Jak to je s těmi halogeny/xenony napsal už výstižně jpor. Nechtěl jsem určitě nijak zpochybnit fakt, že světla na tomto Céčku svítí na "halogeny" výjímečně dobře, navíc to, že ještě nemají čirou optiku je pro kvalitu "halogenového" světla rozhodně spíš plus. Nečirá optika umí lépe usměrnit "tok" světla z žárovky a eliminuje tak i malé nepřesnosti samotné paraboly světlometu..., z čehož logicky plyne, že nejhorší je nahradit kvalitní/originální světlomet s nečirou optikou, neoriginálním/neznačkovým/nekvalitním světlometem s optikou čirou...
Samozřejmě, že 320CDI je mnohem "lepší" motorizace než 220CDI, ale i u něj se dá stejně tak tvrdit, že majitel má sice na MB, ale už ne na to "správné" palivo...
Přesto si myslím, že k charakteru takového auta i k charakteru tohoto automatu se nepřeplňovaný motor s objemem kolem 2,5 litru příliš nehodí. Ve prospěch benzínu určitě hovoří zvukový projev, který v recenzi zmiňuješ... a ve prospěch turbodieselu, tedy i 220CDI zase logicky spotřeba.
Ale u výkonových prarametrů motoru bych v tomto případě považoval za dost podstatný i max. krouťák turbodieslového motoru a jeho "příchod" už v podstatně nížších otáčkách a tady má navrch i tato relativně slabší motorizace, tedy 220CDI.
Ale lepší, než obě tyto motorizace budou pochopitelně jejich "větší/výkonější sourozenci"...
Jinak je ale recenze napsaná zajímavě a auto opravdu neobvykle zachovalé... :yes:
K tomu P.S.: Díval jsem se na tvou recenzi MINI a na tom jejím MINI není "panoramatická" střecha, ani nápis "WORKS"...