Recenze

7 Majitel

BMW řada 3 320d 135kw Touring

8.50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta 3jka Rok výroby 2013 Koupeno nové najeto [km]:72000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 135 kroutící moment [Nm]: 450 počet rychlostí: 8 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.2

Popis vozu

Dovolte opět pár zkušeností s dalším z modelové řady BMW, řady 3. Mám ta BMW rád, ale tady u té 3jky to trošku dřelo.....

Ale od začátku. Tehdy 2013 okolnosti chtěly, abych si koupil své první nové BMW. Kombi 3er byla právě čerstvá novinka a to auto se mi opravdu hodně líbilo. Natož v černém M paket. Myslím, že je opravdu povedené. Jako fanoušek ježdění a dynamické jízdy, který na autech oceňoval věci jako strmé řízení, řezání zatáček bez náklonů a celkově komunikativnost auta, byla trojka jasná volba.

Mpaket dodává všem BMW i trojce velmi pěkné prvky interieru jako černý strop, alcanatrové sportovní sedačky s dofukem bočnic, skvělý M volant a pěkná 18ti palcová kola s širokými pneu vzadu. V trojce se sedí pěkně nízko auto je celkem kompaktní a máte ho velmi pěkně v ruce. Celkem je místo i vzadu, stále ovšem sedíte nízko, což jaksi znesnadňuje na/vystupování. Kurf je tak tak, že se tam vešel kočárek. Ale pěkná manipulace, el. zadní dveře, možnost otevření jen zadního skla/klasika a vyjížděcí roletka. Ale to není to klíčové.

Máme tu 135kw 2litrového dieslu, náhon jenom na zadek a vynikající 8mistupňový automat ZF. Předpoklady velmi příjemné sportovní jízdy. A taky že ano. Opravdu se auto moc nenaklání, opravdu je hodně zábavné projíždět zatáčky, nezaklekává a náhon jenom na zadek ovladatelnosti pomáhá. Oproti předchozí E91 je i docela slušně komfortní a přes nerovnosti utlumené a to i se standardním podvozkem a nízkými pneu. Vlastně jsem si s tím autem užil a myslím, že je velmi fajn pro člověka, co si chce s vozem ještě trochu zablbnout.

Ovšem není všechno zlato co se třpytí. Hned první jízda z Cartecu mě jaksi znervozněla. Oproti předchozí Audi A4 2.0tdi jsem nějak více slyšel motor a když jsem se rozjel po D1 z Phy, tak se mi zdálo, že to i nějak hučí. Další věc byla, že řízení je kolem neutrální pozice hodně netečné, je tam prostě mrtvá zona, což nepřídává na stabilitě a při jízdě rovně se musí dost korigovat. Hmm nepříjemné, to mě zklamalo. A jak jsem auto používal dál, tak nic z toho se nezměnilo a jsou to pro mě klíčové neodstatky tohoto auta, které mě při celkových cca 70tis. km prostě vadili a štvali.

Moje smůla navíc byla, že nějakou vadou na motoru došlo k tomu, že v nízkých otáčkách, kam ale automat řadí neustále, docházelo k akusticky nepříjemnému dunění. To mě strašně obtěžovalo. Byly nějaké reklamace, i výměna vstřiků, celkově jsem s tím ale nebyl spokojen včetně jednání se servisem. Nikdy to úplně nepřestalo a možná jsem na akustiku ujetý, ale zdá se mi, že když jedu s jakýmkoliv jiným 2.0d tzn. diesel čtyřválcem od BMW, kus toho nepříjemného dunění slyším stále. Odhlučnění trojky v kombíku se opravu nepovedlo a nedosahuje očekávaných kvalit prémiového auta a prémiové cenovky. Myslím že každá střední třída je v tom lepší. (jde jak o aerodynamiku, tak např. hluk od kol na mokru)

Takže auto nedoporučím lidem, kteří chtějí luxusní pohodové ježdění, v tichu a komfortu, tam je třeba jít do 5er. Radost z jízdy, byť už zdaleka ne na úrovni E91, ale v aktuální trojce stále JE. A to od dooost větší než ve větší pětce. Prostě každé má něco. Řekl bych, že trojka je prostě pro "mladší" a 5tka "komfortní a už pro vyblbnuté"

Silné stránky

Zábava, radost z jízdy
nízký posez
jízdní vlastnosti
Design M paket
pěkný itneriér, dokonce 1,5 litr do dveří, wow:-)

Slabé stránky

špatné odhlučnění
zvuk 4 válcového dieselu (pozor ani 4válec benzín nezní hezky)
mrtvá zona v řízení na středu - nutné korigování

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nic moc, musel jsem jít přes stížnost na import

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

CARTEC bývalý AutoBase, spokojenost

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6

problémy s motorem

praktičnost
9

celkem OK

prostornost
8

není to superb a nikdy nebyl

jízdní vlastnosti
9

velmi dobré, zábavné, trochu to co očekáváte, není to už E90

jízdní komfort
9

velmi slušené, naštěnstí to už není e91:-)

provozní náklady
8

Dobrá spotřeba, destičky po 30-40tkm

náhradní díly
7

BMW je drahé

výkon motoru
9

výkonově je ten 2 litr velmi pěkný

spotřeba
9

v klidu za 6

hlučnost motoru
5

to vážně není dobrý

kvalita sedadel
9

sporotovní jsou moc fajn

brzdy
9

ok

zavazadlový prostor
8

nic moc, ale dá se






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…