Volkswagen Golf (2015)
9.5.2015Ať se Vám to líbí nebo ne - Golf GTI je legenda. Legenda s rodokmenem. Byly o něm popsány tuny papíru, vedou se o něm nekonečné spory a přívlastků má na…
Volkswagen Golf (woody-alien)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 28.07.15 21:17
« Re: Re: Hřích a pokání
iudex - průměrné spotřebě 22 litrů na okruhu moc nevěř, spíše si odhadem spočítej, kolik ti ubyde z nádrže po dvou jízdách, kolik okruhů ujedeš a nebudeš se stačit divit >:D Taky jsem si myslel, že průměr na okruhu je dle palubáku nějakých 25-27 litrů, ale když jsem to spočítal důkladněji, je to někde kolem 40-45 litrů na sto >:D >:D -
iudex 28.07.15 15:35
« Re: Hřích a pokání
No ako pekne. 7,11, to už atakuješ môj rekord 7,04: [odkaz]
Inak ja sa ani s jednou návštevou okruhu na nádrž (cca. 50 km, t.j. desatina nájazdu na nádrž) neprehupnem cez 9 litrov (priemer na tom okruhu je cca. 22 l), čo považujem za super úsporný motor. ;-) -
woody-alien 20.07.15 09:18
« Hřích a pokání
Po několika nádržích vyjetých "hříšným" způsobem, kdy se průměrka nebezpečně blížila 10 litrům na 100, jsem následoval příkladu jiných zdejších majitelů 2.0 TSI a zkusil si taky jednou vyjezdit nádrž nikoliv pomalu, ale klidně a předvídavě. V drtivé většině po okreskách a silnicích 1.třídy. Očekával jsem, že se v pohodě dostanu pod 8 litrů. Výsledných cca 7.2 mě ovšem mile překvapilo. DSG se jeví býti "nežroutská" a kromě toho si na ni nemůžu stěžovat ani po funkční stránce. Tím tedy považuji "pokání" za ukončené, rád jsem zjistil, že se spořit dá a že ty 2 až 2,5 litru navíc pro radost jsou čistě moje volba. To beru. ;-) -
woody-alien 01.07.15 14:18
« 10.000 a kontrola pneu
Tak pohledovou kontrolou nebylo zjištěno žádné poškození. Po hlášce o ztrátě tlaku jsem najel ještě cca 50 km a dnes jsem tedy tlaky zkontroloval. U pravého předního bylo cca o 0,1 míň než u ostatních. Jinak všechny gumy byly tak, jak je foukám, čili 2,5. Mírně jsem tedy dofoukl to PP a nastavil to v systému. Zároveň jsem deaktivoval Rozpoznávání únavy, čímž ušetřím na líčidlech. >:-[] A když už jsem v tom byl, tak jsem změřil i olej a za ty cca 4000 od výměny nic neubylo. Takže mi na ten sud oleje, co jsem pořídil na základě hrůzostrašných zkušeností uživatelů TSI, zase jenom padá prach. >:D -
woody-alien 01.07.15 09:30
« Re: Re: 10.000
>:D No to jo, s tím sporťákem máš pravdu. Problém není ani tak figura, žádnej tlusťoch zase nejsem, ale páteř už není co bejvala. Na druhou stranu, tady v okolí bydlí pán, co si podobné auto pořídil až hodně po 60, když už mu do toho nikdo nekecal. Vyměnil běžný koncernový přepravník za Z-etko a problémy s nástupem/výstupem překonává s úsměvem na tváři. :-)
S tím "pro radost" je to složitější. Opravdu ostré kilometry bych počítal spíš na desítky. Ty pro radost pak na stovky, protože s GTI si vyjíždím i jen tak, bez cíle. Když to jde, tak to drtím, když ne nebo nemám chuť, tak se jen tak vezu a taky mi to dělá radost, protože i "cesta může být cíl". ;-) -
woody-alien 30.06.15 16:56
« 10.000
...kilometrů v mogulu mám, že mi hrozí zadření, vím >:D
Ale kdepak, pane Ivane Mládku, mogul už jsem dávno vyměnil. ;-) Při dnešní vyjížďce jsem tedy pokořil první desetitisícovku. Nějak se mi v poslední době nedaří se spotřebou, ty okresky jsou hrozně žravý a já si nemůžu pomoct.
[odkaz]
Budu si muset aspoň na jednu nádrž vzít příklad z Emela a iudexe a učinit pokání. ;-)
Každopádně ta první "desítka" proběhla bez problémů, dokonce už se ani neobjevuje hlášení rozpoznána únava (začal jsem si make-upovat kruhy pod očima >:D ).
Poprvé se mi dnes objevilo hlášení o ztrátě tlaku. Stalo se to krátce poté, co jsem dal gumám docela slušně čuchnout k horkýmu asfaltu a celý cca 2 km úsek serpentýn do kopce zkoušel, jestli mi gumy taky ujíždějí, jak si stěžoval iudex. K tomu podotknu, že ten dojem nemám. Celou tu trasu jsem v zatáčkách "prohvízdal" (najednou to jde, jindy zase ani nepípnou, z toho jsem fakt jelen) a až na samé hranici se guma jakoby žvejkne, což způsobí lehké zavlnění auta (to se mi moc nelíbí), ale stopu drží dál.
No nic, nahoře mi teda píplo to hlášení, ale na prázdnou gumu to nevypadalo, takže jsem ještě volnou jízdou ochladil brzdy, zastavil a šel se na to podívat. Nikde nic viditelného, okopal jsem kola a nechal to až na doma.
Shrnutí za těch 5 měsíců s GTI-P je tedy následovné. Nejsem žádnej závodník a ani si to o sobě nemyslím. Rád se jízdou bavím a GTI mi to umožňuje, aniž by mě zabilo anebo přivedlo k exekuci. Je to fajn auto. A až budu velkej, tak si k němu koupím ještě něco jenom na hraní. >:-[] -
SCHROJF 28.06.15 20:15
« Re: Re: Nedá mi to...
-" DSG má u ručního řazení obráceně +/-, což v recenzi bylo zmíněno, ale u sportovního auta jako je tohle je to fail první kategorie a bohužel tenhle fail opakuje VW všude kde jen může a dělá to bohužel i Porsche. Proč??? grrr"
Vsetko je o zvyku,mne to naopak pripada logickejsie,a nikdy som s tym nemal problem,hlavne podradovat k sebe je jednoduchsie,ale samozrejme je to individualne.Ale s cim na 100% suhlasim,su tie packy,su na urovni MB 1000,ked mali hrubku palicky z lizatka,a tym nemyslim samozrejme Mercedes.
[odkaz] -
woody-alien 28.06.15 12:30
« Re: Nedá mi to...
V pohodě, pokusím se odpovědět. ;-)
Za prvé nemyslím, že moje recenze je přehnaně nekritická. Ale pokud máš ten dojem, nic s tím nenadělám. A teď k jednotlivým bodům.
1. Radio moc neřeším. Nezdá se mi nějak pomalý, ale tohle je zrovna jedna z věcí, v kterých se extra nevyžívám, takže nebudu tvrdit, že jinde to není lepší.
2. Ten dekor v GTI není vyložená plastová imitace karbonu v tom smyslu, že by se chtěl tvářit jako originál. Spíš má jen takový nádech. A podle mě je to cca stokrát lepší než oblíbené "piano".
3. G6 jsem neměl, takže nesoudím. Mně na nich nic rozbředlýho nepřipadá.
4. El.ručka...hmm...tohle je podle mého trochu hysterie. Obešel bych se bez ní, ale že by mi klasická ručka nějak scházela, to zas ne.
5. Ano, ruční řazení +/- je obráceně než by mi bylo milé a mně to nevyhovuje. Nicméně místo řadičky většinou používám "pádla", takže tím se to řeší.
6. Performance pack jsem považoval za daleko podstatnější příplatek než DCC. Není to tak, že bych se držel grešle a nechtěl DCC zaplatit. Daleko víc bych třeba ušetřil na DSG. Jenže už v době výběru (a testovacích jízd) jsem tvrdil a tvrdím stále, že ta hranice podvozku je jasně daná. S 18" ano, s 19" ne. A pokud mi navíc jistá "tvrdost" podvozku (v uvozovkách, protože třeba majitelé Fiesty ST by se tomu výrazu v souvislosti s GTI mohli smát) vyhovuje a většinu času jezdím sám, neshledal jsem důvod pořizovat DCC. Naopak bez Performance packu bych možná neshledal důvod vůbec pořizovat GTI.
7. Nesrovnával jsem cenu s Focusem RS, nýbrž s Focusem ST. A tam byla cena 900+, jak ji nahodil import Fordu, zcela mimo mísu. V okolních zemích (Polsko, Slovensko) se dalo STéčko pořídit cca o 150t levněji. Fordu ČR to taky po pár měsících došlo a ceny radikálně upravil.
Taky doufám, že se nebude DSG sypat, stejně jako nic ostatního. Prodloužená záruka nicméně byla jasná volba. -
maca02 28.06.15 09:24
« Nedá mi to...
už dlouho jsem si tak rád nepřečetl nějakou takovouhle recenzi a byť ta recenze je moc pěkná a plná dojmů, přijde mi až uměle/nadšenecky nekritická, nebo mám aspoň na pár věcí dosti odlišné názory (no flame):
- radio Composition Media je dosti pomalý
- imitace karbonu plastem je neuvěřitelně levně vypadající záležitost, pokud je to navíc lesklý, je to podle mýho nepěkný a do auta obecně nevhodný
- oproti G6 chodí páčky komfortního blikání velmi rozbředle a za chvíli jsem je nesnášel
- elektronická parkovací brzda u takovýhodle auta je podle mýho úkrok stranou
- DSG má u ručního řazení obráceně +/-, což v recenzi bylo zmíněno, ale u sportovního auta jako je tohle je to fail první kategorie a bohužel tenhle fail opakuje VW všude kde jen může a dělá to bohužel i Porsche. Proč??? grrr
- tohle auto bez DCC? Proč sis nepřiplatil ještě za tohle? Nedivím se, že píšeš, že je to s pohodlím na hranici a pokud píšeš v příspěvcích, že pro radost jezdíš 5-10%, není to dost chyba? Připlatil sis za Performance, který využiješ v 10% případů, ale DCC, který bys ve zbytku času určitě využil nechybí? Není to taky nemístné šetření?
- srovnávat cenu s Focusem RS mi nepřijde fér, to auto je podle mýho zaměřením příliš jiný a i výrazně výkonnější, za což se v týhle kategorii právě platí
Přeju hodně štěstí, doufám, že se ti nebude sypat spojka u DSG, na kterou si stěžují lidi napříč koncernem a to i u těch mokrých 6ti kvaltů (přestože výrazně míň než u DSG7). -
Covenant 06.06.15 17:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POLO GTI
Michelinky by měly být od určitého většího rozměru tuším 17 nebo 18 pečené jen ve Francii...údajně kvůli pohlídaní kvality u těchto dražších modelů gum.
Jinak aktuálni Bridge na Cupře jsou Polsko a stejně to má tuším Woody i Iudex....ale auta dodávaná do Německa měly continentalky a do Ruska jsem zase viděl Nokiany.... -
Bully_ 06.06.15 16:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: POLO GTI
Ty Falkeny uz tvrde jsou, ale kupodivu jsou ve stejnem rozmeru porad o poznani mekci, nez treba co jsem mel na CTR- Bridge Potenza RE050A. Ty jsem mel navic ve verzi XL a byly Made in Japan. Madarske a jine verze na original bohuzel nemaji.
AD08R jsou sice spis UHP, ale maji ke SS uz dost blizko, vcetne te tvrdsi bocnice. Maji mekkou smes behounu, asi je na MRS dost rychle sjedes. Driv nez Falkeny.