...kilometrů v mogulu mám, že mi hrozí zadření, vím
>:DAle kdepak, pane Ivane Mládku, mogul už jsem dávno vyměnil.
;-) Při dnešní vyjížďce jsem tedy pokořil první desetitisícovku. Nějak se mi v poslední době nedaří se spotřebou, ty okresky jsou hrozně žravý a já si nemůžu pomoct.
[odkaz]Budu si muset aspoň na jednu nádrž vzít příklad z Emela a iudexe a učinit pokání.
;-) Každopádně ta první "desítka" proběhla bez problémů, dokonce už se ani neobjevuje hlášení rozpoznána únava (začal jsem si make-upovat kruhy pod očima
>:D ).
Poprvé se mi dnes objevilo hlášení o ztrátě tlaku. Stalo se to krátce poté, co jsem dal gumám docela slušně čuchnout k horkýmu asfaltu a celý cca 2 km úsek serpentýn do kopce zkoušel, jestli mi gumy taky ujíždějí, jak si stěžoval iudex. K tomu podotknu, že ten dojem nemám. Celou tu trasu jsem v zatáčkách "prohvízdal" (najednou to jde, jindy zase ani nepípnou, z toho jsem fakt jelen) a až na samé hranici se guma jakoby žvejkne, což způsobí lehké zavlnění auta (to se mi moc nelíbí), ale stopu drží dál.
No nic, nahoře mi teda píplo to hlášení, ale na prázdnou gumu to nevypadalo, takže jsem ještě volnou jízdou ochladil brzdy, zastavil a šel se na to podívat. Nikde nic viditelného, okopal jsem kola a nechal to až na doma.
Shrnutí za těch 5 měsíců s GTI-P je tedy následovné. Nejsem žádnej závodník a ani si to o sobě nemyslím. Rád se jízdou bavím a GTI mi to umožňuje, aniž by mě zabilo anebo přivedlo k exekuci. Je to fajn auto. A až budu velkej, tak si k němu koupím ještě něco jenom na hraní.
>:-[]