Diskuse

Mercedes-Benz C (2000)

4.12.2009

Budeme si povídat pohádku. Pohádku, která bude tak trochu jiná. Vlastně ne, bude více, než jiná. V pravých pohádkách se děj točí kolem 4 osob. Kolem…

 

Mercedes-Benz C (Ivorry)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.09  19:38

    « Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

    Ako, myslím že keď už si niekto kupuje mercedes, tak spotrebu veľmi nerieši...a čo sa týka výkonu...či mať radšej 200 cdi,alebo 240 benzín...myslím že výkonovo aj spotrebovo sú na rovnakej úrovni, len ide o to či chcete benzín alebo naftu, ja som vsadil na naftu, a dokážem sa s tým autom perfektne vyblázniť, a to že za mnou občas ostane kúsok dymu neriešim ;-), ale benzínový motor ma krajší zvukový prejav ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 06.12.09  11:38

    « Re: Re: Nazor na naftu :)

    Vidím, že takhle se nikam nedostaneme :no: Takže stanovisko upravím do lépe pochopitelné formy. Když se nebudeme dívat na zvuk motoru, kultivovanost atd., tak se podíváme na to nejdůležitější, proč si lidi naftu kupuji, kvůli spotřebě. Koupíte si někdo C320 CDi kvůli spotřebě? :-! To dost pochybuji....Kvůli té si koupíte právě 220 CDi, proto se mi tento motor nezamlouvá, ptž to je podle mě největší výhoda, co nabízí...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.09  11:29

    « Re: Nazor na naftu :)

    Ale ten "traktor" je podle tebe i to 320CDI, protože tam taky liješ naftu, tak to klidně přiznej...
    Já bych si taky k Céčku 220CDI nevybral, protože je to relativně málo koní, málo válců, málo kultivovanosti..., ale nevybral bych si ani 240, protože k Céčku (s automatem) má "dole málo síly". Máš ale pravdu v tom, že srovnávat se dají spíš aspoň podobné objemy tedy 240 (2,6) s 270CDI (2,7) a 320 s 320CDI. U 320 už jsou schůdné obě varianty a je spíš na osobní preferenci uživatele, jestli dá přednost větší "síle" a menší spotřebě 320CDI, nebo kultivovanějšímu zvukovému projevu a možnosti (ale i "nutnosti") "chodit" i do vyšších otáček...
    Samotná spotřeba je ale obecně "podstatná", jen při opravdu velkém ročním proběhu km...
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 06.12.09  11:11

    « Re: Re: Re: Ivorry

    Naopak, jsem inteligent >:D

    Povím to takto, jsou momenty, kdy děti své rodiče nenávidí a jsou to přesně ty chvíle, kdy je rodiče nutí jít spát do postele, když ony ještě nechtějí spát...

    Mě dětska od bratrance milují a proč si tuto záviděni hodnou pozici zkazit tím, že je budu nutit jít do postele, aby mě pak neměli rády? To ať si raději zařídí rodiče, ať ,,nenávidí,, je >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 06.12.09  11:09

    « Re: Re: C

    Myslím, že mě přesvědčíš, abych ještě zaskočil do autosalonu BMW nějaké auto projet, abych konečně věděl, o čem se tady bavíme, když se mluví o BMW :yes:

    Ono to řeknu takto, kdybych tvrdil, že bych pohrdnul C320 CDI 4Matic Avantgarde W204, tak bych byl blázen, ale rozhodně bych zkusil benzínovou variantu se srovnatelným obsahem a výkonem a vidělo by se ;-)

    Momentálně utrácím dost peněz (investuji) do svého podnikání, tak jsem rád, že mám vůbec svoji C240, už tak to pro mě byl finanční úlet, ale vypadá to, že příští rok by se mohlo kupovat něco nového a co myslíš, že mám v hledáčku? Právě W204, ale porovnám to i s 3er, i když aspoň takhle z dojmů mi tam vadí jedna zásadní věc a to shodná jako u E46 s to vzhled interiéru...
  • « 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 06.12.09  11:09

    « Re: Re: Nazor na naftu :)

    Tak je asi logicke, ze nebudem porovnavat 240 benzin a 320 naftak... Ale ak by som si mal vybrat medzi 320 naftou a benzinom, tak jasne ze benzin. Tak isto ako v tomto pripade, 100x radsej 240 benzin ako 220 naftak..

    Kazdy ma svoj nazor a ja ho nikomu neberiem, ja len stale tvrdim to iste, traktor si pojdem kupit do Zetoru, nie Mercedesu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 06.12.09  11:05

    « Re: Re: Re: Nazor na naftu :)

    Jsem rád, že se CiCoTNe s mým názorem ztotožňuješ :yes: Prostě neříkám, že bych do nafty nikdy nešel, šel, když to bude mít své opodstatnění jako v onom GL, nebo když bude nafta parametrově opravdu o dost lepší než benzín, ale nešel bych do nafty proto, abych mohl ,,onanovat,, nad spotřebou a mít radost, že mě budou kolegové v práci poplacávat po zádech, že patřím k jejich TDi, CDi, DCi, CRD atd. partě, ptž benzinová parta tam nebude, neboť každý frajer má diesela :-!

    Názor white labela podle mě nebude špatný, prostě, C240 nemá přeplňování, je jasné, že přeplňovaný motor je lepší (pokud neberu v potaz, že je tam navíc jedna věc, co se může pokazit), otázkou jsou ale parametry. Ono někdy díky nástupu turba auto mylně klame, že je rychlejší, než ve skutečnosti je, zítra jdu zkusit to C220 CDi, tak uvidíme...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.09  11:00

    « Re: Nazor na naftu :)

    Jak jsem psal, nejsem žádný vyhraněný příznivec nafty ani benzinu, a kdyby mělo toto Céčko např. motorizaci 350, žádný "problém" bych v tom neviděl, spíš naopak.
    Ty jsi proti jakékoli naftě v tomto voze a já ti to nemíním vymlouvat, jen jsou podle mě podobné názory zbytečně vymezující. Tvrdit, že do Céčka patří jedině benzin, je z principu stejně jednostranné, jako tvrdit, že do něj patří pouze nafta. Podle toho co tvrdíš, je totiž 240 pro Céčko, mnohem vhodnější motorizace, než 320CDI, a to hlavně proto, že CDI spaluje naftu. Což je nejen pro mě celkově vlastně "nesmysl", který pozná každý, kdo se sveze s C240 i C320CDI.
    Céčko je sice střední třída, ale k jeho charakteru se hodí jak nafta (ideálně 320CDI), tak benzín (ovšem minimálně 320).
  • « 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 06.12.09  10:30

    « Re: Re: Nazor na naftu :)

    "- spotřeba. Ano, pokud chcete jezdit za 5-8 litrů, nekupujte si C240, ale C220 CDi, pak Vám gratuluji, máte sice Mercedes, máte na Mercedes, ale nemáte na benzín >:D Jo a taky máte místo úžasného zvuku 6 válce otřesný zvuk traktoru. Vůbec nelituji, že mám C240, a že mi jezdí ne se zrovna nejnižšími provozními náklady, to auto za to stojí, že si ho díky tomu vychutnávám více, stojí mi to i za to, jak úžasný je ten motor, jeho zvuk, nafta mi do auta už nesmí!
    "

    no hovoril som o tomto odstavci, tak neviem ci som to pochopil nespravne...ja som len podotkol, ze nafta je do traktoru, nie Mercedesu ci inej podobnej znacky :-) Kupit si povedzme Mercedes a mat v nom cmudiaci a chrochtajuci naftak to ja neuznavam :-) Este nepoviem do nejakej kravy ako GL napr. ale do Ccka jedine benzin :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 06.12.09  03:07

    « Re: Re: Ivorry

    Tak to jsi měkáč vtipálku!!! >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 06.12.09  00:36

    « Re: C

    musím povedať, že moja skúsenosť s C320 CDI 4Matic Avantgarde W204 je velice pozitívna. Disky 18" AMG vpredu 225 vzadu 255, napriek tomu solídny komfort a hneď pod tou tenkou vrstvou komfortu je športová agilita, náklony, vibrácie apod ktoré opisuješ neexistujú atd. Pochopil som testy, ktoré tvrdili že toto Céčko s vybranými motormi predstihlo BMW 3...podľa mňa sa MB a BMW podvozky stretli už tam. Nová E-klasse s AMG paketom sa jazdne blíži k E55 (celkom na limite nie, ale dosť dlho sa drží) a to je vychytaná mašina (aj keď E63 je presnejšia).
    Skúšal som E46 325i a porovnanie s C220 CDI W203 po FL nedopadlo zle, ten FL mu hodne pomohol.

    Každopádne čo sa týka feedbacku, skúšal som BMW E39 528i na hodne veľkých diskoch (už dááávno) ale doteraz si pamätám ako som v dlaniach cítil kvalitu asfaltu...to bolo nezabudnuteľné.
  • « 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 06.12.09  00:15

    « Re: Re: Re: moja skúsenosť

    C220 CDI v W203 F/L bol solídny motor, nie špica ale nadpriemer určite. On totiž zaberal až od 1700 ot ale zase bol silný, prekvapivo točivý, neslabol ani okolo 4000 ot, ťahal až k 4300. Dalo sa s ním preto pekne predbiehať, začal si od 1800 a skončil v 4000 a to celkom šlo, lebo iné diesle museli radiť v 3000 apod. Hluk bol OK keď bol nový, potom mierne zosilnel (ako pri každom diesli čo som mal) ale stále bol dobrý. Na druhej strane keď som prvýkrát skúsil Ford Focus 1.6 a 1.8 TDCi tak som zistil, ako má znieť moderný CR motor. Pri 1.8 aj ako má ťahať od voľnobehu. Na druhej strane veľmi skoro skapal, tak nad 3000 už dochádzal dych.
    Môj záver z toho bol, že tie Fordy mali novšie motory (MB z 2004, Ford z 2006) a tiež MB dal väčšie turbo - mal väčšiu turbodieru, ale zase stíhalo plniť vzduchom aj vo vyšších otáčkach a to bolo pre mňa lepšie. Keď si skúsil šofér Fordu predbiehanie na MB, bol z neho nadšený. Pravda neskúšal som napr. 320d, ale katastrofa ten motor to rozhodne nie je.

    Riadenie C240 bolo prekvapivé v tom, že od húpavého podvozku by som čakal tupé riadenie, ale ono keď si zatočil volantom tak prekvapivo rýchlo zmenil smer a pocitovo sa predné pneu držali stopy jaxviňa, a auto s náklonom ťahali za sebou kdekoľvek si zatočil.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:49

    « Re: Nazor na naftu :)

    V principu souhlasím, ale s tím srovnání 500 vs. 320CDI si to přehnal, 500 je rozhodně dynamičtější, o kultivovanosti nemluvě...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:46

    « Re: Nazor na naftu :)

    To jsi pochopil hodně špatně, hlavní "problém" C240 není v její spotřebě, ale v tom, že je poměrně "slabá" v nižších otáčkách...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.09  21:35

    « Re: moja skúsenosť

    S tou motorizací u MINI mi mluvíš z duše, atmosferický motor s tak malým objemem totiž vždy nemůže zcela využít potenciál takového auta jako MINICOOPER a taky mě nebaví (zvlášť v běžném provozu) točit "donekonečna" motor k červeněmu poli (a řadit a řadit) pokaždé, když chci aby se auto rychleji "pohlo"...
    vlastně s celou touto tvou reakcí můžu jen souhlasit a jsem i docela zvědavý jaký bude tvůj dojem z dieselové (i když slabší a pouze čtyřválcové) motorizace C220CDI.
    Sám mám jako další auto HH s přeplňovaným dvoulitrovým benzínem a naprosto mi ta motorizace vyhovuje, za podobně objemnou atmosféru bych jej nevyměnil ani za nic a za turbodiesel taky ne...
    Takže úmysl koupit jako další auto COOPER S, nebo dokonce WORKS chápu stoprocentně, takové auta se logicky nekupujou s podstatnějším ohledem na jejich spotřebu.
    Souhlasím i s tím, že diesel je obecně ještě více vhodný třeba pro SUV, než pro prémiovou střední třídu, ale ani tady bych jej příliš nezatracoval, zvlášť u MB a zvlášť ve srovnání s atmosférou 2,6. Např. objemově nejbližší 270CDI budí v Céčku dojem podstatně silnější motorizace, a to i přesto, že se jedná pouze o pětiválec a kultivovanosti benzínového šestiválce nedosáhne. Výhoda dieselových motorizací u prémie je také v tom, že jsou zde daleko lépe odhlučněny, než u běžné produkce...
    Kdybys měl třeba 350ku a neřešil spotřebu, nemělo by smysl dieselové motorizace vůbec vzpomínat...
    Ano, určitě je dnes dost lidí, kteří dávají na spotřebu automobilu až přehnaný důraz, tím spíš pokud se jedná o prémii, ale paušalizovat a zjednodušovat to také nelze. Zaleží na konkrétním autě, jeho hmotnosti, předpokládaném ročním nájezdu km, jeho předpokládané ztrátě hodnoty při dalším prodeji a samozřejmě na pořizovací ceně s dieselovou i alternativní benzínovou motorizací, a také jejich vzájemné provnání parametrů a "chování" v konkrétním voze s požadovanou převodovkou...
  • « 00 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 05.12.09  19:56

    « Re: Nazor na naftu :)

    Já ti nevím. K MB mi asi spíše jde nafta. 320 benzín nejezdila špatně v CLK, na E už byla slabá a 500 byla dle mého názoru méně dynamická než 320 CDI. Podotýkám, že jsem čistý vyznavač benzínových motorů ...
  • 00 Reagovat !

    foto JakubTN

    JakubTN 05.12.09  19:17

    « Nazor na naftu :)

    Ten odstavec o tom, ze C240 zere viac ako C220CDI ma velmi pobavil a plne sa s tym totoznujem :-) :yes:
    Ked budem chciet traktor, pojdem do predajne Zetoru, nie Mercedesu (ci inej podobnej znacky) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  19:05

    « Re: C

    S tvým názorem musím prakticky souhlasit. U mě E46 prakticky při výběru nového auta odpadla z důvodu, že se mi velmi, ale velmi nelíbí její interiér, jízdní vlastnosti jsem ani neokusil, ale jak sám říkáš, Mercedes zde nestíhá a nebudu se dohadovat, jestli je to pravda nebo ne. Podle mě je to pravda, všude se říká, že BMW má sportovnější podvozky, nemá důvod to vyvracet, šel bych hlavou proti zdi a nebudu říkat, že ač jsem velký příznivec Benzů po mojí zkušenosti s C klasse, tak další auto může být BMW, hodně se mi zamlouvá nová 5, uvidíme, uvidíme.

    Jediné v čem s tebou nesouhlasím je feedback v řízení, tady mi připadá, že je na tom C klasse velmi dobře, i když opět dokáži pochopit, že taková E46 na tom bude ještě o poznání lépe.

    Ono zkušenost je zkušenost, to se nedá zanedbávat. Když vynechám staříčké BMW 525i, které jsem měl možnost řídit, tak s BMW je má zkušenost 0 a zkušenosti mění názory. Kdysi jsem vynášel vlastnosti mého New Beetla do nebes, dneska když do toho auta sednu, tak nechápu, jak jsem s tím mohl jezdit. Neskutečná houpačka do stran, řazení s dlouhými drahami atd.

    Člověk se mění a jeho názory se také upravují podle toho, co zažil, myslím, že to platí pro každého z náš :yes:

    A teď přeji pěkného Mikuláše, já právě vyrážím na mikulášský mejdan >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  18:57

    « Re: Re: moja skúsenosť

    Vůbec se s tebou nebudu dohadovat ohledně kroutícího momentu. Samozřejmě, tady má každý přeplňovaný diesel navrch a nemá důvod to zpochybňovat. Kdybych si kupoval off-roada a ne jako většina lidí z důvodu, abych s ním mohl jezdit po městě, ale využíval ho k jízdě v terénu, tak logicky benzín obejdu, ač jsem jeho příznivec a vezmu naftové provedení, kroutící moment je tady totiž více než důležitá věc.

    A víš co, nebudu tady hodnotit to, co neznám, podíval jsem se na internet a kousek od nás v bazaru stojí C220 CDI, takže tam v pondělí zajdu, auto projedu a sdělím své dojmy v porovnání s C240, ok? ;-)

    Neříkám, že naftu nikdy, že nemá své výhody, má, ale mám dojem, že v dnešní době si lidi nekupují naftu kvůli parametrům motoru, ale právě kvůli tomu, že to za málo jezdí a to je dle mého špatně.

    Typickým příkladem bylo moje MINI. Proč myslíš, že jsem koupil 85 kW verzi bez přeplňování? Ptž jsem věděl, že přeplňovaná 125 kW hodně ,,baští,,. A řeknu ti, byla to největší chyba, ptž k charakteru MINI je právě tím pravým ořechovým ona verze 125 kW, se kterou si člověk náramně užije, to mu ta 85 kW verze nemůže nabídnout, ten motor je sice úsporný, ale nenabízí to, co by měl, pořádný zážitek, pořádnou porci výkonu pod zadkem. Ok, žere méně, ale taky tě o tu úsporu paliva pořádně ošidí na tom, co je u takového auta důležité.

    Osobně ti řeknu, že jsem dost velký blázen na to, že chci počátkem roku do garáže přidat ještě Mini a to přes všechny jeho neduhy, to auto má prostě své kouzlo, ale buď si jistý, že tam bude stát verze S (125 kW) nebo John Cooper Works, na spotřebu kašlu, mám auto proto, abych se do něj každý den těšil a ne proto, abych skákal radostí, že mám aktuální spotřebu jen 5 litrů / 100 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ivorry

    Ivorry 05.12.09  18:49

    « Re: Ivorry

    Hehe, ty vtipálku >:D Pohádky možná vyprávět umím, ale s dětma to neumím vůbec :no: a naštěstí žádné vlastní nemám a doufám, že ještě dlouho míti nebudu :-!

    Když jsem byl naposledy požádán o službu, kterou po mě žádáš ty tj. hlídal jsem bratrancovi jeho dva haranty (opravdu parádní antikoncepční prostředek :yes: ), tak to dopadlo tak, že jsem měl ta dětska dostat do postele nejpozději ve 19:00 a rodiče dorazili kolem 22:00 a dětska mi tam ještě lítala po bytě, ptž jsem nevěděl co s něma :-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…