BMW řada 3 (2015)
30.12.2015Když jsem před pár lety vyrazil za prací do ciziny, sháněl jsem z praktických důvodů ojeté auto. Zároveň jsem chtěl něco aspoň trochu zajímavého, a tak…
BMW řada 3 (Redwood)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Redwood 05.11.2016 15:57
« Re: Unicorn
Díky!
Černé lišty ani ledvinky mi k srdci nepřirostly, byť na bílé nebo s Melbourne Red vypadají dobře.
MPPK mě láká, ne že ne, jenže bych ho chtěl rovnou i se samosvorem. A to už je dohromady tolik peněz, že jsem si to zatím neobhájil ani sám před sebou, natož třeba před drahou polovičkou ;-)
-
-
NPramer 17.12.2016 08:52
Odvážná volba
Vážně obdivuhodně nestandardní konfigurace, ke které gratlujuji. Prodejci mají skoro tendenci to člověku rozmluvit, s tím, že to pak někdo těžko koupí:-) Měl jsem možnost 240i v manualu a můj dojem byl, že jde skoro až o nebezpečnou hračku. Zároveň bych v tom asi nechtěl absolvovat praha brno a zpátky. Ale o to víc oceňuju tuhle maximálně zábavnou volbu. Ať dlouho neomrzí. -
reno01 31.01.2017 00:34
Neuvěřitelná shoda :-)
Ahoj,
kromě barvy (a i ta by se mi líbila) máš úplně stejnou konfiguraci, kterou chci pořídit (i s tím tažným kvůli kolu :-)).
Rád bych se zeptal jak se auto chová na mokru (hodně) či sněhu - mám na mysli takový ten zimní městský poprašek, hodně vody za deště i vlhká podzimní silnice (žádný hory nebo klondajky)? Klouže to moc? Jak moc se musíš hlídat? Musíš na to myslet, že je třeba nutno extra opatrně s plynem na výjezdech apod.? Hlídá to elektronika když jedeš piánko? Sorry, že se ptám tak blbě, ale chtěl bych jen tuto motorizaci, ale zvažuji trochu bezpěčnější variantu (xdrive).
Proč? Měl jsem na pár dní M3. Je skvělá, ale tu nakonec neberu. Přišlo mi to brutálně přemotorované. Přijde mi to dost nebezpečné auto a to se ho fakt nebojím :-) 340i je civilnější varianta s pouze o 1sec horší dynamikou z 0 na 100kmh a taky má možnost xdrivu. Ano, vím, že se asi rouhám apod., ale auto potřebuju na denní ježdění i s malými dětmi (školka). M3 jsem nakomec nevzal, protože bych nás někde nejspíš brzy poslal do škarpy. Fakt debilně moc výkonné. Starší E92 byla v plánu, ale nechci za ojetinu dát přes milion. Ta atmosféra byla mnohem předvídatelnější a auto tak působilo celkově líp. M2 by byla motorově super (má o něco víc než 340i), ale jako daily driver nee, je to prostě skvělá motokára (tvrdá jako prase).
Vím, že s xdrivem asi přijdu o kousek radosti, ale s takovým výkonem předpokládám bude mít 4kolka vyrazně lepší adhezi. Mám to vůbec řešit? Nebo je RWD varianta úplně v pohodě? Xdrive bych do slabší motorizace vůbec neřešil, ale po zkušenosti s M3 nad tím hodně uvažuju. Ani se nedivím, že nová M5 má být 4kolka,
Díky za odpověď a případné doplnění zkušeností z letošní zimy. Objednávat budu na konci jara, tak času ještě dost. Jo a kdyby tě cokoliv napadlo (že je dobrý/špatný/štve tě/chybí ve výbavě a měl sis to dát z pohledu denního ježdění tak to písni pls). Kěště spíš informativně kolik km najedeš obvykle na nádrž? Spotřebu neřeším, jen mne to zajímá. Třeba s E92 jsem najel 300-350km na nádrž a to mně fakt sralo. Jseš furt na benzínce. Dle testů se při denním ježdění píše, že můžeš být kolem 11L i ve městě. Zatím asi vše :-)
Ať to jezdí dlouho a s radostí Ondra.-
Redwood 24.02.2017 11:52
« Re: Neuvěřitelná shoda :-)
Ahoj,
pošli klidně SZ, rád napíšu víc nebo tě svezu, pokud jsi někde z okolí. Nepřišlo mi upozornění na komentář, tak se omlouvám za pomalejší reakci.
Nechci to zakřiknout, ale řekl bych, že v normálním nastavení se plynem utrhnout prakticky nedá, pokud nebudeš vyloženě prasit. Elektronika to pohlídá, navíc mimo sportovní režimy je reakce plynu docela opatrná. Varovné oranžové zamrkání přichází vždycky až ve chvíli, kdy dostanu chuť trochu přitopit pod kotlem. Při civilní jízdě to vůbec není problém.
Najezdil jsem toho celkem dost i na sněhu a v horách. Zadek má chuť tancovat, ale nic víc ti nedovolí, pokud nechceš. Navíc jsou na sněhu limity příjemně nízko, takže jsem si občas dovolil i rozevlátější průjezdy.
Na suchu s vypnutou (omezenou) stabilizací je to jiná písnička, při blbnutí na letišti jsem pochopil, jak jsem špatný řidič. Dostal jsem se do hodin a do trávy tak rychle, že jsem se ani nestihnul leknout. To už jsem opravdu tlačil na pilu a hledal limity, které jsou dost daleko, ale pak je to fofr.
Dlouhodobou spotřebu mám lehce pod 10. Na dálnici chybí delší šestka, dalo by se jezdit určitě za míň, ale spíš mám tendence užívat si dostupný výkon :-)
-
RFT nestojí za nic, a už i BMW čím dál víc od nich ustupuje. Slyšel jsem naživo 340i s power and sound kitem, koně navíc vem čert, ten zvuk za ty prachy stojí.
Happy motoring prajem. :-)