Recenze

9 Majitel

Škoda Favorit 135 Le Ecotronic 1.3l 40kW 90Nm

9.69 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Favorit, foto 0 Škoda Favorit, foto 1 Škoda Favorit, foto 2 Škoda Favorit, foto 3 Škoda Favorit, foto 4 Škoda Favorit, foto 5 Škoda Favorit, foto 6 Škoda Favorit, foto 7
Škoda Favorit, foto 8 Škoda Favorit, foto 9 Škoda Favorit, foto 10 Škoda Favorit, foto 11 Škoda Favorit, foto 12 Škoda Favorit, foto 13 Škoda Favorit, foto 14 Škoda Favorit, foto 15 Škoda Favorit, foto 16 Škoda Favorit, foto 17 Škoda Favorit, foto 18 Škoda Favorit, foto 19 Škoda Favorit, foto 20 Škoda Favorit, foto 21 Škoda Favorit, foto 22 Škoda Favorit, foto 23 Škoda Favorit, foto 24 Škoda Favorit, foto 25 Škoda Favorit, foto 26 Škoda Favorit, foto 27
 

Technické info

Přezdívka auta Fávo, Fáčko Rok výroby 1993 Koupeno ojeté najeto [km]:166000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 40 kroutící moment [Nm]: 90 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.6 maximální rychlost [km/h]: 168 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 240 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9 (udávaná)spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

-- Upraveno 11.7.2019 --
Favorit je vývozní - DE. Do česka se vrátil v roce 2002 s 75 000 km na mechanickém počítadle. Deutschland brázdil se značkou WUR-DV76 a vlastnil ho někdo z města Wurzen.
Tomuto favoritu předcházela červená 136ka před FL, která byla nabořena na bok. Tehdy táta vlastnil ještě rodinnou felicii combi 1.3 před FL a firemní berlingo. Po červeném favoritu zbylo prázdné místo, jež bylo třeba vyplnit. Naštěstí má mamka známého, který se živí převozem aut z DE, tak ho táta zaúkoloval.
Od převozu sloužil jako služebák, a taky se tak k němu tátovi zaměstnanci chovali. Dovedete si jistě představit chlapy jak hora, všichni naskládaný ve favoritu, kufr plnej nářadí a jak se běžně jezdí se služebákem. Favorit si procházel peklem! Například si nechali nabořit celý bok od předního k zadnímu blatníku sněžným pluhem, nebo urvali 3. brzdový. Avšak v terénu vynikal nad VW T5 i Octavií 1U 1.6SR. Táta si poté pořídil Subaru Forester 3. gen, takže se z Octy stal služebák a Favorit se stal přebytečným.
Asi od roku 2012 už jen stál na firemním parkovišti, kde rezivěl a zarůstal mechem. Táta ho už chtěl dávno hodit do šrotu, ale já ho pořád přemlouval, že s ním budu jezdit až si udělám papíry.
Táta nebyl moc šťastný a pořád se mě snažil přemluvit abych ho pustil, že na to auto stejně budu kašlat. Bohužel měl trochu pravdu.
Vážně jsem na něj docela kašlal, lemy blatníků a spodek jsem natřel konkorem 500, spodek jsem ještě předtím vzal odrezovačem, který, jak jsem následně zjistil, je úplně k ho*nu. Takže jsem spotřeboval asi dvě plechovky konkoru, vyměnil jsem olej a začal jezdit na střední a občas s kámošema na různý kalby, nebo do tankového muzea. Přibližně během půl roku jsem si k autu začal budovat vztah. Seškrabal jsem z něj reklamní polepy a rozleštil lak, který jsem navoskoval želvou (turtle wax aby si někdo nemyslel). Poté jsem ho vzal zespoda lépe a nastříkal lemy karibskou zelenou. Po roce už z něj byl hýčkaný mazel.
Od poloviny roku 2016 (po GO) jezdí na Vervu 100. Motor má lepší projev, je si jistější při akceleraci, je tišší, kultivovanější a žere míň čemuž dost přispěla jak generálka, tak verva. Dokonce zmizely i malinké nánosy karbonu v sacím traktu.
Co 10 000 km dostává nový olej. Používal jsem Castrol Magnatec 10W-40, ale z pěti olejů jsem koupil 3 pančovaný a favorit byl strašně hlučný a dost možná se i přidíral. Takže na falešný Castroly už kašlu a používám Total Quartz 7000, který má Favorit společný s Octavií.
Vůz sice disponuje autozásuvkou, avšak tou starou DIN4165. Jelikož jsem aktivní bastlíř, tak jsem si na konci roku 2015 sestavil jednoduché autorádio na SD + USB s jednou běžnou autozásuvkou. Auto už mělo repráky vepředu na sloupcích, takže to problém nebyl. Za chvíli jsem ještě pod rádio připlácnul mechaniku z PC že si budu pouštět i cédéčka. Nakonec jsem CD nikdy nevyužil. Rádio si prošlo pár změnami, až jsem v září 2017 vyrobil úplně nové včetně 4 repro. Podrobnější popis úprav na konci stránky.
V červenci 2019 dostal Favorit dálkový centrál, docela jsem se s tím patlal, ale můžu říct, že je to dobře odvedená práce.
Počínaje únorem 2018 si to favorit lebedí v garáži a jeho místo coby pracanta převzala octavie. Její profil zde: http://moje.auto.cz/JiRkA997CZ/holka-dvoulitrova-ofce.html

FAVORITU PATŘÍ VELKÉ DÍKY ZA MÝCH PRVNÍCH 30 000 KM! Musím uznat že mě to auto naučilo parádně řídit, a to hlavně díky "jizdní upřímnosti" a absenci asistentů. Jsem rád, že se mnou bylo od začátku auto jako je Favorit.

POPIS SYSTÉMU BOSCH ECOTRONIC
V ČR známe dvě verze favoritího motoru 1.3 - karburátor (Jikov 28-30, později Pierburg 2E3) a jednobodé vstřikování Bosch Mono-Motronic (+ třetí varianta je MPi u Felicie). Tenhle vůz má systém Bosch Ecotronic. Ten byl jen na vývoz a vyráběl se v období 1. FL, s druhým faceliftem ho nahradilo vstřikování, které bylo dostupné i na ostatních trzích včetně ČR. Ecotronic funguje principielně jako mezikus mezi karburátorem a vstřikováním - takový dědeček vstřikování. Řídící jednotka se všemi senzory řídí elektronicky regulovaný karburátor Pierburg 2EE. Na karburátoru řidič tedy přímo ovládá jen první škrtící klapku (druhou i s obohacovačem už počítač) a sytič. Systém není vybaven akcelerační pumpičkou, takže je línější než klasický 43kW karburátor, ale zato živější než papírově stejně výkonné 40kW vstřikování (má mít i o 3Nm víc). Volnoběh si ecotronic drží na 800 otáčkách (připraven vyjet z křižovatky), po minutě nečinnosti klesne na 660 otáček, a to už o běžícím motoru vůbec nevím.

Silné stránky

Jednoduchost, spolehlivost a provozní nenáročnost - Na svůj věk je opravdu dost spolehlivý. S většinou závad se nechá v klidu dojet. Ty, se kterýma se nenechá se nechají opravit u krajnice.
Offroad - přijde mi, že v přírodě je Favorit víc doma než na asfaltu. Už jsem s ním prosvištěl louky, pole, dva lesy, 50° stoupání a dokonce i kus tankodromu. Favorit se těžkého terénu nezalekne, všechno jsem s ním bez potíží vyjel.
Odolný proti vybití akumulátoru - Nic krom hodin a IMO v něm nežere. Když už máte špatný alternátor, tak nastartujete i když má baterka lehce přes 7V. Navíc klesne-li za jízdy palubní napětí na 11V, vypne se fukar, výhřev zadního okna a mlhovky. Bohužel to mám odzkoušeno, ale byla to moje chyba :)
Jízdní vlastnosti - S autem se hned sžijete a pak jste schopni přesně předpovídat jeho chování, on vám do toho prostě nekecá a dělá přesně co chcete. Favorit se sice naklání víc, než dnešní auta, ale není to zas tak strašný. Od 70km/h začíná být mírně nedotáčivý a tuto mírnou nedotáčivost si drží pořád (až do 168 km/h, vyzkoušeno). Když s ním přepísknu zatáčku, tak se zadek začne sunout bokem, ale auto pořád zatáčí, jen musím upravit úhel volantu a dupnout na plyn. Jsem rozhodně rád že jde Favorit spíš do smyku než aby nezatočil vůbec a jen se řítil kupředu, třeba jako Oktávka.
Na jízdních vlastnostech bylo sakra znát když dostal nové tlumiče Monroe a rozpěru. Ten favorit je tak jistej, že zatáčky projíždí o chlup rychleji jak Oktávka.
Taky se mi v životě nestalo že by se jedno z kol odlepilo od silnice.
Zábava - právě díky předvídavosti si řízení užijete, protože máte pocit, a není to jen pocit, že auto opravdu řídíte VY!
Prostor - žádné nafouklé tapecírunky, tady je místo pro lidi. Je víc prostorný než Octavie 1 nebo VW Golf, hlavně vzadu.
Výhled - Velká zasklená plocha a né moc tlusté A sloupky vám poskytují parádní rozhled.
Palubovka - logicky uspořádaná, vše po ruce, všechna tlačítka 2,5x3,2cm, podsvícená. Budíky velké jak kráva a nejsou utopeny. Krycí sklo je nakloněno a prohnuto, takže se vám na něm nic neleskne. Má dokonce nevyužité kontrolky pro ABS, opotřebení brzd a nepřipoutaného řidiče :)
Motor - Přirozený projev atmosférického čtyřválce. OHV čtyřválec má svůj specifický zvuk a na vysokých otáčkách pod zátěží nádherně zní. Velmi rád jde do otáček a dostat se na 4500 1/min mu nedělá potíže.
Jízdní stabilita - Je sice vysoký, ale na silnici drží dobře, i na vodě. Jako každá předokolka je ve vyšších rychlostech nedotáčivý, ale na to si zvykne každý. Díky absenci ABS je schopný zastavit na kratší dráze než dnešní auto.
Vzhled - Bertoneho Favorit je jedinečný, není to žádná kopírka. Jeho hranatý vzhled umocňuje dvojice designových linek od předního k zadnímu blinkru, dva žlábky na kapotě, prolis na střeše nebo předek i zadek auta.
Kufr - papírově má 240 litrů, přičemž např u citigo se udává 251 litrů. Dneska se asi kufry měří jinak, protože favorit má zavazadelník tak 1,5x větší oproti citigo. Vleze se do něj letištní kufr na pohodu na bok na délku, takže asi tři vedle sebe. Vezl jsem i rozložený stolky bez sklopených sedaček. Bohužel má trochu rozměrnější zadní opěradla, takže má asi o 1cm míň místa v kufru než Felicie.
Jedná se už o vyztuženého favorita, takže přední dveře snesou 3,2t a zadní 2,2t
Sedačky - 3 hodiny v kuse je v pohodě. Po 3h vylezu z Favorita a stačí se jen protáhnout. Kdežto když po 3h vylezu z Octavie, jsem trošku nalomený (=slabě rozlámaný)
Brzdy - zprvu jsem bral absenci ABS jako nevýhodu. No když jsem najezdil pár tisíc km s octavií v zimě, tak jsem měl jasno - žádný ABS, ESP ani ASR v autě nechci! ABS šíleně prodlužuje brzdnou dráhu a pokud se ridič naučí na ledu bez ABS, je na tom celkově líp jak s ABS. Takže jsem rád že tam není. S bržděním když je jedna strana na jiném povrchu nikdy nebyl problém.

Slabé stránky

REZ !! - Každé auto reziví. Jedničkové Octavie méně, ale Favoriti/Felicie, Mercedesy, stodvacítky nebo dnešní Škodovky více. Feliciím ještě přibyly 5. dveře, které reziví jak po dešti osolené.
Výrobce doporučuje používat modrý Fridex G11, kterému ale chutnají moderní celohliníkové motory. Chudák hlava už musela na výbrus, nyní v něm tepe červená G12, kterou od oleje odděluje těsnění Temac. G11 maximálně do stodvacítek!
Výkon motoru - 40kW když jedou 4 lidi v autě + plný kufr není dostatečný výkon. Volkswagen tehdy škodovce měl umožnit montovat nový motor Škoda 790 1.5 OHC 74kW, s tím motorem a hmotností pod 1t by to byla raketa!
Bezpečnost - Při čelním nárazu ve vyšší rychlosti (70 km/h) už moc šancí nemáte, předek auta se deformuje docela rád. Sloupky a střecha jsou ale naštěstí odolné dost, kotrmelce přes střechu jsou bezpečné i ve vyšší rychlosti. Alespoň je při nárazu bezpečnější než Dacie, starý Scénic nebo Chevy Aveo 08. Od 1. FL dostal Favorit naštěstí výztuhy dveří a nárazníku.
Starý motor má, když je velmi studený zapnutý systém start-stop. Ten se po zahřátí díky bohu deaktivuje :)
Stabilita ve vysoké rychlosti - Na dálnici je při změně pruhu ve vysoké rychlosti dost znát jeho malý přítlak plynoucí z jeho vysoké světlé výšky a nízké hmotnosti. Chce to jemnější ruku při manévrech než u jiných aut, ale nebezpečný určitě není. Ten pocit vzlétajícího letadla tu ale stále je.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Málokteré auto udržíte v provozu jen s tak malými servisními náklady ! Na tuto mechanickou spolehlivost bohužel většina Favoritů doplatila. Mnoho Favoritů, Formanů a Pick-upů bylo utýráno k smrti lidmi, kteří je každodenně přetěžovali pytli s cementem, neměnili olej, kašlali na údržbu atd. Favorit je dříč a houževnatý pracant, stejně jako jeho rozsáhlý facelift zvaný Felicie, jejichž velká část také musí čelit stejnému zacházení. Do mého favorita už jsem vrazil kolem 30 tisíc (+ autokosmetika, kterou nějak nepočítám >:D ), z toho 4x letní Continetal, 4x zimní Firestone a 4 nádherné liťáky Kn stály dohromady jen 12 000.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Nedovezla se servisní knížka ani žádný Handbuch. Jako nový ho prodávala spol. Autohaus Fritzsche. V Německu jej vlastnili dva Němci s přijmením Naumann (asi otec a syn). S autem se dovezla zelená škrabka.

Menší oddělení se od stereotypních favoritů:

Jedna ze samozřejmých věcí je popadnout leštěnku, vosk a přírodní jelenici a lak pořádně rozleštit, místy byl už matný a nebylo to hezké. Taky jsem na auto už spotřeboval litry barvy karibská zelená #5280.
Kapitola sama pro sebe je moje zajímavě vypadající homemade rádio. Žádné běžné autorádio totiž nespňovalo moje požadavky, tak jsem si ho holt musel postavit.
První rádio mělo jednu CL zásuvku, napájelo se z DC 2,1mm konektoru na panelu, kam jsem přiváděl šťávu z autozásuvky DIN4165. Rádio pohánělo přední originální repro ve sloupcích. Hrálo to strašně, hlavně basy nikde, bylo to jak z gramofonu. Později jsem připojil napájení rádia na napájení světel.
V září 2017 jsem se konečně dokopal do toho udělat to pořádně. Na přední 100mm 50W dvoupásma excursion je 2x40W zesilovač. Na zadní MTX 75W 6x9" je 2x100W. Rádio umí číst SD karty, flashky a má AUX vstup. Součástí panelu jsou dva potenciometry (hlasitost předních repro a zadních) a hlavní ovládání hlasitosti přes logaritmický potenciometr. Dále má panel dvě USB (5,2V 3A) a dvě CL autozásuvky. teda vešlo se to na milimetry. Autorádio je připojeno přes 2x 2,5mm2 dvoulinku přímo od baterky přes 30A pojistku (15A mi to odpálilo). Rádio je spínané automobilovým 40A relé a hned u zesilovačů jsou kondenzátory 2x 47000uF a 2x22000uF pro prokreslené basy.
Udělal jsem si LED podsvícení tlačítek (ty originální patice na 1,2W T5 žárovky se nechají jednoduše pájet). Dal jsem tam vysocesvítivé LED a to zelené světlo je vidět i ve dne :)
Vnitřní osvětlení kabiny obstarávala zčernalá C5W sufitka, co tavila plastový kryt světla, tu jsem nahradil LEDkami. Sufitku v kufru jsem nahradil opět homemade ekvivalentem s 12 LED. To mi ale nestačilo, poněvadž světla bylo málo (ale furt lepší než originál), tak jsem koupil z číny 5 metrů nejvíc svítivého led pásku co tam měli. Metr šel do kufru, pak po 60cm nad dveře a ještě po 10cm na nohy řidiče i spolujezdce (a zbylo mi ještě na kamarádův favorit :) ), vypadá to moc hezky, ale šíleně to oslní když se do toho kouknu. V kabině a v kufru je světlo jak ve dne, navíc po otevření dveří vidím kam šlapu (a ještě o 3 metry dál). Přemýšlím, že tam dám časem slabší a ideálně zelený led pásky.
Přidělal jsem 3. brzdové světlo, bezpečnost především.
Z vrakáče jsem vzal přední mlhovky a nadrátoval si je do auta (pájený spoj ve spojení s mosaznými konektory - nejlepší, co může být). Mlháče jsem nastavil, aby svítily spíš dopředu, když jedu v noci lesem, tak mám dálkáče a mlhy - to pak vidím úplně všechno.
Hrál jsem si se stříbřenkou - znáček na volantu byl takový hnusný hnědý, nyní je to stříbrný okřídlený šíp na černém pozadí. Kliky mají stříbrné logo Škoda a zadní zástěrky taky. V garáži jsem našel dveřní odkládací prostor, který měl strženy všechny ty dírky pro šroubky, tak jsem to opravil, nalakoval na to velký stříbrný nápis Škoda Favorit se zelenostříbrným logem Škoda a dal na řidičovy dveře.
Na moje.auto.cz jsem tu kdysi viděl fávo, kde se majitel chlubil zpožďovačem vypnutí vnitřního osvětlení. Ihned jsem navrhl obvod, popadl pájku, univerzální plošňák, tranzistor, kondik, odpor, 12V relé a 6 konektorů faston a pustil se do toho. Zpoždění je nyní příjemných 14 vteřin :) .
Přední obrysovky ("parkovačky") byly takové ty hnusně oranžově svítící T4W žárovky, ty jsem nahradil LEDkovými OSRAM 4000K 1W. H4ky jsem dal Osram NightBreaker Unlimited.
Jelikož je to Lko a ne LSko, tak mi chyběly stropní hodiny. Ty první co jsem udělal vypadaly příšerně a šly napřed, použil jsem tam obyčejné LED TESLA a mikrokontrolér PIC16F874. Jelikož šly o dost napřed jsem tam dal provizorně lepší hodiny (vykuchal jsem digitální budík, ubastlil elektroniku a vyvedl tlačítka na panel). Tyhle hodiny jdou už přesně, ale už mi tu leží připravený origo hodiny Tesla :)
Auto má originální liťáky na letní gumy, ty jsem samozřejmě musel pořádně vyčistit od zažraného bordelu (a že to byla fuška).

Až zas přijdu na něco, co někdo na autě má a já ne a bude to realizovatelná a aspoň trochu praktická věc, tak si jí tam udělám :) .


Veškeré úpravy na voze dělám nedestruktivně, tj. NIKDY do ničeho NEVRTÁM a NEŘEŽU. Držet se téhle zásady je někdy nadlidský úkon, ale dílo se vždy nakonec vydaří :) .

 

Novinky v recenzi

2.8.2018 17:28

Favoritsraz 2018

Na konci července tohoto roku se opět konal Favoritsraz, můj druhý na kterém jsem byl. Samozřejmost byla odrbat rez a vyplácat na auto tmely, základovky, plniče a akryláty. Nakonec jsem na favorita povolal svou extol premium orbitální leštičku.
Na srazu se nás letos sešlo 108 krásných favoritů. Nechyběl ani Million Edition, několik Black Line, Solitaire, jedna Eltra, jeden můj Ecotronic, MTXka apod.
Velký obdiv patří Jitce Pazdírkové a jejímu týmu organizátorů, kteří vždy ukáží své organizační schopnosti a svou oddanost věci.

6.1.2018 15:01

zadřený motor 10. 11. 2017

Povedlo se mi přidřít motor. Servis vkládal těsnící zátky do hlavy (jednu totiž kdysi zapomněl dát) a pak kvůli degradaci měnil olej i filtr. Pravděpodobně špatně nainstaloval filtr UFI a vylítlo těsnění způsobujíc pokles tlaku a vystříkání většiny oleje na startér. Stačilo dát novej filtr, nalejt olej a zas to jede. Nezmar jeden hranatej, to auto přežije všechno !
Nehoda měla ale nakonec pozitivní dopad i pro pro favorita, otec a děda rozhodli, že na dojíždění na vysokou mi táta koupí jiný auto. Rozhodl to se slovy, že do Favorita se už vrazilo dost peněz na to, abych ho za těch několik let cestou na VŠ zlikvidoval. Děda pořád ať jdem do fábie, ale tahle představa mě moc nelákala, hlavně to není o moc lepší auto, benzínový motory má slabý na 4 lidi, je malá, hnusná a nepohodlná. A tak mám O1 v benzínové 2.0 85kW a Favorit si od 2/2018 lebedí v garáži :)

16.5.2016 10:19

GO motoru

Fávo měl na začátku května 2016 generálku motoru, po najetí klidných 170 km jsem seřídil ventily a jel auto prohnat. Fávo je omnoho čilejší. Jako by Favorit dostal novou chuť do života, na continentalech pořád prohrabávám celý průběh dvojky (až se z toho cítím blbě) a pětka drží v kopci mnohem lépe. Na pětku se nechá předjíždět už od 70km/h, což je nádhera.


Další vozy Škoda Favorit



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

Tohle auto má oprávněně pověst, že motor pojede i až vám celá kastle shnije.

praktičnost
8

Jezdil jsem s ním 1,5 roku na střední 27km a 1,5 roku na vysokou 180km štreky. Když si každý ze 4 lidí vezme dvě tašky s věcma, vše se vejde do kufru. Koule se taky využívá a kvůli ní si nikdy neodpočne.

prostornost
9

Zvenčí je to menší auto, ale když si sednete k řidiči, máte hromadu místa na nohy, můžete si rozhazovat rukama (pozor na spolujezdce) a není problém přelézt z jedné sedačky na kteroukoliv jinou pouze vnitřkem auta. Vzadu je místa dost, hlavně na nohy.

jízdní vlastnosti
10

Favorit vás velmi ochotně poslechne na slovo. Každý milimetr změny v řízení se někde projeví, vůle zde neexistují. S autem se lehce sžijete a přesně víte co máte čekat.

jízdní komfort
6

Sedačky jsou měkké, ale po šesti hodinách už přijde bolení zadku. Podvozek moc netlumí nerovnosti a motor je na tvrdém silentbloku a vibrace z něj se přenáší do kabiny hlavně díky řadící páce.

provozní náklady
9

Spotřeba je hezká, ale plné auto do kopce s udržením cestovní rychlosti 120km/h znamená 3. převodový stupeň. 13" gumy jsou laciné (1300/ks za ty lepší). Olej nežere, trávu taky ne, dokonce ani sousedovic kocoura nesežral (zatím).

náhradní díly
9

Bývala jich všude kupa, ale jak jde čas dál, favoriti mizí i z vrakovišť... Za díly dáte velmi malý peníz a nechají se velmi lehko namontovat na auto.

výkon motoru
4

Do 120km/h má motor tah, pak už ztrácí dech. V 1800ot nastupuje náznak krouťáku, na 2500ot chytne nádherný tah dá se říct skokově. Škoda jen, že se ráda protáčí kola, což se změní zatížením lidmi jen na občasné protáčení.

spotřeba
10

Dvě osoby a něco v kufru znamená cca 5,3l/100km. Zimní gumy činí rozdíl 0,5 litru. 4 lidi, plný kufr a občasný tahání motoru až do 4500RPM, předjíždění a zároveň efektivní brždění motorem znamená spotřebu kolem 6l/100km na letních. Spotřeba tedy nádherná.

hlučnost motoru
10

Tak ta je znamenitá! :D Ale když se motor zahřeje, tak dost klesne, že o mně ani cyklisti nevědí, to pak zírají na tiché fávo :o . Do kabiny o sobě dává atmosferický čtyřválec taky vědět, ale po GO motoru je to spokojené vrnění slast poslouchat :)

kvalita sedadel
8

Na ty si nestěžuju, jsou pohodlná, ale ty LSková byla lepší, držela víc boky, ale na spaní v autě jsou Lková pohodlnější. Jedna zadní sedačka mi vrže když přejíždím nerovnosti, mazal jsem to vším možným, ale ta mrcha vrže dál. Origo v potahy s logem Škoda

brzdy
9

Tady se nedá krom pomalého náběhu nic vytknout. Mám kotouče i desky Brembo a když zadupnu pedál, tak se kola zablokují a já si rozbiju hubu o volant. Za mne OK.

zavazadlový prostor
8

V kufru je místa víc, než v kdejakém SUV nebo sporťáku, na kufr Octavie to ale vůbec nemá. Zatím jsem všechno převezl (nábytek, chlast,...). Pod podlahou kufru vozím fůru nářadí. V kufru mám vanu od Rezaw plast, tak snad mi auto od ní nezrezne :)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…