Škoda Favorit (1993)
13.5.2016-- Upraveno 11.7.2019 -- Favorit je vývozní - DE. Do česka se vrátil v roce 2002 s 75 000 km na mechanickém počítadle. Deutschland brázdil se značkou…
Škoda Favorit (JiRkA997CZ)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Đawson 13.05.2016 19:12
favorit
Jen otazka, cim vsim se lisi vyvozni favo od domaciho? Nevedel sem ani, ze vyvoz byl zinkovany... Ale kdyz mohla mit zapadni s120 vstrikovani >:D btw: koukam, ze si docela sikovny, ale kdyby si sem napsal, daruji ti snad nejake radio:D ta cdrom pod panelem je brutalni >:D-
JiRkA997CZ 13.05.2016 19:41
« Re: favorit
Třeba ecotronicy nikdy nebyly na českém trhu (jen DE), bylo to v podstatě něco mezi MonoMotronicem a karbecem, fávo ještě dneska (dobře, před rokem emise) splňuje euro 2, a to byl vyrobenej na starší emisní limity :-)
Normální rádio bych tam byl dal třeba fungl nový třídy Hi-Fi, problém byla ta absence standardní autozásuvky, kterou jsem musel do toho rádia zakomponovat ;)
Ta CD mechanika tam docela bije do očí, to je pravda, časem ji asi nalakuju-
-
JiRkA997CZ 22.05.2017 17:59
« Re: Re: Re: favorit
Díky :-)
Jinak text recenze je taky nový ke včerejšímu dni (21.5.2017)-
-
JiRkA997CZ 23.05.2017 00:09
« Re: Re: Re: Re: Re: favorit
Ta fotka interiéru tam je už dlouho. Jak jsem psal, autorádio musím mít tohle, ale CD ROMka o prázdninách (tj. až mi skončí na VŠ zkouškový) ustoupí 2x 100W zesilovači se zvyšovačem napětí na 24V aby to ty repro uživilo a možná i 2x 10 led VU metr + další autozásuvka. Všechno už mam nakoupený a připravený včetně natažený silový kabeláže do kufru a 47 000 uF kondenzátorů, jen to sbastlit :-)
Takže díky za nabídku, ale pochybuju že nějaký autorádio má 2 autozásuvky, VU metr, 2x50W + 2x100W 24V, 2x USB 5,2V 3A pro nabíjení mobilu atd >:D
-
-
-
-
-
-
chetoos 14.05.2016 14:57
Fávo
Moc hezký favorit a docela v neobvyklé verzi Ecotronic. Elektronicky řízený karburátor a katalyzátor. Někteří majitelé sice říkají, že klasický karburátorový motor s 43 Kw, je o dost živější, tak co se týče úspornosti a celkové kultivovanosti motoru bude lepší rozhodně tahle verze. Já osobně jezdím občas kamarádovým favoritem, a má opravdu chuť do života, ale ve vyšších rychlostech ztrácí dech. Jde vidět, že je o Favorita dobře postaráno, vypadá opravdu hezky i lak jde vidět, že je rozleštěný a zachovalý. I karoserie je zdravá. Opravdu hezký a zachovalý kousek. Přeji hodně najetých kilometrů s tímto hezkým kouskem. :-)-
JiRkA997CZ 14.05.2016 15:34
« Re: Fávo
Děkuji :-) , ano, fávo si opečovávám, je to přeci jenom moje první auto, navíc se mi už jako malému favority líbily, tehdy nové kulaté felicie se mi nelíbily, hlavně zakulacená palubovka, respektive ta část nad horizontální polovinou, spodek byl stejný jako spodek favoritovy palubovky - aspoň trochu hranatý >:D a octavie byly už jiná liga.
Kamarád má fávo přestavěný ze vstřiku MM 40kW na karbec (oběma se nám ta přestavba nelíbí, nejde to na mozek, kdo by se sakra chtěl zbavit vstřiků? ) a ten je opravdu živější, ale ecotronic zase nesmrdí, nemusím každých 5000 km štelovat volnoběh a bohatost směsi (s tím souvisí strčení frňáku do vejfuku a řvaní přidej nebo uber >:D ), a je opravdu takový klidnější a inteligentnější. Bohužel na rychlé sešlápnutí plynu nereaguje tak agresivně jako obyč karbec (Pierburg 2E3), na druhou stranu si tolik neodflusne a v nádrži zbude benzínu o trochu víc :-)
Fávo chytne dech až při 2200-2300 (nechá se s ním jezdit po rovině i už od 1500), tehdy začne fakt táhnout kupředu, nad 3400 už nemá smysl ho moc tahat, protože krouťák už přestane rapidně stoupat a už to jen řve a žere, ale do kopce to je někdy jediná možnost ;-)
-