Diskuse

Renault Clio (2001)

21.7.2020

Taky jste jako malí kluci snili o tom, že budete mít jednou červené auto, co má jen dvě dveře, atmosférický motor a manuální převodovku ? Já ano a až po…

 

Renault Clio (Ozzman)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 16.01.21  16:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Tomu never,Elantra odkrútila 4 roky,100.000km a neriešil som ani žiarovku.
    Len olej filtre a sviečky.Neviem či to na nejakom inom aute ešte zažijem. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.01.21  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Tak každý z nás si prošel mladickými chybami.... >:-[] >:D :-! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 16.01.21  16:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Roky som jazdil s Hyundai a to veru vedelo niektorých hodne iritovať. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 16.01.21  13:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Tak s Mondeem už mne to trochu přešlo, na okolní provoz působí jako moderní auto, takže na dálnici na mne neblikají, nebo mi i uhnou z levého, protože tak nějak čekají, že nemá jen 50 koní, ale u starého Megana ne, to je plevel silnic pro služební Fabie,Rapidy, Scaly a Oktávky (samozrejme ty slabší, ty silnější na ty nemam :D) a pak mi tak nějak baví jim ukázat, že to jede... akorát když pak jim vítězoslavně ujíždím po dálnici, jim to žere 10 a mne 30 >:D

    Jo a taky s potomkem na palubě uz se snažím klidnit >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.01.21  12:43

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Já vždycky nastartuju a říkám si "dneska ráno to dám na spotřebu" po pěti kilometrech tam mám 10l/100km a vztekle nadávám na ostatní, že se vlečou jak s hnojem >:D Jediné, co mě udrží na uzdě, je adaptivní tempomat. Na dálnici jsem zjistil, že moc pomalu reaguje, ale mezi město v koloně je to příjemný pomocník na to abych nejel jako prase >:D
    Kupodivu s Picassem tyhle problémy se sebeovládáním nemám >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 16.01.21  12:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Tak mne první šok čekal při přechodu z mk4 na mk5, to jsem ale nějak zkrotil a umím i pod 7, takže toto pro mne není takový šok. >:D Včera jsem jel centrum Prahy za 6.3 s Meganem.. To budu říkat v diskuzích, ale bylo půl 6 ráno a byla zelená vlna >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 16.01.21  12:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Kdo chce opici, musí mít na banány... to si teď opakuju často, když jsem přešel z dCi do GTI >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  21:49

    « Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Megana to hned zítra počtu, dnes už nemám sílu >:D a otáčky taky zaměřím :-) Ale po dálnici jezdím 110, protože spotřeba >:D
  • « 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  19:59

    « Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    No a kolik to točí ve 130 otáček ten dvoulitr? Dali alespoň tam nějaký slušnější delší převod na dálnici?

    Jinak peklo roztálo... Megane konečně vložen >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  18:23

    « Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    No, Fabie aby byla hezká, dáš aspoň 80, navíc prostě koncern = koroze :/ tedy v těchto letech. Robot by mi nevadil svým charakterem, ale co jsem četl tak u těch ojetin to jsou jen problémy. Ono HDM není žádný rychlík >:D výhoda toho meganu je velký motor, takže na dvojku to podřadí i v 70ti a trojku točí do 170ti >:D Navíc ten dvoulitr má asi 191 NM což je na atmosféru slušný a když jedeš klidně, tak to jede "na kroutak" a když chceš fakt jet, nestačí trochu přidat plyn jako u dvouspojky, ale musíš proslapnout do podlahy na kickdown. Je to takove přemlouvání auta, kdy se nic neděje, pak pomalu pořadí, výročí motor a nastoupí velmi přesvědčivej zátah, kterej je stejně v 80ti i 140ti, což je pecka >:D Ale kdzy predjizdis, tak mackas plyn s předstihem >:D

    Ten swist by stál za to vyzkoušet , Ty Fabky sou nastreleny :/
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  18:10

    « Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    No ten výběr odpovídá i mým zjištěním.

    Klidně bych se i smířil s jedničkovou Fabii s nějakou 1,4, přece jen je to sestře na naučení. Hledal jsem i Swifta, ale marně.

    Jako nebál bych se vzít na milost i nějakého robota, máme ho v Picassu. Pravda, my máme jeho poslední generaci a ta řadí rozumně (určitě logičtěji než DGS u PGTI), jen prostě pomalu, což tolik k užití auta nevadí, navíc pokazit se může v podstatě jen spojka, která 200t vydrží. Problém je, že u těch levnějších aut to jsou starší generace a to opravdu není žádná výhra.

    Ten Megane za ty prachy vypadá jako docela dobrá koupě :yes:

    [odkaz] škoda, že až v Táboře...
    [odkaz]
    [odkaz] - trochu přes limit
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  17:32

    « Re: Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Ten starej u Fokusu je na tom +/- jako dsg, ale jak jsem psal výše, taky jsem se mu vyhnul a aktuální Mondeo už by mělo mít ten PS v pořádku, navíc ten můj jede dle servisního plánu,mám ho skoro od nova. teď mě bude čekat další výměna oleje. Ale upřímně ani to Mondeo třeba s 200 tisíci km bych s tím powershiftem zvažoval, jestli do toho jít.. nikdy nevíš co s tím kdo dělal..
  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 15.01.21  17:22

    « Re: Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Jo historii mám. Pravidelně servisovano u vw, jinak bych do toho nešel. Myslim že powershift od fordu má ještě mnohem horší pověst než DSG. Mám tu na golfa plus novou recenzi. Zatím za 9 měsíců najeto 13000 km bez zaváhání.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  17:00

    « Re: Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Dsg jsem nechtěl, ty převodovky mají hruzostrasne pověsti a kdo ví co s tím kdo dělal předemnou a jak to servisoval. Navíc u hodně inzerátu vw aut s dsg je napsáno, že dsg je už repasované, či vyměněné a podobně.. A k tomu ještě nabídka motorizaci slibujici další investice.

    Obecně koncern nemám moc rád, většina aut co jsem viděla byla v hroznem stavu, koroze nebyla výjimkou a to u aut TYPU golf5 či oktavka 2generace.

    Fabie s 1.6 jsem koukal, ale nejlevnější byla asi za 130 s dost velkým najezdem, pak Ibiza s tím stejným motorem jen 3dv. Ale myslel jsem, že tahke auta už nemají ten starý měnič?

    Jinak proti tomu Megane aspoň jede >:D Jak jsme psal výše, já koupil s plnou historii a s 62 tisíc najeto to je defakto predvadecka >:D fakt ten stav sedí, mám k tomu papíry i kontrolu v ofiko servisu. Tak snad bude sloužit :-)

    Kdyby to auto nebylo v takovém stavu, tak třeba taky koukám dal a vezmu jiné, třeba dražší, ale tohle bylo za 100. No s tím dsg přeji hodně štěstí, pokud k němu máš aspoň historii, bude to lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 15.01.21  16:05

    « Re: Jak koupit starší ojetinu s automatem

    U škody jsi zapomněl na roomster a fabii 2 s 1,6 mpi. k tomu dávali klasický měničový automat. Do 150 by ses vešel. Z tvého výběru bych asi nejspíš volil toyotu s variatorem. Když po tom moc nechceš, je to v pohodě. Nesmí se s tím jezdit moc agresivně. Ale pro ženu myslím ok. Já té své koupil dsg a taky si lebedí. Já už míň. Řadí sice pěkně, nečeká, ale problém je, že v příliš nízkých otáčkách.
  • 10 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  13:24

    « Jak koupit starší ojetinu s automatem

    Takže, partnerka nechtěla moc Cliem jezdit, protože jsem ji já vůl ukázal v Mondeu, jak jednoduché je se rozjet s automatem >:D

    Cliu v létě začaly odcházet spotřební věci, tak jsme přemýšleli, jestli opravit, nebo tedy zkusit sehnat automat. Nejdříve byl limit do 50 tisíc.

    Řekl jsem si, že auto nesmí být velké, musí mít spolehlivý motor a spolehlivý automat.
    Z toho vypadávají veškeré dvouspojky, roboti, turbodiesly, turbobenzíny a podobně a začal jsem pátrat. Ideál by byl Clio 3 s AT. Ale rozšířil jsem ihned pátrání i do C segmentu, přičemž střední třídu jsem druhou nechtěl.

    Do 50 tisíc jsou to 20+ stará auta, jako Oktávie a Fabie 1g, Golf 4g - auta s 4stupnovým měničem, který bych vzal na milost, jenže za auta v průměrném stavu i v tomto stáří chtějí prodejci skoro 2x tolik a zbytek má objetou zeměkouli, tuny rzi a to i přes motory jako 1.9TDI nechci akceptovat za ty peníze.. za 20-30 tisíc ok.

    U Renaultu se objevilo pár Scéniků 1. a 2. generace, většinou s Dci motory, což fakt jako ojetinu nechceš, nebo stejná Clia, co jsem měl a za ceny 40-50 tisíc... to taky asi ne.

    Tak jsme zvýšili rozpočet na 100 tisíc (postupně až na 150 kdyby bylo auto fakt hezké) a zase jsem začal běhat po minovém poli.

    Koncern - VW,Škoda,Seat - DSG pryč, 2.0TDI pryč, EA111TSI pryč - nezbude nic, akorát jedna A4ka s 2.0i a hydroměničem, jedna jediná v ČR, jiné byly multitronic - pryč.

    Peugeot - Ojetiny s motory VTI - probém - pryč

    Opel - Astra H - Easytronic (robot) pryč, motorizace 1.8i a 1.9diesel má měnič, cca 4 kusy na prodej, šílené nájezdy. Corsa větišnou 3dv a easytronic. Našel jsem pak jednu Astru J s měničem, ale už stála asi 160.

    BMW (jo i na to sem koukal) - E46 - rez všude kam se podíváš

    MB - Bklasse - to se mi líbilo, bohužel v první generaci špatné automaty

    Ford - Powershift ojetý nechci, navíc ten starý byl problematický a většina s motorem 1.6TDCi - pryč, Fokus 2 s CVT - to taky není ideální automat, navíc asi 2ks v ČR s vysokým nájezdem. Fiesta by možná šla, ale byla to ještě ta stará hranatá a chtěli za ně dost.

    Suzuki - když jsme ještě uvažovali v cenách do 50ti, byl jeden Swišť, na který mne upozornil Emel, kdyz jsem zvyšil rozpočet, už tam nebyl.

    Toyota - Yaris i Auris s CVT, což je škoda, protože by to byly slušné ojetiny, radši jsem taky neriskoval, navíc výběr aut je malý.

    A nakonec Renault - pozink karoserie, měničový automat, takže volba padla na Mégana 2... problém je ten užraný motor, ale jinak je to fajn auto :-)

    A eskapáda s Meganem 3 z Auto Esa - nejdrive jsem se nechal nalákat, všude psali, že EDC je naprosto spolehlive, rozbilo se ještě ten den večer >:D Pak jsem zjistil doma, že byl bourany trochu hodně více, než jen plech na blatníku, tak se vrátil.. přitom byl fakt peknej a jezdil za 5,5 ! >:D Snad ti to trochu pomůže
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 15.01.21  13:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Konečně jsi měl pořádné auto...

    No, pokud o to stojíš, mohu ti to sem krátce sepsat do dalšího vlákna, třeba se připojí další diskutující se svými názory, možná by to byl fajn námět na článek :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  11:22

    « Re: Re: Re: Re: Konečně jsi měl pořádné auto...

    Tak to je zajímavá konfigurace a volba. ohle bych klidně předělal na LPG.

    Na recenzi jsem zvědavý, právě totiž ségra chce nějaké malé auto s automatem a vybrat něco není jednoduché 8-s
  • « 10 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.01.21  11:21

    « Re: Re: Re: Konečně jsi měl pořádné auto...

    Říkal jsem si, že bych mohl k něčemu využít karanténu 8-s >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 14.01.21  21:47

    « Re: Re: Re: Konečně jsi měl pořádné auto...

    Megana 2 kombi, poslední měsíc výroby 12/2008 2.0i AT 99kw. Kdyby to nezralo i trávu kolem cesty, tak to i dobře jede, zrychlení mezi 100-170 je fakt slušný, takže na dálnici to potrápí nejedno novější auto. Má drahá polovička chtěla automat a výběr takových aut je strašnej problém mezi ojiteinami. Tohle byl nejdražší megan 2 v ČR >:D Ale mel origo původ a 62 tisíc najeto, tak snad bude sloužit >:D Brzy přidám recenzi i s tím jak jsem postupoval při koupi takové dost specifické ojetiny s automatem a snaze se vyhnout co nejvíce problematickým věcem :-)

    P s. Na 48 hodin jsem byl i majitelem megana 3 s 1.5dci a EDC, ale vrátil jsem ho, protože byl v trochu horším stavu, než se že začátku tvářil >:D Ale to je aj delší psaní.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…