Recenze

7 Majitel

BMW řada 3 320d 135kw Touring

8.50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta 3jka Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:72000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 135 kroutící moment [Nm]: 450 počet rychlostí: 8 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.2

Popis vozu

Dovolte opět pár zkušeností s dalším z modelové řady BMW, řady 3. Mám ta BMW rád, ale tady u té 3jky to trošku dřelo.....

Ale od začátku. Tehdy 2013 okolnosti chtěly, abych si koupil své první nové BMW. Kombi 3er byla právě čerstvá novinka a to auto se mi opravdu hodně líbilo. Natož v černém M paket. Myslím, že je opravdu povedené. Jako fanoušek ježdění a dynamické jízdy, který na autech oceňoval věci jako strmé řízení, řezání zatáček bez náklonů a celkově komunikativnost auta, byla trojka jasná volba.

Mpaket dodává všem BMW i trojce velmi pěkné prvky interieru jako černý strop, alcanatrové sportovní sedačky s dofukem bočnic, skvělý M volant a pěkná 18ti palcová kola s širokými pneu vzadu. V trojce se sedí pěkně nízko auto je celkem kompaktní a máte ho velmi pěkně v ruce. Celkem je místo i vzadu, stále ovšem sedíte nízko, což jaksi znesnadňuje na/vystupování. Kurf je tak tak, že se tam vešel kočárek. Ale pěkná manipulace, el. zadní dveře, možnost otevření jen zadního skla/klasika a vyjížděcí roletka. Ale to není to klíčové.

Máme tu 135kw 2litrového dieslu, náhon jenom na zadek a vynikající 8mistupňový automat ZF. Předpoklady velmi příjemné sportovní jízdy. A taky že ano. Opravdu se auto moc nenaklání, opravdu je hodně zábavné projíždět zatáčky, nezaklekává a náhon jenom na zadek ovladatelnosti pomáhá. Oproti předchozí E91 je i docela slušně komfortní a přes nerovnosti utlumené a to i se standardním podvozkem a nízkými pneu. Vlastně jsem si s tím autem užil a myslím, že je velmi fajn pro člověka, co si chce s vozem ještě trochu zablbnout.

Ovšem není všechno zlato co se třpytí. Hned první jízda z Cartecu mě jaksi znervozněla. Oproti předchozí Audi A4 2.0tdi jsem nějak více slyšel motor a když jsem se rozjel po D1 z Phy, tak se mi zdálo, že to i nějak hučí. Další věc byla, že řízení je kolem neutrální pozice hodně netečné, je tam prostě mrtvá zona, což nepřídává na stabilitě a při jízdě rovně se musí dost korigovat. Hmm nepříjemné, to mě zklamalo. A jak jsem auto používal dál, tak nic z toho se nezměnilo a jsou to pro mě klíčové neodstatky tohoto auta, které mě při celkových cca 70tis. km prostě vadili a štvali.

Moje smůla navíc byla, že nějakou vadou na motoru došlo k tomu, že v nízkých otáčkách, kam ale automat řadí neustále, docházelo k akusticky nepříjemnému dunění. To mě strašně obtěžovalo. Byly nějaké reklamace, i výměna vstřiků, celkově jsem s tím ale nebyl spokojen včetně jednání se servisem. Nikdy to úplně nepřestalo a možná jsem na akustiku ujetý, ale zdá se mi, že když jedu s jakýmkoliv jiným 2.0d tzn. diesel čtyřválcem od BMW, kus toho nepříjemného dunění slyším stále. Odhlučnění trojky v kombíku se opravu nepovedlo a nedosahuje očekávaných kvalit prémiového auta a prémiové cenovky. Myslím že každá střední třída je v tom lepší. (jde jak o aerodynamiku, tak např. hluk od kol na mokru)

Takže auto nedoporučím lidem, kteří chtějí luxusní pohodové ježdění, v tichu a komfortu, tam je třeba jít do 5er. Radost z jízdy, byť už zdaleka ne na úrovni E91, ale v aktuální trojce stále JE. A to od dooost větší než ve větší pětce. Prostě každé má něco. Řekl bych, že trojka je prostě pro "mladší" a 5tka "komfortní a už pro vyblbnuté"

Silné stránky

Zábava, radost z jízdy
nízký posez
jízdní vlastnosti
Design M paket
pěkný itneriér, dokonce 1,5 litr do dveří, wow:-)

Slabé stránky

špatné odhlučnění
zvuk 4 válcového dieselu (pozor ani 4válec benzín nezní hezky)
mrtvá zona v řízení na středu - nutné korigování

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nic moc, musel jsem jít přes stížnost na import

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

CARTEC bývalý AutoBase, spokojenost

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6

problémy s motorem

praktičnost
9

celkem OK

prostornost
8

není to superb a nikdy nebyl

jízdní vlastnosti
9

velmi dobré, zábavné, trochu to co očekáváte, není to už E90

jízdní komfort
9

velmi slušené, naštěnstí to už není e91:-)

provozní náklady
8

Dobrá spotřeba, destičky po 30-40tkm

náhradní díly
7

BMW je drahé

výkon motoru
9

výkonově je ten 2 litr velmi pěkný

spotřeba
9

v klidu za 6

hlučnost motoru
5

to vážně není dobrý

kvalita sedadel
9

sporotovní jsou moc fajn

brzdy
9

ok

zavazadlový prostor
8

nic moc, ale dá se






Blesk.cz

Žižkov protne nový bulvár. „Zapojte se a sdělte nám váš názor na Jarovskou třídu,

Žižkov protne nový bulvár. „Zapojte se a sdělte nám…

Jarovská třída má v budoucnosti protnout Žižkov. Počítá se s ní hlavně z důvodu plánované výstavby v areálu…

Jen jedno palačinkové těsto a tohle s ním vykouzlíte! Jak správně smažit?

Jen jedno palačinkové těsto a tohle s ním…

Říká se, že lidská kreativita nezná mezí. To platí i u té kuchařské. A když jde navíc o všemi milované…

 

iSport.cz

ŽIVĚ: Sazka eLEAGUE v CS:GO začíná, Brute vyzývají Enterprise

ŽIVĚ: Sazka eLEAGUE v CS:GO začíná, Brute vyzývají…

Celých šest měsíců čekali fanoušci na začátek Sazka eLEAGUE v CS:GO. Od 13:00 se mohou těšit na parádní…

Radovy vášně. Lítaj mi zuby, ty s**či! řval v Plzni. Čílit se bude vždycky

Radovy vášně. Lítaj mi zuby, ty s**či! řval v Plzni.…

Během zápasu si nebere servítky. Petr Rada se rozjel na konci prvního poločasu sobotního duelu v Plzni (1:1).…

 

Reflex.cz

Kam se poděli Anonymous?

Kam se poděli Anonymous?

Koncem nultých let 21. století bylo jasné, že internet už navždy zůstane nedílnou součástí života téměř všech…

Mít (za)stání aneb jak život ve veřejném prostoru zabíjejí parkoviště

Mít (za)stání aneb jak život ve veřejném prostoru…

Češi jsou častokrát osočovaní, že na rozdíl od jiných národů neumí užívat veřejné prostory a že místa, která…