Recenze

NItas (muž 36 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Honda Accord Tourer 2.0 i-VTEC

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Accord, foto 1 Honda Accord, foto 2 Honda Accord, foto 3 Honda Accord, foto 4 Honda Accord, foto 5 Honda Accord, foto 6 Honda Accord, foto 7 Honda Accord, foto 8
Honda Accord, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta vagónek Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:199000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 114 kroutící moment [Nm]: 190 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 18 * zavazadlový prostor [l]: 576 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.3 / 8.5 *

Popis vozu

Po zkušenostech se staršími vozy této značky, bylo rozhodování, jaký kombík střední třídy, vcelku jednoduché. Zpočátku jsem měl obavy z počtu najetých kilometrů u kousků za, pro mě, rozumné peníze, ale můj Accord je najel převážně po dálnicích a navíc jsou věrohodné... nechápu inzeráty např: "Audi A4 nafta, 2002 rok a najeto 110tis", a že takových inzerátů v době koupě nebylo málo. Auto mě padlo ihned do oka a tak po malé slevě ze strany prodávajícího a zkušební jízdě nebylo co řešit.

Výbava je Comfort, takže základní. Obsahuje: 6x airbag, 2 zónovou klimatizaci, ABS, el. okna, zrcátka, 5st převodovku, rádio s ovládáním na volantu atd. Chybí mi tempomat, automat a xenony. Posledně jmenovaný prvek se dá malinko vylepšit výměnou žárovek za bíle-svítící např. Osram - auto má čočky.

Na autě velmi oceňuji tichounkou jízdu, o které se mi v předchozích autech mohlo jen zdát (Octavia, apod). Podíl na tom má jistě rekordně nízký odpor vzduchu, který je mimochodem jeden z nejnižších ve třídě. Jízdu zpříjemňuje dobře navržená a dostatečně výkonná klimatizace, kterou oceňuje zejména drahá polovička, když si může nastavit vlastní teplotu pro své "teritorium". Sedadla, posaz a prostor k "bydlení" je v Acordu výtečný, zejména rozměrná sedadla obepínající velkou část těla uživatele.

Motor je atmosférický dvoulitr s "inteligentním" časováním VTEC a výkonem 114kW. Dostačující na pohodlné cestování, ale ne na rychlejší jízdu... kdybych vybíral znovu Accorda, šel bych určitě do 2.4 iVTEC. Spotřebu sleduji podle natankovaných litrů a údajů z počítadla kilometrů (auto nemá palubní počítač) a vychází nasledovně: dlouhodobý průměr mám 8.5 L/100km (tankuju jen na Shell a Benzině - Verva nebo V-Power), při častějších jízdách po městě vzroste k 10 L/100km a naopak při delší jízdě mimo město klesá na cca 7.5 L/100km, což není nikterak výborný výsledek, ale to si pak člověk musí koupit nějaké 3-válcové chrochtající tdi a to je zase úplně někde jinde nejen co se týče spotřeby, samozřejmě, ale hlavně co se týče jízdního projevu a pohodlí.

Zavazadlový prostor má dostatečný objem, pravidelný tvar, dvojitou podlahu a dá se snadno zvětšit složením zadních sedadel, které proběhne během chvilky - sklápí se automaticky sedák i opěradlo zároveň i spolu s hlavovou opěrkou. U zadní části mám jednu drobnou výtku směřující k nízko se otevírajícímu víku 5.dveří...

Auto má nasazeny sedmnácti palcová kola s pneumatikami 225/45 ZR17 a rádio se dočkalo adaptéru, díky kterému teď přehrává MP3 jak z SD karet, tak i z USB vstupu. Dál je v plánu jemné tónování skel, nový volant od Hondy a nové komponentní repro.

Silné stránky

Na autě se mi líbí:
- je to Honda (srdcovka)
- tichý provoz
- přesné řízení a řazení
- dostatečně dimenzované brzdy
- pohodlné cestování
- velký vnitřní prostor
- výjimečnost v záplavě škodovek
- podsvícení přístrojů
- dostatek odkládacích míst

Slabé stránky

Na každém autě jsou, i tady:
- relativné slabší motor
- absence automatu
- chování spojky, na které si je potřeba zvyknout

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Když něco potřebuji navštěvuji Autogarant Olomouc. Každopádně se už díly začínají objevovat i v druhovýrobě a není nad to, udělat si vše sám, v dnešní době se nedá nikomu věřit...

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Klasický autobazar, nechali mě ale dlouho a v klidu si auto vyzkoušet...

24.10.2009 servis

Vagónek se dočkal servisu oleje (shell), filtrů, svíček a výměny řemene... zase na nějakou dobu pokoj.

 

Novinky v recenzi

2.3.2010 18:11

02.03.2010 nové obutí pro vagónek

Nakonec disky BROCK B21 a pneu Continental CSC3, už aby to bylo nasazené... snad to bude brzo:)))


Další vozy Honda Accord



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím žádné problémy, jen pravidelný servis. A doufám, že to tak taky zůstane.

praktičnost
10

Nemám co bych vytknul... hodí se na všechno.

prostornost
10

Naložím vše co potřebuji a taky můžu uvnitř volně dýchat.

jízdní vlastnosti
10

Perfektní - víceprvkové zavěšení všech kol, celkově nižší stavba a optimální rozměr kol. Jisté chování ve vyšších rychlostech i v zatáčkách.

jízdní komfort
10

Pro mě vynikající, ticho, klid a jistota.

provozní náklady
8

Díly a doplňky Honda dražší, spotřeba v normě, Provozní náplně a kapaliny neřeším.

náhradní díly
8

Originál dražší, ale dá v případě potřeby sehnat už i slušná druhovýroba.

výkon motoru
7

Není to lenoch, ale taky ne závodník... pár kw navíc by neuškodilo.

spotřeba
9

Může být nižší, ale taky mohla být vyšší - je v normě.

hlučnost motoru
10

Tichounko... nad 5tisíc už trochu slyšet, ale není to nepříjemné.

kvalita sedadel
10

Naprostá spokojenost... nebolí záda a cítím se bezpečně.

brzdy
10

Dostatečně dimenzované.

zavazadlový prostor
10

Jeden z největších - 100% dostačuje.






Blesk.cz

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým Krumlovem projde historický průvod

Tipy na víkend: Na Pražský hrad zdarma a Českým…

Po dvouměsíční odstávce se mnohá muzea, vědecká centra, hrady a zámky  a další turistické cíle otevírají…

Češi v euforii odhazují roušky: Hygienik vysvětlil, jak s nimi teď správně zacházet!

Češi v euforii odhazují roušky: Hygienik vysvětlil,…

Nosit, nebo nenosit? A když už, tak kde? Jak je to aktuálně s rouškami? Mnoho lidí v tom má zmatek, část jich už…

 

iSport.cz

Překvapivý návrat? O Sigmu má zájem bývalý šéf Lébr. Láká reprezentanta

Překvapivý návrat? O Sigmu má zájem bývalý šéf Lébr.…

Sigma Olomouc konečně v rukou ekonomicky silného majitele? Zatím tato informace zazněla pouze na pondělní…

Sport Magazín a talent Sadílek: půlmilion proti viru i dřina v PSV

Sport Magazín a talent Sadílek: půlmilion proti viru…

Jakmile udeřila koronavirová pandemie, poslal domů z Nizozemska do první linie půl milionu korun. Udělal to ve…

 

Reflex.cz

Až zemře Clint Eastwood, všichni opravdoví muži zemřou s ním, myslí si irský dramatik David Ireland

Až zemře Clint Eastwood, všichni opravdoví muži…

Americký herec a oscarový režisér Clint Eastwood se 31. května 2020 dožívá devadesátky. V novém čísle tištěného…

Novodobá Odyssea: Od chaosu zpět k harmonii. Aneb pandemie jako příležitost

Novodobá Odyssea: Od chaosu zpět k harmonii. Aneb…

Žijeme dobu koronavirovou, přelomovou, která ukázala, že i naše vyspělá společnost (zamilovaná do imperativu…