Diskuse

Mercedes-Benz C (2000)

4.12.2009

Budeme si povídat pohádku. Pohádku, která bude tak trochu jiná. Vlastně ne, bude více, než jiná. V pravých pohádkách se děj točí kolem 4 osob. Kolem…

 

Mercedes-Benz C (Ivorry)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 06.12.09  03:07

    « Re: Re: Ivorry

    Tak to jsi měkáč vtipálku!!! >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 06.12.09  00:36

    « Re: C

    musím povedať, že moja skúsenosť s C320 CDI 4Matic Avantgarde W204 je velice pozitívna. Disky 18" AMG vpredu 225 vzadu 255, napriek tomu solídny komfort a hneď pod tou tenkou vrstvou komfortu je športová agilita, náklony, vibrácie apod ktoré opisuješ neexistujú atd. Pochopil som testy, ktoré tvrdili že toto Céčko s vybranými motormi predstihlo BMW 3...podľa mňa sa MB a BMW podvozky stretli už tam. Nová E-klasse s AMG paketom sa jazdne blíži k E55 (celkom na limite nie, ale dosť dlho sa drží) a to je vychytaná mašina (aj keď E63 je presnejšia).
    Skúšal som E46 325i a porovnanie s C220 CDI W203 po FL nedopadlo zle, ten FL mu hodne pomohol.

    Každopádne čo sa týka feedbacku, skúšal som BMW E39 528i na hodne veľkých diskoch (už dááávno) ale doteraz si pamätám ako som v dlaniach cítil kvalitu asfaltu...to bolo nezabudnuteľné.
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 06.12.09  00:15

    « Re: Re: Re: moja skúsenosť

    C220 CDI v W203 F/L bol solídny motor, nie špica ale nadpriemer určite. On totiž zaberal až od 1700 ot ale zase bol silný, prekvapivo točivý, neslabol ani okolo 4000 ot, ťahal až k 4300. Dalo sa s ním preto pekne predbiehať, začal si od 1800 a skončil v 4000 a to celkom šlo, lebo iné diesle museli radiť v 3000 apod. Hluk bol OK keď bol nový, potom mierne zosilnel (ako pri každom diesli čo som mal) ale stále bol dobrý. Na druhej strane keď som prvýkrát skúsil Ford Focus 1.6 a 1.8 TDCi tak som zistil, ako má znieť moderný CR motor. Pri 1.8 aj ako má ťahať od voľnobehu. Na druhej strane veľmi skoro skapal, tak nad 3000 už dochádzal dych.
    Môj záver z toho bol, že tie Fordy mali novšie motory (MB z 2004, Ford z 2006) a tiež MB dal väčšie turbo - mal väčšiu turbodieru, ale zase stíhalo plniť vzduchom aj vo vyšších otáčkach a to bolo pre mňa lepšie. Keď si skúsil šofér Fordu predbiehanie na MB, bol z neho nadšený. Pravda neskúšal som napr. 320d, ale katastrofa ten motor to rozhodne nie je.

    Riadenie C240 bolo prekvapivé v tom, že od húpavého podvozku by som čakal tupé riadenie, ale ono keď si zatočil volantom tak prekvapivo rýchlo zmenil smer a pocitovo sa predné pneu držali stopy jaxviňa, a auto s náklonom ťahali za sebou kdekoľvek si zatočil.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:49

    « Re: Nazor na naftu :)

    V principu souhlasím, ale s tím srovnání 500 vs. 320CDI si to přehnal, 500 je rozhodně dynamičtější, o kultivovanosti nemluvě...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:46

    « Re: Nazor na naftu :)

    To jsi pochopil hodně špatně, hlavní "problém" C240 není v její spotřebě, ale v tom, že je poměrně "slabá" v nižších otáčkách...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:35

    « Re: moja skúsenosť

    S tou motorizací u MINI mi mluvíš z duše, atmosferický motor s tak malým objemem totiž vždy nemůže zcela využít potenciál takového auta jako MINICOOPER a taky mě nebaví (zvlášť v běžném provozu) točit "donekonečna" motor k červeněmu poli (a řadit a řadit) pokaždé, když chci aby se auto rychleji "pohlo"...
    vlastně s celou touto tvou reakcí můžu jen souhlasit a jsem i docela zvědavý jaký bude tvůj dojem z dieselové (i když slabší a pouze čtyřválcové) motorizace C220CDI.
    Sám mám jako další auto HH s přeplňovaným dvoulitrovým benzínem a naprosto mi ta motorizace vyhovuje, za podobně objemnou atmosféru bych jej nevyměnil ani za nic a za turbodiesel taky ne...
    Takže úmysl koupit jako další auto COOPER S, nebo dokonce WORKS chápu stoprocentně, takové auta se logicky nekupujou s podstatnějším ohledem na jejich spotřebu.
    Souhlasím i s tím, že diesel je obecně ještě více vhodný třeba pro SUV, než pro prémiovou střední třídu, ale ani tady bych jej příliš nezatracoval, zvlášť u MB a zvlášť ve srovnání s atmosférou 2,6. Např. objemově nejbližší 270CDI budí v Céčku dojem podstatně silnější motorizace, a to i přesto, že se jedná pouze o pětiválec a kultivovanosti benzínového šestiválce nedosáhne. Výhoda dieselových motorizací u prémie je také v tom, že jsou zde daleko lépe odhlučněny, než u běžné produkce...
    Kdybys měl třeba 350ku a neřešil spotřebu, nemělo by smysl dieselové motorizace vůbec vzpomínat...
    Ano, určitě je dnes dost lidí, kteří dávají na spotřebu automobilu až přehnaný důraz, tím spíš pokud se jedná o prémii, ale paušalizovat a zjednodušovat to také nelze. Zaleží na konkrétním autě, jeho hmotnosti, předpokládaném ročním nájezdu km, jeho předpokládané ztrátě hodnoty při dalším prodeji a samozřejmě na pořizovací ceně s dieselovou i alternativní benzínovou motorizací, a také jejich vzájemné provnání parametrů a "chování" v konkrétním voze s požadovanou převodovkou...
  • « 00 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 05.12.09  19:56

    « Re: Nazor na naftu :)

    Já ti nevím. K MB mi asi spíše jde nafta. 320 benzín nejezdila špatně v CLK, na E už byla slabá a 500 byla dle mého názoru méně dynamická než 320 CDI. Podotýkám, že jsem čistý vyznavač benzínových motorů ...
  • 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 05.12.09  19:17

    « Nazor na naftu :)

    Ten odstavec o tom, ze C240 zere viac ako C220CDI ma velmi pobavil a plne sa s tym totoznujem :-) :yes:
    Ked budem chciet traktor, pojdem do predajne Zetoru, nie Mercedesu (ci inej podobnej znacky) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  19:05

    « Re: C

    S tvým názorem musím prakticky souhlasit. U mě E46 prakticky při výběru nového auta odpadla z důvodu, že se mi velmi, ale velmi nelíbí její interiér, jízdní vlastnosti jsem ani neokusil, ale jak sám říkáš, Mercedes zde nestíhá a nebudu se dohadovat, jestli je to pravda nebo ne. Podle mě je to pravda, všude se říká, že BMW má sportovnější podvozky, nemá důvod to vyvracet, šel bych hlavou proti zdi a nebudu říkat, že ač jsem velký příznivec Benzů po mojí zkušenosti s C klasse, tak další auto může být BMW, hodně se mi zamlouvá nová 5, uvidíme, uvidíme.

    Jediné v čem s tebou nesouhlasím je feedback v řízení, tady mi připadá, že je na tom C klasse velmi dobře, i když opět dokáži pochopit, že taková E46 na tom bude ještě o poznání lépe.

    Ono zkušenost je zkušenost, to se nedá zanedbávat. Když vynechám staříčké BMW 525i, které jsem měl možnost řídit, tak s BMW je má zkušenost 0 a zkušenosti mění názory. Kdysi jsem vynášel vlastnosti mého New Beetla do nebes, dneska když do toho auta sednu, tak nechápu, jak jsem s tím mohl jezdit. Neskutečná houpačka do stran, řazení s dlouhými drahami atd.

    Člověk se mění a jeho názory se také upravují podle toho, co zažil, myslím, že to platí pro každého z náš :yes:

    A teď přeji pěkného Mikuláše, já právě vyrážím na mikulášský mejdan >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  18:57

    « Re: Re: moja skúsenosť

    Vůbec se s tebou nebudu dohadovat ohledně kroutícího momentu. Samozřejmě, tady má každý přeplňovaný diesel navrch a nemá důvod to zpochybňovat. Kdybych si kupoval off-roada a ne jako většina lidí z důvodu, abych s ním mohl jezdit po městě, ale využíval ho k jízdě v terénu, tak logicky benzín obejdu, ač jsem jeho příznivec a vezmu naftové provedení, kroutící moment je tady totiž více než důležitá věc.

    A víš co, nebudu tady hodnotit to, co neznám, podíval jsem se na internet a kousek od nás v bazaru stojí C220 CDI, takže tam v pondělí zajdu, auto projedu a sdělím své dojmy v porovnání s C240, ok? ;-)

    Neříkám, že naftu nikdy, že nemá své výhody, má, ale mám dojem, že v dnešní době si lidi nekupují naftu kvůli parametrům motoru, ale právě kvůli tomu, že to za málo jezdí a to je dle mého špatně.

    Typickým příkladem bylo moje MINI. Proč myslíš, že jsem koupil 85 kW verzi bez přeplňování? Ptž jsem věděl, že přeplňovaná 125 kW hodně ,,baští,,. A řeknu ti, byla to největší chyba, ptž k charakteru MINI je právě tím pravým ořechovým ona verze 125 kW, se kterou si člověk náramně užije, to mu ta 85 kW verze nemůže nabídnout, ten motor je sice úsporný, ale nenabízí to, co by měl, pořádný zážitek, pořádnou porci výkonu pod zadkem. Ok, žere méně, ale taky tě o tu úsporu paliva pořádně ošidí na tom, co je u takového auta důležité.

    Osobně ti řeknu, že jsem dost velký blázen na to, že chci počátkem roku do garáže přidat ještě Mini a to přes všechny jeho neduhy, to auto má prostě své kouzlo, ale buď si jistý, že tam bude stát verze S (125 kW) nebo John Cooper Works, na spotřebu kašlu, mám auto proto, abych se do něj každý den těšil a ne proto, abych skákal radostí, že mám aktuální spotřebu jen 5 litrů / 100 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  18:49

    « Re: Ivorry

    Hehe, ty vtipálku >:D Pohádky možná vyprávět umím, ale s dětma to neumím vůbec :no: a naštěstí žádné vlastní nemám a doufám, že ještě dlouho míti nebudu :-!

    Když jsem byl naposledy požádán o službu, kterou po mě žádáš ty tj. hlídal jsem bratrancovi jeho dva haranty (opravdu parádní antikoncepční prostředek :yes: ), tak to dopadlo tak, že jsem měl ta dětska dostat do postele nejpozději ve 19:00 a rodiče dorazili kolem 22:00 a dětska mi tam ještě lítala po bytě, ptž jsem nevěděl co s něma :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  16:19

    « Re: moja skúsenosť

    Jak to je s těmi halogeny/xenony napsal už výstižně jpor. Nechtěl jsem určitě nijak zpochybnit fakt, že světla na tomto Céčku svítí na "halogeny" výjímečně dobře, navíc to, že ještě nemají čirou optiku je pro kvalitu "halogenového" světla rozhodně spíš plus. Nečirá optika umí lépe usměrnit "tok" světla z žárovky a eliminuje tak i malé nepřesnosti samotné paraboly světlometu..., z čehož logicky plyne, že nejhorší je nahradit kvalitní/originální světlomet s nečirou optikou, neoriginálním/neznačkovým/nekvalitním světlometem s optikou čirou...
    Samozřejmě, že 320CDI je mnohem "lepší" motorizace než 220CDI, ale i u něj se dá stejně tak tvrdit, že majitel má sice na MB, ale už ne na to "správné" palivo...
    Přesto si myslím, že k charakteru takového auta i k charakteru tohoto automatu se nepřeplňovaný motor s objemem kolem 2,5 litru příliš nehodí. Ve prospěch benzínu určitě hovoří zvukový projev, který v recenzi zmiňuješ... a ve prospěch turbodieselu, tedy i 220CDI zase logicky spotřeba.
    Ale u výkonových prarametrů motoru bych v tomto případě považoval za dost podstatný i max. krouťák turbodieslového motoru a jeho "příchod" už v podstatně nížších otáčkách a tady má navrch i tato relativně slabší motorizace, tedy 220CDI.
    Ale lepší, než obě tyto motorizace budou pochopitelně jejich "větší/výkonější sourozenci"...

    Jinak je ale recenze napsaná zajímavě a auto opravdu neobvykle zachovalé... :yes:

    K tomu P.S.: Díval jsem se na tvou recenzi MINI a na tom jejím MINI není "panoramatická" střecha, ani nápis "WORKS"...

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.09  11:39

    « C

    Pěkna recenze i auto velmi zachovalé. Je pravda, že vrozeným genem většiny Mercedesů je jistá váhavost a lenivost, ale je to záměr, jsou to auta pro jiný tržní segment než třeba BMW a AUDI. Moje C má kompresor a manual, 142 KW a stále je to docela lenivé auto ikdyž kompresor tomu výrazně pomáhá. Manuál je třeba ale velmi dlouze zpřevodován a nechce se tomu do otáček, takže není pravidlo, že manuál je u mercedesu zásadně živější. A abych to netvrdil o starém autě, tak stejnou věc jsem pozoroval jak ve W204 tak i novém E klass. Houpavost podvozku je podle mě fajn věc, ale musí být zkombinován s dobrým gripem a bohužel MB plave a líta v kolejich jak divý a navíc mdlé řízení tomu taky zrovna moc nepřidá. To samé děla S500 4matic 2005, ale automat je tam už výrazně lepší, ikdyž systém manuálního řazení do stran je fakt na dvě věci...

    všiml jsem si, že si v recenzi psal, že by tě zajímalo srovnáni s E46. Ano C klasse má výborný podvozek a od auta s touto původní cenovkou, prémiovou kvalitou a bezpečností nelze čekat nic jiného, než že bude sedět a neurve se a to mercedes plní. Jenže jde o to jakým způsobem. Projel jsem veškerou škálu MB a BMW a ty rozdíly jsou naprosto diametrální. Mercedes sice drží, ale naklání se a karoserie a podvozek má tendenci jemně vibrovat a poskakovat. Toho si ovšem nevšímneš dokud nemáš adekvátní srovnání. E46 prostě jede všude o 50 procent rychleji a bez nejmenšího náklonu a zaváhání. To platí i pro pozdější generace obou značek. Ono BMW ma nejlepší podvozky v segmentu. Kde se týto značky setkávají je až nová E Klasse Coupe a E92. Mercedes si tady stojí velmi dobře.Pro mě je to většinou šok, protože často přesedám mezi svou 330Ci a MB S500 nebo C a ty MB mají prostě řízení bez citů, feedbacku a strašně plavou. Což se ale dá považovat za pozitivum (až na to plavání) zejména pro cestování a dalníce. Jak sám říkaš, MB není sport. A MB se neřídí, ale kormidluji :)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 05.12.09  10:56

    « Ivorry

    Protože já nemám žádnou zkušenost s Mercedesem ale mám rád stejně tak jako Frpíček pohádky, tak řeknu že se mě recenze moc líbí, fotky taky dobrý a auto ok. ;-)

    Co se týče pohádek, tak kdybys byl tak laskav a některý den přijel do Plzně ( máme problémy se synem a nechce jít včas spát ) že bys mu mohl něco povyprávět a já bych mezitím si tady mohl psát macz ... >:D >:D co ty na to? >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  02:31

    « Re: Re: moja skúsenosť

    Myslím, že jporův příspěvek komentovat nemusím, připadá mi, že jsme se shodli a jak sám říkáš, převodovka od MB má své mouchy, tu reakční zmiňuji ve slabých stránkách a jak jsme oba zmínili (já v recenzi, ty v diskusi), tenhle problém MB do dnešního dne ve svých převodovkách neodstranilo.

    Teď k příspěvku white labela. C 220 CDi jsem nezkoušel a nemyslím si, že jsem o něco přišel, už podle názorů co jsem slyšel je to údajně strašná motorizace a základní diesel se prý nepovedl ani ve W204. Neříkám, že bych si nedal říct takovým C320 CDi, to nejspíše ano, ale naftovou motorizaci již zkrátka nevyhledávám, podle mě je benzín benzínem a sám jsem naftu také měl. Řeknu to takto. Pokud bych si kupoval diesel, koupím si pořádný diesel, tj. onen zmíněný C320 CDi, ale C220 CDi bych se vyhnul velkým obloukem, to je motor, který v tomhle autě prostě neuznávám, nehodí se mi do něj.

    A k řízení. Samozřejmě to musíš brát s přivřenýma očima, Mini Cooper je auto sportovní (vlastnil jsem 2) a je to hračka, Mercedes C je auto s jiným určením, ale i přesto, že jsem zvyklý na řízení Mini Coopera, které je extrémně povedené dokáži být velmi spokojený s řízením C třídy, jinak bych si ji zkrátka nepořídil. Jak jsem psal, více než C jsem chtěl Volvo S60, ale to řízení, to byla prostě hrůza, to jsem strávit nedokázal.

    A z absence xenonů nedělám přednost, jak říkám, neznám, jak svítí xenony v C třídě, ale jestli svítí ještě lépe než halogeny, musí to být paráda. Xenony v Mini svítili velmi dobře, i ve své recenzi je chválím, ale prostě věř nebo ne, obyčejné halogeny v C třídě svítí ještě lépe než xenony v Mini. Máš prostě auto a auto. Jistou dobu jsem vlastnil Peugeot 406 Coupe 3.0 (2.0 bych si do toho nekoupil) a tam byla svítivost světel třeba naprosto příšerná. Jsem jezdil i ze zapnutými mlhovkami ne proto, abych frajeřil, ale bych večer vůbec něco viděl.

    K tvému P.S.: To bohužel moje Mini nebude, moje skončilo v Brně, ale ještě jsem neměl možnost ho tady potkat, možná je to dobře, zastesklo by se mi i přesto, co mi to auto provádělo za psí kusy ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 05.12.09  02:24

    « Re: Re: moja skúsenosť

    ja kvôli zraku vysoko oceňujem xenóny, ale musím povedať že W203 F/L mala velice slušné halogény, fakt že jo (číra optika). Boli o triedu lepšie ako všetko čom som predtým mal. Xenóny to neboli ale svietili pekne.
    Xenóny zase majú 2,5 krát vyšší svetelný tok a to sa nedá nijako oklamať sebelepšími reflektormi s halogénovým 55W zdrojom
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  01:56

    « Re: moja skúsenosť

    Já musím souhlasit s jporem a hlavně s jeho posledním odstavcem, ale zároveň i s tvým posledním odstavcem...
    Co mi ale přišlo docela úsměvné, byla tvá poznámka k případné motorizaci do Céčka v podobě 220 CDI, jako o motorizaci pro někoho, kdo sice má na MB, ale nemá na "benzín" do něj...
    Nejsem žádný vyhraněný příznivec, nebo naopak odpůrce jednoho ze dvou běžně používaných paliv v automobilech a sám mám jedno auto "benzínové" a druhé "naftové" (obě s přeplňováním), zajímalo by mě ale, jestli si někdy měl možnost dobře vyzkoušet toto auto např. i s tou motorizací - 220CDI?
    Že dokáže řízení MB třídy Cé, z roku 2000, plně uspokojit i "řidiče MINI Cooperu" mě také docela překvapilo, stejně jako to, že lze i z absence xenonů "udělat" málem přednost...

    Jinak ovšem tu logickou volbu doslova "domácího" auta, o kterém víš prakticky všechno a je (na svůj "věk") v opravdu velmi zachovalém stavu (viz tvá foto galerie) zcela chápu a rozumím jí...takže hlavně s ní přeju ještě hodně šťastných km... ;-)

    P.S. Jednu novou majitelku jetého žluto-černého MINI COOPERU, potkávám (od léta) pravidleně i několikrát týdně, asi by to byla docela velká náhoda, ale kdyby náhodou přece, tak ta je konkrétně z R.p.R.
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 05.12.09  01:42

    « Re: Re: moja skúsenosť

    Jasné, mne aj bolo blbé ti to sem písať, lebo vidno že auto máš rád...
    Tiež som začínal na Formane a to je desný vehikel jak sa nakláňa v zákrutách a rýchlo som si zvykol a obľúbil si ho, takže si viem predstaviť že mäkké naladenie ti nevadí. Ked som prvýkrát sadol u predajcu do C220 CDI po facelifte, to som zrovna mal služobnú Vectru (mäkké auto ale neplávalo). Po prvých 100 metroch a hlavne zákrute mi spadla sánka: to auto bolo ako tank, ktorý sa proste nenakloní v zákrute, len zmení smer jazdy. Bomba. A stále relatívne komfortné auto. Nová W204 je podvozkom od W203 F/L len o pol triedy lepšia, zmeny sú v rafinovanosti a lepšej kontrole pohybov karosérie, pri stále dobrom komforte. Ale na to som musel poznať W203 F/L ako vlastnú dlaň a potom ísť na W204 cca 250 km, na 500 metroch to nepoznať.
    Náhradný wágen bol šrot, to ano, ale zase gény nezaprie... úplne najviac mi vadil ten slabý spodok atmosféry a killer prevodovka, na tú treba fakt poriadny benzín s kompresorom alebo turbodiesel, skrátka hodne Nm odspodku a ešte pokiaľ možno bez turbodiery. Inak ten boj vyhrá hydrodynamický menič... Vždy si (aj teraz pri 7G Tronicu vs 700 Nm v ML) spomeniem na recenzie o rýchlych automatikách od ZF v BMW a spol. Keby mali Mercedesácke automatiky takéto reakcie... ;-\ Ale asi je to zámer výrobcu, lebo MB by si toto dávno vyriešilo, keby chcelo. Ich upravené prevodovky v AMG týmto netrpia :-! Asi na atmosféru benzín pod 5 litrov treba manuál alebo DSG/PDK >:D alebo miernu a komótnu povahu vodiča.

    Ohľadne namlsanosti - no zvyku na lepšie sa nevyhneš ;-) ale ja som predtým vodil aj A180 CDI, Vectru 2,0 DTi, Oktávku I TDI 110k. Všetko s manuálmi a Nm odspodku, zvykneš si na rýchly odpich z voľnobehu, takú živšiu povahu. Potom si zvykni na E55 a presadni do C240 automatu...len ma zarazila tá rozdielnosť pohľadov...a vyskočili spomienky.

    Tvoj posledný odsek to vystihuje :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  01:04

    « Re: moja skúsenosť

    Ahoj,

    já o tvém názoru na C240 vím. Měl jsi ho tuším napsaný u tvého AMG v recenzi a já ho tam četl, taky moje.auto.cz sleduji >:-[]

    A že máš opačný názor než já? Hele, každý máme na něj právo a myslím, že je dobře, že ho říkáš, je to slovo do pranice, jak se říká, vůbec mi nevadí, že tvoje zkušenost je negativní.

    Upřímně řečeno, jsem si vědom, že třída C po faceliftu bude zase o krok dále a jak jsi trefně poznamenal, v C třídě po facelitu byla odstraněna valná část problematických věcí, které jsem i já ve své recenzi zmínil, což je dobře, od toho je evoluce, když se správně povede a MB to dle tvého hodnocení zřejmě zvládlo na jedničku :yes:

    Ono to pohupování, to jsem zmínil i já, že to přeci jen není sporťák a navíc jsem si jistý, že stav podvozku je po 70 000 km někde úplně jinde než po 200 000 km (pokud to bylo náhradní auto, což bylo, nepředpokládám, že by se s ním zacházelo jemně a mělo pečlivou údržbu) a co se týká motoru, proti gustu žádný dišputál. Točit se musí a pak dosti řve, to souhlasím, mě vyhovuje, je to pro mě nejvýkonnější auto, co jsem měl, když to porovnám s Mini Cooper a New Beetle, tak se nediv, že si rozhodně nestěžuji >:D

    Naopak chápu, že kdybych měl v garáži E55 AMG, tak budu na C240 nadávat taky a kdo ví, co pohaním, prostě záleží na namlsanosti a na tom, co člověk zkusí. Myslím, že kdybych projel nejnovější C, tak to taky moje názory na W2O3 upraví, ale moje recenze vychází z mých zkušeností a názorů, což myslím, že je dobře ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 05.12.09  00:39

    « moja skúsenosť

    s týmto autom bola silne negatívna, bohužiaľ. Mal som ho ako náhradné asi 6 týždňov a nevedel som sa dočkať kedy dostanem svoje.
    Ja na Mercedes inak nedám dopustiť, ale toto...
    Mal som 3 roky C220 CDI ale PO FACELIFTE (11/2004) a to je auto o 2 triedy inde ako pred ním. Všetky chyby facelift odstránil: žiadne húpanie podvozku, napriek tomu stále komfort - fantastická istota oproti staršej verzii, interiér super - lepšie plasty aj spracovanie, stredový panel veľmi pekný, sedačky oveľa lepšie, bočné vedenie aj lepšia veľkosť.
    Čo ma najviac sr*alo na C240 bol slabý motor (asi do 4000 ot) kompletne zabitý lenivou prevodovkou. Ten kým z voľnobehu prekonal značný odpor prevodovky a rozbehol sa, trvalo min. sekundu a stále bol lenivý (toto má aj 7G Tronic v ML420 CDI, ale napr. kombinácia s 320 CDI je oveľa oveľa lepšia). Jediný recept bol točiť ho a točiť, podraďovať pákou vľavo/vpravo o 2 stupne, potom potiahol. Akonáhle som podradil a pridal, hneď po pustení plynu zase radil hore, takže po pár sekundách ak som potreboval, zase musím ručne podradiť atd atd. Podvozok neistý, nieže by nedržal stopu ale stále sa pohupoval ako loďka na mori, pocit istoty známy z faceliftu a nebodaj z AMG je úplne neprítomný...auto malo cca 200tis km, možno aj to bol dôvod, ale naozaj mi nesadlo, hlavne po skúsenostiach s lepšími modelmi. Z tohoto modelu som mal pocit skutočne dôchodcovského auta.

    Musíš mať svoje autíčko veľmi rád, keď ho tak nadšene opisuješ (hlavne po skúsenostiach s MINI je to až obdivuhodná tolerantnosť). Poznám ten pocit a prajem ti aby ti to vydržalo, ale sorry za to - nemohol som sa zdržať komentára...

    Tak nech ti slúži a robí radosť ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…