je opravdu povedeny model, nova 3 se mi nelibi - hlavne vnitrek. No beztak na ni momentalne nemam :) K E46 jak zevnitr, tak zvenknu nemam pripominek - no vlastne az na budiky, ktery vypadaj skoro jako na E36. A sportovni paket ji slusi.
Celkove sem s autem opravdu spokojenej.

Jo a veskery nazory jsou osobni, tak doufam ze sem nikoho moc neurazil nebo tak... Sem zastance BMW, ale ne kvuli image nebo podobnym blbostem, ale kvuli tomu co sem zminil v predchozich odstavcich.

PS: recenzi sem napsal z duvodu ze 330d 150kW sem zde nenasel, tak se klidne ptejte...
jinak casem jeste doplnim co me tak napadne

Silné stránky

- motor
- jizdni vlastnosti
- na dobrych silnicich pohodlny
- spotreba
- vybava
- BMW

Slabé stránky

- na spatnych silnicich utrpeni, jak pro auto tak pro ridice...
- ceny nekterych nahradnich dilu - hlavne v CZ nekdy az 2xtolik...

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
8

jednou sem cetl ze clovek si nekupuje BMW kvuli cene, spotrebe nebo prakticnosti... :)

prostornost
8
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…