Diskuse

Mercedes-Benz C (2000)

4.12.2009

Budeme si povídat pohádku. Pohádku, která bude tak trochu jiná. Vlastně ne, bude více, než jiná. V pravých pohádkách se děj točí kolem 4 osob. Kolem…

 

Mercedes-Benz C (Ivorry)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 05.12.2009  00:39

    moja skúsenosť

    s týmto autom bola silne negatívna, bohužiaľ. Mal som ho ako náhradné asi 6 týždňov a nevedel som sa dočkať kedy dostanem svoje.
    Ja na Mercedes inak nedám dopustiť, ale toto...
    Mal som 3 roky C220 CDI ale PO FACELIFTE (11/2004) a to je auto o 2 triedy inde ako pred ním. Všetky chyby facelift odstránil: žiadne húpanie podvozku, napriek tomu stále komfort - fantastická istota oproti staršej verzii, interiér super - lepšie plasty aj spracovanie, stredový panel veľmi pekný, sedačky oveľa lepšie, bočné vedenie aj lepšia veľkosť.
    Čo ma najviac sr*alo na C240 bol slabý motor (asi do 4000 ot) kompletne zabitý lenivou prevodovkou. Ten kým z voľnobehu prekonal značný odpor prevodovky a rozbehol sa, trvalo min. sekundu a stále bol lenivý (toto má aj 7G Tronic v ML420 CDI, ale napr. kombinácia s 320 CDI je oveľa oveľa lepšia). Jediný recept bol točiť ho a točiť, podraďovať pákou vľavo/vpravo o 2 stupne, potom potiahol. Akonáhle som podradil a pridal, hneď po pustení plynu zase radil hore, takže po pár sekundách ak som potreboval, zase musím ručne podradiť atd atd. Podvozok neistý, nieže by nedržal stopu ale stále sa pohupoval ako loďka na mori, pocit istoty známy z faceliftu a nebodaj z AMG je úplne neprítomný...auto malo cca 200tis km, možno aj to bol dôvod, ale naozaj mi nesadlo, hlavne po skúsenostiach s lepšími modelmi. Z tohoto modelu som mal pocit skutočne dôchodcovského auta.

    Musíš mať svoje autíčko veľmi rád, keď ho tak nadšene opisuješ (hlavne po skúsenostiach s MINI je to až obdivuhodná tolerantnosť). Poznám ten pocit a prajem ti aby ti to vydržalo, ale sorry za to - nemohol som sa zdržať komentára...

    Tak nech ti slúži a robí radosť ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivorry

      Ivorry 05.12.2009  01:04

      « Re: moja skúsenosť

      Ahoj,

      já o tvém názoru na C240 vím. Měl jsi ho tuším napsaný u tvého AMG v recenzi a já ho tam četl, taky moje.auto.cz sleduji >:-[]

      A že máš opačný názor než já? Hele, každý máme na něj právo a myslím, že je dobře, že ho říkáš, je to slovo do pranice, jak se říká, vůbec mi nevadí, že tvoje zkušenost je negativní.

      Upřímně řečeno, jsem si vědom, že třída C po faceliftu bude zase o krok dále a jak jsi trefně poznamenal, v C třídě po facelitu byla odstraněna valná část problematických věcí, které jsem i já ve své recenzi zmínil, což je dobře, od toho je evoluce, když se správně povede a MB to dle tvého hodnocení zřejmě zvládlo na jedničku :yes:

      Ono to pohupování, to jsem zmínil i já, že to přeci jen není sporťák a navíc jsem si jistý, že stav podvozku je po 70 000 km někde úplně jinde než po 200 000 km (pokud to bylo náhradní auto, což bylo, nepředpokládám, že by se s ním zacházelo jemně a mělo pečlivou údržbu) a co se týká motoru, proti gustu žádný dišputál. Točit se musí a pak dosti řve, to souhlasím, mě vyhovuje, je to pro mě nejvýkonnější auto, co jsem měl, když to porovnám s Mini Cooper a New Beetle, tak se nediv, že si rozhodně nestěžuji >:D

      Naopak chápu, že kdybych měl v garáži E55 AMG, tak budu na C240 nadávat taky a kdo ví, co pohaním, prostě záleží na namlsanosti a na tom, co člověk zkusí. Myslím, že kdybych projel nejnovější C, tak to taky moje názory na W2O3 upraví, ale moje recenze vychází z mých zkušeností a názorů, což myslím, že je dobře ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 05.12.2009  01:42

        « Re: Re: moja skúsenosť

        Jasné, mne aj bolo blbé ti to sem písať, lebo vidno že auto máš rád...
        Tiež som začínal na Formane a to je desný vehikel jak sa nakláňa v zákrutách a rýchlo som si zvykol a obľúbil si ho, takže si viem predstaviť že mäkké naladenie ti nevadí. Ked som prvýkrát sadol u predajcu do C220 CDI po facelifte, to som zrovna mal služobnú Vectru (mäkké auto ale neplávalo). Po prvých 100 metroch a hlavne zákrute mi spadla sánka: to auto bolo ako tank, ktorý sa proste nenakloní v zákrute, len zmení smer jazdy. Bomba. A stále relatívne komfortné auto. Nová W204 je podvozkom od W203 F/L len o pol triedy lepšia, zmeny sú v rafinovanosti a lepšej kontrole pohybov karosérie, pri stále dobrom komforte. Ale na to som musel poznať W203 F/L ako vlastnú dlaň a potom ísť na W204 cca 250 km, na 500 metroch to nepoznať.
        Náhradný wágen bol šrot, to ano, ale zase gény nezaprie... úplne najviac mi vadil ten slabý spodok atmosféry a killer prevodovka, na tú treba fakt poriadny benzín s kompresorom alebo turbodiesel, skrátka hodne Nm odspodku a ešte pokiaľ možno bez turbodiery. Inak ten boj vyhrá hydrodynamický menič... Vždy si (aj teraz pri 7G Tronicu vs 700 Nm v ML) spomeniem na recenzie o rýchlych automatikách od ZF v BMW a spol. Keby mali Mercedesácke automatiky takéto reakcie... ;-\ Ale asi je to zámer výrobcu, lebo MB by si toto dávno vyriešilo, keby chcelo. Ich upravené prevodovky v AMG týmto netrpia :-! Asi na atmosféru benzín pod 5 litrov treba manuál alebo DSG/PDK >:D alebo miernu a komótnu povahu vodiča.

        Ohľadne namlsanosti - no zvyku na lepšie sa nevyhneš ;-) ale ja som predtým vodil aj A180 CDI, Vectru 2,0 DTi, Oktávku I TDI 110k. Všetko s manuálmi a Nm odspodku, zvykneš si na rýchly odpich z voľnobehu, takú živšiu povahu. Potom si zvykni na E55 a presadni do C240 automatu...len ma zarazila tá rozdielnosť pohľadov...a vyskočili spomienky.

        Tvoj posledný odsek to vystihuje :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 05.12.2009  01:56

        « Re: moja skúsenosť

        Já musím souhlasit s jporem a hlavně s jeho posledním odstavcem, ale zároveň i s tvým posledním odstavcem...
        Co mi ale přišlo docela úsměvné, byla tvá poznámka k případné motorizaci do Céčka v podobě 220 CDI, jako o motorizaci pro někoho, kdo sice má na MB, ale nemá na "benzín" do něj...
        Nejsem žádný vyhraněný příznivec, nebo naopak odpůrce jednoho ze dvou běžně používaných paliv v automobilech a sám mám jedno auto "benzínové" a druhé "naftové" (obě s přeplňováním), zajímalo by mě ale, jestli si někdy měl možnost dobře vyzkoušet toto auto např. i s tou motorizací - 220CDI?
        Že dokáže řízení MB třídy Cé, z roku 2000, plně uspokojit i "řidiče MINI Cooperu" mě také docela překvapilo, stejně jako to, že lze i z absence xenonů "udělat" málem přednost...

        Jinak ovšem tu logickou volbu doslova "domácího" auta, o kterém víš prakticky všechno a je (na svůj "věk") v opravdu velmi zachovalém stavu (viz tvá foto galerie) zcela chápu a rozumím jí...takže hlavně s ní přeju ještě hodně šťastných km... ;-)

        P.S. Jednu novou majitelku jetého žluto-černého MINI COOPERU, potkávám (od léta) pravidleně i několikrát týdně, asi by to byla docela velká náhoda, ale kdyby náhodou přece, tak ta je konkrétně z R.p.R.
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 05.12.2009  02:24

          « Re: Re: moja skúsenosť

          ja kvôli zraku vysoko oceňujem xenóny, ale musím povedať že W203 F/L mala velice slušné halogény, fakt že jo (číra optika). Boli o triedu lepšie ako všetko čom som predtým mal. Xenóny to neboli ale svietili pekne.
          Xenóny zase majú 2,5 krát vyšší svetelný tok a to sa nedá nijako oklamať sebelepšími reflektormi s halogénovým 55W zdrojom
        • 00 Reagovat !

          foto Ivorry

          Ivorry 05.12.2009  02:31

          « Re: Re: moja skúsenosť

          Myslím, že jporův příspěvek komentovat nemusím, připadá mi, že jsme se shodli a jak sám říkáš, převodovka od MB má své mouchy, tu reakční zmiňuji ve slabých stránkách a jak jsme oba zmínili (já v recenzi, ty v diskusi), tenhle problém MB do dnešního dne ve svých převodovkách neodstranilo.

          Teď k příspěvku white labela. C 220 CDi jsem nezkoušel a nemyslím si, že jsem o něco přišel, už podle názorů co jsem slyšel je to údajně strašná motorizace a základní diesel se prý nepovedl ani ve W204. Neříkám, že bych si nedal říct takovým C320 CDi, to nejspíše ano, ale naftovou motorizaci již zkrátka nevyhledávám, podle mě je benzín benzínem a sám jsem naftu také měl. Řeknu to takto. Pokud bych si kupoval diesel, koupím si pořádný diesel, tj. onen zmíněný C320 CDi, ale C220 CDi bych se vyhnul velkým obloukem, to je motor, který v tomhle autě prostě neuznávám, nehodí se mi do něj.

          A k řízení. Samozřejmě to musíš brát s přivřenýma očima, Mini Cooper je auto sportovní (vlastnil jsem 2) a je to hračka, Mercedes C je auto s jiným určením, ale i přesto, že jsem zvyklý na řízení Mini Coopera, které je extrémně povedené dokáži být velmi spokojený s řízením C třídy, jinak bych si ji zkrátka nepořídil. Jak jsem psal, více než C jsem chtěl Volvo S60, ale to řízení, to byla prostě hrůza, to jsem strávit nedokázal.

          A z absence xenonů nedělám přednost, jak říkám, neznám, jak svítí xenony v C třídě, ale jestli svítí ještě lépe než halogeny, musí to být paráda. Xenony v Mini svítili velmi dobře, i ve své recenzi je chválím, ale prostě věř nebo ne, obyčejné halogeny v C třídě svítí ještě lépe než xenony v Mini. Máš prostě auto a auto. Jistou dobu jsem vlastnil Peugeot 406 Coupe 3.0 (2.0 bych si do toho nekoupil) a tam byla svítivost světel třeba naprosto příšerná. Jsem jezdil i ze zapnutými mlhovkami ne proto, abych frajeřil, ale bych večer vůbec něco viděl.

          K tvému P.S.: To bohužel moje Mini nebude, moje skončilo v Brně, ale ještě jsem neměl možnost ho tady potkat, možná je to dobře, zastesklo by se mi i přesto, co mi to auto provádělo za psí kusy ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 05.12.2009  16:19

            « Re: moja skúsenosť

            Jak to je s těmi halogeny/xenony napsal už výstižně jpor. Nechtěl jsem určitě nijak zpochybnit fakt, že světla na tomto Céčku svítí na "halogeny" výjímečně dobře, navíc to, že ještě nemají čirou optiku je pro kvalitu "halogenového" světla rozhodně spíš plus. Nečirá optika umí lépe usměrnit "tok" světla z žárovky a eliminuje tak i malé nepřesnosti samotné paraboly světlometu..., z čehož logicky plyne, že nejhorší je nahradit kvalitní/originální světlomet s nečirou optikou, neoriginálním/neznačkovým/nekvalitním světlometem s optikou čirou...
            Samozřejmě, že 320CDI je mnohem "lepší" motorizace než 220CDI, ale i u něj se dá stejně tak tvrdit, že majitel má sice na MB, ale už ne na to "správné" palivo...
            Přesto si myslím, že k charakteru takového auta i k charakteru tohoto automatu se nepřeplňovaný motor s objemem kolem 2,5 litru příliš nehodí. Ve prospěch benzínu určitě hovoří zvukový projev, který v recenzi zmiňuješ... a ve prospěch turbodieselu, tedy i 220CDI zase logicky spotřeba.
            Ale u výkonových prarametrů motoru bych v tomto případě považoval za dost podstatný i max. krouťák turbodieslového motoru a jeho "příchod" už v podstatně nížších otáčkách a tady má navrch i tato relativně slabší motorizace, tedy 220CDI.
            Ale lepší, než obě tyto motorizace budou pochopitelně jejich "větší/výkonější sourozenci"...

            Jinak je ale recenze napsaná zajímavě a auto opravdu neobvykle zachovalé... :yes:

            K tomu P.S.: Díval jsem se na tvou recenzi MINI a na tom jejím MINI není "panoramatická" střecha, ani nápis "WORKS"...

            • 00 Reagovat !

              foto Ivorry

              Ivorry 05.12.2009  18:57

              « Re: Re: moja skúsenosť

              Vůbec se s tebou nebudu dohadovat ohledně kroutícího momentu. Samozřejmě, tady má každý přeplňovaný diesel navrch a nemá důvod to zpochybňovat. Kdybych si kupoval off-roada a ne jako většina lidí z důvodu, abych s ním mohl jezdit po městě, ale využíval ho k jízdě v terénu, tak logicky benzín obejdu, ač jsem jeho příznivec a vezmu naftové provedení, kroutící moment je tady totiž více než důležitá věc.

              A víš co, nebudu tady hodnotit to, co neznám, podíval jsem se na internet a kousek od nás v bazaru stojí C220 CDI, takže tam v pondělí zajdu, auto projedu a sdělím své dojmy v porovnání s C240, ok? ;-)

              Neříkám, že naftu nikdy, že nemá své výhody, má, ale mám dojem, že v dnešní době si lidi nekupují naftu kvůli parametrům motoru, ale právě kvůli tomu, že to za málo jezdí a to je dle mého špatně.

              Typickým příkladem bylo moje MINI. Proč myslíš, že jsem koupil 85 kW verzi bez přeplňování? Ptž jsem věděl, že přeplňovaná 125 kW hodně ,,baští,,. A řeknu ti, byla to největší chyba, ptž k charakteru MINI je právě tím pravým ořechovým ona verze 125 kW, se kterou si člověk náramně užije, to mu ta 85 kW verze nemůže nabídnout, ten motor je sice úsporný, ale nenabízí to, co by měl, pořádný zážitek, pořádnou porci výkonu pod zadkem. Ok, žere méně, ale taky tě o tu úsporu paliva pořádně ošidí na tom, co je u takového auta důležité.

              Osobně ti řeknu, že jsem dost velký blázen na to, že chci počátkem roku do garáže přidat ještě Mini a to přes všechny jeho neduhy, to auto má prostě své kouzlo, ale buď si jistý, že tam bude stát verze S (125 kW) nebo John Cooper Works, na spotřebu kašlu, mám auto proto, abych se do něj každý den těšil a ne proto, abych skákal radostí, že mám aktuální spotřebu jen 5 litrů / 100 km.
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 05.12.2009  21:35

                « Re: moja skúsenosť

                S tou motorizací u MINI mi mluvíš z duše, atmosferický motor s tak malým objemem totiž vždy nemůže zcela využít potenciál takového auta jako MINICOOPER a taky mě nebaví (zvlášť v běžném provozu) točit "donekonečna" motor k červeněmu poli (a řadit a řadit) pokaždé, když chci aby se auto rychleji "pohlo"...
                vlastně s celou touto tvou reakcí můžu jen souhlasit a jsem i docela zvědavý jaký bude tvůj dojem z dieselové (i když slabší a pouze čtyřválcové) motorizace C220CDI.
                Sám mám jako další auto HH s přeplňovaným dvoulitrovým benzínem a naprosto mi ta motorizace vyhovuje, za podobně objemnou atmosféru bych jej nevyměnil ani za nic a za turbodiesel taky ne...
                Takže úmysl koupit jako další auto COOPER S, nebo dokonce WORKS chápu stoprocentně, takové auta se logicky nekupujou s podstatnějším ohledem na jejich spotřebu.
                Souhlasím i s tím, že diesel je obecně ještě více vhodný třeba pro SUV, než pro prémiovou střední třídu, ale ani tady bych jej příliš nezatracoval, zvlášť u MB a zvlášť ve srovnání s atmosférou 2,6. Např. objemově nejbližší 270CDI budí v Céčku dojem podstatně silnější motorizace, a to i přesto, že se jedná pouze o pětiválec a kultivovanosti benzínového šestiválce nedosáhne. Výhoda dieselových motorizací u prémie je také v tom, že jsou zde daleko lépe odhlučněny, než u běžné produkce...
                Kdybys měl třeba 350ku a neřešil spotřebu, nemělo by smysl dieselové motorizace vůbec vzpomínat...
                Ano, určitě je dnes dost lidí, kteří dávají na spotřebu automobilu až přehnaný důraz, tím spíš pokud se jedná o prémii, ale paušalizovat a zjednodušovat to také nelze. Zaleží na konkrétním autě, jeho hmotnosti, předpokládaném ročním nájezdu km, jeho předpokládané ztrátě hodnoty při dalším prodeji a samozřejmě na pořizovací ceně s dieselovou i alternativní benzínovou motorizací, a také jejich vzájemné provnání parametrů a "chování" v konkrétním voze s požadovanou převodovkou...
          • 00 Reagovat !

            foto jpor-RSKa-

            jpor (RSKa) 06.12.2009  00:15

            « Re: Re: Re: moja skúsenosť

            C220 CDI v W203 F/L bol solídny motor, nie špica ale nadpriemer určite. On totiž zaberal až od 1700 ot ale zase bol silný, prekvapivo točivý, neslabol ani okolo 4000 ot, ťahal až k 4300. Dalo sa s ním preto pekne predbiehať, začal si od 1800 a skončil v 4000 a to celkom šlo, lebo iné diesle museli radiť v 3000 apod. Hluk bol OK keď bol nový, potom mierne zosilnel (ako pri každom diesli čo som mal) ale stále bol dobrý. Na druhej strane keď som prvýkrát skúsil Ford Focus 1.6 a 1.8 TDCi tak som zistil, ako má znieť moderný CR motor. Pri 1.8 aj ako má ťahať od voľnobehu. Na druhej strane veľmi skoro skapal, tak nad 3000 už dochádzal dych.
            Môj záver z toho bol, že tie Fordy mali novšie motory (MB z 2004, Ford z 2006) a tiež MB dal väčšie turbo - mal väčšiu turbodieru, ale zase stíhalo plniť vzduchom aj vo vyšších otáčkach a to bolo pre mňa lepšie. Keď si skúsil šofér Fordu predbiehanie na MB, bol z neho nadšený. Pravda neskúšal som napr. 320d, ale katastrofa ten motor to rozhodne nie je.

            Riadenie C240 bolo prekvapivé v tom, že od húpavého podvozku by som čakal tupé riadenie, ale ono keď si zatočil volantom tak prekvapivo rýchlo zmenil smer a pocitovo sa predné pneu držali stopy jaxviňa, a auto s náklonom ťahali za sebou kdekoľvek si zatočil.
            • 00 Reagovat !

              foto Ivorry

              Ivorry 08.12.2009  16:09

              « Re: Re: Re: Re: moja skúsenosť

              Pánové, nezbývá mi než s Vašimi názory souhlasit, na každém šprochu totiž pravdy trochu :yes:

              Mě jen štve, že ono slíbené C220 CDi jsem ještě nezkusil, ptž v posledních dnech řeším jeden velký problém a dořešil se prakticky až dnes a ne se zrovna dobrým výsledkem viz.:

              [odkaz]

              To je ale off-topic.

              Jinak budu souhlasit, atmosféra je atmosféra, kdyby mělo moje C240 ještě atmosféru, tak předu jako kočka, ale díky hnusnému a mokrému počasí začínám zjišťovat výhodu (nevýhodu?) zadního náhonu. Ono to tak krásně uletí, když dám pedál plynu až na zem, ale abych si taky díky téhle radosti brzy nedopřál návštěvnu nějakého servisu, kde budou měnit díly karosérie v paketu 8-s

              Radši se uklidním a nejdříve to vyzkouším někde na sněhu na velkém ,,place,, a pak si budu dovolovat hrát i na silnicích >:D

              K té 220 CDi se pokusím dostat zítra, snad mi to konečně vyjde...
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 08.12.2009  17:13

                « Re: moja skúsenosť

                Nerozumím tomu: ".., kdyby mělo moje C240 ještě atmosféru,..."?
                Tvoje C240 ji snad nemá...? :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto Ivorry

                  Ivorry 08.12.2009  19:36

                  « Re: Re: moja skúsenosť

                  Kecám blbosti, sorry 8-s Jsem měl na mysli přeplňování :-!
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 05.12.2009  10:56

    Ivorry

    Protože já nemám žádnou zkušenost s Mercedesem ale mám rád stejně tak jako Frpíček pohádky, tak řeknu že se mě recenze moc líbí, fotky taky dobrý a auto ok. ;-)

    Co se týče pohádek, tak kdybys byl tak laskav a některý den přijel do Plzně ( máme problémy se synem a nechce jít včas spát ) že bys mu mohl něco povyprávět a já bych mezitím si tady mohl psát macz ... >:D >:D co ty na to? >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ivorry

      Ivorry 05.12.2009  18:49

      « Re: Ivorry

      Hehe, ty vtipálku >:D Pohádky možná vyprávět umím, ale s dětma to neumím vůbec :no: a naštěstí žádné vlastní nemám a doufám, že ještě dlouho míti nebudu :-!

      Když jsem byl naposledy požádán o službu, kterou po mě žádáš ty tj. hlídal jsem bratrancovi jeho dva haranty (opravdu parádní antikoncepční prostředek :yes: ), tak to dopadlo tak, že jsem měl ta dětska dostat do postele nejpozději ve 19:00 a rodiče dorazili kolem 22:00 a dětska mi tam ještě lítala po bytě, ptž jsem nevěděl co s něma :-(
      • 00 Reagovat !

        foto FRPE

        FRPE 06.12.2009  03:07

        « Re: Re: Ivorry

        Tak to jsi měkáč vtipálku!!! >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Ivorry

          Ivorry 06.12.2009  11:11

          « Re: Re: Re: Ivorry

          Naopak, jsem inteligent >:D

          Povím to takto, jsou momenty, kdy děti své rodiče nenávidí a jsou to přesně ty chvíle, kdy je rodiče nutí jít spát do postele, když ony ještě nechtějí spát...

          Mě dětska od bratrance milují a proč si tuto záviděni hodnou pozici zkazit tím, že je budu nutit jít do postele, aby mě pak neměli rády? To ať si raději zařídí rodiče, ať ,,nenávidí,, je >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.2009  11:39

    C

    Pěkna recenze i auto velmi zachovalé. Je pravda, že vrozeným genem většiny Mercedesů je jistá váhavost a lenivost, ale je to záměr, jsou to auta pro jiný tržní segment než třeba BMW a AUDI. Moje C má kompresor a manual, 142 KW a stále je to docela lenivé auto ikdyž kompresor tomu výrazně pomáhá. Manuál je třeba ale velmi dlouze zpřevodován a nechce se tomu do otáček, takže není pravidlo, že manuál je u mercedesu zásadně živější. A abych to netvrdil o starém autě, tak stejnou věc jsem pozoroval jak ve W204 tak i novém E klass. Houpavost podvozku je podle mě fajn věc, ale musí být zkombinován s dobrým gripem a bohužel MB plave a líta v kolejich jak divý a navíc mdlé řízení tomu taky zrovna moc nepřidá. To samé děla S500 4matic 2005, ale automat je tam už výrazně lepší, ikdyž systém manuálního řazení do stran je fakt na dvě věci...

    všiml jsem si, že si v recenzi psal, že by tě zajímalo srovnáni s E46. Ano C klasse má výborný podvozek a od auta s touto původní cenovkou, prémiovou kvalitou a bezpečností nelze čekat nic jiného, než že bude sedět a neurve se a to mercedes plní. Jenže jde o to jakým způsobem. Projel jsem veškerou škálu MB a BMW a ty rozdíly jsou naprosto diametrální. Mercedes sice drží, ale naklání se a karoserie a podvozek má tendenci jemně vibrovat a poskakovat. Toho si ovšem nevšímneš dokud nemáš adekvátní srovnání. E46 prostě jede všude o 50 procent rychleji a bez nejmenšího náklonu a zaváhání. To platí i pro pozdější generace obou značek. Ono BMW ma nejlepší podvozky v segmentu. Kde se týto značky setkávají je až nová E Klasse Coupe a E92. Mercedes si tady stojí velmi dobře.Pro mě je to většinou šok, protože často přesedám mezi svou 330Ci a MB S500 nebo C a ty MB mají prostě řízení bez citů, feedbacku a strašně plavou. Což se ale dá považovat za pozitivum (až na to plavání) zejména pro cestování a dalníce. Jak sám říkaš, MB není sport. A MB se neřídí, ale kormidluji :)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivorry

      Ivorry 05.12.2009  19:05

      « Re: C

      S tvým názorem musím prakticky souhlasit. U mě E46 prakticky při výběru nového auta odpadla z důvodu, že se mi velmi, ale velmi nelíbí její interiér, jízdní vlastnosti jsem ani neokusil, ale jak sám říkáš, Mercedes zde nestíhá a nebudu se dohadovat, jestli je to pravda nebo ne. Podle mě je to pravda, všude se říká, že BMW má sportovnější podvozky, nemá důvod to vyvracet, šel bych hlavou proti zdi a nebudu říkat, že ač jsem velký příznivec Benzů po mojí zkušenosti s C klasse, tak další auto může být BMW, hodně se mi zamlouvá nová 5, uvidíme, uvidíme.

      Jediné v čem s tebou nesouhlasím je feedback v řízení, tady mi připadá, že je na tom C klasse velmi dobře, i když opět dokáži pochopit, že taková E46 na tom bude ještě o poznání lépe.

      Ono zkušenost je zkušenost, to se nedá zanedbávat. Když vynechám staříčké BMW 525i, které jsem měl možnost řídit, tak s BMW je má zkušenost 0 a zkušenosti mění názory. Kdysi jsem vynášel vlastnosti mého New Beetla do nebes, dneska když do toho auta sednu, tak nechápu, jak jsem s tím mohl jezdit. Neskutečná houpačka do stran, řazení s dlouhými drahami atd.

      Člověk se mění a jeho názory se také upravují podle toho, co zažil, myslím, že to platí pro každého z náš :yes:

      A teď přeji pěkného Mikuláše, já právě vyrážím na mikulášský mejdan >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 06.12.2009  00:36

      « Re: C

      musím povedať, že moja skúsenosť s C320 CDI 4Matic Avantgarde W204 je velice pozitívna. Disky 18" AMG vpredu 225 vzadu 255, napriek tomu solídny komfort a hneď pod tou tenkou vrstvou komfortu je športová agilita, náklony, vibrácie apod ktoré opisuješ neexistujú atd. Pochopil som testy, ktoré tvrdili že toto Céčko s vybranými motormi predstihlo BMW 3...podľa mňa sa MB a BMW podvozky stretli už tam. Nová E-klasse s AMG paketom sa jazdne blíži k E55 (celkom na limite nie, ale dosť dlho sa drží) a to je vychytaná mašina (aj keď E63 je presnejšia).
      Skúšal som E46 325i a porovnanie s C220 CDI W203 po FL nedopadlo zle, ten FL mu hodne pomohol.

      Každopádne čo sa týka feedbacku, skúšal som BMW E39 528i na hodne veľkých diskoch (už dááávno) ale doteraz si pamätám ako som v dlaniach cítil kvalitu asfaltu...to bolo nezabudnuteľné.
      • 00 Reagovat !

        foto Ivorry

        Ivorry 06.12.2009  11:09

        « Re: Re: C

        Myslím, že mě přesvědčíš, abych ještě zaskočil do autosalonu BMW nějaké auto projet, abych konečně věděl, o čem se tady bavíme, když se mluví o BMW :yes:

        Ono to řeknu takto, kdybych tvrdil, že bych pohrdnul C320 CDI 4Matic Avantgarde W204, tak bych byl blázen, ale rozhodně bych zkusil benzínovou variantu se srovnatelným obsahem a výkonem a vidělo by se ;-)

        Momentálně utrácím dost peněz (investuji) do svého podnikání, tak jsem rád, že mám vůbec svoji C240, už tak to pro mě byl finanční úlet, ale vypadá to, že příští rok by se mohlo kupovat něco nového a co myslíš, že mám v hledáčku? Právě W204, ale porovnám to i s 3er, i když aspoň takhle z dojmů mi tam vadí jedna zásadní věc a to shodná jako u E46 s to vzhled interiéru...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 06.12.2009  19:55

          « Re: Re: Re: C

          upřímně si myslím, že interiér v E46 je jeden z nejlepších sportovních interiéru té doby (zaleží pochopitelně na kombinaci a zda to ma M paket atd.[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] ) Třeba tohle C před FL je podle mě naprostý ulet uvnitř na to jak luxusně vypadá exteriér. Problém mám se současnou 3er, tam je ten interier spatenka, to zase vede W204
          • 00 Reagovat !

            foto Ivorry

            Ivorry 06.12.2009  21:30

            « Re: Re: Re: Re: C

            Jj, to souhlas, co se týče středového panelu, je to děs běs, však na to nadávám i v mojí recenzi...

            Musím uznat že E46 v té barevné kombinaci co jsi mi poslal vypadá pěkně, tohle bych bral, ovšem u většiny E46 co jsem viděl je to jen obyčejný černý vnitřek, černé lišty, černé sedačky, to pak ten interiér vypadá hrůzostrašně....
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 06.12.2009  22:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: C

              jo ta na fotkach je moje >:D taky jsem dlouze hledal, ale najít se dá... osobne se mi na W203 ještě nelíbí formování palubky před spolujezdcem a řešení příhrádky. To se mi už zdá lepší v moji w202. Ale je třeba uznat, že MB měl kolem roku 2000 těžkou krizi a řešil to právě šetřením v interiéru, čímž naštval strašně moc lidí :-)
            • 00 Reagovat !

              foto m-z-

              m.z. 06.12.2009  22:41

              « Re: C

              Nevěřte mu ani slovo,maže vám med kolem huby,jak kupuje MB a přitom chce zase Coopera S >:D
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 06.12.2009  22:50

                « Re: C

                >:-[]

                Ale v tom se ho musím spíš "zastat", on je přece přímo nekupuje, přece jen to C240 i tak trochu "zdědil", ne... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto m-z-

                  m.z. 06.12.2009  23:09

                  « Re: C

                  Zdědil za peníze :-) Byla to legrace,nicméně až bude šance na pěkné S zapomene na všechny MB >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 06.12.2009  23:26

                    « Re: C

                    I to je klidně možné, přeplňovaný MINICOOPER je větší "srdcovka", než C240..., taky by jinak asi na něj tak "nemyslel"... ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ivorry

                      Ivorry 08.12.2009  16:15

                      « Re: Re: C

                      to Tizy: No chape, uměl sis vybrat, to musím uznat :yes: Krásně vypadá ještě E46 ve světlé kůži a se správným dřevem, to je panečku něco, jen se o to starat bych nechtěl :no:

                      Jinak musím uznat, že Mercedes ten interiér v tom středu fakt doprznil, měl jsem i Hyundai Elantra krátkou chvíli a musím říct, že ta kvalita středového panelu vychází nastejno :-!

                      Ale vzhled palubky před spolujezdcem se mi naopak hodně líbí, ono je to otázka osobních názorů každého...
              • 00 Reagovat !

                foto Ivorry

                Ivorry 08.12.2009  16:18

                « Re: Re: C

                Mlč chlape nebo tě nakopnu do zadku až zase přijedu >:-[]

                Tedy, nakopnu tě jedině v případě, že odvoláš Amálku a Fjodora (obrovští asiati = psi, ne přistěhovalci. Přistěhovalce má Marek ve sklepě,ale pšš >:D ), ptž jinak do toho nejdu.

                Samozřejmě, že bych okamžitě bral Mini. Kdyby tady někdo přijel a dal mi klíčky od Mini Cooper S, že to se mnou vymění za C240, tak mu řeknu, aby mi dal seznam všech 50 oprav co na autě za rok musel udělat >:-[] a jak bych zjistil, že díky tomu je to auto prakticky nově postavené, tak bych si ty klíčky vzal :-!
        • 00 Reagovat !

          foto jpor-RSKa-

          jpor (RSKa) 06.12.2009  23:33

          « Re: Re: Re: C

          dnešné baworáky už nemajú TAKÚ spätnú väzbu ako mala 5er rada E39, to sa vie. Ale zase nemám ohmatanú tú dnešnú úroveň...možno si tiež skočím k predajcovi >:-[]
          W204 s 350 benzínom som skúšal, aj ked iba 5 km jazda. Ten spodok samozrejeme nemá ako CDI, ale predsa len to ide solídne, vrchol točáku je niekde okolo 3000 ot. Pokiaľ chceš maximum, stále si to musí odmakať otáčkami a ten dojem z pružnosti tým pádom nie je taký, ale zase z obdobia, ked som jazdil 220 CDI si pamätám, akým raketovým dojmom na mňa pôsobila CLS 350 s 3 ľudmi na palube >:D
          C350 už je ale predsa len inde ako c240. Ten automat v nej už dobre ladí s motorom (to ma prekvapilo aj u R350 ako to dobre fungovalo) a zvuk je nádhera.
          C320 CDi je raketa na prvý dojem. Odpich z miesta je fantastický, niečo ako E55 - vďaka 4Maticu. Samozrejme potom to postupne slabne, ale pre civila je to delo ako vyšité a nemáš potrebu to meniť za C350. Vo vyšších rýchlostiach (cez 200) samozrejme zrýchlenie nie je také, ako by sa dalo čakať po skúsenosti z nižších rýchlostí, ale zase neušiel mi ani Golf R32 na diaľnici, a to som mal na palube 1,5 človeka + ja. C350 by si v tej rýchlosti musel točiť a žmýkať... Jednoznačne by to chcelo pojazdiť mesiac s jedným a potom sadnúť do druhého a najazdiť s ním aspoň týždeň. Každopádne rozdiely sa stierajú, lebo C350 už má aj točák "odspodu" a C320 CDI zase má už aj výkon a otáčky...ostáva im len ten ich rozdielny charakter.

          Interiér BMW nemusím, neviem im prísť na chuť. V žiadnom modeli.
          A ohľadne testu E46 vs W203 FL, tak napr báwo bolo nervóznejšie, akoby bolo ľahšie a mierne nestabilnejšie. MB sedel ako vždy, subjektívny pocit bol že musí mať 2 tony oproti BMW, dosť to ukľudňovalo. V zákrutách samozrejme tie 2 tony nemal, ale zase BMW som bohužiaľ v zákrutách neprehnal, len tak normálne, lebo majiteľ bol na palube a nie je zrovna nadšený pilot...
  • 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 05.12.2009  19:17

    Nazor na naftu :)

    Ten odstavec o tom, ze C240 zere viac ako C220CDI ma velmi pobavil a plne sa s tym totoznujem :-) :yes:
    Ked budem chciet traktor, pojdem do predajne Zetoru, nie Mercedesu (ci inej podobnej znacky) :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 05.12.2009  19:56

      « Re: Nazor na naftu :)

      Já ti nevím. K MB mi asi spíše jde nafta. 320 benzín nejezdila špatně v CLK, na E už byla slabá a 500 byla dle mého názoru méně dynamická než 320 CDI. Podotýkám, že jsem čistý vyznavač benzínových motorů ...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 05.12.2009  21:49

        « Re: Nazor na naftu :)

        V principu souhlasím, ale s tím srovnání 500 vs. 320CDI si to přehnal, 500 je rozhodně dynamičtější, o kultivovanosti nemluvě...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 05.12.2009  21:46

      « Re: Nazor na naftu :)

      To jsi pochopil hodně špatně, hlavní "problém" C240 není v její spotřebě, ale v tom, že je poměrně "slabá" v nižších otáčkách...
      • 00 Reagovat !

        foto JakubTN

        JakubTN 06.12.2009  10:30

        « Re: Re: Nazor na naftu :)

        "- spotřeba. Ano, pokud chcete jezdit za 5-8 litrů, nekupujte si C240, ale C220 CDi, pak Vám gratuluji, máte sice Mercedes, máte na Mercedes, ale nemáte na benzín >:D Jo a taky máte místo úžasného zvuku 6 válce otřesný zvuk traktoru. Vůbec nelituji, že mám C240, a že mi jezdí ne se zrovna nejnižšími provozními náklady, to auto za to stojí, že si ho díky tomu vychutnávám více, stojí mi to i za to, jak úžasný je ten motor, jeho zvuk, nafta mi do auta už nesmí!
        "

        no hovoril som o tomto odstavci, tak neviem ci som to pochopil nespravne...ja som len podotkol, ze nafta je do traktoru, nie Mercedesu ci inej podobnej znacky :-) Kupit si povedzme Mercedes a mat v nom cmudiaci a chrochtajuci naftak to ja neuznavam :-) Este nepoviem do nejakej kravy ako GL napr. ale do Ccka jedine benzin :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.12.2009  11:00

          « Re: Nazor na naftu :)

          Jak jsem psal, nejsem žádný vyhraněný příznivec nafty ani benzinu, a kdyby mělo toto Céčko např. motorizaci 350, žádný "problém" bych v tom neviděl, spíš naopak.
          Ty jsi proti jakékoli naftě v tomto voze a já ti to nemíním vymlouvat, jen jsou podle mě podobné názory zbytečně vymezující. Tvrdit, že do Céčka patří jedině benzin, je z principu stejně jednostranné, jako tvrdit, že do něj patří pouze nafta. Podle toho co tvrdíš, je totiž 240 pro Céčko, mnohem vhodnější motorizace, než 320CDI, a to hlavně proto, že CDI spaluje naftu. Což je nejen pro mě celkově vlastně "nesmysl", který pozná každý, kdo se sveze s C240 i C320CDI.
          Céčko je sice střední třída, ale k jeho charakteru se hodí jak nafta (ideálně 320CDI), tak benzín (ovšem minimálně 320).
          • 00 Reagovat !

            foto JakubTN

            JakubTN 06.12.2009  11:09

            « Re: Re: Nazor na naftu :)

            Tak je asi logicke, ze nebudem porovnavat 240 benzin a 320 naftak... Ale ak by som si mal vybrat medzi 320 naftou a benzinom, tak jasne ze benzin. Tak isto ako v tomto pripade, 100x radsej 240 benzin ako 220 naftak..

            Kazdy ma svoj nazor a ja ho nikomu neberiem, ja len stale tvrdim to iste, traktor si pojdem kupit do Zetoru, nie Mercedesu :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 06.12.2009  11:29

              « Re: Nazor na naftu :)

              Ale ten "traktor" je podle tebe i to 320CDI, protože tam taky liješ naftu, tak to klidně přiznej...
              Já bych si taky k Céčku 220CDI nevybral, protože je to relativně málo koní, málo válců, málo kultivovanosti..., ale nevybral bych si ani 240, protože k Céčku (s automatem) má "dole málo síly". Máš ale pravdu v tom, že srovnávat se dají spíš aspoň podobné objemy tedy 240 (2,6) s 270CDI (2,7) a 320 s 320CDI. U 320 už jsou schůdné obě varianty a je spíš na osobní preferenci uživatele, jestli dá přednost větší "síle" a menší spotřebě 320CDI, nebo kultivovanějšímu zvukovému projevu a možnosti (ale i "nutnosti") "chodit" i do vyšších otáček...
              Samotná spotřeba je ale obecně "podstatná", jen při opravdu velkém ročním proběhu km...
              • 00 Reagovat !

                foto Ivorry

                Ivorry 06.12.2009  11:38

                « Re: Re: Nazor na naftu :)

                Vidím, že takhle se nikam nedostaneme :no: Takže stanovisko upravím do lépe pochopitelné formy. Když se nebudeme dívat na zvuk motoru, kultivovanost atd., tak se podíváme na to nejdůležitější, proč si lidi naftu kupuji, kvůli spotřebě. Koupíte si někdo C320 CDi kvůli spotřebě? :-! To dost pochybuji....Kvůli té si koupíte právě 220 CDi, proto se mi tento motor nezamlouvá, ptž to je podle mě největší výhoda, co nabízí...
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 06.12.2009  22:46

                  « Re: Nazor na naftu :)

                  Já se tím ani nechci "někam" dostat a navíc to ani nebyla reakce přímo na tebe, takže ten palec dolů je vlastně celkem zbytečný... ;-)
                  Pokud si myslíš, že si lidi nekupují do prémiovek šestiválcové diesely, právě s velmi podstatným důrazem na spotřebu (spojenou taky např. s max. dojezdem), pak mi napiš (nějaký jiný, podstatnější důvod), proč dává tolik lidí (v Evropě) přednost motorizacím 320/350CDI, 30/35d, 3.0TDI před jejich šestiválcovými benzínovými "sourozenci", a to včetně jejich "sourozenců" s přeplňováním...
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 06.12.2009  23:44

                  « Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                  naftu si ľudia kupujú aj kvôli sile odspodku. Subjektívne sa motor s autom menej namáha a nemusí sa točiť aby s ním zahýbal, robí živší dojem. To mnohým vyhovuje.

                  Ja som napr. 320 CDI kúpil otcovi preto, že má dobrú spotrebu, ale stále je to zvuk a charakter V6, ktorý k Mercedesu patrí. Nechcel som mu dať 4-valcový sound, ani 10+ litrovú spotrebu C350. Ale to je zase špecifiký prípad kedy auto platí iná osoba ako palivo. Napriek tomu - veľa áut aj vo vyšších triedach jazdí s 3.0 turbodieslom. Tam už nie je reč o traktor sounde. Ide o dostatok sily, ktorý by si v benzíne musel nahradiť aspoň 4 litrovým V8 a to je cena inde o pár stotisícov. Tiež spotreba je iná, predsa len mnohí (aj ked im to nevnucuje ich finančná situácia) stále pozerajú na spotrebu 8 litrov nafty vs. 13+ litrov benzínu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 07.12.2009  19:02

                    « Re: Nazor na naftu :)

                    V tomto "souhrnu" se 100% shodnem, velmi výstižně napsáno...
                    :yes:
                    P.S. Doplnil bych jen, že pro někoho nemusí být ani maximální dojezd (na jednu nádrž) zcela zanedbatelná hodnota...
                    • 00 Reagovat !

                      foto jpor-RSKa-

                      jpor (RSKa) 07.12.2009  22:42

                      « Re: Re: Nazor na naftu :)

                      :yes: ;-)
                      pravda aj s tou nádržou. Ked musíš tankovať po 350 km tak už to čiastočne vyvažuje sedavé zamestnanie a vyhovuje predpisom - nikdy nejdeš dlhšie ako 3 hodiny v kuse, vždy ti tam vlezie pauza >:D >:D >:D >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 08.12.2009  13:25

                        « Re: Nazor na naftu :)

                        Všechno má své pro i proti...a kdo by právě tohle měl znát líp, než majitel/uživatel podobného "uberstroje", jako je tvůj... ;-)
                        Myslím, že je třeba spíš ocenit (i u prémie) možnost volby mezi benzínem a dieselem se všemi výhody a nevýhody, než se vymezovat vůči jednomu palivu, třeba jednoduchými poznámkami o traktoru apod. Kdo předem striktně odmítá jendo z těchto paliv, ochuzuje především sám sebe o možnost mnohem šíršího a pestřejšího výběru motorizací, které dokážou i podstatněji ovlivnit celkový charakter a užitné vlastnosti vozu...a přízbusobit je tak ještě více požadavkům budoucího majitele.
                        Pokud umí majitel benzínu ocenit i vlastnosti dieselu a naopak, je to především důkaz jeho sympatického nadhledu (ale i přehledu a zkušeností) v tomto směru... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Ivorry

          Ivorry 06.12.2009  11:05

          « Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

          Jsem rád, že se CiCoTNe s mým názorem ztotožňuješ :yes: Prostě neříkám, že bych do nafty nikdy nešel, šel, když to bude mít své opodstatnění jako v onom GL, nebo když bude nafta parametrově opravdu o dost lepší než benzín, ale nešel bych do nafty proto, abych mohl ,,onanovat,, nad spotřebou a mít radost, že mě budou kolegové v práci poplacávat po zádech, že patřím k jejich TDi, CDi, DCi, CRD atd. partě, ptž benzinová parta tam nebude, neboť každý frajer má diesela :-!

          Názor white labela podle mě nebude špatný, prostě, C240 nemá přeplňování, je jasné, že přeplňovaný motor je lepší (pokud neberu v potaz, že je tam navíc jedna věc, co se může pokazit), otázkou jsou ale parametry. Ono někdy díky nástupu turba auto mylně klame, že je rychlejší, než ve skutečnosti je, zítra jdu zkusit to C220 CDi, tak uvidíme...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 06.12.2009  19:38

            « Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

            Ako, myslím že keď už si niekto kupuje mercedes, tak spotrebu veľmi nerieši...a čo sa týka výkonu...či mať radšej 200 cdi,alebo 240 benzín...myslím že výkonovo aj spotrebovo sú na rovnakej úrovni, len ide o to či chcete benzín alebo naftu, ja som vsadil na naftu, a dokážem sa s tým autom perfektne vyblázniť, a to že za mnou občas ostane kúsok dymu neriešim ;-), ale benzínový motor ma krajší zvukový prejav ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto FRPE

              FRPE 06.12.2009  19:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

              Já taky, jakmile vypiju 2dcl nafty, perfektne sa dokazem vyblázniť ... >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 06.12.2009  19:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                >:D >:D >:D >:D hehe...si ma rozosmial minimálne na 2 minúty....to by ma nenapadlo ;-) ;-) :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Ivorry

                  Ivorry 08.12.2009  16:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                  Nevím, s tím tvým autem mám dost zásadní problém (což je ale zase můj problém), ptž máš nádherného Mercedesa, skvělá barva, krásná kola, jak vidím tvůj interiér, tak bych brečel, když to porovnám s mým, jenže ten motor co tam máš mi tam prostě nejde a nejde, připadá mi, že vůči takovému autu jako si ho postavěl (neberu v potaz jen, že je to C, ale celkově to, jak to auto úžasně a vyváženě působí) mi tam právě ten motor působí jako prznitel. Neberu to z pohledu, že je to nafta, beru to z pohledu, že je to nafta s 90 kW v tak úžasném autě...
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    "-- skrytý --" 08.12.2009  17:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                    Myslím že aj napriek tomu že je to tak slabé auto,tak ide dosť dobre, a ten výkon trápi aj mňa, preto som sa rozhodol s tým niečo robiť, alebo aspoň plánujem. Máme v rodine ešte Mejďak Ml, tak možno sa tohto auta vzdám a budem mať tamto....do konca roka uvidím, no toto je každopádne krajšie :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ivorry

                      Ivorry 08.12.2009  19:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                      Právě, jak jsem psal, to auto je totiž fakt nádherné, jen ten motor ho kazí
            • 00 Reagovat !

              foto jpor-RSKa-

              jpor (RSKa) 06.12.2009  23:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

              spotrebou sa zásadne líšia...6 vs 10+
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 08.12.2009  17:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                Myslím že pri normálnej jazde takúto spotrebu by 24O mať nemala, okolo 8 litrov by to mohlo byť v poho. na normálnu jazdu....v mojom dízly mam rekord okolo 13,5 litrov..a to je už vážne extrem :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto jpor-RSKa-

                  jpor (RSKa) 08.12.2009  18:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                  no to bohužiaľ je realita. Akonáhle musíš občas pridať, pretláčať motorom prevodovku, vytáčať aby sa auto pohlo... Každopádne rozdiel je tam dosť veľký
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ivorry

                    Ivorry 08.12.2009  19:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

                    Jj, potvrzuji...nejméně co se mi kdy povedlo bylo 8,4 l/100 km, takže se to dá, ale to jsem musel jet jako páprdovský důchodce, chápu, že někomu tenhle styl jízdy vyhovuje, ale mě ne, já to mám jako rychlé přemisťovadlo z místa A do místa B...
  • 00 Reagovat !

    foto Vampix-Diesel-Power-

    Vampix(Diesel Power) 07.12.2009  18:40

    Zdravím...

    Moc pěkná recenze, určitě ohodnotím plným počtem, fotek by sice mohlo byt více ale co už ;) Auto fajn, svezl sem se v faceliftovane verzi tohoto modelu ale CDI, myslím 270? Taky automat a jelo to fajn, i podvozek dobrej, ale BMW to není, ani to nové Cčko :)Přeju mnoho štastných km bez závad a nehod ;)

    P.S: 3. a 4. fotka není náhodou z nábřeží v Havířově? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ivorry

      Ivorry 08.12.2009  16:27

      « Re: Zdravím...

      Díky, ono to BMW fakt není, to bude na jiné úrovni, to jsme se tady v diskusi shodli, ale víš jak, majitelé BMW se musí pomlouvat, když protistrana má Mercedes, ale pšš >:D

      Jeden můj zaměstnanec má BMW 528 a pořád se dohadujeme, čí auto je lepší :yes: Víš jak, je dobré se štvát už z principu >:-[]

      Fotek dodám více, musím nějaké udělat, jen asi nebudou zezadu, mám tam nalepenou reklamu na firmu a nevím, jestli je dobré tady takovou reklamu dávat...

      PS: Jo, je to fotka z Havířova, je to hned u základní školy, máš postřeh chlape :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Vampix-Diesel-Power-

        Vampix(Diesel Power) 08.12.2009  19:20

        « Re: Re: Zdravím...

        no tak ono je to takove specifické ten havířov >:D a když už moravskoslezský kraj >:D

        Tak vždycky bude konkurence mezi M-B a BMW a rovněž tak bude i konkurence mezi jejich majitely ;) Všechno má své plus i mínus mám možnost doma přímo porovnat 220cdi a 320d a rád jezdím v obou ale mercek je pro mně moc takovy uhlazeny, volant točím malíkem sedadla jsou vysoko a tak...a všude hodně prostoru takovy otevřeny. Ale svezení je to luxusní a moc jim k té trojce nechybi podvozkově a motorově...bude to zajimavý boj v další generaci
        • 00 Reagovat !

          foto Ivorry

          Ivorry 08.12.2009  21:01

          « Re: Re: Re: Zdravím...

          To mi povídej, teď jsem byl nějakou dobu mimo Havířov a připadal jsem si jako v jiném světě :-!

          Havířov je šílené město, myslím, že kdo má rozum a možnosti, tak odtamtud uteče, respektive, když odtamtud uteče, tak si ty možnosti právě udělá :yes:

          Jinak musím s tebou souhlasit, myslím, že jednou zradím a skončím u BMW, jen právě sedadla mi v C-klasse připadají dost nízko, tak nevím, ale zase záleží, jaký má E46 posaz, ptž tu fakt vůbec neznám ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto Vampix-Diesel-Power-

            Vampix(Diesel Power) 08.12.2009  21:13

            « Re: Re: Re: Re: Zdravím...

            no já nevím jaky je rozdíl mezi E46 a tvoji verzi M-B ale nové Cčko má určitě vyšší posez než E90ka...

            Havířov neni město, ale králikárná na horníky...teda podle původní myšlenky, ted už to horkotěžko někdo dožene, možná časem....Každopádně když vycestuješ z ČR do zámoří tak to je asi stejné :-Dmám podobný pocit :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ivorry

              Ivorry 08.12.2009  23:29

              « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím...

              Tak tam už je to možné, ptž právě W203 má podle mě opravdu nízký posaz, mě to hodně vyhovuje, byl jsem na to zvyklý u MINI, vyšší posaz mám rád jen v těch autech, kde to patří (MPV, SUV, ještěrka), jinak mi to vadí ;-)

              A jinak s tím přirovnáním Havířov vs. zbytek ČR a ČR vs. svět nezbývá než souhlasit, velmi trefné :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 17.12.2009  18:47

    Nafta vs. benzín - názor

    Pánové,

    tak k testu C220 CDi jsem se ještě stále nedostal, ale zkusil jsem 2 naftová BMW a byly to moje 1. dvě zkušenosti s BMW vůbec (nepočítám-li zkušenosti s archaickým BMW 525i někdy z roku 1988) a výsledek?

    O můj bože, proč jsi stvořil něco tak dokonalého jako je BMW? >:-[]

    Jel jsem konkrétně s X1 ve verzi 2.0d a musím říct, že na obrázcích se mi tohle auto hnusilo, naživo se mi zamlouvalo a i pěkně jelo, ale mělo a má jeden hlavní nedostatek a to absenci 3.0d :no:

    Vyzkoušel jsem totiž následně 330d a to bylo něco, to auto mě doslova a do písmena nadchlo. Tohle je nafta, která si své místo pod kapotou opravdu zaslouží. Úžasný zátah, nádherný zvukový projev atd., tohle auto mě přesvědčilo, že bych bez váhání hřešil a koupil si naftové BMW :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 02.01.2010  02:58

      « Re: Nafta vs. benzín - názor

      to sa mi páči, ako si vyskúšal a "prohlídl" že aj nafta vie byť super ;-)

      Ostatne je to naj 3.0 diesel súčasnosti (podľa testov)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 02.01.2010  10:19

      « Re: Nafta vs. benzín - názor

      Motor "30d" od BMW je už dnes vlastně skoro legenda. Jezdím s ním od r. 2000 v E39 a zákl. koncepce motoru je stále stejná, zvyšují se "jen" výkonové parametry při téměř totožné spotřebě...
      Čtyřválcové dieselové motorizace nemohou být tak kultivované jako dieselové R6,V6 a nemumí servirovat krouťák tak "samozřejmým" způsoem"... Velmi kultivovaný projev a skvěle odhlučněný je např. V6 3.0TDI v řadě A6. 350CDI je pochopitelně také výborný motor...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…