Recenze

10 Majitel

Renault Clio Williams 2.0 16V IE

9.53 Uživatelé

Hodnoceno: 44× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4 Renault Clio, foto 5 Renault Clio, foto 6 Renault Clio, foto 7 Renault Clio, foto 8
Renault Clio, foto 9 Renault Clio, foto 10 Renault Clio, foto 11 Renault Clio, foto 12 Renault Clio, foto 13 Renault Clio, foto 14 Renault Clio, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Iron Pussy Rok výroby 1995 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 110 / 124 * kroutící moment [Nm]: 185 / 195 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 / 5.9 * maximální rychlost [km/h]: 220 / 220 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 / 16 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9 / 12 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vili.s".

Vždycky jsem měl vysokooktanový benzín v krvi a tak když jsem zdědil po tátovi Fiat Punto 1.1,tak mi vydržel cca 1 měsíc!bylo to fajn auto se slušným podvozkem..prostě pohoda,ale žalostně tomu chyběla dymamika a já věděl,že musím mít něco docela jiného!Punto šlo z domu..tak to byl můj začátek!Čas běžel a já se přez Mini Cooper,Polo GTi a Uno Turbo dostal k otázce,co dál?O Williamsu jsem četl již dříve,ale vzhledem k tomu,že jsem přečetl,co se dalo,nemohlo mi uniknout,že se také velice těžko schání!Vypustil jsem ho z hlavy až do doby,kdy jsem náhodou objevil jeden exemplář!Srdce se mi skoro zastavilo(poprvé)!Hned po práci jsem šel do banky a druhý den jsem si už jel pro tohle malé modré autíčko!Když jsem ho uviděl a následně se svezl,mé srdce se zastavilo podruhé!jezdil jsem v leccěm,ale tohle auto mne vzalo za srdce v prvních vteřinách!Ten úžasný nenapodobitelný,brutální a syrový zvuk!!Ať mi nikdo netvrdí,že francouzi neumí sportovní auta!Možná teď někoho urazím(je to jen můj subjektivní názor)ale na ten zvuk jsou všechny Hondy a jim podobní prostě krátcí!Dynamika je úchvatná a když se auto ještě trochu odlehčilo a jemně se sáhlo na motor..vyloženě mne baví na sprintech,nebo nějaké okresce ukázat namachrovaným mladíkům,co mají na víkend auto od tatínka podnikatele,že jejich kára za tři miliony na sprinty v tomto připadě prostě nestačí:-)navíc už nepočítám případy,kdy jsem potkal nějakého nezasvěceného známého,který se s vážnou tváří dotazoval,jestli v to mam 1.4 a po mé odpovědi "2.0 16V" skoro upustil tažky s nákupem:-)Na dálnici tohle auto prostě není(kvůli krátké převodovce)ale v zatáčkách jsem zase na koni a upravené oktávky RS,bavoráky(samozřejmě kromě M..) a jim podobné prostě po pár kilometrech nemají šanci!Mám tohle auto lehce přez dva roky a kdykoli si jdu zajezdit..tím myslím né na nákup..tak se po návratu ještě pár minut jemně chvěju!je to prostě zážitek a nekonečná zábava!Kámen úrazu nastane ve chvíli,kdy mám hluboko do kapsy a potřebuji jet spořivě!Za prvé mě to neustále nutí šlapat na plyn a tak celou cestu zápasím sám se sebou..a za druhé je to trochu nenasyta!po odstranění katalizátoru a středového tlumiče..se pohybuji mezi 10-18 litry!Ale kdykoli se mě někdo zeptá,jak můžu mít takového žrouta,tak se jen pousměju,protože oni nevědí..stačí se jet projet a když cítím na limitu v zatáčce,jak se mi předek začíná jemně hrnout ven,stačí mírně ubrat plyn a auto zase chytne stopu!je to neuvěřitelně zábavné a intuitivní!ovšem stává se to jen na samém limitu a na něj není úplně jednoduché se dostat,protože auto má opravdu potenciál,nejen výkonostní!Všechno ovšem něco stojí a za exklusivitu se platí..a tak vzhledem k tomu,že jsou v republice tyto auta v běžném provozu cca 2,nebo 3,dovedete si jistě spočítat,že údržby někdy stojí dost peněz..vše závisí na šikovnosti mechanika a štěstí na díly..do budoucna jsem se rozhodl,že se vrhnu do Hobby rallye(dá-li bůh a peněženka),protože tam nejsou tak přísná pravidla a předpisy,rallye byl vždy můj sen a v neposlední řadě na to mám skvělé auto!Je pravda,že si tato modrá perla žádá trochu péče a pozornosti a já budu muset také teď zainvestovat(kamarádi vědí:-),ale jsou to investice,které za to cv každém případě rozhodně stojí!kolikrát jsem řešil srovnání s Peugeotem 306 S16,205 GTi,Opel Astra a Kadet GSi..ale věřte,že toto auto je prostě jiná liga!je předpřipraveno na rallye a je to při soupeření s těmi ostatními zmiňovanými žiletkami znát!Samozřejmě mluvím o schopnosti na silnici,protože taková S16 je jistě luxusnější a pohodlnější,navíc se nemusí Williams nutně všem líbit..Nicméně já jsem se nakazil a bohužel,léčit se to nedá!

Silné stránky

Zrychlení
Podvozek
Exkluzivita
Schopnost porážet nesrovnatelně silnější soupeře
Zvuk motoru
Váha(cca 990 Kg série pohotovostní)
...

Slabé stránky

Dražší díly
Horší dostupnost některých dílů
Poskakuje na větších nerovnostech(torzní tyč)
Návykovost => Velká spotřeba

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto šlape dobře,ale má svá léta a začínají se objevovat postupně klasické závady,což je ovšem problém všech starších aut,jen u tohoto je to občas trošku dražší!Jinak některé věci si kvůli pocitu a chuti dělám sám..když není čas,nebo je to složitější,mám skvělého mechanika!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Přišel jsem,viděl jsem,koupil jsem..a udělal jsem DOBŘE!

Úpravy

Zatím nic závratného..

7x16 kola s Toyo Proxes T1R 195/45/R16(semislicky od Markgum)
Do modra lakované brzdiče
Kit sání Green Power flow
Svíčky Denso Iridium Power
Výfuk je od svodů trubka až na konec,kde je tlumič Remus
Sedačka Sparco Sprint s držáky Speedpro
Pás Sabelt 4 bod
Hasicí přístroj
Okna pryč krom předního(budou z plastu)
Interiér je odstrojen až na plech(krom palubní desky)
Ampérmetr v interiéru místo origo hodin
Zahlazené lišty na bocích a zadní stěrač(nedodělané)
...

Plán v nejbližší budoucnosti..

Dodělat okna
Hydraulická ruční brzda
Podvozek H&R se stavitelnou tuhostí a výškou
Děrované kotouče a závodní destišky
Rám dle přílohy J
Rozpěra motoru
Chip od firmy BitPower
Závodní těsnění pod hlavu
Výfuk na zakázku i se svody
Regulátor tlaku paliva
Tvrdší silentbloky
Spojka sk. N

Vzdálená budoucnost..

Dostat se na výkon cca 240 koní
Dostat se na hmotnost cca 850 kg i s rámem
Bodykit Clio Maxi
Kola Speedline 7x17
...

 

Novinky v recenzi

7.8.2008 00:00

Tak auto nikdo asi nechtel a ja se dostal k penezum, takze se momentalne neprodava, zato se na nem soustavne pracuje, aby se zmenilo do podoby rallye specialu! dalsi na radu prisla okna a sedacky..vse je pryc, misto toho se nastehuje makrolon a zavodni skorepiny sparco

24.7.2008 00:00

Auto je stále k mání! cena je 65tis. a při rychlém jednání výrazná sleva!!!

13.7.2008 00:00

Dnes jsem se 5 hodin potýkal a Williamsem..včera jsem si zajezdil v Sosnový na okruhu se závodní fiestou a navíc se mi neozívá kupec, který složil zálohu na auto..no prostě se to ve mě zlomilo a dnes jsem auto kompletně vykuchal kromě palubovky až na plech! a je to skvělý, mám z toho dobrej pocit! Nezdá se mi, že bych ho ničil, ale naopak! To auto je závoďák a já se mu to snažím připomenout :-D

12.6.2008 00:00

Takže oprava mého autí stála 11.000,- ale už vyšlapuje, jak má!!! usazovali se ventily, zabrušovala hlava, vyplachoval se olej kvůli vodě, měřily se tlaky, koupilo se několik dalších čidel, rozpohyboval se ventilátor motoru, dávalo se nové těsnění hlavy a ventilového výka..a já jsem ještě opravoval hadice na přívod paliva do lišty vstřikovačů, protože už byly špatný..no bylo toho dost, ale jsem rád, že už to zase vyšlapuje :-D

1.6.2008 00:00

Auto bylo dlouho v servisu..prostě začalo špatně startovat, až jednou už nenastartovalo vůbec! Koupil jsem nové svíčkové kabely a těsnění pod víko ventilů dle rady mechanika..ale ouha, pravda byla ještě zákeřnější! Verdikt: Prasklá hlava, nebo těsnění! Doufal jsem v těsnění, ale mechanik se čím dál víc přikláněl k té druhé možnosti! Uběhl nějaký čas a auto pořád v servisu, tak už jsem snad ani nedoufal, že se ještě někdy svezu.. ..až do tohoto pátku, kdy mi zavolali, že je to nakonec jen těsnění a že už je vše zařízeno a objednáno a tak už pucuju garáž, aby se v ní williams cítil co nejlépe! Zase se projedu

28.2.2008 00:00

Tak pár nezbytných oprav: Novej klíňák,olej s filtrem,termostat a nádobka na kapalinu..příští měsíc pujdou komplet kotouče a desky..pokud si pro Willíka někdo zatím nepřijde!

13.2.2008 00:00

Modrásek je na PRODEJ!!!! I kdyz mi to muze srdce utrhnout..

1.2.2008 00:00

Na naléhání ostatních ,a kvůli slabému hodnocení za fotky jsem byl donucen konečně doplnit několik obrázků! Snad se budou líbit :-)


Přidat názorDiskuse: Renault Clio Williams 2.0 16V IE

Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

No,až odstraním vše,co sebou nese věk auta,věřim,že se dostanu na 10!

praktičnost
8

Pro mě až dost..ale je to malej šmoula

prostornost
8

Ve předu je místa dost

jízdní vlastnosti
10

Skvělé a hravé

jízdní komfort
10

Pro řidiče a spolujezdce super!ostatní mě nezajímá

provozní náklady
7

Dá se to..zatím!

náhradní díly
7

Zatím jen s malými obtížemi

výkon motoru
10

Má ještě rezervy,ale nemá moc úprav a na skoro sérii jede jak ďábel!

spotřeba
8

Je velká,ale to je vedlejší,hlavně,když to jede!

hlučnost motoru
10

Řve to,ale to se mi líbí!

kvalita sedadel
10

Kamarádi závidí:-)

brzdy
8

Jen to chce nové kotouče a destičky..

zavazadlový prostor
8

Batoh se tam vejde a to mi stačí!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…