Renault Clio (2001)
21.7.2020Taky jste jako malí kluci snili o tom, že budete mít jednou červené auto, co má jen dvě dveře, atmosférický motor a manuální převodovku ? Já ano a až po…
Renault Clio (Ozzman)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
dr.biker 22.07.20 20:06
« Re: Re: Clio sport ph1
Ano, vozidel Clio sport ph1 je na trhu opravdu málo a většinou mají nejistou historii. Můj kousek na tom není jinak, jsem asi šestý majitel a ani nechci vědět, co auto zažilo.
Za rok vlastnictví jsem ale auto dal do dobrého stavu, nyní zbývá dořešit pouze kosmetika karoserie a to i přes to, že auto již nemá originální lak. Chtělo by to nový celolak.
Fiesta St první generace je také dobrá volba na auto pro radost z řízení, viděl jsem teď na okruhu ve Vysokém Mýtě, to auto jezdí taky dobře.
Pokud budete pořádat sraz MACZ, tak mi klidně napište zprávu, rád bych se potkal s dalšími členy. -
Ozzman 21.07.20 22:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: recenze
Vůbec není zač. Za ty peníze je to dobré auto, byť dnes již o generaci zestárlo, ale zase co se vyprodávaly na podzim 2019 skladovky, byly za až směšné ceny, my za ní dali asi 550 tisíc z původních 720 ceníkových. Já vlastně moc zkušeností ještě nemám, byl jsem s tím párkrát tady po okrese, poskakoval párkrát v Praze v koloně (proto mi vadí ta prodleva po přidání plynu, což trápí i jiná nová auta s MT po WLTP) a asi 2x v Norimberku, tzn cca 1000 km za volantem :D. Nemám moc důvod si ji půjčovat, žere víc, než Mondeo >:D
Jinak samozřejmě Mondeo bude vždy lepší, lépe odhlučněné, má i trochu lepší interiér, je přeci jen o třídu výše. Ta Insignie by mne dost zajímala, protože byla nová za +/- cenu ojetého Mondea a koukal jsem po ní. Jezdil jsem jen Emelovou 2.0T, takže tu jednapětku neznám a to je podle mne jediné auto, které může v mainstreamu podvozkem konkurovat Mondeu. Když ji v té 1.5T projedeš, určitě dej vědět, jak to jede :-) -
Ozzman 21.07.20 21:07
« Re: Clio sport ph1
Ahoj, díky, my už jsme si psali a já tvé PH1 obdivoval >:D
Mne malá auta okouzlila až s tímto Cliem a od té doby a od svezení v Lamalově RS3 mi to leží v hlavě >:D PH1 je jako máku, dost se jich bojím (kdo ví co s nimi předchozí majitelé dělali) a nebo jsou drahá na úrovni RS3,zatím to není aktuální, ale třeba se jednou rozhoupu. Má druhá alternativa je FieSTa 150, která je levnější, byť pomalejší a k modrému oválu mám silný vztah :D.
Děláváme občas srazy ACZ, kdyby se ti chtělo s tímto skvostem ukázat, rádi tě přivítáme. -
Ozzman 21.07.20 21:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: recenze
Takže:
Podvozek je na svou třídu top, to zůstalo stejné jako před faceliftem, na to, že je to SUV umí hbitě jezdit v zatáčkách, ale i tlumit nerovnosti. Mondeo je trochu lepší a na dálnici lépe odhlučněno (což je dáno i stavbou auta, kdy SUV je vyšší = vyšší aerodynamický hluk).
Je to Titanium plus (nebo něco takového) v barvě Magnetic Grey (stejná jako mám na Mondeu).
Je to 1.5 EB 110kw FWD a MT. Motor ještě vlastně není zajetý, starší 1.6EB mi přišel po zajetí trochu výbušnější (nemyslím teď ty pověstné pístní kroužky, ale odezva na plyn), hlavně v nejnižích otáčkách, zde díky vyšší emisní nálepce musíš překonat takové hluché místo při rozjezdech, pak jede velmi dobře a hezky graduje, obecně velmi povedený R4 turbomotor v této kategorii, určitě lepší, než 1.5TSI (tedy ten do 2020, teď je prý předělali, což jsem nezkoušel).
A spotřeba mi příjde skoro o litr nižší, než 1.6EB a to 7,5-8,5 dle jízdy, s jednašestkou jsem jezdil já kolem 9 a víc >:D -
dr.biker 21.07.20 20:41
« Clio sport ph1
Ahoj, také děkuji za příjemné počtení, jsme stejná generace, Clio II jsem taky vždycky chtěl, jeho "vajíčkový" design se mi vždy strašně líbil. Pak jsem objevil verzi sport a já ho ve 12-ti letech chtěl mít...
Tento sen se mi splnil až po 19-ti letech, kdy jsem si konečně minulý rok Clio sport ph1 koupil jako víkendové auto pro radost z řízení. Do auta jsem sice už nasypal hodně peněz, ale koupě nelituji, je to taková hračka pro dospělé kluky, která mě strašně baví.
Pokud tedy budeš mít možnost toto auto koupit, tak neváhej, v dobrém stavu je jich už docela málo a ceny začínají stoupat...
Více informací nalezneš v mé recenzi.
-
Ozzman 21.07.20 19:57
« Re: Re: Re: Re: recenze
Ahoj, díky moc, snažil jsem se to auto popsat tak, jak ho vnímám, ono by bylo lehké ho odsoudit proti moderním Bčkům, ale v kontextu ceny to vlastně je dobré auto :-)
Kugu FL nemáme ještě ani rok a má snad kolem 5 tisíc najeto >:D Vzhledem k tomu, že jsem tu měl recenzi na skoro totožné auto se k tomu jen tak nechystám, ale pokud tě cokoliv zajímá, rád se pokusím pomoct :-) Tak se ptej. -
Mikesus 21.07.20 15:23
« Re: Re: recenze
Vím vím, ale stejně bych to měl spíš za trest. Euro 3 benzín je ok, narozdíl od euro 5 nafty.
Jo s tou oktavkou už jsem taky párkrát zažil ještě s Aurisem, ten měl o pár cm méně a často o stačilo. Corolla už bohužel je na tom hůře. Tam těch cca 10cm navíc je znát. A oproti tomuhle je to jak nebe a dudy. Ale taky ten přední nárazník je v parádní výšce. -
Mikesus 21.07.20 15:21
« Re: Re: recenze
Vím vím. Euro 3 benzín je ok, narozdíl od euro 5 nafty.
Jo s tou oktavkou už jsem taky párkrát zažil ještě s Aurisem, ten měl o pár cm méně a často o stačilo. Corolla už bohužel je na tom hůře. Tam těch cca 10cm navíc je znát. A oproti tomuhle je to jak nebe a dudy. Ale taky ten přední nárazník je v parádní výšce. -
Ozzman 21.07.20 13:12
« Re: recenze
Fotky někdy dodělám >:D Můžeme zas udělat minisraz >:D
Jo, v tom autě vidíš přerostlost dnešních aut, byť stejné třídy, nejvtipnější je pak jezdit třeba za takovou Oktávkou a vyčkávat, kam se nevejde on, ty zaparkuješ luxusně :D.
Elektrika zlobit může, svítí kontrolka airbagu, kdo ví, kolik z nich jich po dvaceti letech vystřelí, taky provozem bude spoustu kontaktů vyskákaných, gumy zpuchřelé, takovým prkotinám se nevyhneš, nicméně nerezne a je možná víc eko, než nový elektromobil, protože tohle už někdo vyrobil ! >:D A plní Euro 3 ! Vždyť si to řídil, tak víš >:D -
Mikesus 21.07.20 13:04
« recenze
Přidej pár fotek. méně tmavých a bude to super. Třeba i s rodinkou, jak se poskládá kočárek a tak.
Tohle je do města jak dělaný a naprosto dostačující. Teď už jen mít kde parkovat mimo zóny a máš vystaráno na delší dobu.
Výhoda tohoto Renaultu, že na těch pár kabelech se nemá co rozbít. I když to mistři ve Francii evidentně už zvládli u zadního světla >:D
Určitě dám vědět :-)